Dan trek ik nog maar eens een cliché uit de kast:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ikke ook! Ik heb hem gisteren ook niet gekeken trouwens![]()
Maar heb hem wel op DVD, da's handigerEr zijn van die films, en die komen op zekere dag in mijn gedachten, en dan moet ik ze ook acuut kunnen zien dezelfde avond. Daar is dit er een van.
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen tezamen!
vanochtend voor zo'n 150 euro aan boodschappen gedaan, ben de hele ochtend als een wilde aan het rondrijden geweest om alles te halen, maar het is helemaal gelukt
Zometeen beginnen met de eerste kookvoorbereidingen, dan wat schoonmaken in huis, daarna in de keuken klussen, verder werken aan het eten, nog meer schoonmaken en klussen, en ik denk dat ik rond 4 uur lekker uitgebreid ga douchen.En ik ga aardappelen schillen
Eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
American Beauty is voor mij echt de beste film die ik ooit heb gezien
Fucking Amalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan trek ik nog maar eens een cliché uit de kast:
- The Big Lebowski
- Miller's Crossing
- Fear and Loathing in Las Vegas
- A simple plan
- Head above water ken ik niet
- Very Bad Thing
- Boondock Saints
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fucking Amal - ja
The Usual Suspects - ja
Seven - ja
Schindler's list (alweer Liam Neeson) - ja
Love actually - volgens mij niet gezien
The Boys from Brazil - halve ja
Stigmata - jazeker
Rob Roy (Liam Neeson) - nog niet gezien, alleen in tekenfilmvorm
Citizen Kane - vond ik overtrokken maar was aardig.
Dat vind ik zo'n vreemde, Scandinavische film die ik niet echt kan plaatsen.quote:
die is tofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:29 schreef ElizabethR het volgende:
Love actually is de allerbeste feel good movie die ik ooit heb gezien. Is absoluut de moeite meer dan waard.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n vreemde, Scandinavische film die ik niet echt kan plaatsen.
Intrigerend en aan de andere kant wat weerzinwekkend vanwege de leeftijden van de hoofdrolspelers.
Kippensoep voorafquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu?
Haagse bluf (= toetje) Hete Bliksem of zo?
Die ken ik niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Festen
The Idiots
Vind je zeker ook raar?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:47 schreef Etcetera het volgende:
is het niet gewoon http://www.ullreys.com/robert/Podcasts/page6/page6.html dit downloaden en opslaan op je mp3 speler
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Kippensoep vooraf
Gekookte en daarna gebakken aardappelen
Broccoli
Bloemkool
Kip uit de oven
Toetje is cake, fruitsalade, koffie/thee en eventueel een glaasje sterk voor de liefhebbers
Verder heb ik voor frisdrank en wijn gezorgd
Zo, nu weer naar de aardappelen kijken, er staat een mega-grote pot met zo'n anderhalf-twee kilo aardappels te koken
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef Soempie het volgende:
The Idiots is met al die naaktlopers of niet? Die heb ik gekeken met iemand toen ik heel aangeschoten was en het was zeker heel raar.![]()
Festen.
Ik kan recepten juist heel slecht onthouden....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..], ik vind het altijd grappig als een man dit soort zaken bekend maakt en ook nog zelf produceert.
Ik ben gek op eten, kan recepten en de inhoud er van blindelings oplepelen, maar ik ben een kneus in de keuken. Ik heb in mijn hele leven pas een keer of 10 echt gekookt en meestal gaf ik er halverwege de brui aan.
Ik heb er simpelweg het geduld niet voor...
Mocht mw. MM om wat voor reden dan ook uit mijn leven vertrekken (wat ik overigens om vele andere redenen niet hoop!!!), dan heb ik een mega-probleem...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zie pagina 3. Lees even tussen de bloedputten en spiraaltjes door.
Head Above Water is trouwens met Cameron Diaz en Harvey Keitel.quote:
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
Ik kan het hele gesprek over de meet niet volgen. 3 mei in Rotterdam? Maar dan kun jij niet?
Ik ben voor!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.
Ik zeg: oh dat kan. En dat kan ook. Soemp wilde dat ook al en daar moet ik ook gids voor spelen
MaJo zegt: combineren
WhiteGuy zegt: ikkuh ook, ikkuh ook!
Ik zeg: prima
MaJo zegt: okay, wanneer
Ik grap: 3 Mei maar dat kan niet want dan is de "gewone" meet
En daar hield het een beetje op.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo zegt: oh daar wil ik wil eens mee naartoe. Ik wil Rotterdam sowieso wel eens beter zien.
Ik zeg: oh dat kan. En dat kan ook. Soemp wilde dat ook al en daar moet ik ook gids voor spelen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Soempie het volgende:
Etcie, bedankt! Heb hardloopschema op m'n mp3 speler.
Kan het dan niet tijdens het zomercarnaval?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alstuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Ben sowieso dol op Keitel, dus die ga ik eens mijn lijstje zetten Nem. Dank je
Ja lijkt me prima. Dan is het weer ook iets beter.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben voor!!En dan doen we het toch gewoon na 3 mei ergens?
Ik vind het prima hoor. Maar wanneer is dat? Juli? Augustus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het dan niet tijdens het zomercarnaval?
Dan heb ik een reden om mijn principes voor één keer opzij te zetten...
quote:
Succes met leren thee drinkenquote:Ik drink theeMango nog wat nog wat
Dat is bijzonder, want dat lust ik niet, ben het aan het leren
26 juli 2008: Straatparade en Live On Stagequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het prima hoor. Maar wanneer is dat? Juli? Augustus?
We kunnen natuurlijk 2x iets in Rotterdam doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
26 juli 2008: Straatparade en Live On Stage
Mw. MM komt dan ook mee, denk ik...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk 2x iets in Rotterdam doen
We kijken wel gewoon even. Ik ben met het carnaval waarschijnlijk toch in de stad dus er moet wel een meetje te regelen zijn
Gezellig tochquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM komt dan ook mee, denk ik...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef MadMaster het volgende:, ik vind het altijd grappig als een man dit soort zaken bekend maakt en ook nog zelf produceert.
Als ik zeg dat Carlo Picornie een vriend van mij was, dan snap je het denk ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gezellig toch
Dat geforceerde kakkerlakhaten is natuurlijk ook maar kaas.
Dat veranderd de zaak wel enigzins ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Carlo Picornie een vriend van mij was, dan snap je het denk ik wel.
Dus je komt in pruik en zonnebril?quote:En in rotterdam kan ik niet zonder meer over straat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |