ja inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was ik slecht in fifa vandaag
echt bizar
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
echt bizar
Beide games werken hier gewoon perfect online, maar je moet er bij een Amerikaanse versie van Warhawk wel rekening mee houden dat je de uitbreidingen dan ook via de Amerikaanse Store moet kopen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:56 schreef RC2 het volgende:
Als je een game als bijvoorbeeld Warhawk of Burnout Paradise importeert en online wilt spelen gaat dat dan werken of zit je dan aan buitenlandse servers vast?
Als je een game online koopt heb je daar dan een backup van of kan je het zo weer downloaden?
Ik heb eens ergens gelezen dat dit anders werkt. Je aangekochte spel mag je zo vaak downloaden als je wilt met je account, maar die account mag aan maximaal 5 verschillende PS3"s verbonden zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Aangekochte downloadbare games kan je tot 5 keer downloaden.
Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
wat zuig ik vandaag in fifa online stond 1600, nu 2300
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolkquote:Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.
Al een prijsverlaging aangekondigd?
Damn!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:45 schreef SToRM81 het volgende:
Hier trouwens nog slecht nieuws voor de Sony fans:
Phil Harrison gaat weg bij Sony
Ik vind het echt jammer dat ie weg gaat. Was toch wel 1 van de sympathiekere Sony mensen vond ik. Ik vraag me ook af of het te maken heeft met de kritiek die ie geuit heeft op Sony Japan...
Rijtjeshuisvolk neemt juist eerder een console, dan een vette pc.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolk
ik blijf jaquote:Op maandag 25 februari 2008 13:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je bent tenminste niet zon debiel die zn playstation uitzet als ie gaat verliezen.
Al een prijsverlaging aangekondigd?
misschien wel handig ff te zeggen wat er kapot is?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn ps3 is kapot, iemand ervaring hiermee?
wat rot voor jequote:Op maandag 25 februari 2008 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mijn ps3 is kapot, iemand ervaring hiermee?
ah lekker, das dan die 0,01% die dus kapot gaat, btw sony zit niet alleen in china hoor, je krijgt je ps3 in 15 werkdagen terug.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens is kapot, schijf draait niet meer, ding loopt om de seconde vast zelfs bij gedownloade games, ga zo naar de winkel om te kijken of ik een nieuw kan krijgen maar zal waarschijnlijk worden opgestuurd naar china oid om vervolgens de release van gta 4 te missen
Dat valt me dan reuze mee, overigens maakte mijn ps3 vanaf het begin al een geluid van een stofzuiger. Als de fan aansloeg moest het volume van de tv flink omhoogquote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ah lekker, das dan die 0,01% die dus kapot gaat, btw sony zit niet alleen in china hoor, je krijgt je ps3 in 15 werkdagen terug.
het ligt aan de winkel, sommige geven inderdaad een nieuwe mee, sommige sturen hem op naar sony, waarna hij terug wordt gestuurd naar de winkel en daarna dus pas naar jou, (kan je m dus beter zelf opsturen)quote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat valt me dan reuze mee, overigens maakte mijn ps3 vanaf het begin al een geluid van een stofzuiger. Als de fan aansloeg moest het volume van de tv flink omhoog
Enig idee of er een kans bestaat dat ik zometeen een nieuwe ps3 mee naar huis krijg of is de garantie die ze in de winkel leveren enkel na een onderzoek van sony die ze groen licht moet geven dát de ps3 daadwerkelijk kaduk is?
Maar als ik hem zelf opstuur heb ik toch een soort van bewijs van garantie nodig of is dit de service van sony die mijn ps3 hoe dan ook aan de praat krijgt ofwel middels een nieuwe ps3??quote:Op maandag 25 februari 2008 15:26 schreef ryangozer het volgende:
[..]
het ligt aan de winkel, sommige geven inderdaad een nieuwe mee, sommige sturen hem op naar sony, waarna hij terug wordt gestuurd naar de winkel en daarna dus pas naar jou, (kan je m dus beter zelf opsturen)
omijngod je gaat toch niet zeggen dat je het bonnetje weg hebt gegooid hequote:Op maandag 25 februari 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar als ik hem zelf opstuur heb ik toch een soort van bewijs van garantie nodig of is dit de service van sony die mijn ps3 hoe dan ook aan de praat krijgt ofwel middels een nieuwe ps3??
ECHTNIETquote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee duh,Maar volgens mij heeft een garantie bon van de bart smit geen nut als ik de ps3 zelf opstuur naar sony! Maar ik weet genoeg je hebt me geholpen ondanks dat ik het 1.000.000ste topic had
Wel degelijk. Je moet de PS3 online aanmelden met de datum van aanschaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee duh,Maar volgens mij heeft een garantie bon van de bart smit geen nut als ik de ps3 zelf opstuur naar sony! Maar ik weet genoeg je hebt me geholpen ondanks dat ik het 1.000.000ste topic had
Heb je hem met de post verstuurd? Lijkt me en heel erg duur en niet echt betrouwbaar, maarja ik ga nu naar de winkel ff kijken wat ze kunnen doen voor me!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel degelijk. Je moet de PS3 online aanmelden met de datum van aanschaf.
Dan krijg je een adres waar die naar toe mag (de PS3) en de instructie om een kopie van de bon mee te sturen.
(althans, zo ging dat met mijn PSP).
Maar je hebt nog geen ps3?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:05 schreef rakotto het volgende:
Mijn eerste PS3 game heb ik gewonnen.UT3.
Ik won vorig jaar NBA 2k8,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:05 schreef rakotto het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
echt bizar
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
Echt stom dat HD-DVD nu gevallen is(Toshiba en Microsoft zijn ermee gestopt).
Dit houd in dat de prijzen van Blu-ray weer lekker omhoog kunnen schieten / hoog blijven.
quote:GDC: Motorstorm 2 komt waarschijnlijk met kerst
Nieuws | 25 februari 2008 - Dat Motorstorm 2 eraan zat te komen wisten we al even, maar verder was er nog weinig over bekend. Nu lijkt het erop dat de game rond de kerst van dit jaar gaan komen en zijn er enkele details over bekend geworden. Zo zal er een vierspeler-splitscreen modus inzitten, iets dat werd gemist in de eerste Motorstorm. Ook zal de game zich niet meer volledig in woestijnomgevingen afspelen en kan de speler bijvoorbeeld een eiland met allerlei interactieve vegetatie verwachten om doorheen te gaan racen in dit vervolg.
Het eerste deel was één van de exclusieve launch-titels op de PlayStation 3 en stond bekend om de hectische offroad-races met verschillende voertuigen en racebanen met vervormende ondergrond.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
Echt stom dat HD-DVD nu gevallen is(Toshiba en Microsoft zijn ermee gestopt).
Dit houd in dat de prijzen van Blu-ray weer lekker omhoog kunnen schieten / hoog blijven.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
ik heb ut3 ook gewonnen :d, scheelt...ben btje krap bij kas ^^quote:Op maandag 25 februari 2008 16:05 schreef rakotto het volgende:
Wel opletten knul, hij zegt dat de BLU-RAY films duurder worden, wat dus niet zo is. Verder laat mijn post volledig in het midden of ik het daar mee eens ben of niet.quote:
Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je hem met de post verstuurd? Lijkt me en heel erg duur en niet echt betrouwbaar, maarja ik ga nu naar de winkel ff kijken wat ze kunnen doen voor me!
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moest hem idd opsturen naar sony, kosteloos overigens en die klootzakken bij bart smit hebben een garantie tot de deur(2 weken to be honest)
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Juist niet gek. Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?
Ja, alles daalt in prijs natuurlijk. Zelfs Windows, maar het gaan erom hoe snel het gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:46 schreef SToRM81 het volgende:
Een DVD schijfje kost tegenwoordig toch ook geen 40 euro meer? Als ze de prijzen niet laten zakken, dan zal Blu-ray nooit bij het grote publiek doorbreken.
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik betwijfel of dit op grote schaal gebeurd.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.
En meer aanbod betekent lagere prijzen![]()
Als er meer vraag dan aanbod komt gaan de prijzen omhoog, maar dat zal niet gebeuren
Jammer dat dit niet voor de playstation gelden ook niet elk merk maakt blu ray schijfjes natuurlijk.
maar, xbox moet je niet in orginele doos opsturenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.
edit:
[..]
Dat bedoel ik....
Ik woon in een rijtjeshuisquote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolk
Gaaf, F1 heb demo er van gespeeld. tof race spelquote:Op maandag 25 februari 2008 19:29 schreef Devolution het volgende:
Heb sinds kort ook een PS3, de 40GB versie incl. Motorstorm, Warhawk en F1 Championship Edition, dus vandaar een tvp
Nog GEEN, dus binnenkort wel eentje.quote:
Kom nu tegen mij dan als je durft..quote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 13 games, 12 gewonnen. Dit alles met Chelsea. mijn nieuwe club
quote:LittleBigPlanet in september, Blu-ray only
Nick Robinson, senior product manager bij Sony Computer Entertainment Europe, heeft tegenover Eurogamer bevestigd dat LittleBigPlanet in september zal verschijnen voor de PlayStation 3.
Daarnaast liet hij weten dat LittleBigPlanet alléén op Blu-ray disc zal verschijnen. Er zal dus geen downloadbare versie in de PlayStation Store verschijnen. Volgens Robinson is LittleBigPlanet namelijk een heel ander soort spel dan Tekken 5: Dark Resurrection of zelfs Warhawk. Daarom zal deze game enkel op BD verschijnen.
Daarnaast vertelde Robinson dat LittleBigPlanet misschien wel de 'grootste Blu-ray release van 2008 is' voor Sony Computer Entertainment. Sony zet dus enorm hoog in, als je bedenkt dat games als Resistance 2 en Killzone 2 óók nog in 2008 moeten verschijnen.
Hmm........quote:So what else was I shown? Well, I was shown a trailer for a game not due out till 2009 but was sworn to absolute secrecy. Apparently, Sony just wanted to give a glimpse of what the console will be capable of.
In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed. When I explained I had been shown it under strict Non Disclosure Agreement terms he looked relieved.
I don't mean to be a tease - all I can say is that I was left speechless. If the footage I was shown truly is "in game", as told to me by the Sony PR people, then we could be on the brink of a step change in what games consoles are capable of in terms of story-telling and immersion.
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:
Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst)
[ afbeelding ]
is goedquote:Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom nu tegen mij dan als je durft..
Ajax-Feyenoord.
(Nickname: Achillas)
Tjah 5 vs 5 met paupers als teamgenoten, dan is het inderdaad niet moeilijkquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Achillas hoe was het 2-1 90e min
onbegrijpelijk dat je in november niet hebt meegedaan aan fifa interactive world cup, je was zo door de voorronde heen gekomenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WIE is nu de baas in Rotterdam en Amsterdam! AFCA
2-0!
LOL, je vergeet de belangrijkste concurrent. Dat is namelijk DVD. Dat jij precies weet wat het verschil is tussen bluray en dvd wil net zeggen dat iedereen dat weet. Als een nieuwe dvd 14 euro kost en dezelfde film kost op bluray 30 euro. Dan weet ik wel waar de casual consument mee naar huis gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?
Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
MLB The Show
Fokkers koop het spel ook, mooie potjes online worden dat.
Waarin ik wel alles win maar goed
1e 2 waren erg fout,quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagen
Verstond er geen reet van, maar goed om hem te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ken Kutaragi Video Interview
He's alive!
give need enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef janrad het volgende:
Zaterdag mijn Samsung 38 inch Full HD binnen, voor ¤ 1079,-- bij de MM in Den Haag.
Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
give need enzo, gz =], voorlopig nog even door op me 32"hd rdy schermpje helaas...
ben ondertussen aan het rondkijken naar receiver + boxensetje...maar kom toch al snel op setjes van Harman Kardon uit wil ik een beetje redelijk geluid hebben, iemand nog 300euro over? en die dit dan aan mij wil doneren ^^, zeer goed doel hoor
Watdefukisdat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan.. (maak ik je nu jalours)
Goeie Surround versterker om o.a. je PS3 op aan te sluiten.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:
Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst)
[ afbeelding ]
Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef RedemptioN het volgende:
hij bedoelt jalours <> jaloers...
maar je maakt me wel jaloers nu ja, vooral omdat ik elke aaf paar potjes cod speel ^^
hoeveel was je kwijt voor die set dan? eigenlijk hoeft die alleen maar optisch geluid en Dolby digital/DTS te ondersteunen, ps3 is toch me mediacenter, dus heb toch geen adnere aansluitingen ^^
probleem zit hem bij mij vooral in de speakers, welke moek er bij halen ^^, gaat vooral om wat kleinere speakers (geen pilaren, die zijn lelijk), JBL & Harman Kardon zijn daar wel relaxed in qua design ook
Is een versterker nu hetzelfde als een receiver? Want ik snap er nu nog steeds niets van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.
De sub en boxen zijn afgewerkt met hetzelfde materiaal als de PS3, dus ze passen er heel goed bij. De sub is wel een enorme stofmagneet.
de versterker zit in de receiver =]...receiver heeft ook codecs etc etc ^^, en verder zoals je zegtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Is een versterker nu hetzelfde als een receiver? Want ik snap er nu nog steeds niets van.
Ben op zoek naar een beetje goede speakers. En van wat ik heb begrepen, heb je dus een versterker nodig waarin alles wordt aangesloten, een een beetje goede speakerset waar het geluid uit komt. Toch?
28 maart in Europa, 15 april in de VS.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Die releasedate klopt volgens mij niet. 15 April komt ie in de US en ik meende kort daarna hier.
lijkt me toch mooi om ook te halen...al bekend wanneer rock band precies komt in europa?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
28 maart in Europa, 15 april in de VS.
Al weer een tijdje geleden gekocht hoor, 2004 ofzo. Versterker met active subwoofer 5 speakers en DVD speler (is alweer ouderwets natuurlijk nu ik blu-ray heb) samen ¤ 1500,--. Een HK versterker koop je nu volgens mij voor een eurootje of 400,-- als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef RedemptioN het volgende:
hij bedoelt jalours <> jaloers...
maar je maakt me wel jaloers nu ja, vooral omdat ik elke aaf paar potjes cod speel ^^
hoeveel was je kwijt voor die set dan? eigenlijk hoeft die alleen maar optisch geluid en Dolby digital/DTS te ondersteunen, ps3 is toch me mediacenter, dus heb toch geen adnere aansluitingen ^^
probleem zit hem bij mij vooral in de speakers, welke moek er bij halen ^^, gaat vooral om wat kleinere speakers (geen pilaren, die zijn lelijk), JBL & Harman Kardon zijn daar wel relaxed in qua design ook
Ik heb gelezen dat er genoeg tutorials zijn in de vorm van filmpjes op de PSN-store. Misschien daar even kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:10 schreef Wessiej het volgende:
Wat snap je niet? Het is best simpel,wel zonde dat er geen tut bij zit voor de mensen die het snappen.
Ja daarom, maar ik kan je ook alles uitleggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er genoeg tutorials zijn in de vorm van filmpjes op de PSN-store. Misschien daar even kijken.
echt mooi is die niet. herhaling ziet er wel een beetje leuk uitquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
The show ziet er dan wel goed uit, ik snap er alleen geen ene fuck van
Ik heb de Onkyo TX-SR605 receiver. Ik wilde eerst voor een Sony gaan, maar de Onkyo biedt gewoon enorm veel waar voor zijn geld. Zelfs al de nieuwste geluidsformaten ondersteund ie al.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:57 schreef RedemptioN het volgende:
@ storm81
die HKTS11 set had ik al op het oog ja =], welke receiver heb jij van Onkyo? zit te twijfelen om een receiver te zoeken met 2x hdmi in en 1x uit, zodat ik altijd nog ander hdmi apparaatje erop aan kan sluiten
hoeveel was je in totaal kwijt alsk vragen mag?
heb online even rondgekeken, zag een mooie onkyo voor 270 euro staan, en dan in combinatie met HKTS 11 van HK ben ik maar 664 euro kwijt...denk dat ik daar voor ga ^^, maar dat kan ik sowieso pas na de zomer ofzo halenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb de Onkyo TX-SR605 receiver. Ik wilde eerst voro een Sony gaan, maar de Onkyo biedt gewoon enorm veel waar voor zijn geld. Zelfs al de nieuwste geluidsformaten ondersteund ie al.
Receiver en speakerset was bij elkaar 900 euro.
Niet bevestigdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
28 maart in Europa, 15 april in de VS.
Ja blijf vooral alles lekker dubbelpostenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Fifa street 3 net weer de demo gespeeld.
wat een mooi spel zeg, en speelt nog wel grappig ook
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Fifa street 3 net weer de demo gespeeld.
wat een mooi spel zeg, en speelt nog wel grappig ook
Dat ziet er vet uit zeg! Misschien moet ik Resistance dan toch maar eens een keer gaan spelen als die in de uitverkoop gaat...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GDC 2008: Ted Price Resistance 2 Interview
Dit is uiteraard concept art en zegt he_le_maal niks over het eindresultaat (alhoewel de screens erg tof zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat ziet er vet uit zeg! Misschien moet ik Resistance dan toch maar eens een keer gaan spelen als die in de uitverkoop gaat...
Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Teringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit is uiteraard concept art en zegt he_le_maal niks over het eindresultaat (alhoewel de screens erg tof zijn)
ik heb RFOM heel even gespeeld in den beginne, maar hij ligt nu stof te happen, wil er nog es aan beginnen maar het valt in t niets vergeleken bij cod4. Misschien ben ik verwend
quote:DualShock 3 krijgt Amerikaanse releasedatum
Op Destination PlayStation, een retailer-only conferentie die gaat over PlayStation, is bekend gemaakt dat de DualShock 3 controller vanaf 15 april in de Amerikaanse winkels ligt voor $54.99, zo'n 37 euro. Toevallig genoeg is dit op dezelfde dag dat Gran Turismo 5 Prologue wordt uitgebracht in Amerika. Over een Europese release is nog niks gezegd.
De DualShock 3 is de nieuwste controller voor de PlayStation 3, en bevat zowel de tilt-sensor als rumble. De controller is al sinds november verkrijgbaar in Japan, en verschijnt dit voorjaar ook in Europa.
quote:'MGS4 release bekend en bundel op komst'
Gerucht | Op Destination PlayStation, een conferentie voor groothandelaars in PlayStation producten, zou Sony bekend hebben gemaakt dat Metal Gear Solid 4 vanaf donderdag 12 juni 2008 wereldwijd beschikbaar zal zijn. Als dit nog niet alles is komt Sony met een heuse Metal Gear Solid 4 bundel die naast de game ook een 80 GB PlayStation 3 console en DualShock 3 controller zou bevatten.
Afgelopen week deed hetzelfde gerucht de ronde, toen een Famitsu scan verscheen met daarop tevens de datum 12 juni. Momenteel is het nog even afwachten tot Konami of Sony een officiële verklaring vrijgeven.
quote:Playstation Blog
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 Bundle
To coincide with the much-anticipated North American launch of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots in late Q2 2008, SCEA will introduce a PS3 bundle, which will include an 80GB PS3, the upcoming blockbuster Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, and a DUALSHOCK 3 wireless controller for $499.99 (MSRP).
As has been announced previously, MGS4 will include a Metal Gear Online “Starter Pack.” If you can’t wait to try out MGS4, the good news is you don’t have to much longer. Those who pre-order the game will be guaranteed access to a multiplayer beta test for Metal Gear Online scheduled for late April.
EN LBPquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Tering
Als je nog nooit een MGS game hebt gespeeld ga je wat meemakenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef Beach het volgende:
MGS lijkt me ook wel tof (nog nooit een mgs game gespeeld) , maar Superbike08 staat bovenaan mn lijstje.
Mis ik iets?quote:Yes, similar to the Motorstorm bundle, the new MGS4 bundle features an 80GB PS3 with some PS2 backwards compatibility.
http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Wessiej het volgende:
Hersens.
80 GB US model is niet 100% BC, vergelijkbaar met ons 60GB model.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony medewerker over de MGS 4 bundel:
[..]
Mis ik iets?
Geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik kan je ook alles uitleggen
Kijk even ergens in dit topic een post van mij, staat hoe je goed een bal slaat.
Is dat de bundel die jij gaat halen?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LBPik kan niet wachtten
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.html
Zeker met Ortiz (grote negert) beste slagman die er wel staat daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
LBP ziet er wel goed uit zeg
[..]
Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaan
[..]
Is dat de bundel die jij gaat halen?![]()
Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere sizequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
LBP ziet er wel goed uit zeg
[..]
Is dat de bundel die jij gaat halen?![]()
gaafquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere size) die ik ook dan wil hebben. Maar niks staat meer in de weg, volgende maand ben ik eindelijk (
) bezitter van een PS3. En anders trakteer ik jullie allen op een krat bier mocht ik 'm dan nog niet hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Iig gequote eventjes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere size) die ik ook dan wil hebben. Maar niks staat meer in de weg, volgende maand ben ik eindelijk (
) bezitter van een PS3. En anders trakteer ik jullie allen op een krat bier mocht ik 'm dan nog niet hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit zo de meest meest gruwelijk ogende packquote:
Ik zou het alleen al voor de doos doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit zo de meest meest gruwelijk ogende pack![]()
[ afbeelding ]
Alleen de reflecterende Snake (op de bovenkant van de PS3 al
ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
MGS dag hier op fok =]
ik haat MGS, misschien dat het nu eens leuk wordt...
voetbal op consolesquote:
voetbal op teletekstquote:
* SocialDisorder zet disjfa alvast op ignore-listquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:52 schreef disjfa het volgende:
Voetbal
Trouwens voor de mensen die MGS vinden zuigen. Ik ben het geheel met jullie eens
En voor de mensen die nieuwe vriendjes willen. Ik heb besloten om of als de ps3 met dualshock 3 hier uitkomt te halen. Of als de psthree uitkomt die te halen. Dus dan word ik al jullie vriendjes
er zit nu regen inquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:35 schreef RedemptioN het volgende:
true, maar daarna kan je hem weggooien :p...zal wel gewoon op de 08 engine draaien en dus niet veel anders zijn, behalve een btje sfeer ^^
Weer eentje om naar uit te kijkenquote:Intel: 8 Days Looks Better Than Killzone 2. Will Be Awesome
Ever wonder what happened to 8 days? We sent our PS3informer spy out to infiltrate Sony's studios to see what they could uncover. Turns out the game is going to be far better than any of us imagined. (And no, this isn't a 'rumor').
The trailer and gameplay demo was shown in private by someone at the Sony London Team and was not the Tears of Blood game the BBC reporter saw. (Oh, by the way, the game the BBC reporter saw was the new Magna Carta game ‘Tears of Blood’.) Most importantly: the game is still in development. So far, it looks better than any game so far shown or in existence (even killzone 2)
Next thing, is the title. The name is changed. I can't say to what--but here's a hint for the people "Passes." The storyline follows through an episodic almost which is not limited in its depth. The story involves 2 men looking to get revenge on a mob for reasons unknown. What’s so beautiful about the game is that it’s entirely everlasting through gameplay mechanics. Through the journey, they have to face off with some mob members looking to stop them and in even one series and random occurrences you might have to outrace them to the destination to get to a witness. If they get ahead of you—you need to make haste to save the victim. If the witness is killed—you can have a shootout and figure out where to head next by stealing items from the mob, or looking into their vehicle. Expect to be doing a lot of driving across the U.S. and looking for clues wherever you are. The game map is unparalleled and expect any and every location to have clues and mob right around the corner, or not.
As for gameplay immersion, the concepts of cut-snaps are included. Showing intense immersion between short cg (what appears to be CG) "cut-snaps" and realtime gameplay, the game revolutionizes events.” Imagine this, you get to the Grainyard Gas station and see mob members ready to block you up ahead (similar to the E3 trailer in 06’). Soon after, a shootout commences and you run into a diner window (everything in the environment can be initialized including doors, etc.). As you crash through, you are given an IMMEDIATE short snap of what appears to be CG. The genius is you can’t tell that it’s CG because the action is severely intense and manages to blend in well with the short sequences. The seamless transition between the two concepts of gameplay is brilliant and there are no load times. In terms to how it compares back to the E3 06' trailer, the only things one can express is no shock. The gameplay and sheer real time visuals and methods used to render the games assets far surpass the E3 06' trailer. As for anyone wanting to know the release of the game, it is scheduled for October 2008, but most likely will be delayed to Spring of 2009.
Ze maken een hype over de hype van killzone 2 waarvan we nog niet eens de game hebben gezien of gespeelt op wat techdemo`s naquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:06 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Weer eentje om naar uit te kijken
Pff, beetje als Nazi soldaat Amerika binnenvallen zeker... Neverquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is er al ergens een demo uit van Turning Point: Fall Of Liberty ?
3BM heeft hem al in de verkoop
Ja op de 360 is die uit, kandidaat voor slechtste spel van 2008quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is er al ergens een demo uit van Turning Point: Fall Of Liberty ?
3BM heeft hem al in de verkoop
owquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja op de 360 is die uit, kandidaat voor slechtste spel van 2008
Er zou een nieuwe demo uit komen omdat het een hele vroege build was toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja op de 360 is die uit, kandidaat voor slechtste spel van 2008
Haha leuk stukje! Je zal maar altijd zo pratenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:55 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)rted-Drake-s-Fortune
EAquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
OMG hype hype
Gister 1e filmpje van UEFA EURO 2008
http://www.gametrailers.com/player/31135.html
speel jij pes maar lekker onlinequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EA![]()
![]()
![]()
Fifa![]()
![]()
![]()
Euro 2008![]()
![]()
![]()
PES![]()
Konami![]()
Champions League![]()
Op de PS2 jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
speel jij pes maar lekker online
LOL, je krijgt zo maar een Uncharted/Ratcheet pack voor je verjaardag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand.
Nee. Maar wel de beste versie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kreeg je de lag er gratis bij ?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
LOL, je krijgt zo maar een Uncharted/Ratcheet pack voor je verjaardag?
OMG! Home wordt zo fucking vet!~quote:Home geïntegreerd in Uncharted, Resistance en Warhawk.
Home zal, zoals je misschien al weet, geïntegreerd worden in een aantal PlayStation 3 spellen. Op deze manier is het mogelijk allerlei trofeeën en andere accomplishments te behalen en deze in je eigen huis te showcasen aan andren. Veel meer was er nog niet bekend gemaakt, tot nu dan. Want zojuist is onthuld dat Uncharted: Drake's Fortune, Resistance: Fall of Man en Warhawk elk speciale mogelijkheden zullen bieden wanneer Home er eindelijk is.
Resistance: Fall of Man zal een eigen kamer krijgen waarin het mogelijk is nog niet eerder onthulde levels te bezoeken, die kennelijk al in het spel zitten, en speciale bonus content te verkrijgen via radioberichten die ook nog eens meer over het conflict in Resistance vertellen.
Uncharted: Drake's Fortune zal net als Resistance verschillende levels kennen die bezocht kunnen worden, allemaal zonder dat er op je geschoten wordt. Maar wat Uncharted speciaal maakt is de mini-game die ervoor gemaakt is. Deze side-scrollende 2D shoot-em-up wordt volgens verschillende bronnen beschreven als Contra. Het houdt dus niet op bij trofeeën!
En dan natuurlijk nog Warhawk. In Home zal het mogelijk zijn met 8 spelers in een kamer verschillende plannen en strategieën te bespreken voor de volgende match. Dit kan met Voice en Text Chat, maar dat is niet wat Warhawk zo bijzonder maakt. In deze kamer zal namelijk een replica van de volgende map liggen inclusief soldaten en voertuigen, en dat allemaal uitgebeeld in een zandtafel. De perfecte strategie plannen is nu echt werkelijkheid. Uiteraard is het ook mogelijk vanaf de Home interface Warhawk op te starten.
quote:
Wachten op SF IVquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.
Wordt tijd dat er iets uitkomt in dat genre.
Virtua Fighter 5quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.
Streetfighter/Soul calibur/Tekken ze komen er aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
Bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef rakotto het volgende:
Ik weet niet hoe goed/slecht virtua fighter is, maar dat is ook een vechtgame.
Zo wordt Home wel erg coolquote:How Warhawk Makes Home Really, Really Cool
Sure, Uncharted: Drake's Fortune and Resistance: Fall of Man may have wicked cool feature sets for PlayStation 3's Home, but it's actually Warhawk's planned game portal that has us most excited. According to our sources, the Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.
Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.
Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps.
The Warhawk war room is said to also serve as a launchpad for games, thankfully, so jumping into a match shouldn't require leaving the Home interface.
This is one of the coolest additions, in my personal opinion, to come to Home and the kind of thing that we hope is replicated and improved upon by other developers for their team-based titles.
Je luistert naar de verkeerde mensenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:17 schreef Devolution het volgende:
Ik zie ook graag wat meer games in het fighting genre. Tekken is min of meer een port, Virtua Fighter 5 heb ik niet veel goeds over gehoord, en Street FIghter is niet mijn ding. Mortal Kombat 2 heb ik al op de PC dus die hoef ik ook niet. Erg jammer dat de Marvel vechtgame gecanceled is, dat was echt iets voor mij geweest
Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
amerikaans account maken ?
Als je alleen gratis demo's en updates gaat download van de US store heb je helemaal geen cc gegevens nodigquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.
bij mij iig
Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering danquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die PSN Store mogen ze wel opdoeken zeg... Echt, ongelooflijk wat een troep ze erop durven te zetten.
Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :Squote:Op donderdag 28 februari 2008 18:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering dan
Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :S
Qua games vind ik het wel goed, er is genoeg uit. Maar ze zetten gewoon zo weinig op dat PSN... die enkele videos en troep gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef kepler het volgende:
nieuwe GTAIV Screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar previews:
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
Jij decompiled graag rockstargamesquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vraag me toch af waarom ze bij Rockstar nog immer vast blijven houden aan textures van 800x600Okay, ik moet toegeven dat het tot in de kleinste detail uitgewerkt is en dat het supergroot is en dat ik hem waarschijnlijk ook gewoon ga halen, maar wat ik raar vind is dat de textures op de gebouwen dezelfde afmetingen hebben als de textures op dat bekertje dat valt als je iemand aanstoot en hij een bekertje vast heeft
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef RedemptioN het volgende:
kan je rock band spelen met de guitar hero gitaar?
We hebben blu ray is t niet? Pleur er anders nog een paar Bluraytje tegenaan, GTA4 3Disk Edition WITH HD TEXTURES AND STUFFquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij decompiled graag rockstargames
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots van Bad Company:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trieste bende weerquote:ps3
Europese en Japanse PlayStation Store geüpdate!
Nieuws | 28 februari 2008 - Vanaf heden kunnen we in de Europese PlayStation Store aan de slag met twee nieuwe game trailers. De trailers van Haze Conflict: Denied Ops zijn de enige content die deze week beschikbaar gesteld worden. Ook de Japanse PlayStation Store is enkel voorzien van de nodige nieuwe game trailers.
Een kort overzicht:
Europese PlayStation Store
Game video's
* Conflict: Denied Ops - Dev Diary #4 (299MB)
* Haze - Boss Speech Trailer (104MB)
Japanse PlayStation Store
Game video's
* Armored Core 4
o Answer Movie Vol. 1 (Japans) (161MB)
o Answer Movie Vol. 2 (Japans) (318MB)
* Gran Turismo 5 Prologue - Creator Document (Japans) (230MB)
(Geschiedenis van GT + interview Yamauchi)
* Minna No Golf 5 - Trailer
* Valkyrie of the Battlefield: Gallian Chronicles - February trailer (521MB)
Hoe moeilijk kan het zijn om PAIN op de EU store te zetten?quote:
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar gaan we weer hoor. Kunnen ze jou niet beter aannemen AQuila? Het zijn toch jou grootste helden
Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
binnenkort Army of Two![]()
preorders bij 3BM
Online Co-Op
en zeggen dat je gaat slapenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Bastard, beetje in de 118e minuut scoren
nog ff fifa ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
Michael Mols, Michael Mols, Michael, Michael Mols.
He Gets The Ball, He Scores A Goal
Michael, Michael Mols
hoop dat die snel komt ook op psn store ?quote:Condemned 2: Bloodshot demo onderweg
Nieuws | 28 februari 2008 - Het vervolg op de Xbox 360 launchtitel Condemned ligt over ongeveer twee weken in de winkels en de échte fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.
De demo speelt zich af in het ergste deel van de stad in Condemned 2: Bloodshot. Al snel kom je in aanraking met een bende die je het leven zuur willen maken. Aan jou nu de taak om je te verweren en weg te komen. Wanneer de demo precies gaat uitkomen is nog onduidelijk, maar aangezien het bericht al op de officiële Xbox website geplaatst is lijkt het ons waarschijnlijk dat de demo morgen verschijnt. De volledige versie van Condemned 2: Bloodshot ligt op 14 maart in de winkel
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
Michael Mols, Michael Mols, Michael, Michael Mols.
He Gets The Ball, He Scores A Goal
Michael, Michael Mols
zit wat in, misschien ff voor grafischequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Ga ik niet spelen, als die over 2 weekjes in de winkel ligt is het zonde vind ik altijd.
Mijn eerste PS3 gamequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.konami.jp/koji(...)t/the_report_081.mp3
[ afbeelding ]
Luister en huiver bitches. 12 juni worldwide release confirmed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEGATON!!!!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:42 schreef janrad het volgende:
Speelt er al iemand lost eigenlijk ?
jawel dat je richt dat die ergens anders heen speeltquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef RedemptioN het volgende:
@Wessiej & jorienvdherik
hebben jullie nooit dingen waar je je aan ergert met fifa online dan?, dat je speelt richting een speler (tenminste zo geef je dat met de knuppeltje aan) en dan speelt die niet direct daar heen? en dat ballen als ze gespeeld worden vaak genoeg door de CPU bestuurde spelers heen vliegen? enz ;/, ik vind het heel leuk om te spelen, maar ik ga wel vloekend door een wedstrijd heen
@MGS4
als ze nou een demo utibrengen kan ik kijken ofk het nou echt leuk vind
fifaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jawel dat je richt dat die ergens anders heen speelt
maarja fifa
zeker kopen direct, lekker vakantie dan bijnaquote:Update: Metal Gear Solid 4 op 12 juni in Europa
Nieuws | 29 februari 2008 - Konami heeft door middel van een persbericht bekend gemaakt dat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots vanaf 12 juni in de Verenigde Staten verkrijgbaar is. Een Europese datum werd niet genoemd, maar omdat Kojima op de E3 nog over een wereldwijde release sprak en dat de Japanners de game ook op de 12e mogen verwachten, zou het ons niet verbazen dat wij dat ook mogen. Bovendien is 12 juni een donderdag, wat voor Europeanen meestal de dag van een nieuwe release is.
Tevens werd in het persbericht naar een pre-order-actie en de Metal Gear Online-beta verwezen. Door de game te pre-orderen krijg je toegang tot de beta en een aantal leuke dingen voor de MGS-fan, zoals een DVD met daarop een samenvatting van alles wat er is gebeurd. Of deze pre-order-actie ook in Europa zal gaan lopen is een groter vraagteken dan een mogelijke Europese releasedatum.
Update: Zojuist is bekend geworden dat 12 juni zoals verwacht ook de Europese releasedatum is.
Yup, het eerste wat gebeurde toen ik het spel erin deed was het downloaden van de update.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
er zijn problemen met AC bekend...maar was toch al update voor? deze al gedownload?
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpen
Ik bestel altijd bij videogamesplus, iets lagere prijs en betere service, heb na 8 dagen nog steeds niks van 3BM binnen nu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...
De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
Yep, ik moest eerder aan die dude denken dan aan MGS 4, toen ik hem zag.quote:
quote:Konami bevestigd Metal Gear Online beta voor Europa
Nieuws | 29 februari 2008 - Konami UK heeft vandaag bevestigd dat ook Europeanen mogen deelnemen aan de Metal Gear Online beta. Binnenkort zal Konami hierover een aankondiging gaan maken. Uit Ryan Payton’s laatste podcast is op te maken dat Europa net als Amerika een pre-order pakket ontvangt. Dit pakket bevat naast een beta download code ook nog eens de Metal Gear Saga 2.0 DVD (een samenvatting van de Metal Gear Saga), een terugblik op de 20th Anniversary, biografieën van Big Boss, Liquid Snake, Solidus Snake en Solid Snake en een collectie van internationale trailers van MGS4.
De Metal Gear Online beta vindt plaats eind april. Het Starter Pack van MGO wordt meegeleverd met Metal Gear Solid 4 op 12 juni 2008.
Kloptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...
De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schitterend hoe altijd die reactie volgt op het woord ''Lost''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |