quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:14 schreef Sjowhan het volgende:
Wie de mix kan opnemen/online zetten is tof
Ik moet naar een feestje toe
Het lijkt wel herfst!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Leaf komt ook 30x per dag voorbij...
Van de jaarmix? die heb ik hier wel gepost.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:20 schreef IedeK. het volgende:
-Hans- jij hebt toch de link naar de mix van de week hier ergens gepost?
Er hebben ook heel veel mensen een conference gegeven, dus het was wel erg lastig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
Meteen de eerste beller die het goede antwoord geeft...
http://www.djsandstorm.com/ym/Dj_SandStorm_-_3FM_Yearmix_2007.mp3 (rechtermuisknop en dan even opslaan) TRacklist staat op http://www.djsandstorm.com/index.php?id=236quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:20 schreef IedeK. het volgende:
-Hans- jij hebt toch de link naar de mix van de week hier ergens gepost?
Zoals een radioprogramma maken tussen 4 en 6 uur op nieuwjaarsochtend, met daarin verwerkt een pallet aan Ekdom-uitspraken per minuut?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Domien is toch echt dé boodschappenband hoor.
Hij zou er iets mee moeten doen.
Komt in de buurt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals een radioprogramma maken tussen 4 en 6 uur op nieuwjaarsochtend, met daarin verwerkt een pallet aan Ekdom-uitspraken per minuut?
Domien is met dat programma (en de kots-fragmenten) gewoon legendarisch geworden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals een radioprogramma maken tussen 4 en 6 uur op nieuwjaarsochtend, met daarin verwerkt een pallet aan Ekdom-uitspraken per minuut?
En vlak die pallet champagne ook niet uitquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
+100.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Topic 325? volgens mij zijn we al een heel eind verder
Lijkt op afzuigkapfilter en uiteraard het MoveYourAss teamquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wie daar zitten te wachten...
[ link | afbeelding ]
Hoorde jij ook dat kassa-geluidquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Gerard vind de nieuwe Kane goed.. Tsja.
Hoe kun je op die webcam komen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het levert mij elke zaterdag weer wat knaken op. Prachtig systeem dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
Toch een mooi systeem, ouderwetse briefpost
1. Stap in de trein naar Hilversum Noordquote:
ja goeienavond!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1. Stap in de trein naar Hilversum Noord
2. Stap uit de trein op het juiste station
3. Loop het Mediapark op, naar de Peperbus
4. Koop de bewaking om
5. Ga naar de 3e etage
6. Haal ergens een trap vandaan
7. Ga op de webcam zitten.
Die negerin is niet om te kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
4. Koop de bewaking om
5. Ga naar de 3e etage
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Simone Whites - The Beep Beep song
Thanks!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Simone Whites - The Beep Beep song
yes! plaatjes zijn ingeladen, draaiboek klaar, verslaggever naar Wehl gestuurd, boxershort lied in elkaar gedraaid, etc etc... zin in!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al klaar voor de eerste vrijdag-MYA?
12 maart in de HMH, heb er nu al zin in!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Goede goden daar is 'ie weer hoor. Editors - Racing Rats wat een plaat.![]()
!!!!!!!!!
Beep beep song http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc
Wehl? Olde Beth of zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes! plaatjes zijn ingeladen, draaiboek klaar, verslaggever naar Wehl gestuurd, boxershort lied in elkaar gedraaid, etc etc... zin in!
Is het toeval dat de nieuwe Megahit (Anouk) niet op de playlist staat ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes! plaatjes zijn ingeladen, draaiboek klaar, verslaggever naar Wehl gestuurd, boxershort lied in elkaar gedraaid, etc etc... zin in!
Nee, hoe je verbinding krijgt, lulquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
4. Koop de bewaking om
5. Ga naar de 3e etage
Is als een van de eerste platen gedraait. Waarschijnlijk om er maar snel van af te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het toeval dat de nieuwe Megahit (Anouk) niet op de playlist staat ?
* jaloers is *quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef Sersjee het volgende:
12 maart in de HMH, heb er nu al zin in!
Nee, die werken al een paar maanden niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, hoe je verbinding krijgt, lul
Ik krijg er geen verbinding mee, met die "speel zelf regisseur" cams.
Bedoel eigenlijk zometeen tijdens MYA.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
Is als een van de eerste platen gedraait. Waarschijnlijk om er maar snel van af te zijn
Alweer Anoukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het toeval dat de nieuwe Megahit (Anouk) niet op de playlist staat ?
Het kwam gewoon voorbij op de standaard webcam. De extra webcams werken namelijk al enige tijd niet meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, hoe je verbinding krijgt, lul
Ik krijg er geen verbinding mee, met die "speel zelf regisseur" cams.
Ahh. Zei ik iets dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk zometeen tijdens MYA.
HELDEN! Volgende week Colours oké?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij draaien straks nog een fantastische b-kant van Editors "Heads In Bags"
Vooral zo houden!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alweer Anouk
(Ik heb hem nog niet gehoord, trouwens)
* Ook jaloers is *quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* jaloers is *![]()
Toffe uuropener zometeen van MYA !
Is giel er niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef T3hTommay het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie er van 01:00 tot 04:00 gaat zitten?
Is al gevraagd of men het wil veranderen, maar er is kennelijk nog geen FTR modje langs gekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef jmac het volgende:
He zijn jullie van [3FM #424] Preparing for Freaknacht... naar 325 gegaan
Géén idee! Ik denk dat Giel er wel gewoon is, aangezien hij niet op vakantie is (hij zat donderdag gewoon in DWDD).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef T3hTommay het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie er van 01:00 tot 04:00 gaat zitten?
Geeft niet, live is altijd anders. De beleving daar draait het dan om.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Horloge het volgende:
[..]
Niet om iemands voorpret te vergallen, maar Editors live is niet zo heel boeiend eigenlijk.
Je gebrukt toch wel tussenpozen hè? Anders wordt het zo'n idioot groot bestand.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Ik zal de recorder nu maar 3 uur door laten lopen
Elk uur, tijdens het nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebrukt toch wel tussenpozen hè? Anders wordt het zo'n idioot groot bestand.
Klopt ook wel, erbij zijn is sowieso al kicken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niet, live is altijd anders. De beleving daar draait het dan om.
30STM vond ik live ook niet echt super. Maar ben wel blij dat ik ze gezien heb.
Bloc Party @Vredenburg!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors 3x live gezien vorig jaar, maar 'k vond de 2 bloc party concerten die ik ook in 2007 zag qua sfeer wel beter
Ik hoorde dat de sfeer bij Kaiser Chiefs in de HMH ook niet top was, maar waar ik stond was het een groot feest. Verslaggever zal wel achterin de zaal gezeten hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors 3x live gezien vorig jaar, maar 'k vond de 2 bloc party concerten die ik ook in 2007 zag qua sfeer wel beter
Bij HMH hangt het inderdaad heel erg af van waar je staat. als je ook maar een beetje naar achteren staat, kan het helemaal rustig zijn terwijl vooraan iedereen uit zijn plaat gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de sfeer bij Kaiser Chiefs in de HMH ook niet top was, maar waar ik stond was het een groot feest. Verslaggever zal wel achterin de zaal gezeten hebben.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het sneeuwt!
aha een bloc party kennerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Horloge het volgende:
Tof dat het intro van Hunting For Witches telkens als achtergrond gebruikt wordt (ja da's niet van vandaag maar ik moest het even zeggen).
Vind je? Van mij mag ie nog wel blijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Die 'Wat een track!' wordt nu toch wel irritant hoor.
Het lijkt Michiels koekoek wel.
Hij is wel leuk, maar 7 keer in een minuut is toch wat overdreven...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind je? Van mij mag ie nog wel blijven.
Ik heb al hun LP's zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
aha een bloc party kenner
Heeft vast zitten blowen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef Horloge het volgende:
Hij zingt het he-le-maal verkeerd, haalt verschillende coupletten door elkaar en begint telkens te vroeg.
Of Song Two, of United States of Whatever...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we hadden nog 2 minuten over, dus dan is I Found Out altijd een oplossing
Goed dat je het zegt, heb ook even op Moke gestemd, maar ik verwacht toch echt Alain Clark.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Zeg het maar mensen, Wie wint volgende week de Popprijs?
Mag duidelijk zijn dat ik op Moke heb gestemd. Overigens hoop ik niet dat Alain Clark na de MegaAward ook nog eens de Popprijs wint...
Zwaar overrated die gast, maar goed dat is echt mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Horloge het volgende:
Goed dat je het zegt, heb ook even op Moke gestemd, maar ik verwacht toch echt Alain Clark.
Blijf toch hopen dat ze winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tip: Moke staat al in het programma, dus die zullen de prijs niet winnen.
Is dit nou die gozer uit de Jeugd van tegenwoordig of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar overrated die gast, maar goed dat is echt mijn persoonlijke mening.
Gast leest voor uit eigen werk? weird figuur.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef IedeK. het volgende:
Is dit nou die gozer uit de Jeugd van tegenwoordig of niet?![]()
Met al die nieuwe namen wordt het een beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Borisz plaatje, T.Raumschmiere - Monstertruckdriver![]()
Hoi borisz![]()
[..]
Volgens mij wel !
dat is op de zondagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
zeg, als ik s'avonds de radio aan deed in het jaar 2007, dan hoorde ik een EO programma, waar is dat gebleven ... vroeg het me gewoon af, want daarna kwam zo'n vrouwtje, ook zo'n eo programma ?
dus
Verwarrend inderdaad! Prince heeft daar ook een handje van...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:48 schreef IedeK. het volgende:
Met al die nieuwe namen wordt het een beetje verwarrend.
Le Le en A.K.A The Junkies met Konijntje.
Hoosiers zaten in de singlestrijd toen we met FOK! bij MetMichiel waren. Verloren van Heater volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef -Hans- het volgende:The Hoosiers - Worried About Ray
Plaat nu officieel uitgebracht hier in Nederland? Niet verkeerd want wat een leuk liedje is hetRudy draaide de plaat deze week al een keer tijdens de show van Stenders, maandag of dinsdag dacht ik.
oke, ik dacht , ze zijn toch niet verdwenenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is op de zondagX-noise ofzo met Miranda van Holland
Oja, nu je het zegt dat is waar ook... Redelijke verontwaardiging hier dat Heater toen won..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef Marc63 het volgende:
Hoosiers zaten in de singlestrijd toen we met FOK! bij MetMichiel waren. Verloren van Heater volgens mij.
Absoluut..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Cool_Runner het volgende:
Wat een verbetering nu 3voor12XL weg is zeg
Nee, helemaal niet tof! Ik zat in de auto op dat moment en was helemaal blij dat ze Bloc Party draaiden. Meteen de radio voluit, klaar om mee te blèren. Maar toen kwam-ie dus niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Horloge het volgende:
Tof dat het intro van Hunting For Witches telkens als achtergrond gebruikt wordt
toch wel hoor, heeft er meer dan 5,5 miljoen singles van verkocht (in 1986, dat wel)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Sersjee het volgende:
Dit herken ik nog wel, da's prinses Stephanie van Monaco. Die is met dit nummer nog wel bij Toppop of Countdown geweest. Nooit echt een doorslaand succes geworden geloof ik.
hij krijgt het maar niet uit zn bekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
De Olde Beth Rudy. Wel mee blijven lezen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
yes, giel zelve!
Niet zo moeilijk toch? Je spreekt het bijna net zo uit als je het schrijft. Alleen die H op het eind ff wegdenken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hij krijgt het maar niet uit zn bek
Trustenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef IedeK. het volgende:
* IedeK. gaat slaapie doen, iig gaat de computer uit.
De radio blijft nog wel eventjes aan.
ik heb geen zin om ganstah mode aan te zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik vind het aantal sms'jes nog een beetje tegenvallen eigenlijk. zouden er op dinsdag meer mensen aan het werk zijn ofzo? nouja, de tijd zal het leren. in ieder geval nog geen hatemail omdat 3v12 xl niet meer te horen is
Mja, mensen moeten natuurlijk nog wennen aan het nieuwe tijdstip. De luisteraars van 3VOOR12 luisteren niet meer, en de luisteraars van de Freaknacht luisteren nog niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik vind het aantal sms'jes nog een beetje tegenvallen eigenlijk. zouden er op dinsdag meer mensen aan het werk zijn ofzo? nouja, de tijd zal het leren. in ieder geval nog geen hatemail omdat 3v12 xl niet meer te horen is
Kan me dat laatste ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
Return to sender niet mee kunnen zingen... Pffff...
Nee, die komen in groepen langs ipv dat ze mailenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan me dat laatste ook niet voorstellen [afbeelding] [afbeelding].
Zoiets al Sawdust? Graagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors hebben zo een goeie b-kantjes, die moeten ze echt een keer op een verzamelaar zetten!
Ze steken elkaar ook met liefde aan met hetzelfde griepvirus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach er is zoveel liefde bij 3FM
Erg fijn, inderdaad. Ik hoop dat ze veel van Friska Viljor gaan uitzenden. Die zijn goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week dus geen reguliere MYA uitzending? Maar Eurosonic/Noorderslag is natuurlijk ook niet verkeerd.
Gold heet die single toch? Corton draait die gasten nu al een paar dagen en die zijn inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Erg fijn, inderdaad. Ik hoop dat ze veel van Friska Viljor gaan uitzenden. Die zijn goed.
quote:Top 10 Posters
D.Rose - 9590
-Hans- - 8895
Sirolf - 8224
Roel_Jewel - 7515
cosmick - 5286
purplerose - 5051
borisz - 4601
Marc63 - 4415
Toad - 3997
MutZ - 3631
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
Gold heet die single toch? Corton draait die gasten nu al een paar dagen en die zijn inderdaad erg goed.
Hoiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny luisterd weer na lange tijd eens
Topspammersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
Ik moet nu echt weg, morgen weer vroeg op
Heb morgen nog wel een verrassing, alvast een voorproefje:
[..]
leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny luisterd weer na lange tijd eens
Dik 15 jaar jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.
Ondertussen: Alive! Dát is lang geleden!![]()
Wie weet komt het er nog een keer van! Hoop toch dat ik via via aan kaarten kan komen voor Noorderslag/Eurosonic want dat is voor mij bijna om de hoek...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef broer het volgende:
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.
Ondertussen: Alive! Dát is lang geleden!![]()
Wat een servicequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
leuk!
we hebben trouwens nog 2 minuutjes over, dus gaan we afsluiten met friska viljor!
Wow... Top10. En niet eens sinds het bestaan van het topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
Ik moet nu echt weg, morgen weer vroeg op
Heb morgen nog wel een verrassing, alvast een voorproefje:
[..]
Klinkt vrij Zweedsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
leuk!
we hebben trouwens nog 2 minuutjes over, dus gaan we afsluiten met friska viljor!
Je bent een held!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eurosonic/Noorderslag stond toch ook in het teken van Skandinavië?
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook wel een TOPPLAAT hoor! Geloof dat de vrijdagavond nog nooit zo snel voorbij is gegaan... Erg leuk zoals het nu is.
Friska Viljor - Gold
Tot over 2 week MYA mensen
Thnx! Tot laterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't zit er voor ons al weer op! veel plezier met de freaknacht! volgende week geen MYA want eurosonic, dus tot over 2 weken!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.
Erg wennen hoor maar dit bevalt mij erg goed. Het is nu al ' gewoon ' 01:00 en dus begint de Freaknacht al, nou tot een paar week terug schoot het maar niet op. Genoten hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niet het idee dat het 1 uur is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg wennen hoor maar dit bevalt mij erg goed. Het is nu al ' gewoon ' 01:00 en dus begint de Freaknacht al, nou tot een paar week terug schoot het maar niet op. Genoten hoor!
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niet het idee dat het 1 uur is.
Kewl!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.![]()
Rudy nog even in de Freaknacht![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Peter de ranzige dichter heb ik nu ook wel gehoord![]()
![]()
.
Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:43 schreef broer het volgende:
Godallemachtig. Amper drie kwartier Giel en ik heb er alweer genoeg van.
'Dramaandag', 'SM*whip*S', dat deuntje als het woord Frankrijk valt - verzin toch eens wat nieuws...
Ik had ook niet het idee dat ik iets nieuwswaardigs postte. Ik wilde het gewoon even kwijt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.
Ah had ik toch goed geluisterd. Wel aardig bandje eigenlijk. Jonge gassies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef jmac het volgende:
Van wat ik van Giel tijdje geleden had vernomen komt iig Absent Minded bij nachtegiel langs. Weet alleen niet of dat vanavond is. Of weet iemand anders welke bandjes vanavond op de planning staan?
Beetje jammer ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.
die zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:09 schreef Siegfried het volgende:
Middelste schatjes zijn van Sieg ^^
Nee joh, die witte konijntjes zijn van mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef jmac het volgende:
Sieg: je bent toch niet die gast met die witte bloes en sigaret?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:42 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hawk, Broekie, MarijeH en Impry
* Glacier is vrolijk pc's aan het reinstallen
Je moet met elke mogelijkheid rekening houden hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:45 schreef Broekie het volgende:
Ik ga straks maar eens naar de kapper, is wel weer nodig. En stel nou dat ik woensdag naar de Nieuwjaarsreceptie mag dan is het wel zo leuk als m'n haar een beetje redelijk zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |