Lekker juist om vroeg wakker te zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou niet van zomertijd! Eerste maandag er na gaat het ook nooit goed... eerst kom ik niet in slaap en daarna vind ik dat ik veel te vroeg wakker ben
Niet als je slaapt van 3 tot 8quote:Op maandag 31 maart 2008 09:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker juist om vroeg wakker te zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Liegbeest...quote:Op maandag 31 maart 2008 12:21 schreef Etcetera het volgende:
udsTrouble
maar je zult denk ik nog niks vinden want ik heb 1 nummer geluisterd
quote:udsTrouble hasn't listened to any music yet.
Heb je de last fm player al geļnstalleerd? Anders pikt ie het niet opquote:
Zegt me helemaal niets...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:48 schreef MaJo het volgende:
Voor de geļnteresseerden mijn nieuwste artikel voor 3voor12: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866/&news=951744
Ben er zelf wel tevreden over
Je hebt Aerosmith en All Saints geluisterdquote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?quote:
Niet te veel U2 beluisteren, dat kan heel verkeerd aflopen...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:44 schreef Etcetera het volgende:jeeej voor Tim
ik heb lastfm gedownload, geinstalleerd, m'n winamp library is ook naar lastfm gezet geloof ik
Statistieken binnen LastFM geven dat aan, omdat je die tot op heden het meeste gedraaid hebt.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef Etcetera het volgende:
ik luister nu All SaintsBlack Sabbath
wat is er mis met U2heb maar 4 nummers van ze, van Flogging Molly bijvoorbeeld veel meer dus waarom dat nou meteen all time favorite is
De naam + de muziek en daardoor kan ik niet echt iets met je artikel.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam zegt je niets of het verhaal zegt je niets?
quote:
;quote:Op maandag 31 maart 2008 14:35 schreef Etcetera het volgende:
goed bezig trouwens Nesle
vraag: bij een opsomming in verslag oid, moet er achter elk punt van de opsomming een punt of puntkomma staan? dat doe ik nooit
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?quote:
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:56 schreef Soempie het volgende:
De puntkomma wordt ook gebruikt in puntsgewijze opsommingen.
Voorbeeld:
De volgende personen doen mee met het schaaktoernooi:
Piet;
Jan;
Simone;
Jacob.
Wiki
Dat lees ik dus ook net.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik lees dus net dat je dat bij "korte items" niet doet. Dan gebruik je die ; dus niet.
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bronquote:Op maandag 31 maart 2008 14:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ook:
Niks met een enkel woord;
; met een aantal woorden;
. met hele zinnen en op het eind.
ja zoals je lijstjequote:Op maandag 31 maart 2008 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een opsomming? Zoals groen, paars, blauw, rood en zwart?
Of:
- groen
- paars
- blauw
?
Je antwoord kun je hier dus vinden.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/687/
blijft raarquote:
zie eerste reactie hierbovenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Etcie had dit natuurlijk ook gewoon op Google kunnen vinden door te zoeken op "opsomming"
Dat haal ik er toch echt uit?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Ik ook:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zoals jij het nu zegt staat het dus niet in die bron
Nee hoor.quote:
Ja maar Sheep is blijven hangenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ehm.... ik ben er al achter en ben al verder gegaan hoor
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingenquote:
Van kleine dingen maak ik geen punt, laat staan een komma...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen. En wat zijn punten en komma's? Juist, kleine dingen
"alleen het laatste deel van de opsomming eindigt met een punt. Als de delen van een opsomming volledige zinnen zijn, beginnen ze met een hoofdletter en eindigen met een punt."quote:Op maandag 31 maart 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er staat niets over punten.
Punten achter "etc." en "enz." maar verder niet.
En "; met enkele woorden" is ook niet per definitie goed. Want met 2 of 3 woorden kun je nog steeds "korte elementen" maken en dan komt er geen ; achter.
Misschien, maar dat duurt nog 3 wekenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus de volgende keer dubbel zo saai in dezelfde tijd?
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef Etcetera het volgende:
welke 1 april grap zal fok dit jaar gaan uithalen?
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iedereen een mailtje gaan sturen met het wachtwoord van iemand anders.
hmm klinkt niet lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Au ik verrek net een spier bij m'n rechterschouderblad, zolang ik niet al te veel beweeg valt het mee anders doet het pijn
Is het ook niet. Even proberen of het van een douche beter wordtquote:
Ach, het kan erger...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef MaJo het volgende:
"udsTrouble's Radiostation includes U2 and more"![]()
Ja jij bent inderdaad het ergst jaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:29 schreef Etcetera het volgende:
ik vind radiohead niet echt jumjum eerlijk gezegd
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
*creep aanslingert
quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef iamredleader het volgende:
maar vanavond wel vol programma
1) 2 IKEA eetkamerstoelen in elkaar zetten
2) Heel veel was opvouwen en opbergen
3) Wasladingen (2 of 3) draaien
4) Koken en afwassen
5) Telefoontjes plegen voor komende weken planning
6) Op tijd naar bed... dat zal wel niet gebeuren
Het gaat ook niet om liefde, maar een pro deo interieurverzorger kan ik wel gebruiken...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee. Ik ben a) geen homo en b) gelukkig getrouwd met mijnliefste
Pro deo? Nee.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om liefde, maar een pro deo interieurverzorger kan ik wel gebruiken...
Ik heb al een accountant en voor 50 Euri per uur verwacht ik hele andere activiteiten, maar dan wend ik me wel tot het andere geslacht...quote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pro deo? Nee.![]()
Uurtarief 50 euri's bruto, ik factureer wel netjes wit. Afspraken per PM te maken![]()
en als je nog een huis-bankier nodig hebt...![]()
Ja sneu he? Maar geen echte wachtwoorden natuurlijk. Het zou trouwens vrij dom zijn want Fok is af en toe al zo traag en dat gaat dan helemaal mis natuurlijkquote:
Oh die snapten niet dat er nog een 31 maart bestaat?quote:ik las net op een ander forum dat de oprichter ervan zou stoppen en dat z'n taken zouden worden overgenomen. ik had iets van wtfken die jongen vrij goed, dit was compleet nieuw voor me maar dat was dus 1 april ja
Heel goed...wij houden niet van kettersquote:Op maandag 31 maart 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
*creep aanslingert
Ik vind Creep juist een van de minste nummers van Radioheadquote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
@ MaJo ik snap dat je creep een mooi nummer vind maar het is echt niet mijn ding
en nu de versie van Moby ook maar luisteren
En waart is die te vinden dant?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...
Oh wacht..we hebben ketter! Snel....get the Spanish Inquisition!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
@ MaJo ik snap dat je creep een mooi nummer vind maar het is echt niet mijn ding
Betaal jij je vrouw voor sex?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al een accountant en voor 50 Euri per uur verwacht ik hele andere activiteiten, maar dan wend ik me wel tot het andere geslacht...
de bekendmaking dat het een grap is komt op 1 april natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja sneu he? Maar geen echte wachtwoorden natuurlijk. Het zou trouwens vrij dom zijn want Fok is af en toe al zo traag en dat gaat dan helemaal mis natuurlijk
[..]
Oh die snapten niet dat er nog een 31 maart bestaat?
youtubequote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh wacht..we hebben ketter! Snel....get the Spanish Inquisition!
heeft radiohead ook vrolijke nummersquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heeft radiohead ook vrolijke nummers
ZOMG jezus die zuigt hard inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoeling jullie deze draak van een uitvoering?jezus christus die is slecht
Ik snap serieus niet wat mensen er depressief aan vinden? Of dat je er depressief van wordt, echt de grootste onzin. Ik ben op het moment depressief en ik kan er prima naar luisterenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heeft radiohead ook vrolijke nummers
Nou, ik snap het wel. De muziek is vaak toch neerslachtig maar dat vind ik dus juist heel mooi eraan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat mensen er depressief aan vinden? Of dat je er depressief van wordt, echt de grootste onzin. Ik ben op het moment depressief en ik kan er prima naar luisterenVind dat mensen elkaar in het geval van Radiohead napraten, zonder echt naar de muziek te luisteren. Street Spirit is een pareltje, en zou niet weten wat er niet vrolijk aan is. En als je iets vrolijks wil doe dan Paranoid Android of Idioteque
Jij moet je doodschamen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie van Moby live @ Glastonbury vind ik mooier dan het origineel...
Misschien ben ik eigenlijk altijd al depressief en heb ik het daarom niet doorquote:Op maandag 31 maart 2008 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel. De muziek is vaak toch neerslachtig maar dat vind ik dus juist heel mooi eraan.
Inderdaad jaquote:
Stel je voor: je bent in de mood om gezellige Ska-punk te horen of Guus Meeuwis met Het Dondert en het Bliksemt en dan opeens hoor je zo'n neerslachtig nummer. Dan gaat bij de meeste mensen de lol er gauw vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien ben ik eigenlijk altijd al depressief en heb ik het daarom niet door![]()
Ja tuurlijk is het neerslachtig, maar om nou te zeggen dat je er down van wordtDat vind ik echt onzin...
Zie je wel dat je fan bent van Guus Meeuwisquote:Op maandag 31 maart 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel je voor: je bent in de mood om gezellige Ska-punk te horen of Guus Meeuwis met Het Dondert en het Bliksemt en dan opeens hoor je zo'n neerslachtig nummer. Dan gaat bij de meeste mensen de lol er gauw vanaf.
Mij maakt het niet uit want ik vind het geweldig (zie ook sig) maar dat ze ALTIJD beweren dat ze er depri van worden vind ik ook vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |