Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Teringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit is uiteraard concept art en zegt he_le_maal niks over het eindresultaat (alhoewel de screens erg tof zijn)
ik heb RFOM heel even gespeeld in den beginne, maar hij ligt nu stof te happen, wil er nog es aan beginnen maar het valt in t niets vergeleken bij cod4. Misschien ben ik verwend
quote:DualShock 3 krijgt Amerikaanse releasedatum
Op Destination PlayStation, een retailer-only conferentie die gaat over PlayStation, is bekend gemaakt dat de DualShock 3 controller vanaf 15 april in de Amerikaanse winkels ligt voor $54.99, zo'n 37 euro. Toevallig genoeg is dit op dezelfde dag dat Gran Turismo 5 Prologue wordt uitgebracht in Amerika. Over een Europese release is nog niks gezegd.
De DualShock 3 is de nieuwste controller voor de PlayStation 3, en bevat zowel de tilt-sensor als rumble. De controller is al sinds november verkrijgbaar in Japan, en verschijnt dit voorjaar ook in Europa.
quote:'MGS4 release bekend en bundel op komst'
Gerucht | Op Destination PlayStation, een conferentie voor groothandelaars in PlayStation producten, zou Sony bekend hebben gemaakt dat Metal Gear Solid 4 vanaf donderdag 12 juni 2008 wereldwijd beschikbaar zal zijn. Als dit nog niet alles is komt Sony met een heuse Metal Gear Solid 4 bundel die naast de game ook een 80 GB PlayStation 3 console en DualShock 3 controller zou bevatten.
Afgelopen week deed hetzelfde gerucht de ronde, toen een Famitsu scan verscheen met daarop tevens de datum 12 juni. Momenteel is het nog even afwachten tot Konami of Sony een officiële verklaring vrijgeven.
quote:Playstation Blog
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 Bundle
To coincide with the much-anticipated North American launch of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots in late Q2 2008, SCEA will introduce a PS3 bundle, which will include an 80GB PS3, the upcoming blockbuster Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, and a DUALSHOCK 3 wireless controller for $499.99 (MSRP).
As has been announced previously, MGS4 will include a Metal Gear Online “Starter Pack.” If you can’t wait to try out MGS4, the good news is you don’t have to much longer. Those who pre-order the game will be guaranteed access to a multiplayer beta test for Metal Gear Online scheduled for late April.
EN LBPquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het ziet er wel supertof uit! Maar goed dit jaar komen ook nog Bad Company, KillZone 2 en Vegas 2 uit. Tering
Als je nog nooit een MGS game hebt gespeeld ga je wat meemakenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:04 schreef Beach het volgende:
MGS lijkt me ook wel tof (nog nooit een mgs game gespeeld) , maar Superbike08 staat bovenaan mn lijstje.
Mis ik iets?quote:Yes, similar to the Motorstorm bundle, the new MGS4 bundle features an 80GB PS3 with some PS2 backwards compatibility.
http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:26 schreef Wessiej het volgende:
Hersens.
80 GB US model is niet 100% BC, vergelijkbaar met ons 60GB model.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony medewerker over de MGS 4 bundel:
[..]
Mis ik iets?
Geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik kan je ook alles uitleggen
Kijk even ergens in dit topic een post van mij, staat hoe je goed een bal slaat.
Is dat de bundel die jij gaat halen?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LBPik kan niet wachtten
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)s-overgang-tips.html
Zeker met Ortiz (grote negert) beste slagman die er wel staat daar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
LBP ziet er wel goed uit zeg
[..]
Gisteren mijn eerste homerun geslagen! Dit was gelijk ook het eerste punt dat ik gemaakt heb in de demo. Ik begin langzaamaan wel steeds beter te slaan
[..]
Is dat de bundel die jij gaat halen?![]()
Nope ik krijg de Uncharted/Ratchet pack voor m'n verjaardag (29 maart) volgende maand. Dat bedrag hou ik mooi opzij voor het aanschaffen van een nieuwe lcd (grotere sizequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:21 schreef SToRM81 het volgende:
LBP ziet er wel goed uit zeg
[..]
Is dat de bundel die jij gaat halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |