Dat topic over het chippen van buitenlandersquote:
jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat topic over het chippen van buitenlanders
Doe dan een streepjescode tatto op het voorhoofd ofzo, das nog makkelijker
quote:
quote:
Wat heeft Sven gedaan?quote:
Ik heb alvast m'n verjaardagscadeautjes gekregen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tim. Wij hebben ruzie.
Welnee, in 1981 had Big John Russel een hit met het nummer Hokie Pokie dat over deze dans gaat.quote:
Echt hč.quote:
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Soempwat lief van 'm
![]()
![]()
[..]details dame, gaarna
Dan zal je het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
Het zijn vast partners in crimequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij is hier wel een spreekwoord op van toepassing: don't hate the player. hate the gamequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg whiteguy, komt het nog goed met de DVD's
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pubquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?
dat vind ik best knapquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Nesle het volgende:
Woehoe, vanaf aflevering 1 de mol goed in WIDM
interesseert jullie geen reet maar ik ben blij
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pub
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebben
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Misschien, zien we woensdag welquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Thanksgelukkig deed je het zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebbenwas te lui om te editten en om een spoiler te vragen
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stomme Tim![]()
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdacht
Zet een pot thee, pak de afstandsbediening en zet een film opquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Same herequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Nee hoor, de fasen heten alleen zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef MaJo het volgende:
Bedankt tim voor de uitlegMaar als maffia moet je dan dus 's nachts online zijn? Dat is wel iets voor mij dan
Da's niet waar, ik heb jullie niet voorgesteld om te laten omleggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen gelovenquote:
Daarom volg ik zo'n topic ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen geloven
Ik sluit het voetbalmoment wel, ik ga m'n bed opzoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
Waar zijn de meiden voor het vrouwenuurtje als ik ze nodig heb
Voetbal is ook stomquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
Ja wel goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er nog eventjes, heb de film nog niet opgestart.
Hoe is het met jouw menstruatiecyclus, MaJo?
Jawel, zodra je hem uit haalt (tenminste ik). Er zijn ook meiden waarbij het wel wegblijft maar zo'n geluksvogel ben ik helaas nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, toch nog 6 keer per jaar. Ik dacht dat je met zo'n ding nooit meer ongesteld werd. Weer wat geleerd hier.
Maar als je die laat verwijderen word je nog wel gewoon ongesteld toch? Je baarmoederslijmvlies blijft opbouwen. Volgens mij moet je je baarmoeder dan laten verwijderen en je eierstokken juist laten zitten. Dan kom je én niet in de overgang omdat er nog steeds hormonen worden aangemaakt, én je wordt niet meer ongesteld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, toch nog 6 keer per jaar. Ik dacht dat je met zo'n ding nooit meer ongesteld werd. Weer wat geleerd hier.
Gewoon de pil. Microgynon 30.
Het liefst zou ik gewoon de eierstokken weg laten halen, maar ja, dan kom ik in de overgang. Ook niet zo'n fijn idee.![]()
Nope elke maand. Je mag een ring 4 weken laten zitten. Je mag daarnaast 'doorringen' (zo heet het serieusquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, je moet die ring elke twee maanden verwisselen dus? Heb me daar nooit in verdiept.
Was in de war met een spiraaltje.
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had even een plaatje van wat bier nodig, nu gaat het weer
Valt wel mee, het is alleen een onderwerp waar ik zelf niet echt over mee kan praten. Zelfs doen alsof werkt in dit geval nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?
Heel slecht, maar ik weet niet meer hoe dat precies zit. Ik weet wel dat er hormonen van de eierstokken afkomen, wanneer een follikel rijpt etc. Dus als er geen follikel is, dan zal je baarmoeder ook geen seintje krijgen om de wand dikker te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Maar als je die laat verwijderen word je nog wel gewoon ongesteld toch? Je baarmoederslijmvlies blijft opbouwen. Volgens mij moet je je baarmoeder dan laten verwijderen en je eierstokken juist laten zitten. Dan kom je én niet in de overgang omdat er nog steeds hormonen worden aangemaakt, én je wordt niet meer ongesteld.
Dat spel is dus bijzonder veel hetzelfde als Wolven van Wakkerdam. En dat heb ik enige tijd geleden dus gekocht maar nog niet kunnen spelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef MaJo het volgende:
Nem is dat maffiaspel ook niet iets voor jou?
Of oververmoeidquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net zeggen dat het te laat is voor een film, maar ik heb morgen pas 's middags weer les.
Dat ga ik dus doen. Maar zonder thee, anders ben ik om vier uur nog wakker. Heb 's middags toch weer bijgeslapen, omdat ik aan het knikkebollen was boven mijn boek. En ik heb toch echt ruim 7 uur geslapen. Lijkt erop dat ik ziekig ben.
Die uurtjes zitten te wachten tot het moment dat niemand erop zit te wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
* MadMaster zwijgt in stilte...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?
Ja met zulke verhalen kan ik niet mee praten. Dan maar de samenvatting / herhalingen / nagepraat van het voetbal kijkenquote:
Oeh, oeh..steekt vinger op!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel slecht, maar ik weet niet meer hoe dat precies zit. Ik weet wel dat er hormonen van de eierstokken afkomen, wanneer een follikel rijpt etc. Dus als er geen follikel is, dan zal je baarmoeder ook geen seintje krijgen om de wand dikker te maken.
Mijn moeder had een hysterectomie, maar ik weet niet eens of ze toen in de overgang kwam.
Nee, afgelopen week was echt relaxed vergeleken met andere weken. Dit is gewoon mijn manier van ziek zijn. Heb ook een afwijkend hoestje. Beter dan echt ziek zijn.quote:
Als je in zoiets wil wonen weet ik in Canada nog een soortgelijk ding. Kosten: 1mlnquote:
Ja dat is inderdaad wel beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, afgelopen week was echt relaxed vergeleken met andere weken. Dit is gewoon mijn manier van ziek zijn. Heb ook een afwijkend hoestje. Beter dan echt ziek zijn.
Dozenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja met zulke verhalen kan ik niet mee praten. Dan maar de samenvatting / herhalingen / nagepraat van het voetbal kijken
maar ga gerust verder hoor... razend spannend allemaal wat er allemaal in/om/rond jullie dozen afspeelt
Wat is LH en FSH?quote:
LH was lutheiserend ofzo? Het is lang geledenquote:
FSH=Follikel Stimulerend Hormoon.quote:
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
maar ga gerust verder hoor... razend spannend allemaal wat er allemaal in/om/rond jullie dozen afspeelt
Flamoes is zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]
ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?
Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je in zoiets wil wonen weet ik in Canada nog een soortgelijk ding. Kosten: 1mln
Voorbips?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flamoes is zo mogelijk nog ergerMaar de term die ik er aan geef is ook best stom eigenlijk
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1
Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...quote:
Ik log wel een keer in op 1 van je websitesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)
[ afbeelding ]
Die vind ik echt geweldig, en zag ik op mijn werk, maar dat kun je dan niet vertalen voor je collega als die vraagt waarom je onder het buro ligt van het lachen!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]
Nee het wordt steeds ergerquote:
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik log wel een keer in op 1 van je websites
Je hoeft er niet veel tijd aan te besteden, de afgelopen twee dagen was ik er niet heel veel maar kon toch meedoen. Al is het eigenlijk wel leuk om alle beschuldigingen te lezen en zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat spel is dus bijzonder veel hetzelfde als Wolven van Wakkerdam. En dat heb ik enige tijd geleden dus gekocht maar nog niet kunnen spelen
Dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar ik heb het even een beetje druk de komende tijd en ik weet niet hoeveel tijd het kost.
ZOMG DubBel P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:
NEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het wordt steeds erger![]()
Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken
Nope gelukkig (nog) nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...
BTW:
Iemand onlangs nog sexueel overdraagbare aandoeningen gehad?
Bij deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?![]()
Seriouslyquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!
Die meid die ik gisteren poste noemde het ook zo. En een ander noemde het haar noonoo (als ik: noenoe)
Ik vind het wel grappig
De term foef zat dacht ik ook in de film Phileine zegt sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo isquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seriously![]()
Dacht dat die vriendin het zelf bedacht had
![]()
Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?quote:
quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
refr.
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
refr.
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Noonoo is de stofzuiger van de Teletubbies!
Haha briljantquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo is
Geweldig gedicht is datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.
[..]
Zie je deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, voor je me weer eens beschuldigt dat ik altijd alles vergeet:
Ik ben nu the Madd aan het luisteren. Klinkt tof, erg sixties
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Maar ik dacht, WE zijn nu toch zo lekker bezig...
Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd leuk om mensen te verbazenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je deze...
[ afbeelding ]
Die zijn zojuist gebroken
Ik zei toch dat het wat voor jou was![]()
En dat allemaal uit ons eigenste Rotterdam
Ah, deze hangt wel bij ons in de huiskamer (is tevens de cover van de single van Deelder en Brood)...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?
Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef MaJo het volgende:
Maar is het een bandje van nu? Klinkt echt zo eng sixties
Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?
Bizar man, klinkt echt zo autentiekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.
Hardstikke modern, hardstikke beatgeluid
Daarom raadde ik ook King Kahn aan. Zelfde laken een pak. Dat was er ook zo ééntje die je nog niet geluisterd had
De kans dat je dus meer gaan horen van The Madd is dus aanwezig omdat ze aan het groeien zijn.
Ik ook. En het is nog maar net twaalf uur geweest.quote:
Wow, moet wel een erg mooie plek zijn om te wonen danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
O grutjes, ik zit te zoeken hoe het precies heet, en het heet dus Keel Bay, en er zitten haaien
Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar man, klinkt echt zo autentiekHehe King Kahn ga ik zo luisteren
Wat wel schattig is, ik luister via lastfm (waar ze een paar nummers opgezet hebben) en die liedjes zijn 27 tot 106 keer beluisterd
Schattig
Ah wil ik wel een keer mee danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeens
Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en?
Of heb je er geen stroom en moet je de was in de zee doen?
Tijd om af te haken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen
Vrouwen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meter![]()
[ afbeelding ]
Nogmaals LOLquote:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wil ik wel een keer mee danWil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kan
En dat kan ook natuurlijkSoemp wil dat ook nog eens doen en dan moet ik ook voor gids spelen.
Ja dat lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in RotterdamMisschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de scquote:
Ik denk dat het mijn aftershave isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc![]()
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.
Kom ik buiten is het heul niet koudquote:
Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WGquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc![]()
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WG![]()
Maar dan kom je toch ook naar Rotterdam? Of durf je dat niet aan met al die dames
Ja durf je het aan me irl te ontmoetenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja![]()
Maargoed... wanneer ?
Ik stel 3 Mei voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja![]()
Maargoed... wanneer ?
3 Mei kon sowieso niet want dan is de GEWONE meet. 0wn3dquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed voorstel. Maar dan zit ik in de US of A.
Ah meet in Rotterdamquote:
Er is toch nog geen locatie aangewezen voor de meet? Dus 2-0, en anders was het 2-1 geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 Mei kon sowieso niet want dan is de GEWONE meet. 0wn3d![]()
![]()
![]()
3-0!
Zie vorige paginaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meet in RotterdamZou alleen kunnen dat we dan mijn vaders verjaardag vieren, aangezien hij die donderdag jarig is... Dus even onder voorbehoud
Ik dacht dat het Amsterdam geworden was? Of heb ik nu een halve 0wn3r4g3 aan mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is toch nog geen locatie aangewezen voor de meet? Dus 2-0, en anders was het 2-1 geweest
Je hebt een keiharde p0wndLolr1Einz11!!11!LolZOMg!!11!1 aan je broek hangenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Amsterdam geworden was? Of heb ik nu een halve 0wn3r4g3 aan mijn broek hangen.
Hier kan ik echt zoveel op zeggen. Maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt een keiharde p0wndLolr1Einz11!!11!LolZOMg!!11!1 aan je broek hangen
De suggestie voor Amsterdam was er wel geloof ik maar nog niet definitief toch?
Studiereis naar Washington. Dus witte huis en alle diplomaten ongein zullen wel voorbij komen. Stiekem ben ik wel bang dat dat nou net het minst leuke gedeelte van de US is, maargoed, ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Maar even zonder gekkigheid: wie/wat/waar/waarom in de VS? Want dat is vet natuurlijk
Gauchequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..nog een (minder flateus) lijstje:
gash
vag(lees: včdgj)
slit
box
Ja..wees maar bangquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Studiereis naar Washington. Dus witte huis en alle diplomaten ongein zullen wel voorbij komen. Stiekem ben ik wel bang dat dat nou net het minst leuke gedeelte van de US is, maargoed, ik laat me verrassen.
Trustequote:
Gauche? Die had ik nog niet gehoordquote:
Gauge (had de spelling verkeerdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gauche? Die had ik nog niet gehoord
Minch ken ik als "minge".
Wat een niveau weerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gauge (had de spelling verkeerd) is Iers
Betekend stinkende kut
Lien en ik vonden dat zo'n grappig woord dat we het nu gebruiken
Niet dat het bij ons van toepassing is natuurlijk
En zou best kunnen dat je het minge spelt, ken het alleen van horen zeggen
Ken je lien en mij samen niet?quote:
Nee....want op Lowlands was Lien een beetje stil, in Rascal versta ik niemand en na Wolfmother was er ook weinig gelegenheid tot het observeren van jullie duo-gedragquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee....want op Lowlands was Lien een beetje stil, in Rascal versta ik niemand en na Wolfmother was er ook weinig gelegenheid tot het observeren van jullie duo-gedrag
Dead jokequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand maakte overigens een "bothered" grapje van de week en toen dacht ik: leuk, dat ken ik!
Maar toen begon iedereen spontaan te gapen en te roepen "dead joke". Dus toen ben ik er maar niet op ingegaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha zo zat ik bij mijn instructeur ook
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Over Lien gesproken...ik neem aan dat je Amerikaplannen veranderd zijn?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Vroeg me af of dat nog in de weg ging zitten. Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMijn studie laat het niet toe om een tijdje in het buitenland te studeren
Ja dat is mooi balenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Vroeg me af of dat nog in de weg ging zitten. Blijkbaar wel dus
Ik ga naar bed![]()
quote:
Waarom zou ik rotterdam minder stom vinden als Nem met de dames op stap mag? Ik heb zo mijn principes...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in RotterdamMisschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..nog een (minder flateus) lijstje:
gash
vag(lees: včdgj)
slit
box
va-jay-jayquote:
die uitdrukking heb ik nou echt nooit gesnapquote:
Dank voor deze vertaling voor onnozele nooderlingenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aanfietsen = Brabants voor "ik fiets jouw kant op"
Ik snap hier helemaal niks van. Ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah shit ik ben dood
Tim als jij maffia blijkt te zijn maak ik jķú af. Zelfde geldt voor het schaap. Amen. Rip aan mij
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond die gozer echt zielig, in alle opzichten.
Ik vind dat soort figuren per definitie zielig, misplaatste aandachtrekkers...
Ah ^^quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolven. De maffia probeert de macht over de stad te krijgen door de dorpelingen uit te moorden. De dorpelingen vinden dat niet prettig en die proberen de maffia te doden.
De maffialeden weten van elkaar wie ze zijn. Gezamenlijk mogen ze tijdens de nacht een of meerdere mensen uitkiezen om een aanslag op te plegen. Overdag (als iedereen wakker is) wordt er besloten om een dorpsbewoner op te hangen op verdenking van het zijn van een maffialid. De lol hierbij is dat de maffia ook mee mag stemmen. Op het moment dat er geen maffialeden meer over zijn (of de maffia heeft minimaal de helft van de stemmen in het dorp) is het spel afgelopen en wordt de winnende partij bekend gemaakt. Die hele groep wint dan, dus je kan ook winnen als je heel vroeg in het spel uit de weg wordt geruimd
Lief jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt supergaaf boek. Geschreven door een docent van me.![]()
En een mp3 speler voor alle reisuurtjes in de trein.Superlief.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stomme Tim![]()
Ik denk dat de zoekterm wel eens trench coat zou kunnen zijn??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Hulp gevraagd...
Ik ben op zoek naar een lange zwarte heren jas (geen leer), mag wol zijn of ander materiaal.
Ik heb alleen geen idee hoe zoiets heet en waar ik dus op moet zoeken.
Ik zoek zoiets als dit qua model, maar dan iets 'netter/gedistingeerder'. Hij moet bij m'n bolhoed passen...![]()
De zoekterm 'lange zwarte jas' op Marktplaats levert bijna alleen maar damesjassen op en de toevoeging 'heren' slechts enkele resultaten...
Dank, die term had ik op Ebay en marktplaats 9ik hoef niet per sé een niuw exemplaar) ook gebruikt, maar daarvond ik ook niet veel mee...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk dat de zoekterm wel eens trench coat zou kunnen zijn??
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
die uitdrukking heb ik nou echt nooit gesnap
Vandaar mijn keuze...quote:Het woord tante komt in een heleboel uitdrukkingen en zegswijzen voor. Je tante op een houtvlot is een mooie uitdrukking van ongeloof of afwijzing: maak dat de kat maar wijs! Men vermoedt trouwens dat deze uitdrukking, die je ook wel hoort als je zuster op een houtvlot van Rotterdamse oorsprong is. Maar die tante en die zuster hoeven niet speciaal op een vaartuig rond te dobberen. Je tante in de woestijn, zonder roeiriemen of op sterk water zijn allemaal even gangbaar.
Daar waar het ABN nog hoog in het vaandel staat...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Dank voor deze vertaling voor onnozele nooderlingen![]()
mijn dank is groot voor deze verhelderend uitleg over de term zelf en jouw keuzequote:
Die is wel redelijk chique jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, die term had ik op Ebay en marktplaats 9ik hoef niet per sé een niuw exemplaar) ook gebruikt, maar daarvond ik ook niet veel mee...
Maar dit is wel wat ik ongeveer zoek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
AB vond ik echt geweldig
Gisteren niet gekeken want ik heb 'm al een paar keer gezien. Maar ik vond 'm echt heel tof.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:
oh, ER, ik vond American Beauty maar raarik denk dat mijn smaak niet echt aansluit op films die een hoog cijfer op IMDB krijgen (want dat was de reden dat ik 'm ben gaan kijken)
mjah zo volgde ik het wel zo'n beetje, en ik vond het wel gaaf dat je eerst dacht dat vriendje-van-dochter 'm om zou leggen en later die vader-van-vriendje-van-dochter en weer later z'n vrouwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is wel redelijk chique ja
Mooi hoor!
En Etsie, ik kan me goed voorstellen dat je American Beauty maar een beetje raar vond. Ik denk wel dat je de film moet bekijken vanuit de gedachten van Lester. En niet als een objectieve buitenstaander. Voor mij althans, worden in die film echt zijn gedachten vertoond. En hij is nu eenmaal een penopauzerend mannetje die zich afvraagt wat er nu eigenlijk van zijn leven en dromen terecht is gekomen.
Dan trek ik nog maar eens een cliché uit de kast:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ikke ook! Ik heb hem gisteren ook niet gekeken trouwens![]()
Maar heb hem wel op DVD, da's handigerEr zijn van die films, en die komen op zekere dag in mijn gedachten, en dan moet ik ze ook acuut kunnen zien dezelfde avond. Daar is dit er een van.
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen tezamen!
vanochtend voor zo'n 150 euro aan boodschappen gedaan, ben de hele ochtend als een wilde aan het rondrijden geweest om alles te halen, maar het is helemaal gelukt
Zometeen beginnen met de eerste kookvoorbereidingen, dan wat schoonmaken in huis, daarna in de keuken klussen, verder werken aan het eten, nog meer schoonmaken en klussen, en ik denk dat ik rond 4 uur lekker uitgebreid ga douchen.En ik ga aardappelen schillen
Eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
American Beauty is voor mij echt de beste film die ik ooit heb gezien
Fucking Amalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan trek ik nog maar eens een cliché uit de kast:
- The Big Lebowski
- Miller's Crossing
- Fear and Loathing in Las Vegas
- A simple plan
- Head above water ken ik niet
- Very Bad Thing
- Boondock Saints
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fucking Amal - ja
The Usual Suspects - ja
Seven - ja
Schindler's list (alweer Liam Neeson) - ja
Love actually - volgens mij niet gezien
The Boys from Brazil - halve ja
Stigmata - jazeker
Rob Roy (Liam Neeson) - nog niet gezien, alleen in tekenfilmvorm
Citizen Kane - vond ik overtrokken maar was aardig.
Dat vind ik zo'n vreemde, Scandinavische film die ik niet echt kan plaatsen.quote:
die is tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:29 schreef ElizabethR het volgende:
Love actually is de allerbeste feel good movie die ik ooit heb gezien. Is absoluut de moeite meer dan waard.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n vreemde, Scandinavische film die ik niet echt kan plaatsen.
Intrigerend en aan de andere kant wat weerzinwekkend vanwege de leeftijden van de hoofdrolspelers.
Kippensoep voorafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Haagse bluf (= toetje) Hete Bliksem of zo?
Die ken ik niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Festen
The Idiots
Vind je zeker ook raar?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:47 schreef Etcetera het volgende:
is het niet gewoon http://www.ullreys.com/robert/Podcasts/page6/page6.html dit downloaden en opslaan op je mp3 speler
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Kippensoep vooraf
Gekookte en daarna gebakken aardappelen
Broccoli
Bloemkool
Kip uit de oven
Toetje is cake, fruitsalade, koffie/thee en eventueel een glaasje sterk voor de liefhebbers
Verder heb ik voor frisdrank en wijn gezorgd
Zo, nu weer naar de aardappelen kijken, er staat een mega-grote pot met zo'n anderhalf-twee kilo aardappels te koken
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef Soempie het volgende:
The Idiots is met al die naaktlopers of niet? Die heb ik gekeken met iemand toen ik heel aangeschoten was en het was zeker heel raar.![]()
Festen.
Ik kan recepten juist heel slecht onthouden....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik vind het altijd grappig als een man dit soort zaken bekend maakt en ook nog zelf produceert.
Ik ben gek op eten, kan recepten en de inhoud er van blindelings oplepelen, maar ik ben een kneus in de keuken. Ik heb in mijn hele leven pas een keer of 10 echt gekookt en meestal gaf ik er halverwege de brui aan.
Ik heb er simpelweg het geduld niet voor...
Mocht mw. MM om wat voor reden dan ook uit mijn leven vertrekken (wat ik overigens om vele andere redenen niet hoop!!!), dan heb ik een mega-probleem...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zie pagina 3. Lees even tussen de bloedputten en spiraaltjes door.
Head Above Water is trouwens met Cameron Diaz en Harvey Keitel.quote:
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
Ik kan het hele gesprek over de meet niet volgen. 3 mei in Rotterdam? Maar dan kun jij niet?
Ik ben voor!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.
Ik zeg: oh dat kan. En dat kan ook. Soemp wilde dat ook al en daar moet ik ook gids voor spelen
MaJo zegt: combineren
WhiteGuy zegt: ikkuh ook, ikkuh ook!
Ik zeg: prima
MaJo zegt: okay, wanneer
Ik grap: 3 Mei maar dat kan niet want dan is de "gewone" meet
En daar hield het een beetje op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.
Ik zeg: oh dat kan. En dat kan ook. Soemp wilde dat ook al en daar moet ik ook gids voor spelen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
Etcie, bedankt! Heb hardloopschema op m'n mp3 speler.
Kan het dan niet tijdens het zomercarnaval?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alstuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ben sowieso dol op Keitel, dus die ga ik eens mijn lijstje zetten Nem. Dank je
Ja lijkt me prima. Dan is het weer ook iets beter.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben voor!!En dan doen we het toch gewoon na 3 mei ergens?
Ik vind het prima hoor. Maar wanneer is dat? Juli? Augustus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het dan niet tijdens het zomercarnaval?
Dan heb ik een reden om mijn principes voor één keer opzij te zetten...
quote:
Succes met leren thee drinkenquote:Ik drink theeMango nog wat nog wat
Dat is bijzonder, want dat lust ik niet, ben het aan het leren
26 juli 2008: Straatparade en Live On Stagequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het prima hoor. Maar wanneer is dat? Juli? Augustus?
We kunnen natuurlijk 2x iets in Rotterdam doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
26 juli 2008: Straatparade en Live On Stage
Mw. MM komt dan ook mee, denk ik...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk 2x iets in Rotterdam doen
We kijken wel gewoon even. Ik ben met het carnaval waarschijnlijk toch in de stad dus er moet wel een meetje te regelen zijn
Gezellig tochquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM komt dan ook mee, denk ik...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:, ik vind het altijd grappig als een man dit soort zaken bekend maakt en ook nog zelf produceert.
Als ik zeg dat Carlo Picornie een vriend van mij was, dan snap je het denk ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gezellig toch
Dat geforceerde kakkerlakhaten is natuurlijk ook maar kaas.
Dat veranderd de zaak wel enigzins ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Carlo Picornie een vriend van mij was, dan snap je het denk ik wel.
Dus je komt in pruik en zonnebril?quote:En in rotterdam kan ik niet zonder meer over straat...
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja lijkt me prima. Dan is het weer ook iets beter.
Wat voor feest?quote:
Verjaardag van een vriendin.quote:
Hmmm daar gaat de Soemp-actiequote:
Jij dacht dat ik me vergist had in de datum: zaterdag/ vrijdag?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik me vergist had in de datum: zaterdag/ vrijdag?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Dat je alles gereserveerd had voor een vrijdag
We hebben dezelfde filmsmaakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fucking Amal
The Usual Suspects
Seven
Schindler's list (alweer Liam Neeson)
Love actually
The Boys from Brazil
Stigmata
Rob Roy (Liam Neeson)
Citizen Kane
Eternal Sunshine is vetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:41 schreef iamredleader het volgende:
Owkee, dan nog een toevoeging van wat van mijn favorieten:
The DaVinci code. Niet omdat het verhaal nou zo prachtig is, maar Tom Hanks is een top-acteur, en de muziek.... ik krijg er elke keer rillingen van
Eternal sunshine of the spotless mind....een concept wat de mens nog lang aan het denken houdt...
En ik vond Apollo 13 ook erg goed
Eigenlijk mag jij heel deze discussie niet voeren, jij hebtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eternal Sunshine is vetVerder ben ik niet zo van de grote hollywood producties á lá Da Vinci Code, heb hem zelfs nooit gezien
Het boek is wel heel tof
Apollo ligt ook in de lijn. Geef mij maar wat kleinere filmhuis films
Met name scandimavische films zijn geweldig
Wedden dat ze voor zondag nog een Soemp-actie heeft gedaan? En dan horen we dat wel op zondag of maandagquote:
Hij staat niet eens in je favorieten lijstjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eigenlijk mag jij heel deze discussie niet voeren, jij hebtPulp Fiction
nog steeds niet gezien
![]()
Met andere woorden: morgenavond ben je hier, en kom je kijken
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben dezelfde filmsmaakMijn films (in mijn fotoboek):
Requiem for a dream - goed ja
Goodbye Lenin! -
Amélie - vet![]()
Festen - cool
Breaking the Waves - vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen.
de Tweeling - ken ik niet
A beautiful Mind - ja ja ja!
The Sixth Sense - Erg cool
Oh Brother where Art Thou - catchy muziekjes ook. Vooral Allison Krauss
The Virgin Suicides - goed ja
Fucking åmål (met de rondjes op de a zodat de uitspraak ook klopt, ´omol´)
Boys from Brazil nooit gezien maar die staat weer in mijn lijstje favoriete boeken![]()
Daar heb je gelijk in. Hij hoort daar wel tussenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij staat niet eens in je favorieten lijstjeHoeveel van de films die ik heb gepost heb je gezien? ga ik jullie daar eens mee spammen
Philadelphia en The Green Mile. Ik was compleet weg van het boek van The Green Mile. Ik was bang dat de film weer een verneuking zou zijn. Dat is meestal zo met SK films...maar het viel me al met al meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
Al de films die je noemt hebt ik gezien MaJo, en de enige waar ik werkelijk geen drol aanvond was 'de Tweeling'.
iam, je hebt helemaal gelijk met de opmerking over Tom Hanks. Zijn meest memorabele rollen vond ik toch wel in 'Philadelphia', Cast Away, en The Green Mile. Over eternal sunshine, ik weiger per definitie Jim Carrey te kijken.
Wie weet hoe die film ook alweer heet met Robin Williams, daarin is ie op zoek naar zijn vrouw die is overleden. Hij heeft het idee dat ie haar uit de hel moet plukken. Het is een zeer kleurrijke film, en centraal erin staat een schilderij van zijn vrouw met een paarse of blauwige boom erin. Ik wil die film graag weer eens zien, en ik ben totaal vergeten hoe die ook weer heet. Ik vond die film aardig indrukwekkend.
Je hoeft geen haast te hebben hoor MaJo, zo goed is Pulp Fiction ook weer nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eigenlijk mag jij heel deze discussie niet voeren, jij hebtPulp Fiction
nog steeds niet gezien
![]()
Met andere woorden: morgenavond ben je hier, en kom je kijken
Dit is dus de grote uitzondering op zijn hele oeuvre. Ik was zeer sceptisch, maar het is ernstig aan te raden deze keer een uitzondering te maken. Jim Carey was gewoon goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
iam, je hebt helemaal gelijk met de opmerking over Tom Hanks. Zijn meest memorabele rollen vond ik toch wel in 'Philadelphia', Cast Away, en The Green Mile. Over eternal sunshine, ik weiger per definitie Jim Carrey te kijken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft geen haast te hebben hoor MaJo, zo goed is Pulp Fiction ook weer niet
Die is creapy!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog even een "big fucking HELLOOOO!!!!" voor: Das Leben der Anderen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog even een "big fucking HELLOOOO!!!!" voor: Das Leben der Anderen?
Creepy goed! Vooral het einde. Maar daar zeg ik niets over.quote:
Die heb ik hier op DVD liggen. Volgens mij hadden we die ooit bij Duitse les al eens moeten lezen. Ik heb 'm niet uitgekeken want ik vond 'm een beetje tegenvallen. Maar van wat ik me van het verhaal kan herinneren is het zeker wel handige kost voor jonge mensenquote:Over duitse films gesproken, ik heb een paar jaar geleden, toen ie eindelijk op DVD utkwam, toch 'Christiane F' gekocht. En ook die blijft, hoe gedateerd dan ook, zeer indrukwekkend. Ik heb hem destijds aan de kids laten zien als verplichte kost. En dat heeft ze inderdaad wel aan het denken gezet.
Inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..ik spam hem nog één keer voor Soemp: The Straight Story
Had je hem nou al gekocht of had je hem nou gehuurd en niet gekeken?quote:
Die zag ik in het vorige topic al aankomenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..ik spam hem nog één keer voor Soemp: The Straight Story
What Dreams May Comequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
Wie weet hoe die film ook alweer heet met Robin Williams, daarin is ie op zoek naar zijn vrouw die is overleden. Hij heeft het idee dat ie haar uit de hel moet plukken. Het is een zeer kleurrijke film, en centraal erin staat een schilderij van zijn vrouw met een paarse of blauwige boom erin. Ik wil die film graag weer eens zien, en ik ben totaal vergeten hoe die ook weer heet. Ik vond die film aardig indrukwekkend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die zag ik in het vorige topic al aankomen
[..]
Oh, daar had ik even overheen gekeken. De eerste keer dat ik die film zag was ik ook behoorlijk onder de indruk.quote:What Dreams May Come
quote:
Das heel geen gek idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]Laten we een keer een filmmarathon organiseren
Tin Cupquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien wel de sufste film die ik uit heb gekeken is The Cooler. Ik heb em uitgekeken omdat ik op een veerboot zat, het was nacht en behalve gokken en zuipen was er niets anders te doen
ik moet me nu inhouden om niet te mailen dat ze een stomme hoer is en dat het niet mijn schuld is dat zij laat was met die notulenquote:Alles wat in de notulen staat heb ik gister ook iets van drie keer gezegd...
dus ik weet het ook niet... heb je opdracht nog niet bekeken.
De Tweeling vond ik vooral het boek echt geweldifquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef ElizabethR het volgende:
Al de films die je noemt hebt ik gezien MaJo, en de enige waar ik werkelijk geen drol aanvond was 'de Tweeling'.
Tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Hij hoort daar wel tussen![]()
Requiem for a dream![]()
Goodbye Lenin!meesterlijk
Améliein het Frans
Festen
Breaking the Waves
de Tweelingvond ik weer minder
A beautiful Mindyup, heel goed
The Sixth SenseI see dead video-tapes...
Oh Brother where Art Thoumeh.
The Virgin Suicidesmeh meh.
Fucking åmål (met de rondjes op de a zodat de uitspraak ook klopt, ´omol´) niet gezien
![]()
Zo goed?
De titel staat reeds in dit topic: What Dreams May Comequote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef MaJo het volgende:
Uhm ik weet welke film je bedoelt maar ik ben de titel ook even kwijt... Die film leek me overigens niks toen ik de voorstukjes zag
Als Coen-liefhebber heb je vast ook No Country for Old Men al gezien? Ik moet hem nog zien. In heel Engeland draaide de film BEHALVE in Milton Keynesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofFesten, Breaking the Waves (Lars von Trier) en Fucking åmål zijn geweldig
Scandinavische films
En Oh brother vind je niksBen echt een Coen liefhebber. Vooral die muziek, briljant
Hmmm ben benieuwd. Moet em sowieso wel eens zien omdat werkelijk iedereen hem gezien heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat als je die nu nog niet gezien hebt dat 'ie waarschijnlijk wel een beetje tegen kan vallen omdat zo gehyped is.
Een andere goede film in een soortgelijk genre is "Thursday"
Nope nog niet gezien helaasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Coen-liefhebber heb je vast ook No Country for Old Men al gezien? Ik moet hem nog zien. In heel Engeland draaide de film BEHALVE in Milton Keynes![]()
En Millers Crossing al gezien?
Als je het over de duvel hebt, krijg bijna direct een mailtje van zequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
De enige dvd die ik heb is the westwing the complete series.
Moet iemand hier trouwens nog 5 pond korting up studio 60 on the sunset strip dvd op amazone?
Ga je schamen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien helaasTe druk geweest de laatste tijd om naar de film te gaan
misschien dit weekend!
En nogmaals neen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |