abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56955363

Verschillen 40 & 60 GB PS3's
Sony's 40 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1, en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007.
Huidige prijs ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB model was er ook een 60 GB model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007.
Huidige prijs n.v.t.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship en Genji2.
    Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren.
    Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action game.
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassin's de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Call of Duty 4: Modern Warfare: FPS-shooter
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Burnout: Paradise: Race/crash
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race & beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Uncharted: Drake's Fortune: Action/adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek/Simon says
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Devil may cry 4: Actie
    De duivelse en twisted Nero wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de Harde Schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten.
    Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen.
    Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of laucnh.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 |

(OP)
  • pi_56955525
    lala
    pi_56956272
    alweer eeeen
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_56956381
    tvp
      zondag 24 februari 2008 @ 21:56:46 #5
    23384 RC2
    Not me, broken when i got here
    pi_56956395
    Met een nieuwe tv toch ook een fatsoenlijk gamesysteem nodig. Besloten een PS3 te kopen, gewacht op de nieuwe bundels Vlak nadat ik het allemaal had staan werd het toekomstige overlijden van de HDDVD aangekondigd. Ideaal zo'n systeem met Blu-ray

Als je een game als bijvoorbeeld Warhawk of Burnout Paradise importeert en online wilt spelen gaat dat dan werken of zit je dan aan buitenlandse servers vast?
    Als je een game online koopt heb je daar dan een backup van of kan je het zo weer downloaden?
    Who wants to live forever anyway...
      zondag 24 februari 2008 @ 22:10:43 #6
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56956775
    Je kan zo online spelen, geen regio gebonden servers
    Aangekochte downloadbare games kan je tot 5 keer downloaden.
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56957082
    Tvp.

Als overigens waar blijkt dat GT5 is uitgesteld naar 2009 baal ik flink.
    ......
    pi_56957264
    Ik kan nog steeds nergens Warhawk vinden zonder die stomme headset
    (ja alleen voor 70 euro )
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      zondag 24 februari 2008 @ 22:33:26 #9
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56957442
    wat was ik slecht in fifa vandaag
    echt bizar
    pi_56957522
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
    echt bizar
    ja inderdaad
    nog slechter dan willem II atm
    pi_56957779
    quote:
    echt bizar
      zondag 24 februari 2008 @ 22:48:15 #12
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56957847
    DMC geruild, vanaf morgen BurnOut
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56959290
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef RC2 het volgende:
    Als je een game als bijvoorbeeld Warhawk of Burnout Paradise importeert en online wilt spelen gaat dat dan werken of zit je dan aan buitenlandse servers vast?
    Als je een game online koopt heb je daar dan een backup van of kan je het zo weer downloaden?
    Beide games werken hier gewoon perfect online, maar je moet er bij een Amerikaanse versie van Warhawk wel rekening mee houden dat je de uitbreidingen dan ook via de Amerikaanse Store moet kopen.
    En online gekochte games kun je altijd opnieuw downloaden.
    PSN id: NL_SToRM
    pi_56959448
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Aangekochte downloadbare games kan je tot 5 keer downloaden.
    Ik heb eens ergens gelezen dat dit anders werkt. Je aangekochte spel mag je zo vaak downloaden als je wilt met je account, maar die account mag aan maximaal 5 verschillende PS3"s verbonden zijn.
      maandag 25 februari 2008 @ 01:26:59 #15
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_56960551
    Nieuwe Wipeout HD matriaal.

http://www.psonly.nl/videos/627/WipEout_HD/

Genius Game.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_56960705
    tvp
      maandag 25 februari 2008 @ 08:41:44 #17
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_56962209
    Jezus wat ziet die MLB '08 The Show er goed uit! Ik heb absoluut niks met baseball, maar dit is echt
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_56962739
    Iedereen heeft het over MLB: The Show. Ik zal het vanavond ook eens downloaden, ik had het van tevoren al afgeschreven
    pi_56962828
    Dan ga ik al premium graphicshoer ook maar es checken vanavond ik heb alleen 0 met baseball
    pi_56963330
    Ik had er eigenlijk ook niks mee, maar ik vind m toch best wel leuk eigenlijk Ik heb alleen nog geen 1 punt kunnen maken

Hier trouwens nog slecht nieuws voor de Sony fans:

Phil Harrison gaat weg bij Sony

Ik vind het echt jammer dat ie weg gaat. Was toch wel 1 van de sympathiekere Sony mensen vond ik. Ik vraag me ook af of het te maken heeft met de kritiek die ie geuit heeft op Sony Japan...
    pi_56963395
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
    wat zuig ik vandaag in fifa online stond 1600, nu 2300
    Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.
    Al een prijsverlaging aangekondigd?
    pi_56963430
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.
    Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2008 13:52:38 ]
      maandag 25 februari 2008 @ 13:53:21 #23
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56963447
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 13:45 schreef SToRM81 het volgende:

Hier trouwens nog slecht nieuws voor de Sony fans:

Phil Harrison gaat weg bij Sony

Ik vind het echt jammer dat ie weg gaat. Was toch wel 1 van de sympathiekere Sony mensen vond ik. Ik vraag me ook af of het te maken heeft met de kritiek die ie geuit heeft op Sony Japan...
    Damn!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      maandag 25 februari 2008 @ 14:01:15 #24
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56963599
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_56963603
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Rijtjeshuisvolk neemt juist eerder een console, dan een vette pc.
      maandag 25 februari 2008 @ 14:18:16 #26
    139407 jorienvdherik
    pi_56964021
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

ik blijf ja

maar nu nieuwe club genomen, kon gewoon niet meer spelen met barca/manchester/arsenal

nu chelsea 5 op rij gewonnen.

maar kwalificeren voor toernooi in berlijn zit er niet meer in
    pi_56964131
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      maandag 25 februari 2008 @ 14:43:30 #28
    139407 jorienvdherik
    pi_56964542
    trouwens condemned 2 is echt een must have, gaan jullie die ook halen
    pi_56965009
    Mijn ps3 is kapot, iemand ervaring hiermee?
    pi_56965077
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
    misschien wel handig ff te zeggen wat er kapot is?
      maandag 25 februari 2008 @ 15:12:49 #31
    139407 jorienvdherik
    pi_56965092
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
    wat rot voor je

dat mlb spel, ik sla een home run, omdat het 5 minuten duurt voordat iemand die bal gaat halen
    pi_56965114
    Lens is kapot, schijf draait niet meer, ding loopt om de seconde vast zelfs bij gedownloade games, ga zo naar de winkel om te kijken of ik een nieuw kan krijgen maar zal waarschijnlijk worden opgestuurd naar china oid om vervolgens de release van gta 4 te missen
    pi_56965216
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Lens is kapot, schijf draait niet meer, ding loopt om de seconde vast zelfs bij gedownloade games, ga zo naar de winkel om te kijken of ik een nieuw kan krijgen maar zal waarschijnlijk worden opgestuurd naar china oid om vervolgens de release van gta 4 te missen
    ah lekker, das dan die 0,01% die dus kapot gaat, btw sony zit niet alleen in china hoor, je krijgt je ps3 in 15 werkdagen terug.
    pi_56965270
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ah lekker, das dan die 0,01% die dus kapot gaat, btw sony zit niet alleen in china hoor, je krijgt je ps3 in 15 werkdagen terug.
    Dat valt me dan reuze mee, overigens maakte mijn ps3 vanaf het begin al een geluid van een stofzuiger. Als de fan aansloeg moest het volume van de tv flink omhoog

Enig idee of er een kans bestaat dat ik zometeen een nieuwe ps3 mee naar huis krijg of is de garantie die ze in de winkel leveren enkel na een onderzoek van sony die ze groen licht moet geven dát de ps3 daadwerkelijk kaduk is?
    pi_56965368
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat valt me dan reuze mee, overigens maakte mijn ps3 vanaf het begin al een geluid van een stofzuiger. Als de fan aansloeg moest het volume van de tv flink omhoog

Enig idee of er een kans bestaat dat ik zometeen een nieuwe ps3 mee naar huis krijg of is de garantie die ze in de winkel leveren enkel na een onderzoek van sony die ze groen licht moet geven dát de ps3 daadwerkelijk kaduk is?
    het ligt aan de winkel, sommige geven inderdaad een nieuwe mee, sommige sturen hem op naar sony, waarna hij terug wordt gestuurd naar de winkel en daarna dus pas naar jou, (kan je m dus beter zelf opsturen)
    pi_56965582
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:26 schreef ryangozer het volgende:

[..]

het ligt aan de winkel, sommige geven inderdaad een nieuwe mee, sommige sturen hem op naar sony, waarna hij terug wordt gestuurd naar de winkel en daarna dus pas naar jou, (kan je m dus beter zelf opsturen)
    Maar als ik hem zelf opstuur heb ik toch een soort van bewijs van garantie nodig of is dit de service van sony die mijn ps3 hoe dan ook aan de praat krijgt ofwel middels een nieuwe ps3??
    pi_56965618
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Maar als ik hem zelf opstuur heb ik toch een soort van bewijs van garantie nodig of is dit de service van sony die mijn ps3 hoe dan ook aan de praat krijgt ofwel middels een nieuwe ps3??
    omijngod je gaat toch niet zeggen dat je het bonnetje weg hebt gegooid he dan kan je zoiezo geen nieuw krijgen ook niet in de winkel, en reparatie gaat dan geld kosten.
    pi_56965666
    Nee duh, Maar volgens mij heeft een garantie bon van de bart smit geen nut als ik de ps3 zelf opstuur naar sony! Maar ik weet genoeg je hebt me geholpen ondanks dat ik het 1.000.000ste topic had
    pi_56965689
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Nee duh, Maar volgens mij heeft een garantie bon van de bart smit geen nut als ik de ps3 zelf opstuur naar sony! Maar ik weet genoeg je hebt me geholpen ondanks dat ik het 1.000.000ste topic had
    ECHTNIET
      maandag 25 februari 2008 @ 15:44:09 #40
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56965759
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Wel degelijk. Je moet de PS3 online aanmelden met de datum van aanschaf.
    Dan krijg je een adres waar die naar toe mag (de PS3) en de instructie om een kopie van de bon mee te sturen.

(althans, zo ging dat met mijn PSP).
      maandag 25 februari 2008 @ 15:55:53 #41
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56965990
    Is ook zo met de PS3.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_56966123
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef Fallen het volgende:

[..]

Wel degelijk. Je moet de PS3 online aanmelden met de datum van aanschaf.
    Dan krijg je een adres waar die naar toe mag (de PS3) en de instructie om een kopie van de bon mee te sturen.

(althans, zo ging dat met mijn PSP).
    Heb je hem met de post verstuurd? Lijkt me en heel erg duur en niet echt betrouwbaar, maarja ik ga nu naar de winkel ff kijken wat ze kunnen doen voor me!
      maandag 25 februari 2008 @ 16:05:48 #43
    137562 rakotto
    pi_56966207
    Mijn eerste PS3 game heb ik gewonnen. UT3.
    pi_56966377
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:05 schreef rakotto het volgende:
    Maar je hebt nog geen ps3?
    PSN id: Puddled_nl
      maandag 25 februari 2008 @ 16:17:02 #45
    139407 jorienvdherik
    pi_56966440
    quote:
    Ik won vorig jaar NBA 2k8,

weet iemand weer je orginele hoesjes van de PS 3 kan bestellen, want zat geen hoes bij
    pi_56966476
    Echt stom dat HD-DVD nu gevallen is (Toshiba en Microsoft zijn ermee gestopt).

Dit houd in dat de prijzen van Blu-ray weer lekker omhoog kunnen schieten / hoog blijven.
      maandag 25 februari 2008 @ 16:23:14 #47
    194524 tgs.
    unleash hell at my command
    pi_56966596
    quote:
    echt bizar

Echte kerels spelen PES!
    "When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
    pi_56966645
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:

Dit houd in dat de prijzen van Blu-ray weer lekker omhoog kunnen schieten / hoog blijven.

......

Dat is juist een goede ontwikkeling. Het neemt verwarring weg bij de consument, wat betekend dat deze nu eindelijk kan overstappen. Daarnaast is er sprake van onderlinge concurrentie tussen aanbieders van Blu-Ray apparatuur.

DVD spelers zijn toch ook met de jaren goedkoper geworden zonder dat er sprake was van concurrentie? Learning curve heet dat (minder uitval en hogere productie doordat fabrikanten "leren" om te gaan met de techniek) Daarnaast gaan de bedrijven nu investeren in betere fabricage processen voor het maken van Blu-Ray spelers i.p.v. miljoenen uitgeven in de strijd om de consument en filmstudio.

M.a.w.: Het is alleen maar beter.
      maandag 25 februari 2008 @ 16:37:39 #49
    139407 jorienvdherik
    pi_56966883
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:23 schreef tgs. het volgende:

[..]

Echte kerels spelen PES!
    lekker laggen online
      maandag 25 februari 2008 @ 17:06:03 #50
    139407 jorienvdherik
    pi_56967436
    quote:
    GDC: Motorstorm 2 komt waarschijnlijk met kerst
    Nieuws | 25 februari 2008 - Dat Motorstorm 2 eraan zat te komen wisten we al even, maar verder was er nog weinig over bekend. Nu lijkt het erop dat de game rond de kerst van dit jaar gaan komen en zijn er enkele details over bekend geworden. Zo zal er een vierspeler-splitscreen modus inzitten, iets dat werd gemist in de eerste Motorstorm. Ook zal de game zich niet meer volledig in woestijnomgevingen afspelen en kan de speler bijvoorbeeld een eiland met allerlei interactieve vegetatie verwachten om doorheen te gaan racen in dit vervolg.

Het eerste deel was één van de exclusieve launch-titels op de PlayStation 3 en stond bekend om de hectische offroad-races met verschillende voertuigen en racebanen met vervormende ondergrond.
    pi_56967571
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:

Juist niet gek. Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
    pi_56967781
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
      maandag 25 februari 2008 @ 17:42:16 #53
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56968075
    quote:
    ik heb ut3 ook gewonnen :d, scheelt...ben btje krap bij kas ^^
    PSN: diTani
    pi_56968552
    Ik moest hem idd opsturen naar sony, kosteloos overigens en die klootzakken bij bart smit hebben een garantie tot de deur (2 weken to be honest)
    pi_56968670
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 17:24 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Wel opletten knul, hij zegt dat de BLU-RAY films duurder worden, wat dus niet zo is. Verder laat mijn post volledig in het midden of ik het daar mee eens ben of niet.
      maandag 25 februari 2008 @ 18:31:02 #56
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56968954
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Heb je hem met de post verstuurd? Lijkt me en heel erg duur en niet echt betrouwbaar, maarja ik ga nu naar de winkel ff kijken wat ze kunnen doen voor me!
    Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.

edit:
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Ik moest hem idd opsturen naar sony, kosteloos overigens en die klootzakken bij bart smit hebben een garantie tot de deur (2 weken to be honest)
    Dat bedoel ik....
    pi_56969107
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Juist niet gek. Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
    Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?
    pi_56969323
    Een DVD schijfje kost tegenwoordig toch ook geen 40 euro meer? Als ze de prijzen niet laten zakken, dan zal Blu-ray nooit bij het grote publiek doorbreken.
    pi_56969532
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:

[..]

Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.
    En meer aanbod betekent lagere prijzen
    Als er meer vraag dan aanbod komt gaan de prijzen omhoog, maar dat zal niet gebeuren
    Jammer dat dit niet voor de playstation geld en ook niet elk merk maakt blu ray schijfjes natuurlijk.
    pi_56969570
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:46 schreef SToRM81 het volgende:
    Een DVD schijfje kost tegenwoordig toch ook geen 40 euro meer? Als ze de prijzen niet laten zakken, dan zal Blu-ray nooit bij het grote publiek doorbreken.
    Ja, alles daalt in prijs natuurlijk. Zelfs Windows, maar het gaan erom hoe snel het gaat.
    pi_56969586
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.
    En meer aanbod betekent lagere prijzen
    Als er meer vraag dan aanbod komt gaan de prijzen omhoog, maar dat zal niet gebeuren
    Jammer dat dit niet voor de playstation geld en ook niet elk merk maakt blu ray schijfjes natuurlijk.
    Zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik betwijfel of dit op grote schaal gebeurd.

Alle die gratis Blu-ray acties en enorme price-drops van stand-alones waren wel veroorzaakt door HD-DVD concurrentie etc.
      maandag 25 februari 2008 @ 18:57:22 #62
    139407 jorienvdherik
    pi_56969588
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef Fallen het volgende:

[..]

Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.

edit:
    [..]

Dat bedoel ik....
    maar, xbox moet je niet in orginele doos opsturen

voor diefstal
      maandag 25 februari 2008 @ 19:29:38 #63
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_56970315
    Heb sinds kort ook een PS3, de 40GB versie incl. Motorstorm, Warhawk en F1 Championship Edition, dus vandaar een tvp
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      maandag 25 februari 2008 @ 19:42:13 #64
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56970607
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik woon in een rijtjeshuis . Overigens hebben de Burnout auo's net als de NFS most wanted auto's de neiging zich op een irritante manier in de muur/vangrail te boren. Oftewel de besturing er van zuigt.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      maandag 25 februari 2008 @ 19:42:55 #65
    139407 jorienvdherik
    pi_56970622
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 19:29 schreef Devolution het volgende:
    Heb sinds kort ook een PS3, de 40GB versie incl. Motorstorm, Warhawk en F1 Championship Edition, dus vandaar een tvp
    Gaaf, F1 heb demo er van gespeeld. tof race spel
      maandag 25 februari 2008 @ 19:55:32 #66
    137562 rakotto
    pi_56970942
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 16:13 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Maar je hebt nog geen ps3?
    Nog GEEN, dus binnenkort wel eentje.

PAL Rumble Release + PS3 = PS3 bij mij thuis.

FullHD TV heb ik al sinds september, dus dat is geen probleem.
    Bij de PS2, had ik al 3 games een half jaar lang voordat ik een PS2 haalde.
    Maar de Rumble release is volgende maand, dus geen probleem.
      maandag 25 februari 2008 @ 20:01:42 #67
    139407 jorienvdherik
    pi_56971108

Laatste 13 games, 12 gewonnen. Dit alles met Chelsea. mijn nieuwe club
      maandag 25 februari 2008 @ 20:07:29 #68
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_56971254
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
    [ afbeelding ]

Laatste 13 games, 12 gewonnen. Dit alles met Chelsea. mijn nieuwe club
    Kom nu tegen mij dan als je durft..

Ajax-Feyenoord.

(Nickname: Achillas)
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_56971543
    Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst )

pi_56972034
    quote:
    LittleBigPlanet in september, Blu-ray only

Nick Robinson, senior product manager bij Sony Computer Entertainment Europe, heeft tegenover Eurogamer bevestigd dat LittleBigPlanet in september zal verschijnen voor de PlayStation 3.

Daarnaast liet hij weten dat LittleBigPlanet alléén op Blu-ray disc zal verschijnen. Er zal dus geen downloadbare versie in de PlayStation Store verschijnen. Volgens Robinson is LittleBigPlanet namelijk een heel ander soort spel dan Tekken 5: Dark Resurrection of zelfs Warhawk. Daarom zal deze game enkel op BD verschijnen.

Daarnaast vertelde Robinson dat LittleBigPlanet misschien wel de 'grootste Blu-ray release van 2008 is' voor Sony Computer Entertainment. Sony zet dus enorm hoog in, als je bedenkt dat games als Resistance 2 en Killzone 2 óók nog in 2008 moeten verschijnen.
    quote:
    So what else was I shown? Well, I was shown a trailer for a game not due out till 2009 but was sworn to absolute secrecy. Apparently, Sony just wanted to give a glimpse of what the console will be capable of.

In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed. When I explained I had been shown it under strict Non Disclosure Agreement terms he looked relieved.

I don't mean to be a tease - all I can say is that I was left speechless. If the footage I was shown truly is "in game", as told to me by the Sony PR people, then we could be on the brink of a step change in what games consoles are capable of in terms of story-telling and immersion.
    Hmm........
    pi_56972051
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:
    Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst )

[ afbeelding ]

maandag 25 februari 2008 @ 20:54:53 #72
    139407 jorienvdherik
    pi_56972329
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Kom nu tegen mij dan als je durft..

Ajax-Feyenoord.

(Nickname: Achillas)
    is goed
      maandag 25 februari 2008 @ 20:57:00 #73
    139407 jorienvdherik
    pi_56972376
    Speel je tegen iemand die schalke is

0-3 achter . kom je terug tot 2-3. nog 10 minuten tijd, gaat die achter in rond tikken, kan je amper de bal pakken
      maandag 25 februari 2008 @ 21:12:59 #74
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56972698
    blu-rays worden trouwens al flink goedkoper, heb bij mediamarkt al aanbiedingen gezien van 9(!) euro per blu-ray, deze week (check alle flyers maar, weet niet welke pcs) en 11,99 en 17,99

ik ga zo ook maar ffkes fifa online spelen =]
      maandag 25 februari 2008 @ 21:22:20 #75
    139407 jorienvdherik
    pi_56972910
    Achillas hoe was het 2-1 90e min
      maandag 25 februari 2008 @ 21:26:51 #76
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_56973009
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
    Achillas hoe was het 2-1 90e min
    Tjah 5 vs 5 met paupers als teamgenoten, dan is het inderdaad niet moeilijk
      maandag 25 februari 2008 @ 21:44:53 #77
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_56973443
    WIE is nu de baas in Rotterdam en Amsterdam! AFCA

2-0!
      maandag 25 februari 2008 @ 22:15:03 #78
    139407 jorienvdherik
    pi_56974281
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    WIE is nu de baas in Rotterdam en Amsterdam! AFCA

2-0!
    onbegrijpelijk dat je in november niet hebt meegedaan aan fifa interactive world cup, je was zo door de voorronde heen gekomen
    pi_56974623
    waar SD een tvp plaatst
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_56974941
    aiii hij is weer binnen! nu weer snel oefenen met Fifa en NBA 2k8, ben uitgedaagd door collega's en vrienden
      maandag 25 februari 2008 @ 23:20:25 #81
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56976108
      Redactie Games maandag 25 februari 2008 @ 23:26:37 #82
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56976261
    MLB The Show

Fokkers koop het spel ook, mooie potjes online worden dat.

Waarin ik wel alles win maar goed
    .....Kennedy
    pi_56976561
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:

[..]

LOL, je vergeet de belangrijkste concurrent. Dat is namelijk DVD. Dat jij precies weet wat het verschil is tussen bluray en dvd wil net zeggen dat iedereen dat weet. Als een nieuwe dvd 14 euro kost en dezelfde film kost op bluray 30 euro. Dan weet ik wel waar de casual consument mee naar huis gaat.

Ik zie het allemaal wel goed komen, maar bluray moet eerste de dvd nog voorbij. En zaterdag toen ik in de FRS/mediamarkt was, waren de bluray's, met betrekking tot dvd's, toch echt in minderheid. Sterker nog, ik was op zoek naar een blueray in de mediamarkt in Zwolle, maar ik kon er geen één vinden.
    Dit keer zonder signature
    pi_56976996
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
    MLB The Show

Fokkers koop het spel ook, mooie potjes online worden dat.

Waarin ik wel alles win maar goed
    Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagen
      Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 00:17:26 #85
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56977325
    Je moet wel R2 + een kantje op en dan X drukken, druk voordat die gooit ook even op select, zie je de rode dingetjes, dat zijn zijn specialty's zeg maar, het is lastig, maar echt onwijs gaaf.
    .....Kennedy
      dinsdag 26 februari 2008 @ 00:51:40 #87
    139407 jorienvdherik
    pi_56977916
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagen
    1e 2 waren erg fout,

en toen sloeg ik nog een keer, homerun, omdat die gasten na 5 minuten de bal eens gingen halen
    pi_56978974
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ken Kutaragi Video Interview

He's alive!
    Verstond er geen reet van, maar goed om hem te zien.

Ken!
      dinsdag 26 februari 2008 @ 11:10:11 #89
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56982239
    Zaterdag mijn Samsung 38 inch Full HD binnen, voor ¤ 1079,-- bij de MM in Den Haag.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 11:22:07 #90
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56982459
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef janrad het volgende:
    Zaterdag mijn Samsung 38 inch Full HD binnen, voor ¤ 1079,-- bij de MM in Den Haag.
    give need enzo , gz =], voorlopig nog even door op me 32"hd rdy schermpje helaas...

ben ondertussen aan het rondkijken naar receiver + boxensetje...maar kom toch al snel op setjes van Harman Kardon uit wil ik een beetje redelijk geluid hebben, iemand nog 300euro over? en die dit dan aan mij wil doneren ^^, zeer goed doel hoor
      dinsdag 26 februari 2008 @ 11:23:18 #91
    137562 rakotto
    pi_56982483
    Kami Ken.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:00:25 #92
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56983217
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

give need enzo , gz =], voorlopig nog even door op me 32"hd rdy schermpje helaas...

ben ondertussen aan het rondkijken naar receiver + boxensetje...maar kom toch al snel op setjes van Harman Kardon uit wil ik een beetje redelijk geluid hebben, iemand nog 300euro over? en die dit dan aan mij wil doneren ^^, zeer goed doel hoor
    Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan. . (maak ik je nu jalours)
    pi_56983303
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef janrad het volgende:

[..]

Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan. . (maak ik je nu jalours)
    Watdefukisdat?
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:09:55 #94
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56983375
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 12:06 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Watdefukisdat?
    Goeie Surround versterker om o.a. je PS3 op aan te sluiten.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:20:46 #95
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_56983614
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:

[ afbeelding ]
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:23:29 #96
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56983681
    hij bedoelt jalours <> jaloers...

maar je maakt me wel jaloers nu ja , vooral omdat ik elke aaf paar potjes cod speel ^^
    hoeveel was je kwijt voor die set dan? eigenlijk hoeft die alleen maar optisch geluid en Dolby digital/DTS te ondersteunen, ps3 is toch me mediacenter, dus heb toch geen adnere aansluitingen ^^

probleem zit hem bij mij vooral in de speakers, welke moek er bij halen ^^, gaat vooral om wat kleinere speakers (geen pilaren, die zijn lelijk ), JBL & Harman Kardon zijn daar wel relaxed in qua design ook
    pi_56984922
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef RedemptioN het volgende:

maar je maakt me wel jaloers nu ja , vooral omdat ik elke aaf paar potjes cod speel ^^
    hoeveel was je kwijt voor die set dan? eigenlijk hoeft die alleen maar optisch geluid en Dolby digital/DTS te ondersteunen, ps3 is toch me mediacenter, dus heb toch geen adnere aansluitingen ^^

probleem zit hem bij mij vooral in de speakers, welke moek er bij halen ^^, gaat vooral om wat kleinere speakers (geen pilaren, die zijn lelijk ), JBL & Harman Kardon zijn daar wel relaxed in qua design ook
    Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.
    De sub en boxen zijn afgewerkt met hetzelfde materiaal als de PS3, dus ze passen er heel goed bij. De sub is wel een enorme stofmagneet.
    pi_56985054
    Bij Play.com is GT Prologue trouwens voor 28 euro te bestellen. Het gaat zo te zien gewoon om de PAL versie, want er staat een releasedate van 28 maart.
    pi_56985275
    Die releasedate klopt volgens mij niet. 15 April komt ie in de US en ik meende kort daarna hier.
    pi_56985410
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:17 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.
    De sub en boxen zijn afgewerkt met hetzelfde materiaal als de PS3, dus ze passen er heel goed bij. De sub is wel een enorme stofmagneet.
    Is een versterker nu hetzelfde als een receiver? Want ik snap er nu nog steeds niets van.

Ben op zoek naar een beetje goede speakers. En van wat ik heb begrepen, heb je dus een versterker nodig waarin alles wordt aangesloten, een een beetje goede speakerset waar het geluid uit komt. Toch?
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:57:09 #101
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56985887
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Is een versterker nu hetzelfde als een receiver? Want ik snap er nu nog steeds niets van.

Ben op zoek naar een beetje goede speakers. En van wat ik heb begrepen, heb je dus een versterker nodig waarin alles wordt aangesloten, een een beetje goede speakerset waar het geluid uit komt. Toch?
    de versterker zit in de receiver =]...receiver heeft ook codecs etc etc ^^, en verder zoals je zegt

gewoon receivertje van Onkyo/Harman Kardon/Marantz kopen, sowieso met optisch geluid IN, of alles via HDMI uiteraard, goed kijken naar de codecs (dts, dolby surround, meeste die standaard zijn..zitten er standaard in)...en dan een winkel in lopen om naar de speakers te luisteren

@ storm81
    die HKTS11 set had ik al op het oog ja =], welke receiver heb jij van Onkyo? zit te twijfelen om een receiver te zoeken met 2x hdmi in en 1x uit, zodat ik altijd nog ander hdmi apparaatje erop aan kan sluiten

hoeveel was je in totaal kwijt alsk vragen mag?
    pi_56986089
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
    Die releasedate klopt volgens mij niet. 15 April komt ie in de US en ik meende kort daarna hier.
    28 maart in Europa, 15 april in de VS.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:11:20 #103
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56986236
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

lijkt me toch mooi om ook te halen...al bekend wanneer rock band precies komt in europa?
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:38:21 #104
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56986902
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef RedemptioN het volgende:

Al weer een tijdje geleden gekocht hoor, 2004 ofzo. Versterker met active subwoofer 5 speakers en DVD speler (is alweer ouderwets natuurlijk nu ik blu-ray heb) samen ¤ 1500,--. Een HK versterker koop je nu volgens mij voor een eurootje of 400,-- als ik me niet vergis.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:50:43 #105
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56987197
    HK/Marantz receivers zijn idd al voor die prijs te krijgen

de vraag is meer, wat haal ik pcs...zat ook te kijken naar standaard home cinema setje, maar dat is toch heel wat minder merkte ik al ^^...en vooral welke speakerset erbij, en hoe zwaar wil ik het dan hebben

vannaaf nog even luisteren bij de mediamarkt =], en planet earth halen (59 euro bij MM in almere, dus kijken of ik die ook voor 59 euri kan krijgen in arnhem)
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:55:07 #106
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56987318
    Planet earth heb ik ook gehaald, die gaat zaterdag als eerste in mijn Speelstationtetje.
    pi_56987566
    The show ziet er dan wel goed uit, ik snap er alleen geen ene fuck van
      Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 15:10:39 #108
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56987674
    Wat snap je niet? Het is best simpel,wel zonde dat er geen tut bij zit voor de mensen die het snappen.
    .....Kennedy
      dinsdag 26 februari 2008 @ 15:29:04 #109
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56988155
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef Wessiej het volgende:
    Wat snap je niet? Het is best simpel,wel zonde dat er geen tut bij zit voor de mensen die het snappen.
    Ik heb gelezen dat er genoeg tutorials zijn in de vorm van filmpjes op de PSN-store. Misschien daar even kijken.
      Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 15:32:58 #110
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56988258
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat er genoeg tutorials zijn in de vorm van filmpjes op de PSN-store. Misschien daar even kijken.
    Ja daarom, maar ik kan je ook alles uitleggen
    Kijk even ergens in dit topic een post van mij, staat hoe je goed een bal slaat.
    .....Kennedy
      Redactie Games dinsdag 26 februari 2008 @ 15:35:41 #111
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56988344
    Het coolste van het spel is nog Road to the Show, kies je een club, maak je 1 poppetje, moet je eerst de spring training doen, daarna word je bij de club gezet, je kan Triple A (als je erg goed bent, dat is de MLB dus, of Double A, is zeg maar eerste divisie qua voetbal, en als je echt slecht bent nog minder.

Daarna speel je niet hele wedstrijden, maar alleen als jouw poppetje in actie komt, dus als hij pitcher is moet je wel de hele tijd gooien, maar als die backfielder is alleen bij hoge ballen enz. En natuurlijk het slaan zelf, daarna kan je rennen wat je wilt, is echt tof om dan een punt proberen te pakken, geniaal. En je krijgt ook opdrachten als je aan slag bent zeg maar, sla die bal, ookal ga je uit, als die bal maar geslagen wordt. Haal je dat krijg je 25 punten bijv, en vanaf 100 punten kan je trainen en word je weer iets beter.
    .....Kennedy
      dinsdag 26 februari 2008 @ 16:04:03 #112
    139407 jorienvdherik
    pi_56988915
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
    The show ziet er dan wel goed uit, ik snap er alleen geen ene fuck van
    echt mooi is die niet. herhaling ziet er wel een beetje leuk uit
    pi_56989135
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef RedemptioN het volgende:
    @ storm81
    die HKTS11 set had ik al op het oog ja =], welke receiver heb jij van Onkyo? zit te twijfelen om een receiver te zoeken met 2x hdmi in en 1x uit, zodat ik altijd nog ander hdmi apparaatje erop aan kan sluiten

hoeveel was je in totaal kwijt alsk vragen mag?
    Ik heb de Onkyo TX-SR605 receiver. Ik wilde eerst voor een Sony gaan, maar de Onkyo biedt gewoon enorm veel waar voor zijn geld. Zelfs al de nieuwste geluidsformaten ondersteund ie al.
    Receiver en speakerset was bij elkaar 900 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door SToRM81 op 26-02-2008 16:22:59 ]
      dinsdag 26 februari 2008 @ 16:24:02 #114
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56989438
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik heb de Onkyo TX-SR605 receiver. Ik wilde eerst voro een Sony gaan, maar de Onkyo biedt gewoon enorm veel waar voor zijn geld. Zelfs al de nieuwste geluidsformaten ondersteund ie al.
    Receiver en speakerset was bij elkaar 900 euro.
    heb online even rondgekeken, zag een mooie onkyo voor 270 euro staan, en dan in combinatie met HKTS 11 van HK ben ik maar 664 euro kwijt...denk dat ik daar voor ga ^^, maar dat kan ik sowieso pas na de zomer ofzo halen , wil volgend jaar ook nog Master doen, en dat wil de IB GROEP niet meer betalen ^^

damnz =] **zoekt sponsor** (als me opa en oma nou de pijp uit gaan ) geintje ^^
    pi_56989467
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Niet bevestigd
      dinsdag 26 februari 2008 @ 16:52:19 #117
    137562 rakotto
    pi_56990151
    The mothership!
      dinsdag 26 februari 2008 @ 17:05:10 #118
    139407 jorienvdherik
    pi_56990488
    Fifa street 3 net weer de demo gespeeld.

wat een mooi spel zeg, en speelt nog wel grappig ook
    pi_56991383
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:

Ja blijf vooral alles lekker dubbelposten
      dinsdag 26 februari 2008 @ 18:23:01 #120
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_56992310
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:

Fifa Street 3 is bagger
    pi_56992461
    Late TVP.

HDDVD
      dinsdag 26 februari 2008 @ 19:08:55 #122
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56993572
    quote:
    Dat ziet er vet uit zeg! Misschien moet ik Resistance dan toch maar eens een keer gaan spelen als die in de uitverkoop gaat...
    pi_56993779
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Dat ziet er vet uit zeg! Misschien moet ik Resistance dan toch maar eens een keer gaan spelen als die in de uitverkoop gaat...
    Dit is uiteraard concept art en zegt he_le_maal niks over het eindresultaat (alhoewel de screens erg tof zijn )

ik heb RFOM heel even gespeeld in den beginne, maar hij ligt nu stof te happen, wil er nog es aan beginnen maar het valt in t niets vergeleken bij cod4. Misschien ben ik verwend

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2008 19:15:28 ]
    pi_56994194
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Fifa Street 3 is bagger
    eensch, vind er echt geen hol aan!
    pi_56994245
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Jorien is bagger
      dinsdag 26 februari 2008 @ 19:48:15 #126
    139407 jorienvdherik
    pi_56994813
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

niks zinnig te melden ?
    pi_56995119
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

niks zinnig te melden ?
    Je wilt zeggen dat wat jij nu doet zinnig is?
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
      dinsdag 26 februari 2008 @ 20:02:29 #128
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56995254
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dit is uiteraard concept art en zegt he_le_maal niks over het eindresultaat (alhoewel de screens erg tof zijn )

ik heb RFOM heel even gespeeld in den beginne, maar hij ligt nu stof te happen, wil er nog es aan beginnen maar het valt in t niets vergeleken bij cod4. Misschien ben ik verwend
    Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Tering
    pi_56995435
    quote:
    DualShock 3 krijgt Amerikaanse releasedatum

Op Destination PlayStation, een retailer-only conferentie die gaat over PlayStation, is bekend gemaakt dat de DualShock 3 controller vanaf 15 april in de Amerikaanse winkels ligt voor $54.99, zo'n 37 euro. Toevallig genoeg is dit op dezelfde dag dat Gran Turismo 5 Prologue wordt uitgebracht in Amerika. Over een Europese release is nog niks gezegd.

De DualShock 3 is de nieuwste controller voor de PlayStation 3, en bevat zowel de tilt-sensor als rumble. De controller is al sinds november verkrijgbaar in Japan, en verschijnt dit voorjaar ook in Europa.
    pi_56995489
    quote:
    'MGS4 release bekend en bundel op komst'

Gerucht | Op Destination PlayStation, een conferentie voor groothandelaars in PlayStation producten, zou Sony bekend hebben gemaakt dat Metal Gear Solid 4 vanaf donderdag 12 juni 2008 wereldwijd beschikbaar zal zijn. Als dit nog niet alles is komt Sony met een heuse Metal Gear Solid 4 bundel die naast de game ook een 80 GB PlayStation 3 console en DualShock 3 controller zou bevatten.

Afgelopen week deed hetzelfde gerucht de ronde, toen een Famitsu scan verscheen met daarop tevens de datum 12 juni. Momenteel is het nog even afwachten tot Konami of Sony een officiële verklaring vrijgeven.
    pi_56995765
    quote:
    Playstation Blog

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 Bundle
    To coincide with the much-anticipated North American launch of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots in late Q2 2008, SCEA will introduce a PS3 bundle, which will include an 80GB PS3, the upcoming blockbuster Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, and a DUALSHOCK 3 wireless controller for $499.99 (MSRP).

As has been announced previously, MGS4 will include a Metal Gear Online “Starter Pack.” If you can’t wait to try out MGS4, the good news is you don’t have to much longer. Those who pre-order the game will be guaranteed access to a multiplayer beta test for Metal Gear Online scheduled for late April.

pi_56995832
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Tering
    EN LBP
    pi_56996685
    Dit jaar gaat zo vet worden voor de PS3. Alleen voor Metal Gear 4 moet ik gewoon een vette 5.1 systeem halen.
    pi_56997166
    wil MGS ook wel graag hebben
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56998124
    MGS lijkt me ook wel tof (nog nooit een mgs game gespeeld) , maar Superbike08 staat bovenaan mn lijstje.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 22:21:12 #136
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56998617
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef Beach het volgende:
    MGS lijkt me ook wel tof (nog nooit een mgs game gespeeld) , maar Superbike08 staat bovenaan mn lijstje.
    Als je nog nooit een MGS game hebt gespeeld ga je wat meemaken Zo anders dan eigenlijk elke andere game! Ik schaam me alleen diep, heb al een paar maanden die MGS game voor de PSP, die moet ik nog steeds uitspelen... Geen behoefte aan alleen, met mijn PS3

Ja en LBP natuurlijk, maar ik had het in mijn post specifiek over FPS'en

Oh, en ik heb net die Murcielago lookalike gewonnen bij Paradise. Die bak is veeeeeet
      dinsdag 26 februari 2008 @ 22:42:33 #137
    137562 rakotto
    pi_56999239
    PlayStation 3 Gets Metal Gear Online Beta In April

http://kotaku.com/360997/(...)online-beta-in-april
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:58:43 #138
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57001440
    RFOM2 ziet er goed uit

DS3 nog even wachten dan trillen we er weer op los

Warhawk & Tekken mensen mogen me toevoegen check sub voor psn
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_57001897
    Sony medewerker over de MGS 4 bundel:
    quote:
    Yes, similar to the Motorstorm bundle, the new MGS4 bundle features an 80GB PS3 with some PS2 backwards compatibility.
    Mis ik iets?
      Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 00:26:21 #140
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57001933
    Hersens.
    .....Kennedy
    pi_57002420

pi_57002549
    LBP ik kan niet wachtten
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Wessiej het volgende:
    Hersens.
    http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.html

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2008 01:06:18 ]
      woensdag 27 februari 2008 @ 01:32:42 #143
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_57002811
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
    Sony medewerker over de MGS 4 bundel:
    [..]

Mis ik iets?
    80 GB US model is niet 100% BC, vergelijkbaar met ons 60GB model.
    Het oude 60GB model in de US was (bijna) 100% BC vanwege de aanwezigheid van alle PS2 onderdelen.
      woensdag 27 februari 2008 @ 06:57:54 #144
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57003493
    quote:
    Geweldig
    pi_57003662
    weer een te late tvp
    pi_57004142
    quote:
    Ziet er goed uit!
    Jammer alleen dat het Blu Ray only wordt... ik denk dat ik de game vaker zou gaan spelen als ik het zo kan launchen vanaf mijn HDD.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_57005689
    LBP ziet er wel goed uit zeg
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja daarom, maar ik kan je ook alles uitleggen
    Kijk even ergens in dit topic een post van mij, staat hoe je goed een bal slaat.
    Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaan
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is dat de bundel die jij gaat halen?

[ Bericht 18% gewijzigd door SToRM81 op 27-02-2008 10:29:54 ]
      Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 11:36:02 #148
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57007215
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
    LBP ik kan niet wachtten
    [..]

http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.html
    .....Kennedy
      Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 11:51:54 #149
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57007564
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
    [..]

Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaan
    [..]

Zeker met Ortiz (grote negert) beste slagman die er wel staat daar.
    .....Kennedy
    pi_57007864
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere size ) die ik ook dan wil hebben. Maar niks staat meer in de weg, volgende maand ben ik eindelijk ( ) bezitter van een PS3. En anders trakteer ik jullie allen op een krat bier mocht ik 'm dan nog niet hebben

woensdag 27 februari 2008 @ 12:10:16 #151
    139407 jorienvdherik
    pi_57007874
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere size ) die ik ook dan wil hebben. Maar niks staat meer in de weg, volgende maand ben ik eindelijk ( ) bezitter van een PS3. En anders trakteer ik jullie allen op een krat bier mocht ik 'm dan nog niet hebben

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

gaaf
      Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 12:13:23 #152
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57007932
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iig gequote eventjes.
    .....Kennedy
    pi_57007962
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:13 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Iig gequote eventjes.
    Doe wat je niet kunt laten Wes
      woensdag 27 februari 2008 @ 12:15:35 #154
    137562 rakotto
    pi_57007975
    De pack die ik zal bezitten.
    pi_57008054
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef rakotto het volgende:
    De pack die ik zal bezitten.
    Dit zo de meest meest gruwelijk ogende pack

Alleen de reflecterende Snake (op de bovenkant van de PS3 al
    pi_57008289

Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 12:31:57 #157
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57008337
    .....Kennedy
    pi_57008578
    De boxart! MGS1 FTW!
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:32 #159
    137562 rakotto
    pi_57009532
    Geniale fan art
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:55 #160
    137562 rakotto
    pi_57009546
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit zo de meest meest gruwelijk ogende pack

[ afbeelding ]

Alleen de reflecterende Snake (op de bovenkant van de PS3 al
    Ik zou het alleen al voor de doos doen.
    pi_57009646
    Ik probeer te werken en zie die fanart Doe is normaal
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_57011396
    hahaha
      woensdag 27 februari 2008 @ 15:30:04 #163
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57012167
    MGS dag hier op fok =]

ik haat MGS , misschien dat het nu eens leuk wordt...
      woensdag 27 februari 2008 @ 15:39:22 #164
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57012367
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

GENIAAL
    pi_57012471
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
    MGS dag hier op fok =]

ik haat MGS , misschien dat het nu eens leuk wordt...
    ik denk het niet.

woensdag 27 februari 2008 @ 15:52:27 #166
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57012659
    heb MGS 2 max 15minuten gespeeld...tis mij een beetje te tactisch, wil meer rechttoe rechtaan shooter, misschien is de online optie daarintegen wel wat...komt die ook als download appartt beschikbaar?
    pi_57012782
    jeeeh, ik heb ook een ds3!

Nu nog even kijken welke games het ook gaan doen met trillen.....(heb R&C, NBA 2k8 en PES2008). Wel leuk dat Yesasia via duitsland het pakketje verstuurd had. Zo hoeven europeanen geen douanekosten e.d. te betalen! Nu een ds3 voor de prijs (41 euro) welke lager is dan de gewone controllers hier in de winkel.
      woensdag 27 februari 2008 @ 17:21:53 #168
    139407 jorienvdherik
    pi_57014624
    OMG hype hype

Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
    http://www.gametrailers.com/player/31135.html

ziet er weer leuk uit. ga hem zeker halen

altijd mooi om te spelen op de dag dat er een wedstrijd savonds is
      woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:15 #169
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57014879
    true, maar daarna kan je hem weggooien :p...zal wel gewoon op de 08 engine draaien en dus niet veel anders zijn, behalve een btje sfeer ^^
    pi_57014930
    voetbal
      woensdag 27 februari 2008 @ 17:46:22 #171
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57015078
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:37 schreef SuperFruitig het volgende:
    voetbal
    voetbal op consoles
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57015108
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

voetbal op consoles
    2nd that.
    pi_57015154
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

voetbal op consoles
    voetbal op teletekst
    pi_57015206
    Voetbal

Trouwens voor de mensen die MGS vinden zuigen. Ik ben het geheel met jullie eens

En voor de mensen die nieuwe vriendjes willen. Ik heb besloten om of als de ps3 met dualshock 3 hier uitkomt te halen. Of als de psthree uitkomt die te halen. Dus dan word ik al jullie vriendjes
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_57015391
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef disjfa het volgende:
    Voetbal

Trouwens voor de mensen die MGS vinden zuigen. Ik ben het geheel met jullie eens

En voor de mensen die nieuwe vriendjes willen. Ik heb besloten om of als de ps3 met dualshock 3 hier uitkomt te halen. Of als de psthree uitkomt die te halen. Dus dan word ik al jullie vriendjes
    * SocialDisorder zet disjfa alvast op ignore-list
    pi_57015709
      woensdag 27 februari 2008 @ 18:32:51 #177
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57015978
    Is er al ergens een demo uit van Turning Point: Fall Of Liberty ?

3BM heeft hem al in de verkoop
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 27 februari 2008 @ 18:44:07 #178
    139407 jorienvdherik
    pi_57016235
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef RedemptioN het volgende:
    true, maar daarna kan je hem weggooien :p...zal wel gewoon op de 08 engine draaien en dus niet veel anders zijn, behalve een btje sfeer ^^
    er zit nu regen in
    pi_57016782
    quote:
    Intel: 8 Days Looks Better Than Killzone 2. Will Be Awesome

Ever wonder what happened to 8 days? We sent our PS3informer spy out to infiltrate Sony's studios to see what they could uncover. Turns out the game is going to be far better than any of us imagined. (And no, this isn't a 'rumor').

The trailer and gameplay demo was shown in private by someone at the Sony London Team and was not the Tears of Blood game the BBC reporter saw. (Oh, by the way, the game the BBC reporter saw was the new Magna Carta game ‘Tears of Blood’.) Most importantly: the game is still in development. So far, it looks better than any game so far shown or in existence (even killzone 2)

Next thing, is the title. The name is changed. I can't say to what--but here's a hint for the people "Passes." The storyline follows through an episodic almost which is not limited in its depth. The story involves 2 men looking to get revenge on a mob for reasons unknown. What’s so beautiful about the game is that it’s entirely everlasting through gameplay mechanics. Through the journey, they have to face off with some mob members looking to stop them and in even one series and random occurrences you might have to outrace them to the destination to get to a witness. If they get ahead of you—you need to make haste to save the victim. If the witness is killed—you can have a shootout and figure out where to head next by stealing items from the mob, or looking into their vehicle. Expect to be doing a lot of driving across the U.S. and looking for clues wherever you are. The game map is unparalleled and expect any and every location to have clues and mob right around the corner, or not.

As for gameplay immersion, the concepts of cut-snaps are included. Showing intense immersion between short cg (what appears to be CG) "cut-snaps" and realtime gameplay, the game revolutionizes events.” Imagine this, you get to the Grainyard Gas station and see mob members ready to block you up ahead (similar to the E3 trailer in 06’). Soon after, a shootout commences and you run into a diner window (everything in the environment can be initialized including doors, etc.). As you crash through, you are given an IMMEDIATE short snap of what appears to be CG. The genius is you can’t tell that it’s CG because the action is severely intense and manages to blend in well with the short sequences. The seamless transition between the two concepts of gameplay is brilliant and there are no load times. In terms to how it compares back to the E3 06' trailer, the only things one can express is no shock. The gameplay and sheer real time visuals and methods used to render the games assets far surpass the E3 06' trailer. As for anyone wanting to know the release of the game, it is scheduled for October 2008, but most likely will be delayed to Spring of 2009.
    Weer eentje om naar uit te kijken
    pi_57016913
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef SToRM81 het volgende:
    [..]
    Weer eentje om naar uit te kijken
    Ze maken een hype over de hype van killzone 2 waarvan we nog niet eens de game hebben gezien of gespeelt op wat techdemo`s na

Handig. Als killzone 2 nu ruk blijkt weten we dat dit ook zut gaat worden
    www.indiegamer.nl
    pi_57017771
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Pff, beetje als Nazi soldaat Amerika binnenvallen zeker... Never Screw those kraut bastards
      woensdag 27 februari 2008 @ 19:44:09 #182
    137562 rakotto
    pi_57017810
    Ik was al meteen verkocht toen ik de CGI trailer zag in 2006. Laat maar komen.
      Redactie Games woensdag 27 februari 2008 @ 20:30:24 #183
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57018884
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Ja op de 360 is die uit, kandidaat voor slechtste spel van 2008
    .....Kennedy
      woensdag 27 februari 2008 @ 20:38:09 #184
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57019100
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:

[..]

ow , maar ik ben eigenwijs
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      woensdag 27 februari 2008 @ 21:19:37 #185
    137562 rakotto
    pi_57020096
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Er zou een nieuwe demo uit komen omdat het een hele vroege build was toch?
    pi_57021803
    quote:
    Haha leuk stukje! Je zal maar altijd zo praten

Hij heeft wel gelijk eigenlijk, maar als je naar alle games zo kijkt, kan je altijd wel gaan azijnzeiken...
    pi_57023463
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
    OMG hype hype

Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
    http://www.gametrailers.com/player/31135.html
    EA
    Fifa
    Euro 2008

PES
    Konami
    Champions League
      woensdag 27 februari 2008 @ 23:36:06 #189
    139407 jorienvdherik
    pi_57023760
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

EA
    Fifa
    Euro 2008

PES
    Konami
    Champions League
    speel jij pes maar lekker online
    pi_57023841
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

speel jij pes maar lekker online
    Op de PS2 ja
    pi_57024111
    quote:

[..]

Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand.
    LOL, je krijgt zo maar een Uncharted/Ratcheet pack voor je verjaardag?

maar goed.. ik ben zo'n persoon die weer met impuls aankopen thuis komt. Zo ook met de ps3. Koop ik ps3 met ratchet d'r bij (totaal 469 euro), zie ik week daarna dat ik daarvoor ook Uncharted/Ratchet pack kon kopen...

Nahh jaa.. ze moeten ook van de gewone ps3 af
    Dit keer zonder signature
      woensdag 27 februari 2008 @ 23:58:13 #192
    139407 jorienvdherik
    pi_57024397
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Op de PS2 ja
    kreeg je de lag er gratis bij ?
    pi_57024474
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kreeg je de lag er gratis bij ?
    Nee. Maar wel de beste versie.
    pi_57024498
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

LOL, je krijgt zo maar een Uncharted/Ratcheet pack voor je verjaardag?
    Heb goede daden verricht.
      Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 00:17:09 #195
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57024842
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb goede daden verricht.
    Zal ik hier op ingaan?
    .....Kennedy
    pi_57025464
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 00:17 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zal ik hier op ingaan?
      Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 00:42:45 #197
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57025483
    Ik pas
    .....Kennedy
    pi_57025756
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 00:42 schreef Wessiej het volgende:
    Ik pas
    pi_57025758
    http://www.ps3party.nl/nieuws/item/43268/
    quote:
    Home geïntegreerd in Uncharted, Resistance en Warhawk.

Home zal, zoals je misschien al weet, geïntegreerd worden in een aantal PlayStation 3 spellen. Op deze manier is het mogelijk allerlei trofeeën en andere accomplishments te behalen en deze in je eigen huis te showcasen aan andren. Veel meer was er nog niet bekend gemaakt, tot nu dan. Want zojuist is onthuld dat Uncharted: Drake's Fortune, Resistance: Fall of Man en Warhawk elk speciale mogelijkheden zullen bieden wanneer Home er eindelijk is.

Resistance: Fall of Man zal een eigen kamer krijgen waarin het mogelijk is nog niet eerder onthulde levels te bezoeken, die kennelijk al in het spel zitten, en speciale bonus content te verkrijgen via radioberichten die ook nog eens meer over het conflict in Resistance vertellen.

Uncharted: Drake's Fortune zal net als Resistance verschillende levels kennen die bezocht kunnen worden, allemaal zonder dat er op je geschoten wordt. Maar wat Uncharted speciaal maakt is de mini-game die ervoor gemaakt is. Deze side-scrollende 2D shoot-em-up wordt volgens verschillende bronnen beschreven als Contra. Het houdt dus niet op bij trofeeën!

En dan natuurlijk nog Warhawk. In Home zal het mogelijk zijn met 8 spelers in een kamer verschillende plannen en strategieën te bespreken voor de volgende match. Dit kan met Voice en Text Chat, maar dat is niet wat Warhawk zo bijzonder maakt. In deze kamer zal namelijk een replica van de volgende map liggen inclusief soldaten en voertuigen, en dat allemaal uitgebeeld in een zandtafel. De perfecte strategie plannen is nu echt werkelijkheid. Uiteraard is het ook mogelijk vanaf de Home interface Warhawk op te starten.
    OMG! Home wordt zo fucking vet!~

Is er trouwens een Fok Clan voor Warhawk?

[ Bericht 1% gewijzigd door JDizzle op 28-02-2008 01:12:59 ]
      donderdag 28 februari 2008 @ 01:01:12 #200
    137562 rakotto
    pi_57025858
    Contra-Kloon
    pi_57026037
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
    [..]
    [ afbeelding ]
    www.indiegamer.nl
    pi_57026561
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 01:12 schreef disjfa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:01:12 #203
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57029020
    kan je rock band spelen met de guitar hero gitaar?
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:01:31 #204
    138668 SjonLok
    Veel voor weinig
    pi_57029021
    het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.

Wordt tijd dat er iets uitkomt in dat genre.
    pi_57029051
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
    het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.

Wachten op SF IV
    pi_57029401
    quote:

Virtua Fighter 5
    Def Jam Icon ( )
    Mortal Kombat II
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:25:24 #207
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57029444
    quote:

Streetfighter/Soul calibur/Tekken ze komen er aan
    Tekken is Tekken DR van de PSP geen PS2
    Pax & Pry Free download
      donderdag 28 februari 2008 @ 11:52:05 #208
    139407 jorienvdherik
    pi_57031365
    wat zien mensen toch in die vechtgames als tekken
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:10:55 #209
    137562 rakotto
    pi_57031770
    Ik weet niet hoe goed/slecht virtua fighter is, maar dat is ook een vechtgame.
    pi_57032115
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef rakotto het volgende:
    Ik weet niet hoe goed/slecht virtua fighter is, maar dat is ook een vechtgame.
    Best

fighter

evar
    pi_57032153
    quote:
    How Warhawk Makes Home Really, Really Cool

Sure, Uncharted: Drake's Fortune and Resistance: Fall of Man may have wicked cool feature sets for PlayStation 3's Home, but it's actually Warhawk's planned game portal that has us most excited. According to our sources, the Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.

Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.

Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps.

The Warhawk war room is said to also serve as a launchpad for games, thankfully, so jumping into a match shouldn't require leaving the Home interface.

This is one of the coolest additions, in my personal opinion, to come to Home and the kind of thing that we hope is replicated and improved upon by other developers for their team-based titles.
    Zo wordt Home wel erg cool
    pi_57032430

donderdag 28 februari 2008 @ 12:39:08 #213
    137562 rakotto
    pi_57032443
    Nog steeds een Superior PS3 version voor de PAL regio.
      donderdag 28 februari 2008 @ 14:17:42 #214
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_57034995
    Ik zie ook graag wat meer games in het fighting genre. Tekken is min of meer een port, Virtua Fighter 5 heb ik niet veel goeds over gehoord, en Street FIghter is niet mijn ding. Mortal Kombat 2 heb ik al op de PC dus die hoef ik ook niet. Erg jammer dat de Marvel vechtgame gecanceled is, dat was echt iets voor mij geweest
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_57037662
    hoe laat is meestal de store update? ik wil pain.

weet iemand trouwens een manier om spellen te kopen uit de US store?
      donderdag 28 februari 2008 @ 16:27:46 #216
    139407 jorienvdherik
    pi_57038178
    amerikaans account maken ?
    pi_57038239
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 14:17 schreef Devolution het volgende:
    Ik zie ook graag wat meer games in het fighting genre. Tekken is min of meer een port, Virtua Fighter 5 heb ik niet veel goeds over gehoord, en Street FIghter is niet mijn ding. Mortal Kombat 2 heb ik al op de PC dus die hoef ik ook niet. Erg jammer dat de Marvel vechtgame gecanceled is, dat was echt iets voor mij geweest
    Je luistert naar de verkeerde mensen
    pi_57038521
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
    amerikaans account maken ?
    Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.

bij mij iig
      donderdag 28 februari 2008 @ 16:43:17 #219
    139407 jorienvdherik
    pi_57038561

was gezellig dennis
      donderdag 28 februari 2008 @ 16:46:08 #220
    138668 SjonLok
    Veel voor weinig
    pi_57038627
    Jammer trouwens dat er zo weinig games als Uncharted uitkomen / in de maak zijn. (Of ben ik slecht geinformeerd?)

Ik hou van games met een goed verhaal, en waarbij de hoofdpersoon lijkt te leven: hij praat tussen de cutscenes, en zelfs gedurende het spel zelf.
    Dat vind ik een stuk leuker dan een spel als Ninja Gaiden, waarbij de hoofdpersoon alleen maar aan het hakken is zonder dat hijzelf en zijn vijanden geluid maken, geen grappige opmerkingen en weinig verhaal.
    pi_57038662
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef capital_P het volgende:

[..]

Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.

bij mij iig
    Als je alleen gratis demo's en updates gaat download van de US store heb je helemaal geen cc gegevens nodig Maar zoals ik op games.fok al wel een keer geroepen heb... Sony moet gewoon rap met de PSN cards komen
    pi_57038844
    ik vroeg ook een manier om spellen te kopen in de US store, gratis content heb ik al lang.

maare, hoe laat is de update meestal? want op games.fok staat et vaak pas vrijdagavond.
      Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 17:02:24 #223
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57039035
    Update in US store is rond middernacht, nederlands rond 18.00
    .....Kennedy
      Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 17:03:39 #224
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57039064
    Dit komt er iig deze week

HIS WEEK:

United States/Canada

Games/Demos:

DLC:
    Rock Band tracks - $1.99 each or $5.49 for all three:
    -Nine Inch Nails – “March of the Pigs” (master)
    -Nine Inch Nails – “The Collector” (master)
    -Nine Inch Nails – “The Perfect Drug” (master)

Trailers:

United Kingdom

Games/Demos:
    -Nothing 2: David Reeves' Adventures in Douchebaggery

Trailers:
    -Conflict: Denied Ops - "Dev Diary #4"
    -Haze - "Boss Speech"

Japan

Games/Demos:
    -Baroque Syndrome (PS1) - ¥600
    -Ide Yosuke no Mahjong Kyoshitsu (PS1) - ¥600
    -Um Jammer Lammy (PS1) - ¥600
    -Wai Wai Bowling (PS1) - ¥600

DLC:
    -Dark Mist Expansion Pack - ¥500 (4-player online multiplayer)

Trailers:
    -Armored Core 4 - "Answer Movie Vol. 1"
    -Armored Core 4 - "Answer Movie Vol. 2"
    -Gran Turismo 5: Prologue - "Creator Document"
    -Minna No Golf 5
    -Valkyria of the Battlefield: Gallian Chronicles
    .....Kennedy
    pi_57039757
    Die PSN Store mogen ze wel opdoeken zeg... Echt, ongelooflijk wat een troep ze erop durven te zetten.
    pi_57040716
    R:FoM en Motorstorm erbij
      donderdag 28 februari 2008 @ 18:39:59 #227
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57041391
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Die PSN Store mogen ze wel opdoeken zeg... Echt, ongelooflijk wat een troep ze erop durven te zetten.
    Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering dan
    pi_57041524
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 18:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering dan
    Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :S
      donderdag 28 februari 2008 @ 18:48:03 #229
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57041585
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 18:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :S
    Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.
    pi_57041702
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.
    Qua games vind ik het wel goed, er is genoeg uit. Maar ze zetten gewoon zo weinig op dat PSN... die enkele videos en troep gaat echt nergens over.
    pi_57041861
    is de update nou geweest of niet? Ik zie van 28-02-08 alleen een trailer van Haze en een van Conflict. Op wikipedia staat dat pain vandaag uit zou komen...
    pi_57043517
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wake up bitches...
    [..]
    Dat spel gaat rocken
    pi_57043597
    Ik vraag me toch af waarom ze bij Rockstar nog immer vast blijven houden aan textures van 800x600 Okay, ik moet toegeven dat het tot in de kleinste detail uitgewerkt is en dat het supergroot is en dat ik hem waarschijnlijk ook gewoon ga halen, maar wat ik raar vind is dat de textures op de gebouwen dezelfde afmetingen hebben als de textures op dat bekertje dat valt als je iemand aanstoot en hij een bekertje vast heeft
    pi_57043791
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
    Ik vraag me toch af waarom ze bij Rockstar nog immer vast blijven houden aan textures van 800x600 Okay, ik moet toegeven dat het tot in de kleinste detail uitgewerkt is en dat het supergroot is en dat ik hem waarschijnlijk ook gewoon ga halen, maar wat ik raar vind is dat de textures op de gebouwen dezelfde afmetingen hebben als de textures op dat bekertje dat valt als je iemand aanstoot en hij een bekertje vast heeft
    Jij decompiled graag rockstargames

Maargoed, laat die game maar langskomen. Dan zijn we daar ook weer van die hype af
    www.indiegamer.nl
      donderdag 28 februari 2008 @ 20:25:13 #236
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_57043817
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef RedemptioN het volgende:
    kan je rock band spelen met de guitar hero gitaar?
    Nee
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_57044113
    Waarom zijn extra's voor games nou niet gratis
    Betaal je 60 euro voor een xpel; kan je extra lappen voor een mappack of tracks
    pi_57044131
    Een blitse blik op UT3!!
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_57044300
    Daar gaan we weer hoor . Kunnen ze jou niet beter aannemen AQuila? Het zijn toch jou grootste helden
    pi_57044377

Japanse packshot
    pi_57044424
    Zeer coole boxart
    pi_57044430
    MP shots van Bad Company:

pi_57045143
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jij decompiled graag rockstargames
    We hebben blu ray is t niet? Pleur er anders nog een paar Bluraytje tegenaan, GTA4 3Disk Edition WITH HD TEXTURES AND STUFF
    pi_57045303
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    MP shots van Bad Company:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_57045500
    quote:
    ps3
    Europese en Japanse PlayStation Store geüpdate!

Nieuws | 28 februari 2008 - Vanaf heden kunnen we in de Europese PlayStation Store aan de slag met twee nieuwe game trailers. De trailers van Haze Conflict: Denied Ops zijn de enige content die deze week beschikbaar gesteld worden. Ook de Japanse PlayStation Store is enkel voorzien van de nodige nieuwe game trailers.

Een kort overzicht:

Europese PlayStation Store

Game video's

* Conflict: Denied Ops - Dev Diary #4 (299MB)
    * Haze - Boss Speech Trailer (104MB)

Japanse PlayStation Store

Game video's

* Armored Core 4
    o Answer Movie Vol. 1 (Japans) (161MB)
    o Answer Movie Vol. 2 (Japans) (318MB)

* Gran Turismo 5 Prologue - Creator Document (Japans) (230MB)
    (Geschiedenis van GT + interview Yamauchi)
    * Minna No Golf 5 - Trailer
    * Valkyrie of the Battlefield: Gallian Chronicles - February trailer (521MB)
    Trieste bende weer
    pi_57045539
    OMFG. Armored Core 4 video?
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:43:47 #247
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57045827
    Besteld Army of Two bij 3BM

Online Co-Op

Army Of Two verhaalt verder over twee huurlingen die intensief met elkaar samen werken, en zodoende inderdaad een soort tweemansleger vormen. Vooral de manier van interactie (met gesproken commando's, via de headset) en de intelligentie van je computergestuurde compagnon zijn erg veelbelovend. Hij onthoudt alles wat er tijdens het spel gebeurt, om je daar later weer mee te confronteren. ("Nee laat mij die muur maar beklimmen, we weten allebei wat er de vorige keer gebeurde toen jij het probeerde..."). Hij geeft je complimenten als je iets goed doet, maar wordt kwaad als je hem perongeluk raakt. Dit soort dingen zijn uiteraard nooit uitgebreid genoeg, maar het lijkt wel één van de meest ambitieuze pogingen tot nu toe om een CPU-personage te laten aanvoelen als een levend persoon.

[ Bericht 44% gewijzigd door Deacon_Tigra op 28-02-2008 22:01:36 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_57045998
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
    OMFG. Armored Core 4 video?
    Hoe moeilijk kan het zijn om PAIN op de EU store te zetten?
    Die game is nu al 2~3 maanden in de US store
    pi_57046110
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
    Daar gaan we weer hoor . Kunnen ze jou niet beter aannemen AQuila? Het zijn toch jou grootste helden
    Ik doe m'n best
      donderdag 28 februari 2008 @ 21:54:07 #250
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_57046150
    Hier zat ik op te wachten
    Pax & Pry Free download
      Redactie Games donderdag 28 februari 2008 @ 21:59:19 #251
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57046328
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    binnenkort Army of Two
    preorders bij 3BM

Online Co-Op
    Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpen
    .....Kennedy
      donderdag 28 februari 2008 @ 23:34:23 #252
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57049846
    damn wat ik ben ik me weer aan het ergeren aan Fifa08 online...de computer AI lijkt op zon moment compleet weggevallen, keepers zijn zo dom als ik weet niet wat (als je ze laat uit komen, als dreiging, vervolgens weer los laat...en er wordt richting de keeper geschoten is die rondjes aant draaien...goal tegen)..

selecteer een al rennende speler en die stopt eerst om vervolgens op jouw commando verder te lopen...bal valt tussen 5 man van mij en 1 van de tegenstander, CPU AI denkt niet, blijft kijken: tegenstander kan rustig hoekkiej uitkiezen

en zo nog wel tig ergenissen...PES online is zo laggy daar wil ik niet eens aan beginnen ;/

naja weer genoeg geklaagd, morgen krijg ik Warhawk eindelijk binnen, ga ikd aar de noob maar eens in uithangen
      vrijdag 29 februari 2008 @ 00:50:03 #253
    139407 jorienvdherik
    pi_57051322
    Heb niet zo veel last met fifa online, behalve game maken is lastig,

verder leuke potjes net tegen wessiej
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 00:59:29 #254
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57051497
    Bastard, beetje in de 118e minuut scoren
    .....Kennedy
      vrijdag 29 februari 2008 @ 01:08:06 #255
    139407 jorienvdherik
    pi_57051636
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
    Bastard, beetje in de 118e minuut scoren
    en zeggen dat je gaat slapen
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 01:12:14 #256
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57051686
    Ja ga ik ook zo, moest nog even wat doen
    .....Kennedy
    pi_57051998

vrijdag 29 februari 2008 @ 01:43:45 #258
    139407 jorienvdherik
    pi_57052012
    Ja fijn, doe eens demo geven
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 01:57:44 #259
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57052134
    Michael Mols, Michael Mols, Michael, Michael Mols.
    He Gets The Ball, He Scores A Goal
    Michael, Michael Mols

.....Kennedy
      vrijdag 29 februari 2008 @ 01:58:22 #260
    139407 jorienvdherik
    pi_57052139
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
    Michael, Michael Mols

nog ff fifa ?
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 02:03:44 #261
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57052189
    Begin net aan Godfather , ben je morgen een beetje vroeg op? (Vroeg gamen ftw!)
    .....Kennedy
      vrijdag 29 februari 2008 @ 02:05:22 #262
    139407 jorienvdherik
    pi_57052202
    wekker op 9 uur ja.

is het leuk godfather?
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 02:08:43 #263
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57052225
    Ja cool spel, ok zie versla ik je morgen ochtend wel.
    .....Kennedy
      vrijdag 29 februari 2008 @ 02:12:46 #264
    139407 jorienvdherik
    pi_57052258
    quote:
    Condemned 2: Bloodshot demo onderweg

Nieuws | 28 februari 2008 - Het vervolg op de Xbox 360 launchtitel Condemned ligt over ongeveer twee weken in de winkels en de échte fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.

De demo speelt zich af in het ergste deel van de stad in Condemned 2: Bloodshot. Al snel kom je in aanraking met een bende die je het leven zuur willen maken. Aan jou nu de taak om je te verweren en weg te komen. Wanneer de demo precies gaat uitkomen is nog onduidelijk, maar aangezien het bericht al op de officiële Xbox website geplaatst is lijkt het ons waarschijnlijk dat de demo morgen verschijnt. De volledige versie van Condemned 2: Bloodshot ligt op 14 maart in de winkel
    hoop dat die snel komt ook op psn store ?
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 02:14:43 #265
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57052272
    Ga ik niet spelen, als die over 2 weekjes in de winkel ligt is het zonde vind ik altijd.
    .....Kennedy
    pi_57052329
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
    Michael, Michael Mols

http://www.konami.jp/koji(...)t/the_report_081.mp3

Luister en huiver bitches. 12 juni worldwide release confirmed

MEGATON!!!!!
      vrijdag 29 februari 2008 @ 02:25:20 #267
    139407 jorienvdherik
    pi_57052365
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
    Ga ik niet spelen, als die over 2 weekjes in de winkel ligt is het zonde vind ik altijd.
    zit wat in, misschien ff voor grafische
      vrijdag 29 februari 2008 @ 07:27:00 #268
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57053080
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.konami.jp/koji(...)t/the_report_081.mp3

[ afbeelding ]

Luister en huiver bitches. 12 juni worldwide release confirmed

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

MEGATON!!!!!
    Mijn eerste PS3 game
      vrijdag 29 februari 2008 @ 07:42:47 #269
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57053152
    Speelt er al iemand lost eigenlijk ?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 07:52:51 #270
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57053246
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 07:42 schreef janrad het volgende:
    Speelt er al iemand lost eigenlijk ?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 08:21:50 #271
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57053447
    @Wessiej & jorienvdherik

hebben jullie nooit dingen waar je je aan ergert met fifa online dan?, dat je speelt richting een speler (tenminste zo geef je dat met de knuppeltje aan) en dan speelt die niet direct daar heen? en dat ballen als ze gespeeld worden vaak genoeg door de CPU bestuurde spelers heen vliegen? enz ;/, ik vind het heel leuk om te spelen, maar ik ga wel vloekend door een wedstrijd heen

@MGS4

als ze nou een demo utibrengen kan ik kijken ofk het nou echt leuk vind
      vrijdag 29 februari 2008 @ 09:42:39 #272
    139407 jorienvdherik
    pi_57054565
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef RedemptioN het volgende:
    @Wessiej & jorienvdherik

hebben jullie nooit dingen waar je je aan ergert met fifa online dan?, dat je speelt richting een speler (tenminste zo geef je dat met de knuppeltje aan) en dan speelt die niet direct daar heen? en dat ballen als ze gespeeld worden vaak genoeg door de CPU bestuurde spelers heen vliegen? enz ;/, ik vind het heel leuk om te spelen, maar ik ga wel vloekend door een wedstrijd heen

@MGS4

als ze nou een demo utibrengen kan ik kijken ofk het nou echt leuk vind
    jawel dat je richt dat die ergens anders heen speelt

maarja fifa
      vrijdag 29 februari 2008 @ 09:50:58 #273
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57054744
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

jawel dat je richt dat die ergens anders heen speelt

maarja fifa
    fifa zeker =], maar tis zo jammer dat de computer gespeelde medespelers gewoon net zo dom zijn als 30 jaar trug online ^^

maar ja genoeg gezeikt...verder met het werk
      vrijdag 29 februari 2008 @ 10:13:11 #274
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_57055149
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 07:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zou toch kunnen
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:22:11 #275
    139407 jorienvdherik
    pi_57056667
    quote:
    Update: Metal Gear Solid 4 op 12 juni in Europa
    Nieuws | 29 februari 2008 - Konami heeft door middel van een persbericht bekend gemaakt dat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots vanaf 12 juni in de Verenigde Staten verkrijgbaar is. Een Europese datum werd niet genoemd, maar omdat Kojima op de E3 nog over een wereldwijde release sprak en dat de Japanners de game ook op de 12e mogen verwachten, zou het ons niet verbazen dat wij dat ook mogen. Bovendien is 12 juni een donderdag, wat voor Europeanen meestal de dag van een nieuwe release is.

Tevens werd in het persbericht naar een pre-order-actie en de Metal Gear Online-beta verwezen. Door de game te pre-orderen krijg je toegang tot de beta en een aantal leuke dingen voor de MGS-fan, zoals een DVD met daarop een samenvatting van alles wat er is gebeurd. Of deze pre-order-actie ook in Europa zal gaan lopen is een groter vraagteken dan een mogelijke Europese releasedatum.

Update: Zojuist is bekend geworden dat 12 juni zoals verwacht ook de Europese releasedatum is.
    zeker kopen direct, lekker vakantie dan bijna
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:29:44 #276
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_57056813
    Argh!
    Bij de bieb Assassins Creed gehuurd, komt ik niet verder dan het introfilmpje.
    Hij loopt de hele tijd vast. Zwaar balen.
    Iemand anders ook last hiervan?
    Nothing is real and nothing to get hung about
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:34:30 #277
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57056933
    er zijn problemen met AC bekend...maar was toch al update voor? deze al gedownload?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:34:41 #278
    139407 jorienvdherik
    pi_57056940
    ik zie nu pas dat onze bieb

ps3 games ook heeft
    pi_57057123
    zal GTA 4 ook via 3busymen komen? Met de huidige koers is het helemaal mooi natuurlijk.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:47:13 #280
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57057200
    lijkt me wel he...lijkt me handig om zon spel te pre-orderen , als die wereldwijd tegelijk uitkomt, haal ik hem alsnog liever op de dag van de release ^^
      vrijdag 29 februari 2008 @ 11:48:31 #281
    137562 rakotto
    pi_57057240

Kerel met de mohawk lijkt op een Egyptische acteur.

pi_57059049
    JIj weet er alles van he Rakotto
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:08:07 #283
    31303 Frozen
    Nothing in particular
    pi_57059266
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
    er zijn problemen met AC bekend...maar was toch al update voor? deze al gedownload?
    Yup, het eerste wat gebeurde toen ik het spel erin deed was het downloaden van de update.

Raar.
    Vanavond eens proberen bij een vriend van mij.
    Nothing is real and nothing to get hung about
    pi_57059518

Tering wat een godsgruwelijke vette boxart . Het is de Jappie versie dus hopelijk brengt Konami exact dezelfde cover ook naar de US en Europa
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:23:34 #285
    139407 jorienvdherik
    pi_57059600
    gaat leuk worden tot de zomer

euro 2008
    condemned 2
    gta 4
    mgs 4
    pi_57059639
    Om Ninja Gaiden II en Bad Company maar niet te vergeten En Hell's Highway verwacht ik ook wel zeker rond die tijd.

Komkommertijd my ass
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:31:06 #287
    139407 jorienvdherik
    pi_57059779
    HH is ook wel een GOTY kandidaat. lekker door arnhem lopen. hoop zo dat die brug verwerkt is in de game met een slag ofzo.

in a bridge to far ( beste oorlogsfilm in mijn ogen ) heb je ook zo stuk, gaan ze een huis vlakbij die brug innemen en van daar schieten zo vet.

deze zat ook verwerkt in battlefield 1942 bij de brug in arnhem zo vet
    pi_57060530
    zo vet
    pi_57060538
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpen
    Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...

De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:00:33 #290
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_57060541
    behalve dat in battlefield het er totaal niet op lijkt

maar in HH moet dat wel vet kunnen worden , vooral online lijkt me dat ook zo vett

volgens mij kunnen we vanaf nu tot einde van onze leven elke maand vette games verwachten...met deze groei blijft dat toch zo door gaan =]
      Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 14:01:31 #291
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_57060563
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...

De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
    Ik bestel altijd bij videogamesplus, iets lagere prijs en betere service, heb na 8 dagen nog steeds niks van 3BM binnen nu.
    .....Kennedy
    pi_57060694
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
    zo vet
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:54:03 #293
    137562 rakotto
    pi_57061775
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
    JIj weet er alles van he Rakotto
    Yep, ik moest eerder aan die dude denken dan aan MGS 4, toen ik hem zag.

En het mooiste daarvan is... De acteur zelf is ook kaal. Hij draagt altijd een pruik zoals op die foto.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:57:14 #294
    137562 rakotto
    pi_57061837
    quote:
    Konami bevestigd Metal Gear Online beta voor Europa

Nieuws | 29 februari 2008 - Konami UK heeft vandaag bevestigd dat ook Europeanen mogen deelnemen aan de Metal Gear Online beta. Binnenkort zal Konami hierover een aankondiging gaan maken. Uit Ryan Payton’s laatste podcast is op te maken dat Europa net als Amerika een pre-order pakket ontvangt. Dit pakket bevat naast een beta download code ook nog eens de Metal Gear Saga 2.0 DVD (een samenvatting van de Metal Gear Saga), een terugblik op de 20th Anniversary, biografieën van Big Boss, Liquid Snake, Solidus Snake en Solid Snake en een collectie van internationale trailers van MGS4.

De Metal Gear Online beta vindt plaats eind april. Het Starter Pack van MGO wordt meegeleverd met Metal Gear Solid 4 op 12 juni 2008.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:29:46 #295
    139407 jorienvdherik
    pi_57062424
    Leuke tijden. en die zooi van wessiej, gewoon gta 4 voor 40 euro op die site.
    alleen jammer dat betalen altijd beetje lastig is
      vrijdag 29 februari 2008 @ 16:07:05 #296
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_57063271
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:

[..]

Klopt hij heeft ze idd verhoogd, net als sommige games
    Maar goed, dan is het nog steeds spotgoedkoop
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      vrijdag 29 februari 2008 @ 16:33:17 #297
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_57063901
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 07:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Schitterend hoe altijd die reactie volgt op het woord ''Lost''
      vrijdag 29 februari 2008 @ 16:37:28 #298
    139407 jorienvdherik
    pi_57063969
    Heb je lost al
    pi_57064082
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 16:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Schitterend hoe altijd die reactie volgt op het woord ''Lost''
      vrijdag 29 februari 2008 @ 16:46:59 #300
    141006 Markofnikoff
    ten·den·ti·eus (bn.)
    pi_57064149
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
    Heb je lost al
    My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
      vrijdag 29 februari 2008 @ 16:47:57 #301
    139407 jorienvdherik
    pi_57064161
    die is die kwijt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')