Dat topic over het chippen van buitenlandersquote:
jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat topic over het chippen van buitenlanders
Doe dan een streepjescode tatto op het voorhoofd ofzo, das nog makkelijker
quote:
quote:
Wat heeft Sven gedaan?quote:
Ik heb alvast m'n verjaardagscadeautjes gekregen.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tim. Wij hebben ruzie.
Welnee, in 1981 had Big John Russel een hit met het nummer Hokie Pokie dat over deze dans gaat.quote:
Echt hè.quote:
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Soempwat lief van 'm
![]()
![]()
[..]details dame, gaarna
Dan zal je het wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
Het zijn vast partners in crimequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
volgens mij is hier wel een spreekwoord op van toepassing: don't hate the player. hate the gamequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg whiteguy, komt het nog goed met de DVD's
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja hoor die ligt hier op mn bureau. Zeg het maar wanneer je weer in Leiden bent.
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pubquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Woensdag!! Wat wil je er voor hebben?
dat vind ik best knapquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Nesle het volgende:
Woehoe, vanaf aflevering 1 de mol goed in WIDM
interesseert jullie geen reet maar ik ben blij
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als jij een biertje haalt zit ik woensdag in de Engelse pub
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebben
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Misschien, zien we woensdag welquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh shit, dat gaat niet erg. En daarvoor?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Thanksgelukkig deed je het zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die het ook kijken maar het nog niet gezien hebbenwas te lui om te editten en om een spoiler te vragen
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, we moesten lieve, onschuldige dorpsbewoners hebben om in de nacht te vermoorden, zodat de drukke dorpelingen elkaar overdag konden aanmaken en niemand ons verdacht
Zet een pot thee, pak de afstandsbediening en zet een film opquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Same herequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 'vrij' avondje. Hoef niks te maken. Best vreemd. Voel me zo....nutteloos.
Nee hoor, de fasen heten alleen zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef MaJo het volgende:
Bedankt tim voor de uitlegMaar als maffia moet je dan dus 's nachts online zijn? Dat is wel iets voor mij dan
Da's niet waar, ik heb jullie niet voorgesteld om te laten omleggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jíj mij voorgedragen hebt. Net als Supersheep!
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen gelovenquote:
Daarom volg ik zo'n topic ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was weer een avondje genieten. In tegenstelling tot wat de ajax supporters in het livetopic willen doen geloven
Ik sluit het voetbalmoment wel, ik ga m'n bed opzoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
Voetbal
Waar zijn de meiden voor het vrouwenuurtje als ik ze nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |