quote:
Wachten op SF IVquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.
Wordt tijd dat er iets uitkomt in dat genre.
Virtua Fighter 5quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
het verbaast me dat er nog geen vechtspel is voor de ps3. Ja goed, Tekken is er, maar dat is een opgepoetste ps2 versie.
Streetfighter/Soul calibur/Tekken ze komen er aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef SjonLok het volgende:
Bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:10 schreef rakotto het volgende:
Ik weet niet hoe goed/slecht virtua fighter is, maar dat is ook een vechtgame.
Zo wordt Home wel erg coolquote:How Warhawk Makes Home Really, Really Cool
Sure, Uncharted: Drake's Fortune and Resistance: Fall of Man may have wicked cool feature sets for PlayStation 3's Home, but it's actually Warhawk's planned game portal that has us most excited. According to our sources, the Home lobby for the Incognito dogfighter will serve as a "war room" where up to eight players can meet to discuss their strategy for an upcoming match.
Sure, you could do that with text or voice chat, but it sounds like the developers have gone the extra mile to make planning your battles even cooler.
Using a three-dimensional "sand table" replication of the level, Warhawk players are said to be able to lay out their strategies in a properly scaled space. They'll even be able to place little army men avatars around the map to envision their formations, something we hope they can also do with teeny tiny Warhawk planes, tanks and Jeeps.
The Warhawk war room is said to also serve as a launchpad for games, thankfully, so jumping into a match shouldn't require leaving the Home interface.
This is one of the coolest additions, in my personal opinion, to come to Home and the kind of thing that we hope is replicated and improved upon by other developers for their team-based titles.
Je luistert naar de verkeerde mensenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:17 schreef Devolution het volgende:
Ik zie ook graag wat meer games in het fighting genre. Tekken is min of meer een port, Virtua Fighter 5 heb ik niet veel goeds over gehoord, en Street FIghter is niet mijn ding. Mortal Kombat 2 heb ik al op de PC dus die hoef ik ook niet. Erg jammer dat de Marvel vechtgame gecanceled is, dat was echt iets voor mij geweest
Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
amerikaans account maken ?
Als je alleen gratis demo's en updates gaat download van de US store heb je helemaal geen cc gegevens nodigquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ja maar het billing adres moet overeenkomen met de creditcard. Dat adres moet amerikaans zijn.
bij mij iig
Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering danquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die PSN Store mogen ze wel opdoeken zeg... Echt, ongelooflijk wat een troep ze erop durven te zetten.
Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :Squote:Op donderdag 28 februari 2008 18:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo mee eens,... het is echt dramatisch,... kijk 4 maanden niet en kom dan eens terug. Weinig verandering dan
Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 maanden weg. Kijk ik weer, stond er 1 baseballdemo op ofzo. :S
Qua games vind ik het wel goed, er is genoeg uit. Maar ze zetten gewoon zo weinig op dat PSN... die enkele videos en troep gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze Home uitrollen,.... een of twee exclusieve top-games releasen en de simpele arcade games (ala Pain) ook met een demo leveren. Combineer dit met een in-game Home/XMB en we zijn aardig op weg. Heb die console al een jaar en heb nog steeds het idee alsof het allemaal nog moet beginnen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef kepler het volgende:
nieuwe GTAIV Screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links naar previews:
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
Jij decompiled graag rockstargamesquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vraag me toch af waarom ze bij Rockstar nog immer vast blijven houden aan textures van 800x600Okay, ik moet toegeven dat het tot in de kleinste detail uitgewerkt is en dat het supergroot is en dat ik hem waarschijnlijk ook gewoon ga halen, maar wat ik raar vind is dat de textures op de gebouwen dezelfde afmetingen hebben als de textures op dat bekertje dat valt als je iemand aanstoot en hij een bekertje vast heeft
Neequote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef RedemptioN het volgende:
kan je rock band spelen met de guitar hero gitaar?
We hebben blu ray is t niet? Pleur er anders nog een paar Bluraytje tegenaan, GTA4 3Disk Edition WITH HD TEXTURES AND STUFFquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij decompiled graag rockstargames
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
MP shots van Bad Company:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trieste bende weerquote:ps3
Europese en Japanse PlayStation Store geüpdate!
Nieuws | 28 februari 2008 - Vanaf heden kunnen we in de Europese PlayStation Store aan de slag met twee nieuwe game trailers. De trailers van Haze Conflict: Denied Ops zijn de enige content die deze week beschikbaar gesteld worden. Ook de Japanse PlayStation Store is enkel voorzien van de nodige nieuwe game trailers.
Een kort overzicht:
Europese PlayStation Store
Game video's
* Conflict: Denied Ops - Dev Diary #4 (299MB)
* Haze - Boss Speech Trailer (104MB)
Japanse PlayStation Store
Game video's
* Armored Core 4
o Answer Movie Vol. 1 (Japans) (161MB)
o Answer Movie Vol. 2 (Japans) (318MB)
* Gran Turismo 5 Prologue - Creator Document (Japans) (230MB)
(Geschiedenis van GT + interview Yamauchi)
* Minna No Golf 5 - Trailer
* Valkyrie of the Battlefield: Gallian Chronicles - February trailer (521MB)
Hoe moeilijk kan het zijn om PAIN op de EU store te zetten?quote:
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar gaan we weer hoor. Kunnen ze jou niet beter aannemen AQuila? Het zijn toch jou grootste helden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |