Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
binnenkort Army of Two![]()
preorders bij 3BM
Online Co-Op
en zeggen dat je gaat slapenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:59 schreef Wessiej het volgende:
Bastard, beetje in de 118e minuut scoren
nog ff fifa ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
Michael Mols, Michael Mols, Michael, Michael Mols.
He Gets The Ball, He Scores A Goal
Michael, Michael Mols
hoop dat die snel komt ook op psn store ?quote:Condemned 2: Bloodshot demo onderweg
Nieuws | 28 februari 2008 - Het vervolg op de Xbox 360 launchtitel Condemned ligt over ongeveer twee weken in de winkels en de échte fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.
De demo speelt zich af in het ergste deel van de stad in Condemned 2: Bloodshot. Al snel kom je in aanraking met een bende die je het leven zuur willen maken. Aan jou nu de taak om je te verweren en weg te komen. Wanneer de demo precies gaat uitkomen is nog onduidelijk, maar aangezien het bericht al op de officiële Xbox website geplaatst is lijkt het ons waarschijnlijk dat de demo morgen verschijnt. De volledige versie van Condemned 2: Bloodshot ligt op 14 maart in de winkel
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:57 schreef Wessiej het volgende:
Michael Mols, Michael Mols, Michael, Michael Mols.
He Gets The Ball, He Scores A Goal
Michael, Michael Mols
zit wat in, misschien ff voor grafischequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:14 schreef Wessiej het volgende:
Ga ik niet spelen, als die over 2 weekjes in de winkel ligt is het zonde vind ik altijd.
Mijn eerste PS3 gamequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.konami.jp/koji(...)t/the_report_081.mp3
[ afbeelding ]
Luister en huiver bitches. 12 juni worldwide release confirmed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MEGATON!!!!!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:42 schreef janrad het volgende:
Speelt er al iemand lost eigenlijk ?
jawel dat je richt dat die ergens anders heen speeltquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:21 schreef RedemptioN het volgende:
@Wessiej & jorienvdherik
hebben jullie nooit dingen waar je je aan ergert met fifa online dan?, dat je speelt richting een speler (tenminste zo geef je dat met de knuppeltje aan) en dan speelt die niet direct daar heen? en dat ballen als ze gespeeld worden vaak genoeg door de CPU bestuurde spelers heen vliegen? enz ;/, ik vind het heel leuk om te spelen, maar ik ga wel vloekend door een wedstrijd heen
@MGS4
als ze nou een demo utibrengen kan ik kijken ofk het nou echt leuk vind
fifaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jawel dat je richt dat die ergens anders heen speelt
maarja fifa
zeker kopen direct, lekker vakantie dan bijnaquote:Update: Metal Gear Solid 4 op 12 juni in Europa
Nieuws | 29 februari 2008 - Konami heeft door middel van een persbericht bekend gemaakt dat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots vanaf 12 juni in de Verenigde Staten verkrijgbaar is. Een Europese datum werd niet genoemd, maar omdat Kojima op de E3 nog over een wereldwijde release sprak en dat de Japanners de game ook op de 12e mogen verwachten, zou het ons niet verbazen dat wij dat ook mogen. Bovendien is 12 juni een donderdag, wat voor Europeanen meestal de dag van een nieuwe release is.
Tevens werd in het persbericht naar een pre-order-actie en de Metal Gear Online-beta verwezen. Door de game te pre-orderen krijg je toegang tot de beta en een aantal leuke dingen voor de MGS-fan, zoals een DVD met daarop een samenvatting van alles wat er is gebeurd. Of deze pre-order-actie ook in Europa zal gaan lopen is een groter vraagteken dan een mogelijke Europese releasedatum.
Update: Zojuist is bekend geworden dat 12 juni zoals verwacht ook de Europese releasedatum is.
Yup, het eerste wat gebeurde toen ik het spel erin deed was het downloaden van de update.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
er zijn problemen met AC bekend...maar was toch al update voor? deze al gedownload?
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb hem ook besteld, gaan we wel even raggen, geniaal spel lijkt mij dit, echt co-op waarbij je elkaar moet helpen
Ik bestel altijd bij videogamesplus, iets lagere prijs en betere service, heb na 8 dagen nog steeds niks van 3BM binnen nu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...
De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
Yep, ik moest eerder aan die dude denken dan aan MGS 4, toen ik hem zag.quote:
quote:Konami bevestigd Metal Gear Online beta voor Europa
Nieuws | 29 februari 2008 - Konami UK heeft vandaag bevestigd dat ook Europeanen mogen deelnemen aan de Metal Gear Online beta. Binnenkort zal Konami hierover een aankondiging gaan maken. Uit Ryan Payton’s laatste podcast is op te maken dat Europa net als Amerika een pre-order pakket ontvangt. Dit pakket bevat naast een beta download code ook nog eens de Metal Gear Saga 2.0 DVD (een samenvatting van de Metal Gear Saga), een terugblik op de 20th Anniversary, biografieën van Big Boss, Liquid Snake, Solidus Snake en Solid Snake en een collectie van internationale trailers van MGS4.
De Metal Gear Online beta vindt plaats eind april. Het Starter Pack van MGO wordt meegeleverd met Metal Gear Solid 4 op 12 juni 2008.
Kloptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft hij zijn verzendkosten verhoogd? Ik betaal nu nog steeds ¤45,50...
De verzendkosten zijn wel overdreven trouwens, op de enveloppe zit vaak een zegel van rond de $5....
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schitterend hoe altijd die reactie volgt op het woord ''Lost''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |