Wat is LH en FSH?quote:

LH was lutheiserend ofzo? Het is lang geledenquote:

FSH=Follikel Stimulerend Hormoon.quote:

Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
maar ga gerust verder hoor... razend spannend allemaal wat er allemaal in/om/rond jullie dozen afspeelt

Flamoes is zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]
 Maar de term die ik er aan geef is ook best stom eigenlijk
 Maar de term die ik er aan geef is ook best stom eigenlijk  

ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?

Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je in zoiets wil wonen weet ik in Canada nog een soortgelijk ding. Kosten: 1mln

Voorbips?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Flamoes is zo mogelijk nog ergerMaar de term die ik er aan geef is ook best stom eigenlijk

Ik moest lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ZOMG P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1

Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...quote:

Ik log wel een keer in op 1 van je websitesquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat interessant vind..waarom ga je er dan niet eens één van dichtbij bekijken?

quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze is niet zo duur, en dan gooien we hem plat en bouwen er een mooi nieuw huissie op, Beetje groterder enzo. En dan hebben we dit uitzicht (jaja, op het strand staan mijn man en zoon)
[ afbeelding ]

Die vind ik echt geweldig, en zag ik op mijn werk, maar dat kun je dan niet vertalen voor je collega als die vraagt waarom je onder het buro ligt van het lachen!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Flamoes dan
Ik kan het niet laten om deze nogmaals te posten :
[ afbeelding ]

Nee het wordt steeds ergerquote:

Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
 Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord  

Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik log wel een keer in op 1 van je websites

Je hoeft er niet veel tijd aan te besteden, de afgelopen twee dagen was ik er niet heel veel maar kon toch meedoen. Al is het eigenlijk wel leuk om alle beschuldigingen te lezen en zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat spel is dus bijzonder veel hetzelfde als Wolven van Wakkerdam. En dat heb ik enige tijd geleden dus gekocht maar nog niet kunnen spelen
Dus wat dat betreft heb je gelijk. Maar ik heb het even een beetje druk de komende tijd en ik weet niet hoeveel tijd het kost.

ZOMG DubBel P0wnd!!1!1EiNZ!!1!RoFlllrCopterZomg!!1!1!!!!1quote:

NEEEEEEE!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het wordt steeds erger

Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken

Nope gelukkig (nog) nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig geen rode zee, maar een kabbelend stroompje op de foto...
BTW:
Iemand onlangs nog sexueel overdraagbare aandoeningen gehad?

Bij deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Madmaster zal je vertellen dat je dan lang zult moeten zoeken

quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Haha maar een zeer grondige poging is wel gewaagd dus ?

Seriouslyquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!
Die meid die ik gisteren poste noemde het ook zo. En een ander noemde het haar noonoo (als ik: noenoe)
Ik vind het wel grappig

Dacht dat die vriendin het zelf bedacht had

De term foef zat dacht ik ook in de film Phileine zegt sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]

Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo isquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seriously

Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?quote:

quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
refr.
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
refr.
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)

quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Noonoo is de stofzuiger van de Teletubbies!

Haha briljantquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo is
 Heb het wel vaker met woorden van haar. Ze zegt ook altijd "cool beans". Toen zei ik dat een keer tegen iemand anders, en die was helemaal verbaasd omdat hij dacht dat hij die term zelf verzonnen had
 Heb het wel vaker met woorden van haar. Ze zegt ook altijd "cool beans". Toen zei ik dat een keer tegen iemand anders, en die was helemaal verbaasd omdat hij dacht dat hij die term zelf verzonnen had  

Geweldig gedicht is datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.
[..]

Zie je deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, voor je me weer eens beschuldigt dat ik altijd alles vergeet:
Ik ben nu the Madd aan het luisteren. Klinkt tof, erg sixties

Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Maar ik dacht, WE zijn nu toch zo lekker bezig...

Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]

Altijd leuk om mensen te verbazenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je deze...
[ afbeelding ]
Die zijn zojuist gebroken
Ik zei toch dat het wat voor jou was
En dat allemaal uit ons eigenste Rotterdam
 Maar is het een bandje van nu? Klinkt echt zo eng sixties

Ah, deze hangt wel bij ons in de huiskamer (is tevens de cover van de single van Deelder en Brood)...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.

quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?
 Die ga ik onthouden
 Die ga ik onthouden  

Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef MaJo het volgende:

Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?

Bizar man, klinkt echt zo autentiekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.
Hardstikke modern, hardstikke beatgeluid
Daarom raadde ik ook King Kahn aan. Zelfde laken een pak. Dat was er ook zo ééntje die je nog niet geluisterd had
De kans dat je dus meer gaan horen van The Madd is dus aanwezig omdat ze aan het groeien zijn.
 Hehe King Kahn ga ik zo luisteren
 Hehe King Kahn ga ik zo luisteren 
 ) en die liedjes zijn 27 tot 106 keer beluisterd
 ) en die liedjes zijn 27 tot 106 keer beluisterd  Schattig
 Schattig  

Ik ook. En het is nog maar net twaalf uur geweest.quote:
 Ik ben officieel ziek.
 Ik ben officieel ziek. 

Wow, moet wel een erg mooie plek zijn om te wonen danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.
[ afbeelding ]

Nou en?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
O grutjes, ik zit te zoeken hoe het precies heet, en het heet dus Keel Bay, en er zitten haaien

Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar man, klinkt echt zo autentiekHehe King Kahn ga ik zo luisteren
Wat wel schattig is, ik luister via lastfm (waar ze een paar nummers opgezet hebben) en die liedjes zijn 27 tot 106 keer beluisterd
Schattig

Ah wil ik wel een keer mee danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeens
 Wil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen

Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en?
Of heb je er geen stroom en moet je de was in de zee doen?

Tijd om af te haken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:

Vrouwen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meter
[ afbeelding ]

Nogmaals LOLquote:

Ja dat kanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wil ik wel een keer mee danWil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen

Soemp wil dat ook nog eens doen en dan moet ik ook voor gids spelen.
 Soemp wil dat ook nog eens doen en dan moet ik ook voor gids spelen.

Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kan
En dat kan ook natuurlijkSoemp wil dat ook nog eens doen en dan moet ik ook voor gids spelen.
 Misschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt
 Misschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt  

Ja dat lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in RotterdamMisschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt

Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de scquote:

Ik denk dat het mijn aftershave isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.

Kom ik buiten is het heul niet koudquote:
 Super zacht weer
 Super zacht weer 
 Maar het zal wel een bammetje zijn die een kind op weg naar school in de struiken gegooid heeft
 Maar het zal wel een bammetje zijn die een kind op weg naar school in de struiken gegooid heeft  Zit naast een school namelijk.
 Zit naast een school namelijk. 

Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WGquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.

Maar dan kom je toch ook naar Rotterdam? Of durf je dat niet aan met al die dames
 Maar dan kom je toch ook naar Rotterdam? Of durf je dat niet aan met al die dames  

Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WG

Ja durf je het aan me irl te ontmoetenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja
Maargoed... wanneer ?
 Dat is toch een hele stap voor een stalker
 Dat is toch een hele stap voor een stalker  Maarre roept u maar
 Maarre roept u maar  

Ik stel 3 Mei voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja
Maargoed... wanneer ?

3 Mei kon sowieso niet want dan is de GEWONE meet. 0wn3dquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed voorstel. Maar dan zit ik in de US of A.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |