Dat topic over het chippen van buitenlandersquote:
jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat topic over het chippen van buitenlanders
Doe dan een streepjescode tatto op het voorhoofd ofzo, das nog makkelijker
quote:
quote:
Wat heeft Sven gedaan?quote:
Ik heb alvast m'n verjaardagscadeautjes gekregen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tim. Wij hebben ruzie.
Welnee, in 1981 had Big John Russel een hit met het nummer Hokie Pokie dat over deze dans gaat.quote:
Echt hè.quote:
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Soempwat lief van 'm
![]()
![]()
[..]details dame, gaarna
Dan zal je het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
Het zijn vast partners in crimequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
volgens mij is hier wel een spreekwoord op van toepassing: don't hate the player. hate the gamequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg whiteguy, komt het nog goed met de DVD's
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pubquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?
dat vind ik best knapquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Nesle het volgende:
Woehoe, vanaf aflevering 1 de mol goed in WIDM
interesseert jullie geen reet maar ik ben blij
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pub
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebben
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Misschien, zien we woensdag welquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Thanksgelukkig deed je het zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebbenwas te lui om te editten en om een spoiler te vragen
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdacht
Zet een pot thee, pak de afstandsbediening en zet een film opquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Same herequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Nee hoor, de fasen heten alleen zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef MaJo het volgende:
Bedankt tim voor de uitlegMaar als maffia moet je dan dus 's nachts online zijn? Dat is wel iets voor mij dan
Da's niet waar, ik heb jullie niet voorgesteld om te laten omleggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen gelovenquote:
Daarom volg ik zo'n topic ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen geloven
Ik sluit het voetbalmoment wel, ik ga m'n bed opzoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
Waar zijn de meiden voor het vrouwenuurtje als ik ze nodig heb
Voetbal is ook stomquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
Ja wel goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er nog eventjes, heb de film nog niet opgestart.
Hoe is het met jouw menstruatiecyclus, MaJo?
Jawel, zodra je hem uit haalt (tenminste ik). Er zijn ook meiden waarbij het wel wegblijft maar zo'n geluksvogel ben ik helaas nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, toch nog 6 keer per jaar. Ik dacht dat je met zo'n ding nooit meer ongesteld werd. Weer wat geleerd hier.
Maar als je die laat verwijderen word je nog wel gewoon ongesteld toch? Je baarmoederslijmvlies blijft opbouwen. Volgens mij moet je je baarmoeder dan laten verwijderen en je eierstokken juist laten zitten. Dan kom je én niet in de overgang omdat er nog steeds hormonen worden aangemaakt, én je wordt niet meer ongesteld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, toch nog 6 keer per jaar. Ik dacht dat je met zo'n ding nooit meer ongesteld werd. Weer wat geleerd hier.
Gewoon de pil. Microgynon 30.
Het liefst zou ik gewoon de eierstokken weg laten halen, maar ja, dan kom ik in de overgang. Ook niet zo'n fijn idee.![]()
Nope elke maand. Je mag een ring 4 weken laten zitten. Je mag daarnaast 'doorringen' (zo heet het serieusquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ah, je moet die ring elke twee maanden verwisselen dus? Heb me daar nooit in verdiept.
Was in de war met een spiraaltje.
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had even een plaatje van wat bier nodig, nu gaat het weer
Valt wel mee, het is alleen een onderwerp waar ik zelf niet echt over mee kan praten. Zelfs doen alsof werkt in dit geval nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?
Heel slecht, maar ik weet niet meer hoe dat precies zit. Ik weet wel dat er hormonen van de eierstokken afkomen, wanneer een follikel rijpt etc. Dus als er geen follikel is, dan zal je baarmoeder ook geen seintje krijgen om de wand dikker te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef ElizabethR het volgende:
Maar als je die laat verwijderen word je nog wel gewoon ongesteld toch? Je baarmoederslijmvlies blijft opbouwen. Volgens mij moet je je baarmoeder dan laten verwijderen en je eierstokken juist laten zitten. Dan kom je én niet in de overgang omdat er nog steeds hormonen worden aangemaakt, én je wordt niet meer ongesteld.
Dat spel is dus bijzonder veel hetzelfde als Wolven van Wakkerdam. En dat heb ik enige tijd geleden dus gekocht maar nog niet kunnen spelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef MaJo het volgende:
Nem is dat maffiaspel ook niet iets voor jou?
Of oververmoeidquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net zeggen dat het te laat is voor een film, maar ik heb morgen pas 's middags weer les.
Dat ga ik dus doen. Maar zonder thee, anders ben ik om vier uur nog wakker. Heb 's middags toch weer bijgeslapen, omdat ik aan het knikkebollen was boven mijn boek. En ik heb toch echt ruim 7 uur geslapen. Lijkt erop dat ik ziekig ben.
Die uurtjes zitten te wachten tot het moment dat niemand erop zit te wachtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
* MadMaster zwijgt in stilte...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ja ben jij niet een van die mannen die helemaal zenuwachtig wordt als het om menstruatiedingen gaat?
Ja met zulke verhalen kan ik niet mee praten. Dan maar de samenvatting / herhalingen / nagepraat van het voetbal kijkenquote:
Oeh, oeh..steekt vinger op!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel slecht, maar ik weet niet meer hoe dat precies zit. Ik weet wel dat er hormonen van de eierstokken afkomen, wanneer een follikel rijpt etc. Dus als er geen follikel is, dan zal je baarmoeder ook geen seintje krijgen om de wand dikker te maken.
Mijn moeder had een hysterectomie, maar ik weet niet eens of ze toen in de overgang kwam.
Nee, afgelopen week was echt relaxed vergeleken met andere weken. Dit is gewoon mijn manier van ziek zijn. Heb ook een afwijkend hoestje. Beter dan echt ziek zijn.quote:
Als je in zoiets wil wonen weet ik in Canada nog een soortgelijk ding. Kosten: 1mlnquote:
Ja dat is inderdaad wel beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, afgelopen week was echt relaxed vergeleken met andere weken. Dit is gewoon mijn manier van ziek zijn. Heb ook een afwijkend hoestje. Beter dan echt ziek zijn.
Dozenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja met zulke verhalen kan ik niet mee praten. Dan maar de samenvatting / herhalingen / nagepraat van het voetbal kijken
maar ga gerust verder hoor... razend spannend allemaal wat er allemaal in/om/rond jullie dozen afspeelt
Wat is LH en FSH?quote:
LH was lutheiserend ofzo? Het is lang geledenquote:
FSH=Follikel Stimulerend Hormoon.quote:
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
maar ga gerust verder hoor... razend spannend allemaal wat er allemaal in/om/rond jullie dozen afspeelt
Flamoes is zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]
ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?
Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je in zoiets wil wonen weet ik in Canada nog een soortgelijk ding. Kosten: 1mln
Voorbips?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flamoes is zo mogelijk nog ergerMaar de term die ik er aan geef is ook best stom eigenlijk
Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1
Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...quote:
Ik log wel een keer in op 1 van je websitesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)
[ afbeelding ]
Die vind ik echt geweldig, en zag ik op mijn werk, maar dat kun je dan niet vertalen voor je collega als die vraagt waarom je onder het buro ligt van het lachen!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]
Nee het wordt steeds ergerquote:
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik log wel een keer in op 1 van je websites
Je hoeft er niet veel tijd aan te besteden, de afgelopen twee dagen was ik er niet heel veel maar kon toch meedoen. Al is het eigenlijk wel leuk om alle beschuldigingen te lezen en zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat spel is dus bijzonder veel hetzelfde als Wolven van Wakkerdam. En dat heb ik enige tijd geleden dus gekocht maar nog niet kunnen spelen
Dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar ik heb het even een beetje druk de komende tijd en ik weet niet hoeveel tijd het kost.
ZOMG DubBel P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:
NEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het wordt steeds erger![]()
Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken
Nope gelukkig (nog) nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...
BTW:
Iemand onlangs nog sexueel overdraagbare aandoeningen gehad?
Bij deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?![]()
Seriouslyquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!
Die meid die ik gisteren poste noemde het ook zo. En een ander noemde het haar noonoo (als ik: noenoe)
Ik vind het wel grappig
De term foef zat dacht ik ook in de film Phileine zegt sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het wordt steeds erger![]()
Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |