Jepquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gezellig, misschien zie ik je daar. Tenminste, als je naar vestiging Leeuwarden gaat
Welke opleidingen ga je uitchecken?quote:
Alleen de hogere hotelschoolquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke opleidingen ga je uitchecken?
Misschien (hangt er van af of er iets geregeld is) ga ik wat leuks doen voor de vereniging waar ik lid van ben. Mij leek het wel geinig om theatersportdemootjes te doen, maar ik weet dus niet wat er geregeld is (en ook óf er iets geregeld is op CHN). Mocht het je leuk lijken dan kunnen we wel een micro-meet houdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Alleen de hogere hotelschoolGa binnenkort ook naar Maastricht omdaar ook even te kijken. Ik kijk nu meer voor algemene indruk van de hele school, en wil dan ook nog een dag meelopen bij beide
Wat doe jij dan? Voorlichting geven?
Heftig kleurtje...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:29 schreef MaJo het volgende:
MadMaster, voor het geval je op zoek bent naar nog meer allstars (), er is nu een aanbieding voor ¤44,- per paar bij www.hotbrandz.com
Ik heb meteen deze besteld:
[ afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heftig kleurtje...![]()
Maar ik heb voorlopig genoeg, heb net weer nieuwe Vans gekocht:
[ afbeelding ]
Ik ben niet mijn opleiding aan het promoten zaterdag hoor! Je mag er gerust langs gaan daar niet van, maar ga er niet van uit dat ik daar aan het rondleiden benquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Nesle het volgende:
Is wel grappig op zich, als ik nog tijd heb dan kom ik jouw opleiding ook nog wel ff bezoeken.
Weet alleen nog niet hoe laat ik heen ga, 's ochtends of 's middags en mijn vader en moeder wilden persé alletwee meeZou eerst met een vriendin gaan maar dat mocht niet
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef Nesle het volgende:
Ik loop op deze allstars de laatste tijd, alleen lopen die afgelopen allstars zooooooooveel fijnerMoet deze dus nog echt ff goed inlopen
[ afbeelding ]
Goed te herkennen dus Tim![]()
Ik heb voor het eerst nu dus lage, en ze zijn echt goddelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenJe hebt ook nog hogere, die zijn ook tof
Deze dus o.a.:quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de hoge zelf mooier, en ook lekkerder lopenJe hebt ook nog hogere, die zijn ook tof
Lage eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar heb wel nepperds (echt voor 6 euro in Hongarije gekochtquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst nu dus lage, en ze zijn echt goddelijk
Maar ik vind hoge ook fijn hoor, niet voor niets liggen er nog 3 paar in mijn kamer. En die nog hogere had ik 2/3 jaar geleden ook, maar die vind ik nu echt niks meer
Uhuh, die zijn echt tofquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze dus o.a.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor maat had je ook alweer? Ik zie dat ze op die site allstars vanaf maat 36 hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan al die dingen niet aan![]()
Ik heb zo'n achterlijk kleine maat dat ik ben gehouden aan orthopedische moliéres van Reiker.![]()
Maar die zien er ook wel flitsend uit hoor
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:32 schreef wyccie het volgende:
Maat 33 dacht ik.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wyccie +1
tussenstand deel 376
wyccie 1
quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
het zijn wel schatjes MMquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
ER heeft maat 34, als ik het goed onthouden heb...
[ afbeelding ]
quote:
Je bedoelt: wow wow wow wow wow wow wow wow wow wow?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Vind ik ook. Toch gaat die (kleine overigens) lul een aanklacht wegens aanranding indienen als Paul zijn excuses niet maakt. En natuurlijk wordt ie dan in het gelijk gesteld, want het was wel degelijk aanranding van PdLquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:57 schreef MaJo het volgende:
Net weer filmpje van die streaker bij Paul de Leeuw gekeken, wat een egweldige actie van de Leeuw![]()
Ja aanranding, kom op zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind ik ook. Toch gaat die (kleine overigens) lul een aanklacht wegens aanranding indienen als Paul zijn excuses niet maakt. En natuurlijk wordt ie dan in het gelijk gesteld, want het was wel degelijk aanranding van PdL
Wat een kul. Ik vind het retegrappig(hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja aanranding, kom op zegObjectief gezien op zich wel ja maar die gast vroeg er gewoon om. Lekker voor lul (
) om jezelf dan een streaker te noemen. Misschien kende hij de betekenis niet ofzo
Die term streaker is wel de kern, dat is ook de reden dat de Leeuw die string (zomgquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een kul. Ik vind het retegrappig(haha) dat PdeL zoiets doet.
Maar die kerel kiest er voor om niet in zijn blote pik op TV te verschijnen. Of hij de term "streaker" nou juist gebruikt of niet.
"Ja edelachtbare. Hij noemde zichzelf een streaker. En volgens het woordenboek betekent dat dat je naakt moet zijn. Tja...dan MOET 'ie naakt natuurlijk. Echt..hij vroeg erom"
Kom op zeg
Bij Paul de Leeuw kun je zulke dingen verwachten ja. En ik vind dat hilarisch. Een string voor mannen is trouwens inderdaad zomgquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die term streaker is wel de kern, dat is ook de reden dat de Leeuw die string (zomg) van zijn lichaam af trok. Op zich vond ik het ook wel wat ver gaan maar wat verwacht je dan als je bij Paul de Leeuw zo'n actie uitvoert, dan zet ie je gewoon voor lul
![]()
Mja een string voor mannen inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij Paul de Leeuw kun je zulke dingen verwachten ja. En ik vind dat hilarisch. Een string voor mannen is trouwens inderdaad zomg![]()
etc.
Maar ging mij er meer om dat de redenatie "hij vroeg er gewoon om" natuurlijk flauwekul is
Dat 'ie het had kunnen verwachten ben ik met je eens. Ik vind ook dat 'ie niet moet zeurenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja een string voor mannen inderdaad![]()
Hij vroeg er gewoon om is misschien wel wat slecht geformuleerd ja
Preciesquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie het had kunnen verwachten ben ik met je eens. Ik vind ook dat 'ie niet moet zeuren
Ik heb me ook opgegevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het grote FOK! Mafiaspel deel 6: Waar Artanis1 pech heeft.
Nieuwe ronde start snel
Al moet ik nu wel vrezen voor PS, die heeft me al bedreigd
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolvenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb me ook opgegevenAl snap ik er helemaal niets van maar dat wil jij me dan vast wel uitleggen
Ja, erg duidelijk uitgelegd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het werkt ongeveer hetzelfde als Weerwolven. De maffia probeert de macht over de stad te krijgen door de dorpelingen uit te moorden. De dorpelingen vinden dat niet prettig en die proberen de maffia te doden.
De maffialeden weten van elkaar wie ze zijn. Gezamenlijk mogen ze tijdens de nacht een of meerdere mensen uitkiezen om een aanslag op te plegen. Overdag (als iedereen wakker is) wordt er besloten om een dorpsbewoner op te hangen op verdenking van het zijn van een maffialid. De lol hierbij is dat de maffia ook mee mag stemmen. Op het moment dat er geen maffialeden meer over zijn (of de maffia heeft minimaal de helft van de stemmen in het dorp) is het spel afgelopen en wordt de winnende partij bekend gemaakt. Die hele groep wint dan, dus je kan ook winnen als je heel vroeg in het spel uit de weg wordt geruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |