quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Cahir het volgende:
Echt stom dat HD-DVD nu gevallen is(Toshiba en Microsoft zijn ermee gestopt).
Dit houd in dat de prijzen van Blu-ray weer lekker omhoog kunnen schieten / hoog blijven.
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
ik heb ut3 ook gewonnen :d, scheelt...ben btje krap bij kas ^^quote:Op maandag 25 februari 2008 16:05 schreef rakotto het volgende:
Mijn eerste PS3 game heb ik gewonnen.UT3.
Wel opletten knul, hij zegt dat de BLU-RAY films duurder worden, wat dus niet zo is. Verder laat mijn post volledig in het midden of ik het daar mee eens ben of niet.quote:
Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je hem met de post verstuurd? Lijkt me en heel erg duur en niet echt betrouwbaar, maarja ik ga nu naar de winkel ff kijken wat ze kunnen doen voor me!
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 25 februari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik moest hem idd opsturen naar sony, kosteloos overigens en die klootzakken bij bart smit hebben een garantie tot de deur(2 weken to be honest)
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Juist niet gek. Nu kan het alleen nog maar goedkoper worden!
Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?
Ja, alles daalt in prijs natuurlijk. Zelfs Windows, maar het gaan erom hoe snel het gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:46 schreef SToRM81 het volgende:
Een DVD schijfje kost tegenwoordig toch ook geen 40 euro meer? Als ze de prijzen niet laten zakken, dan zal Blu-ray nooit bij het grote publiek doorbreken.
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar ik betwijfel of dit op grote schaal gebeurd.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Als alle merken blu ray schijfjes gaan maken komt er een hoop aanbod.
En meer aanbod betekent lagere prijzen![]()
Als er meer vraag dan aanbod komt gaan de prijzen omhoog, maar dat zal niet gebeuren
Jammer dat dit niet voor de playstation gelden ook niet elk merk maakt blu ray schijfjes natuurlijk.
maar, xbox moet je niet in orginele doos opsturenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een PSP gaat met de post, een PS3 lijkt mij ook. In de originele doos is het natuurlijk het makkelijkst. En wat de kosten betreft... die zijn niet voor jouw rekening. Het gaat namelijk allemaal naar een antwoordnummer, dus postzegel niet nodig.
edit:
[..]
Dat bedoel ik....
Ik woon in een rijtjeshuisquote:Op maandag 25 februari 2008 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ps3 is gewoon voor elite, en niet voor rijtjeshuisvolk
Gaaf, F1 heb demo er van gespeeld. tof race spelquote:Op maandag 25 februari 2008 19:29 schreef Devolution het volgende:
Heb sinds kort ook een PS3, de 40GB versie incl. Motorstorm, Warhawk en F1 Championship Edition, dus vandaar een tvp
Nog GEEN, dus binnenkort wel eentje.quote:
Kom nu tegen mij dan als je durft..quote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 13 games, 12 gewonnen. Dit alles met Chelsea. mijn nieuwe club
quote:LittleBigPlanet in september, Blu-ray only
Nick Robinson, senior product manager bij Sony Computer Entertainment Europe, heeft tegenover Eurogamer bevestigd dat LittleBigPlanet in september zal verschijnen voor de PlayStation 3.
Daarnaast liet hij weten dat LittleBigPlanet alléén op Blu-ray disc zal verschijnen. Er zal dus geen downloadbare versie in de PlayStation Store verschijnen. Volgens Robinson is LittleBigPlanet namelijk een heel ander soort spel dan Tekken 5: Dark Resurrection of zelfs Warhawk. Daarom zal deze game enkel op BD verschijnen.
Daarnaast vertelde Robinson dat LittleBigPlanet misschien wel de 'grootste Blu-ray release van 2008 is' voor Sony Computer Entertainment. Sony zet dus enorm hoog in, als je bedenkt dat games als Resistance 2 en Killzone 2 óók nog in 2008 moeten verschijnen.
Hmm........quote:So what else was I shown? Well, I was shown a trailer for a game not due out till 2009 but was sworn to absolute secrecy. Apparently, Sony just wanted to give a glimpse of what the console will be capable of.
In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed. When I explained I had been shown it under strict Non Disclosure Agreement terms he looked relieved.
I don't mean to be a tease - all I can say is that I was left speechless. If the footage I was shown truly is "in game", as told to me by the Sony PR people, then we could be on the brink of a step change in what games consoles are capable of in terms of story-telling and immersion.
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:
Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst)
[ afbeelding ]
is goedquote:Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kom nu tegen mij dan als je durft..
Ajax-Feyenoord.
(Nickname: Achillas)
Tjah 5 vs 5 met paupers als teamgenoten, dan is het inderdaad niet moeilijkquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Achillas hoe was het 2-1 90e min
onbegrijpelijk dat je in november niet hebt meegedaan aan fifa interactive world cup, je was zo door de voorronde heen gekomenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
WIE is nu de baas in Rotterdam en Amsterdam! AFCA
2-0!
LOL, je vergeet de belangrijkste concurrent. Dat is namelijk DVD. Dat jij precies weet wat het verschil is tussen bluray en dvd wil net zeggen dat iedereen dat weet. Als een nieuwe dvd 14 euro kost en dezelfde film kost op bluray 30 euro. Dan weet ik wel waar de casual consument mee naar huis gaat.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom goedkoper maken als er geen concurrentie meer is van HD-DVD?
Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
MLB The Show
Fokkers koop het spel ook, mooie potjes online worden dat.
Waarin ik wel alles win maar goed
1e 2 waren erg fout,quote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Pfff...ik heb nog geeneen goeie bal geslagen
Verstond er geen reet van, maar goed om hem te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ken Kutaragi Video Interview
He's alive!
give need enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:10 schreef janrad het volgende:
Zaterdag mijn Samsung 38 inch Full HD binnen, voor ¤ 1079,-- bij de MM in Den Haag.
Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:22 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
give need enzo, gz =], voorlopig nog even door op me 32"hd rdy schermpje helaas...
ben ondertussen aan het rondkijken naar receiver + boxensetje...maar kom toch al snel op setjes van Harman Kardon uit wil ik een beetje redelijk geluid hebben, iemand nog 300euro over? en die dit dan aan mij wil doneren ^^, zeer goed doel hoor
Watdefukisdat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef janrad het volgende:
[..]
Harman Kardon heb ik al een tijdje staan. Idd een erg goeie set samen met een Canton speakersetje erbij maakt dat je bij COD het gevoel hebt midden op het slagveld te staan.. (maak ik je nu jalours)
Goeie Surround versterker om o.a. je PS3 op aan te sluiten.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:21 schreef Yngwie het volgende:
Even een testje, omdat ik een plaatje niet op games.fok kwijt kan (en ja, ik weet dat ik geen held in Fotosoep ben, maar bij gebrek aan PS3 smiley heb ik er zelf maar even vlug eentje in elkaar geflanst)
[ afbeelding ]
Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef RedemptioN het volgende:
hij bedoelt jalours <> jaloers...
maar je maakt me wel jaloers nu ja, vooral omdat ik elke aaf paar potjes cod speel ^^
hoeveel was je kwijt voor die set dan? eigenlijk hoeft die alleen maar optisch geluid en Dolby digital/DTS te ondersteunen, ps3 is toch me mediacenter, dus heb toch geen adnere aansluitingen ^^
probleem zit hem bij mij vooral in de speakers, welke moek er bij halen ^^, gaat vooral om wat kleinere speakers (geen pilaren, die zijn lelijk), JBL & Harman Kardon zijn daar wel relaxed in qua design ook
Is een versterker nu hetzelfde als een receiver? Want ik snap er nu nog steeds niets van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb een Onkyo versterker met een Harman Kardon speakerset, de HKTS11. Klinkt erg goed! Het zijn kleine speakertjes en een zware sub (200 W RMS, wel een beetje groot). Ik heb er ook de optionele luidsprekerstatieven bij gekocht.
De sub en boxen zijn afgewerkt met hetzelfde materiaal als de PS3, dus ze passen er heel goed bij. De sub is wel een enorme stofmagneet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |