Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo isquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seriously![]()
Dacht dat die vriendin het zelf bedacht had
![]()
Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?quote:
quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
refr.
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram
refr.
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit
Oh in, oh uit, oh in, oh uit
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh pluk
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk)
Oh in, oh uit, oh in, oh uit (Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt)
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust)
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet (Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol)
Klem, oh kluif, oh spons, oh kruik (Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet)
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik (Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets)
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit (Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee)
Oh in, oh uit, oh uit (Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee)
Kut, oh snee, oh pruim, oh spleet (Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit) (refr.)
Oh gleuf, oh naad (Oh in, oh uit, oh in, oh uit)
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk (Oh..)
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut (Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf)
Klem, kluif, spons, kruik (Oh vloek, troost, kuil, graf)
Kut, snee, plons, fuik (Hals, fles, vaas, kat)
Oh dons, oh kluit, oh lonk (Mond, wond, jaap, kwel)
(Klem kluif spons kruik)
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Noonoo is de stofzuiger van de Teletubbies!
Haha briljantquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar dan kunnen we nu de conclusie trekken dat dat niet zo is
Geweldig gedicht is datquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.
[..]
Zie je deze...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nem, voor je me weer eens beschuldigt dat ik altijd alles vergeet:
Ik ben nu the Madd aan het luisteren. Klinkt tof, erg sixties
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Maar ik dacht, WE zijn nu toch zo lekker bezig...
Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het wordt steeds erger![]()
Mijn vriendinnen en ik noemen het 'foof' (spreek uit als foef), geleerd in engeland en vind het een briljant woord
Altijd leuk om mensen te verbazenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je deze...
[ afbeelding ]
Die zijn zojuist gebroken
Ik zei toch dat het wat voor jou was![]()
En dat allemaal uit ons eigenste Rotterdam
Ah, deze hangt wel bij ons in de huiskamer (is tevens de cover van de single van Deelder en Brood)...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat we even de hulp van Jules Deelder in moeten schakelen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Noemen jullie schaamhaar dan ook Foofur?
Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:01 schreef MaJo het volgende:
Maar is het een bandje van nu? Klinkt echt zo eng sixties
Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit... maar hoe bereik je zoiets ? Is er nog wel een weg ergens in de buurt of moet je met een 4x4 door de bergen heen crossen ?
Bizar man, klinkt echt zo autentiekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de truuk juist. Het is hardstikke nieuw. Ik was bij de albumpresentatie alwaar ze een beperkte oplage op vinyl verkochten.
Hardstikke modern, hardstikke beatgeluid
Daarom raadde ik ook King Kahn aan. Zelfde laken een pak. Dat was er ook zo ééntje die je nog niet geluisterd had
De kans dat je dus meer gaan horen van The Madd is dus aanwezig omdat ze aan het groeien zijn.
Ik ook. En het is nog maar net twaalf uur geweest.quote:
Wow, moet wel een erg mooie plek zijn om te wonen danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, je bereikt het erg makkelijk. Het is wel het uiterste puntje van Achill Island, en het stukkie wat ik bedoel heet dan ook Achill Head. Maar zoals je ziet op het kaartje is het strandje waar dit huisje staat aangegeven met een dikke paarse pijl, en de weg ernaar toe met een dunnere roze pijl. Prima te bereiken dus. Bij het strandje houdt de weg wél op overigens.
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
O grutjes, ik zit te zoeken hoe het precies heet, en het heet dus Keel Bay, en er zitten haaien
Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bizar man, klinkt echt zo autentiekHehe King Kahn ga ik zo luisteren
Wat wel schattig is, ik luister via lastfm (waar ze een paar nummers opgezet hebben) en die liedjes zijn 27 tot 106 keer beluisterd
Schattig
Ah wil ik wel een keer mee danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja grappig he? In www.waterfront.nl komt dus vaker van zulk soort bandjes (King Kahn was daar ook). De site heeft dan meestal wel een Myspace-link. Het klonk wel goed en dus ben ik maar gegaan. In mijn eentje want de rest had afgehaakt opeens
Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meterquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en?
Of heb je er geen stroom en moet je de was in de zee doen?
Tijd om af te haken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen
Vrouwen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ja je hebt gelijk, nou en! Ik lees net dat het maar onschuldige reuzenhaaien zijn. En hoewel ik liever met een verpleegsterhaaitje van doen heb, zijn deze ook ongevaarlijk. Ze worden gemiddels maar 6 tot 8 meter![]()
[ afbeelding ]
Nogmaals LOLquote:
Ja dat kanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wil ik wel een keer mee danWil sowieso Rotterdam wel eens beter verkennen
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat kan
En dat kan ook natuurlijkSoemp wil dat ook nog eens doen en dan moet ik ook voor gids spelen.
Ja dat lijkt me gezelligquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in RotterdamMisschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de scquote:
Ik denk dat het mijn aftershave isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc![]()
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.
Kom ik buiten is het heul niet koudquote:
Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WGquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lucky bastard. De hele dag een beetje mooie mokkels op de foto zetten, en dan komen er ook nog eens spontaan een paar op je af zwermen in de sc![]()
oh en ik ga slapen... meer dan 0-1 gaat het toch niet meer worden op White hart lane.
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whehehe Nem is aan de winnende hand vandaag. Dubbel p0wnd WG![]()
Maar dan kom je toch ook naar Rotterdam? Of durf je dat niet aan met al die dames
Ja durf je het aan me irl te ontmoetenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja![]()
Maargoed... wanneer ?
Ik stel 3 Mei voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vooralsnog een hoop intimiderende pwns voorbij zien komen ja![]()
Maargoed... wanneer ?
3 Mei kon sowieso niet want dan is de GEWONE meet. 0wn3dquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed voorstel. Maar dan zit ik in de US of A.
Ah meet in Rotterdamquote:
Er is toch nog geen locatie aangewezen voor de meet? Dus 2-0, en anders was het 2-1 geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3 Mei kon sowieso niet want dan is de GEWONE meet. 0wn3d![]()
![]()
![]()
3-0!
Zie vorige paginaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah meet in RotterdamZou alleen kunnen dat we dan mijn vaders verjaardag vieren, aangezien hij die donderdag jarig is... Dus even onder voorbehoud
Ik dacht dat het Amsterdam geworden was? Of heb ik nu een halve 0wn3r4g3 aan mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is toch nog geen locatie aangewezen voor de meet? Dus 2-0, en anders was het 2-1 geweest
Je hebt een keiharde p0wndLolr1Einz11!!11!LolZOMg!!11!1 aan je broek hangenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Amsterdam geworden was? Of heb ik nu een halve 0wn3r4g3 aan mijn broek hangen.
Hier kan ik echt zoveel op zeggen. Maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt een keiharde p0wndLolr1Einz11!!11!LolZOMg!!11!1 aan je broek hangen
De suggestie voor Amsterdam was er wel geloof ik maar nog niet definitief toch?
Studiereis naar Washington. Dus witte huis en alle diplomaten ongein zullen wel voorbij komen. Stiekem ben ik wel bang dat dat nou net het minst leuke gedeelte van de US is, maargoed, ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Maar even zonder gekkigheid: wie/wat/waar/waarom in de VS? Want dat is vet natuurlijk
Gauchequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..nog een (minder flateus) lijstje:
gash
vag(lees: vèdgj)
slit
box
Ja..wees maar bangquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Studiereis naar Washington. Dus witte huis en alle diplomaten ongein zullen wel voorbij komen. Stiekem ben ik wel bang dat dat nou net het minst leuke gedeelte van de US is, maargoed, ik laat me verrassen.
Trustequote:
Gauche? Die had ik nog niet gehoordquote:
Gauge (had de spelling verkeerdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gauche? Die had ik nog niet gehoord
Minch ken ik als "minge".
Wat een niveau weerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gauge (had de spelling verkeerd) is Iers
Betekend stinkende kut
Lien en ik vonden dat zo'n grappig woord dat we het nu gebruiken
Niet dat het bij ons van toepassing is natuurlijk
En zou best kunnen dat je het minge spelt, ken het alleen van horen zeggen
Ken je lien en mij samen niet?quote:
Nee....want op Lowlands was Lien een beetje stil, in Rascal versta ik niemand en na Wolfmother was er ook weinig gelegenheid tot het observeren van jullie duo-gedragquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee....want op Lowlands was Lien een beetje stil, in Rascal versta ik niemand en na Wolfmother was er ook weinig gelegenheid tot het observeren van jullie duo-gedrag
Dead jokequote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand maakte overigens een "bothered" grapje van de week en toen dacht ik: leuk, dat ken ik!
Maar toen begon iedereen spontaan te gapen en te roepen "dead joke". Dus toen ben ik er maar niet op ingegaan
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Whahaha zo zat ik bij mijn instructeur ook
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
Over Lien gesproken...ik neem aan dat je Amerikaplannen veranderd zijn?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Vroeg me af of dat nog in de weg ging zitten. Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMijn studie laat het niet toe om een tijdje in het buitenland te studeren
Ja dat is mooi balenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Vroeg me af of dat nog in de weg ging zitten. Blijkbaar wel dus
Ik ga naar bed![]()
quote:
Waarom zou ik rotterdam minder stom vinden als Nem met de dames op stap mag? Ik heb zo mijn principes...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef MaJo het volgende:
Misschien kunnen we er een combi van maken. Nem op stap met de AKQ meiden in RotterdamMisschien dat MadMaster Rotterdam dan íets minder stom vindt
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..nog een (minder flateus) lijstje:
gash
vag(lees: vèdgj)
slit
box
va-jay-jayquote:
die uitdrukking heb ik nou echt nooit gesnapquote:
Dank voor deze vertaling voor onnozele nooderlingenquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aanfietsen = Brabants voor "ik fiets jouw kant op"
Ik snap hier helemaal niks van. Ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah shit ik ben dood
Tim als jij maffia blijkt te zijn maak ik jóú af. Zelfde geldt voor het schaap. Amen. Rip aan mij
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vond die gozer echt zielig, in alle opzichten.
Ik vind dat soort figuren per definitie zielig, misplaatste aandachtrekkers...
Ah ^^quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolven. De maffia probeert de macht over de stad te krijgen door de dorpelingen uit te moorden. De dorpelingen vinden dat niet prettig en die proberen de maffia te doden.
De maffialeden weten van elkaar wie ze zijn. Gezamenlijk mogen ze tijdens de nacht een of meerdere mensen uitkiezen om een aanslag op te plegen. Overdag (als iedereen wakker is) wordt er besloten om een dorpsbewoner op te hangen op verdenking van het zijn van een maffialid. De lol hierbij is dat de maffia ook mee mag stemmen. Op het moment dat er geen maffialeden meer over zijn (of de maffia heeft minimaal de helft van de stemmen in het dorp) is het spel afgelopen en wordt de winnende partij bekend gemaakt. Die hele groep wint dan, dus je kan ook winnen als je heel vroeg in het spel uit de weg wordt geruimd
Lief jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt supergaaf boek. Geschreven door een docent van me.![]()
En een mp3 speler voor alle reisuurtjes in de trein.Superlief.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij heeft me vermoord. En sheep volgens mij ook. Zomaar!
Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee sheep was ook dood. Nog eerder dan ik. Jemig
Stomme Tim![]()
Ik denk dat de zoekterm wel eens trench coat zou kunnen zijn??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Hulp gevraagd...
Ik ben op zoek naar een lange zwarte heren jas (geen leer), mag wol zijn of ander materiaal.
Ik heb alleen geen idee hoe zoiets heet en waar ik dus op moet zoeken.
Ik zoek zoiets als dit qua model, maar dan iets 'netter/gedistingeerder'. Hij moet bij m'n bolhoed passen...![]()
De zoekterm 'lange zwarte jas' op Marktplaats levert bijna alleen maar damesjassen op en de toevoeging 'heren' slechts enkele resultaten...
Dank, die term had ik op Ebay en marktplaats 9ik hoef niet per sé een niuw exemplaar) ook gebruikt, maar daarvond ik ook niet veel mee...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk dat de zoekterm wel eens trench coat zou kunnen zijn??
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:06 schreef Etcetera het volgende:
die uitdrukking heb ik nou echt nooit gesnap
Vandaar mijn keuze...quote:Het woord tante komt in een heleboel uitdrukkingen en zegswijzen voor. Je tante op een houtvlot is een mooie uitdrukking van ongeloof of afwijzing: maak dat de kat maar wijs! Men vermoedt trouwens dat deze uitdrukking, die je ook wel hoort als je zuster op een houtvlot van Rotterdamse oorsprong is. Maar die tante en die zuster hoeven niet speciaal op een vaartuig rond te dobberen. Je tante in de woestijn, zonder roeiriemen of op sterk water zijn allemaal even gangbaar.
Daar waar het ABN nog hoog in het vaandel staat...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:13 schreef B.ertha het volgende:
Dank voor deze vertaling voor onnozele nooderlingen![]()
mijn dank is groot voor deze verhelderend uitleg over de term zelf en jouw keuzequote:
Die is wel redelijk chique jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, die term had ik op Ebay en marktplaats 9ik hoef niet per sé een niuw exemplaar) ook gebruikt, maar daarvond ik ook niet veel mee...
Maar dit is wel wat ik ongeveer zoek:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
AB vond ik echt geweldig
Gisteren niet gekeken want ik heb 'm al een paar keer gezien. Maar ik vond 'm echt heel tof.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:30 schreef Etcetera het volgende:
oh, ER, ik vond American Beauty maar raarik denk dat mijn smaak niet echt aansluit op films die een hoog cijfer op IMDB krijgen (want dat was de reden dat ik 'm ben gaan kijken)
mjah zo volgde ik het wel zo'n beetje, en ik vond het wel gaaf dat je eerst dacht dat vriendje-van-dochter 'm om zou leggen en later die vader-van-vriendje-van-dochter en weer later z'n vrouwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is wel redelijk chique ja
Mooi hoor!
En Etsie, ik kan me goed voorstellen dat je American Beauty maar een beetje raar vond. Ik denk wel dat je de film moet bekijken vanuit de gedachten van Lester. En niet als een objectieve buitenstaander. Voor mij althans, worden in die film echt zijn gedachten vertoond. En hij is nu eenmaal een penopauzerend mannetje die zich afvraagt wat er nu eigenlijk van zijn leven en dromen terecht is gekomen.
Dan trek ik nog maar eens een cliché uit de kast:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ikke ook! Ik heb hem gisteren ook niet gekeken trouwens![]()
Maar heb hem wel op DVD, da's handigerEr zijn van die films, en die komen op zekere dag in mijn gedachten, en dan moet ik ze ook acuut kunnen zien dezelfde avond. Daar is dit er een van.
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen tezamen!
vanochtend voor zo'n 150 euro aan boodschappen gedaan, ben de hele ochtend als een wilde aan het rondrijden geweest om alles te halen, maar het is helemaal gelukt
Zometeen beginnen met de eerste kookvoorbereidingen, dan wat schoonmaken in huis, daarna in de keuken klussen, verder werken aan het eten, nog meer schoonmaken en klussen, en ik denk dat ik rond 4 uur lekker uitgebreid ga douchen.En ik ga aardappelen schillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |