Heb je Dire Straits wel eens live gezien?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dan heb je hem waarschijnlijk op een off day gezien, gisteren had hij er wel degelijk zin in en wilde zelfs niet stoppen met spelen. Toen iedereen de instrumenten neerlegde en klaar stond om te buigen zette hij weer een nieuw nummer in (So Far Away) en rende de rest terug naar hun instrumenten
En daarna nog een nummer gespeeld
(4 toegiften dus
) En ook al zou hij er bij staan als een zak cement, de emtoie zit in zijn gitaar
Over zak cement gesproken trouwens, moet je eens naar Bill Wyman gaanDie man heeft de uitstraling van een zak zout
Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire Straitsquote:Op zondag 30 maart 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je Dire Straits wel eens live gezien?
Het enige wat bewoog waren hun handen en de mond van Mark K.
Je had net zo goed thuis de CD op kunnen zetten.
Maar als jij genoten hebt, prima toch...![]()
Bill Wyman is inderdaad een zak zout, maar had hem onlangs met Cuck berry eigenlijk willen zien, voornamelijk vanwege Chuck die nog steeds de Duckwalk doet...
[ afbeelding ]
Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...quote:Op zondag 30 maart 2008 15:55 schreef MaJo het volgende:
Nope nooit Dire Straits live gezien, maar feitelijk ís Mark Knopfler natuurlijk de Dire StraitsHij had een geweldige band om zich heen met super muzikanten. Zelf had hij een big smile op zijn gezicht. En nee hij bewoog niet veel, maar dat verwacht ik ook niet bij zo'n band
Het gaat mij om de muziek en of hij plezier uitstraalt, contact maakt met het publiek, dat soort dingen. De rest zal me worst wezen.
Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen...quote:Ik had naar dat concert van Chuck Berry gekund, sterker nog, ik was er voor uitgenodigd maar was het vergeten
Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds dat concert voelde ik me gewoon genaaid en was ik klaar met ze, sorry...
Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingquote:Als je nog eens uitnodigingen hebt in Amsterdam, wil ik je wel eens vergezellen... [ afbeelding ]
Ah vetquote:Op zondag 30 maart 2008 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je die country-achtige nummers nog MaJo? Ik heb straks een CD-tje voor je
Dat is Mark Knopflers met Chet Atkins. Die zag ik gisteravond liggen maar ik zag ook dat mijn vader die heeft. Dus die zal ik even rippen of ergens downloaden als ik 'm niet kan vinden.
Het klonk prima, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat je je mening baseert op één slecht concertWas het muzikaal wel goed? Want dat vind ik uiteindelijk wel het belangrijkst. Bob Dylan stond er laatst ook nogal onbeweeglijk bij maar muzikaal was het een pareltje
Op zich ben ik het wel met je eens dat het ook wel meespeelt of de band er zelf zin in heeft, uiteindelijk is dat natuurlijk het leukst. Maar als het goed klinkt dan ben ik best tevreden
Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.quote:Geldt dat andersom ook? Ik heb vanavond weer een uitnodigingMaar dat krijg je als recensent
That's what it isquote:
Oh dat kan slechterquote:Op zondag 30 maart 2008 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo over van Italiaans naar Spaans.
Moet om 17.00 uur in een tapas-bar zijn...![]()
Arrivederci...
Misschien toch nog eens een kans geven danquote:Op zondag 30 maart 2008 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klonk prima, daar gaat het niet om.
Maar zo'n statisch concert...![]()
Dat lijkt me een goed planquote:Ik heb weinig tot geen uitnodigingen, ben geen recensent, dus daar kan ik je helaas niet mee verblijden.
Maar als er eens iets is, wat we beiden interessant vinden en je bent zelf niet uitgenodigd, dan wil ik je kaartje wel kopen...
Ik kan What it Is nergens vindenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That's what it is![]()
Eerst even mijn dosis lievelingsband verbruiken en dan gaat hier ook weer een CD-tje op
Snel voor het weer gaat vervelen
Goede zaakquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan What it Is nergens vindenMaar even rippen van cd
Welke cd wordt het?
Ah okquote:Op zondag 30 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sailing to Philly want die ken ik het beste.
Ik heb zojuist een 13 minuten durende live-versie van Telegraph Road te pakken gekregen.
Moet ik die kennen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben Ome Henk aan het luisteren via YouTube
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldigquote:
Ik was 13 - 16 dus val er net buitenquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Meh, was misschien ook meer wat voor jongensquote:
Nou ik was wat ouder en ik ken 'm ook hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als je in de periode 1995-1998 twaalf was (niet de hele periode natuurlijk). Vond ik toen helemaal geweldig
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.comquote:Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
Denk het ja
Kennen jullie trouwens songza? Site waar je allemaal nummers af kunt luisteren en playlists maken
Pandora lijkt op lastfmquote:Op zondag 30 maart 2008 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel www.cdbaby.com en www.pandora.com
Helaas is pandora.com niet meer beschikbaar hier.
Bij Pandora kon je op een artiest zoeken en dan liet 'ie soortgelijke artiesten horen. Dan kon je aangeven of je dat wat vond of niet en zo gaf 'ie dan een boel suggesties die je online kon horen.
CDBaby is wat minder geavanceerd maar er zitten leuke dingen tussen.
Ja maar pandora is een stukkie ouderquote:Op zondag 30 maart 2008 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Pandora lijkt op lastfmHet mooie van songza is dat je elk nummer kunt horen die je wilt
Op CDquote:
Even mijn knie-perikelen afwachten, waardoor ik nu niks kan plannen.quote:Dat lijkt me een goed planSowieso wel cool om eens samen als hardcore concertgangers naar een concert te gaan
Dat was het dan ook...quote:
ik was nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
Dat was ik.
'de voetbal afgelast is'...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Zou het nier andersom zijn?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, maar dat komt omdat de voetbal afgelast is
Ja, maar dat geeft toch nietquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'de voetbal afgelast is'...![]()
Bij deze ben je erkend lam verklaard...
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou het nier andersom zijn?
Nee Tim en Whiteguy, niet omdat de bal lam is
Dat zuipt maar koffie van onze centenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, dat was lekker. Bijna tijd voor nog een bakkie.
Klik...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hey
Jaaropgaaf van Manpower is eindelijk ontvangen. Maar voor 1 april aangifte doen gaat niet meer lukken omdat ik geen TJ-biljet heb en mijn DigiD ook niet zou weten... iemand enig idee waar een TJ-biljet te krijgen is?
Anders krijg ik m'n geld later terug. Nog steeds geen probleem natuurlijk
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zuipt maar koffie van onze centen
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd eenquote:
En als je gaat schijten, wil ik ook een bedankje voor de stukjes toiletpapier die je gebruikt...quote:
Is er geen Belastingdienstkantoor bij je in de buurt?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd een
Het advies van de Belastingdienst vorig jaar was: 'Gebruik de DigiD van je buurman desnoods maar...'.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
As I said, ik weet m'n DigiD niet. En tenzij ze mij via de telefoon mijn gebruikersnaam/wachtwoord kunnen en willen vertellen heb ik er niet op tijd een
Is ie gecamoufleerd?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je gaat schijten, wil ik ook een bedankje voor de stukjes toiletpapier die je gebruikt...
Maar vandaag is weer gebleken dat onze centen goed besteed worden. 2 Aanslagen in Afghanistan op 'onze' jongens () en er kan weer een rolstoel worden aangeschaft.
Mijn tante is onlangs overleden en die zat in een rolstoel. We hebben geen idee wat we er mee moeten, wil Defensie hem soms hebben...?
Ik heb zelf overigens geen DigiD-account...quote:Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord ben vergeten?
DigiD verstrekt uit veiligheidsoverwegingen geen gebruikersnamen en wachtwoorden aan gebruikers. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, kunt u een nieuwe DigiD aanvragen. Dit kunt u meteen doen. Bij het aanvragen van een nieuwe gebruikersnaam, vervalt automatisch uw oude gebruikersnaam met wachtwoord.
Als uw DigiD inlogcode nog niet was geactiveerd moet u eerst wachten totdat de activeringscode is verlopen voordat u een nieuwe gebruikersnaam kunt aanvragen.
Ook als u uw wachtwoord bent vergeten moet u een nieuwe DigiD aanvragen, tenzij u de functie Wachtwoord Herstel eerder hebt geactiveerd via Mijn gegevens. Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken zonder opnieuw een DigiD inlogcode aan te vragen.
Ja maar ik hoef niet echt aangifte te doen, daarvoor is mijn inkomen niet hoog genoeg en weet ik al niet meer. Een TJ-biljet hoort te voldoenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het advies van de Belastingdienst vorig jaar was: 'Gebruik de DigiD van je buurman desnoods maar...'.
En de Belastingdienst is niet een instantie die dingen snel veranderd, dus...![]()
En aanleveren na 1 april, zonder dat je uitstel aangevraagd hebt = verzuim= boete, dat weet je?
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er geen Belastingdienstkantoor bij je in de buurt?
Wtf, meen je dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
En aanleveren na 1 april, zonder dat je uitstel aangevraagd hebt = verzuim= boete, dat weet je?
Dat lijkt me wel logisch. Als zij het al niet hebben, wie dan wel? De Kruidvat?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?
Gecheckt, er is er een in Leeuwarden, ik weet die straat te vinden en ik moet morgen nog redelijk daar in de buurt zijn ook! Ik weet alleen niet of ik voldoende tijd heb om er langs te gaan...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, zouden die de formulieren hebben liggen?
Een Manpower-kantoor hier in de buurt kon niet zomaar even een jaaropgaaf uitprinten, dat ging via het hoofdkantoor. Misschien heeft de belastingdienst dat ookquote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch. Als zij het al niet hebben, wie dan wel? De Kruidvat?
No panic, no panic...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, meen je dat?
Ik dacht dat 1 april de datum was waarop je aangifte nog in de eerste controleronde meegenomen wordt. Als je je aangifte later indient, dan loop je alleen wat vertraging op. Ik heb volgens mij wel eens een aangifte twee jaar later nog ingediend.
quote:Aangifte doen kan dit jaar tot uiterlijk 6 april 2008
Als je ná 6 april je aangifte doet, krijg je je aanslag (en dus je geld) pas na 1 juli. Voor zover wij weten heeft het verder geen consequenties indien geen geld verschuldigd bent. Mocht je nog nooit aangifte hebben gedaan; het kan tot vijf jaar terug met terugwerkende kracht. Er is overigens wel een minimum van 13 euro per aanslag aangaande het terug te ontvangen bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |