Is Condemned niet te eng voor je? En ik zou Rainbox Six en Euro 2008 eruit halen maar verder wel een leuke lijstquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
vind er ook niks aan.
wat ik snel kan verzinnen tot mei zeg maar
1. rainbow six
2. gta 4
3. condemned
4. euro 2008
Auto sign-in activeren vanuit je profiel-settings.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:31 schreef Seal_force het volgende:
Hoe meldt je de hardenschijf van je xbox automatic's aan? ( dus je profile automatic's aanmelden )
Ja maar ik heb 2 profielen, en hoe kan ik dat 1tje automatics laten aanmelden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Auto sign-in activeren vanuit je profiel-settings.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef Sala-adin het volgende:
Graphics van GTA4 zijn echt om te huilen
quote:IGN: For the first time, Rockstar gave us hands-on access to both the PS3 and 360 versions of GTA IV. The good news is that no matter which system you prefer, you're going to have a great-looking game to play.
quote:1UP: It runs beautifully, improves subtly on the mechanics and navigation, and perhaps most surprising to me, feels eerily realistic. It's hard to pinpoint why, but it appears to be a savvy combination of art design, architecture, lighting, and uncompromising attention to detail. It's not quite the cloud of flies buzzing around the garbage can in a random back alley, the dappled glare of the sun falling on faded concrete, or the way a passing pedestrian drops his cup in the street when you walk brusquely by him. It's everything. Sure, most every individual aesthetic quality has probably been done better here or there in other games, but I've never seen them all the same place, and their coherence is astounding. It feels like a real place, comfortingly familiar at times, and simply novel to exist in.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wat ik snel kan verzinnen tot mei zeg maar
1. GTA IV
Dat Lost is echt de grootste bagger ooit. Maar de serie is welquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Lol.
Pfff die AQuila toch....Wat een rare hapsnurk blijft het toch ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat Lost is echt de grootste bagger ooit.
Hoop dat ik het spel morgen krijg!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pfff die AQuila toch....Wat een rare hapsnurk blijft het toch ook.
Horizontaal is beterquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
Is het nou ECHT beter om hem te laten staan (verticaal) of dat je hem plat neerlegt (horizontaal)?
Echt een onderzoek ofzo?
Het was toch juist slechter om hem te laten staan? vanwege krassen op de dvd's enzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
Is het nou ECHT beter om hem te laten staan (verticaal) of dat je hem plat neerlegt (horizontaal)?
Echt een onderzoek ofzo?
In bewegend beeld:quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat er niet ergens in het menu ''Migrate accounts'' ofzo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Killjoy het volgende:
Gekke vraag misschien
Ik heb net mijn xbox online gegooid, werkt perfect, ook met mijn online profiel, mooi werk.
Nu heb ik in een offline profiel +/- 14 uur Mass Effect speeltijd met achievements staan, is het mogelijk om deze te koppelen of over te zetten naar het andere profiel?
dit zou ik ook wel willen weten...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:46 schreef Killjoy het volgende:
Gekke vraag misschien
Ik heb net mijn xbox online gegooid, werkt perfect, ook met mijn online profiel, mooi werk.
Nu heb ik in een offline profiel +/- 14 uur Mass Effect speeltijd met achievements staan, is het mogelijk om deze te koppelen of over te zetten naar het andere profiel?
Zoiets heb ik niet gezien, voor de offline account is er geen online account, misschien moet ik die XBOX muppets van MS ff bellen, geen idee verder :/quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er niet ergens in het menu ''Migrate accounts'' ofzo?
te fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.quote:Condemned 2: Bloodshot demo onderweg
Nieuws | 28 februari 2008 - Het vervolg op de Xbox 360 launchtitel Condemned ligt over ongeveer twee weken in de winkels en de éch[quote]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
te fans weten natuurlijk al dat ze deze game in huis moeten halen. Een hoop gamers kennen Condemned 2: Bloodshot echter nog niet en als we de officiële Xbox website moeten geloven zal er zeer binnenkort een demo van de game op Xbox Live Marketplace verschijnen. Op de manier kunnen gamers die onbekend zijn met de serie alvast kennis maken met deel twee.
De demo speelt zich af in het ergste deel van de stad in Condemned 2: Bloodshot. Al snel kom je in aanraking met een bende die je het leven zuur willen maken. Aan jou nu de taak om je te verweren en weg te komen. Wanneer de demo precies gaat uitkomen is nog onduidelijk, maar aangezien het bericht al op de officiële Xbox website geplaatst is lijkt het ons waarschijnlijk dat de demo morgen verschijnt. De volledige versie van Condemned 2: Bloodshot ligt op 14 maart in de winkel
Duidelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:24 schreef Leonos het volgende:
Morgen Lost terug brengen en Lost Oddysey kopen
Ik heb dit jaar alleen interesse in Brothers in Arms in dat genre!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:55 schreef Bastard het volgende:
Dat Bad coompany doet me weinig,.. ben een beetje uit geoorlogd wellicht. Ook dat opblazen van de omgeving boeit me kont.. hier en daar leuk gedaan andere keer is het gewoon een wolk wat zich voltrekt en ineens is een muur weg, poepoe wat een vernieuwing.
Sterker nog, 13 in dozijn spel lijkt me zo.
Dat zeg ik!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen interesse in Brothers in Arms in dat genre!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hell yeah!quote:Rockstar: 'GTA IV uitspelen duurt 100 uur'
Om Grand Theft Auto IV uit te spelen, zul je zo'n 100 uur nodig hebben. Dat beweert een woordvoerder van Rockstar London. Je kunt er sneller doorheen ploegen, maar als je een beetje de tijd neemt voor deze game en de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat, zul je toch al snel 100 uur bezig zijn, aldus de woordvoerder.
Bovendien zal de grens tussen story-missies en zij-missies minder duidelijk zijn, zo meldt de woordvoerder. Dit komt omdat je ze beiden start met je mobiele telefoon. Wel zullen er meer echte story-missies zijn.
De mobiele telefoon van Niko Bellic is hét centrum van GTA IV. Met de mobiele telefoon kun je missies starten, maar ook afspreken met vrienden in een lokale bar, of een date regelen met je vriendin. Daarnaast start je via je mobieltje de multiplayer mode.
Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor deXbox 360 en Playstation 3.
Als het maar geen Dead Rising wordt waarbij je om de drie minuten een telefoontje krijgtquote:de telefoon beantwoord wanneer deze overgaat
Zet je hem gewoon op trillen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het maar geen Dead Rising wordt waarbij je om de drie minuten een telefoontje krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |