Denk w.d.b. Lenny er precies zo over, maar juist zijn nieuwe single vind ik dan wel weer goed. Maar denk eigenlijk dat Kane of Anouk (nieuwe single?) een grotere kans maakt om Megahit te worden (bagger).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:11 schreef Againzender het volgende:
Ik vind het niet echt een heel bijzonder nummer (heb ik wel vaker met Lenny de laatste jaren) maar ik denk inderdaad dat de kans dat 'ie MH wordt erg groot is.
Ja, zal idd wel Kane wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk w.d.b. Lenny er precies zo over, maar juist zijn nieuwe single vind ik dan wel weer goed. Maar denk eigenlijk dat Kane of Anouk (nieuwe single?) een grotere kans maakt om Megahit te worden (bagger).
Hebben we meteen de slechtste MH van 2k8 te pakken.quote:
Dat Built to last is inderdaad wel aardigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben we meteen de slechtste MH van 2k8 te pakken.![]()
uuuhhm, mag Kane ook worden geruild voor Melee - Built to last ? Klinkt leuk.
Mij lijkt 'Foo Fighters - Long Road To Ruin' wel een aardige. Of is deze al MH geweest??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk w.d.b. Lenny er precies zo over, maar juist zijn nieuwe single vind ik dan wel weer goed. Maar denk eigenlijk dat Kane of Anouk (nieuwe single?) een grotere kans maakt om Megahit te worden (bagger).
Stardust
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Als rab zijn kans krijgt......
Faithless dus
Pretender is wel Megahit geweest maar Long Road to Ruin nog niet. Zou idd een meer dan aardige MH zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef sjaak-ie het volgende:
Mij lijkt 'Foo Fighters - Long Road To Ruin' wel een aardige. Of is deze al MH geweest??
Het nummer is in elk geval werelds (net als het album)!!
Daar is ie!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pretender is wel Megahit geweest maar Long Road to Ruin nog niet. Zou idd een meer dan aardige MH zijn!
Gemistquote:
Godzijdank niet zegquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ik maar denken dat ABBA - Happy New Year nieuwe MH zou worden
quote:4 januari 2008) - *plop*!!! Dat was de geboorte van de kersverse zoon van Barbara Karel. Hij heet Sonny en moeder en zoon maken het goed. Gefelicteerd BarbaMama!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:02 schreef borisz het volgende:
Barbra gefeli
opeens krijgt de radio storing... Hans snap jij dat ?
@Link: Noordpool FM anyone?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen mensen volgden 3FM-actie
jepquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
WTF, dakar afgelast?
Met welk nummer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:00 schreef -Hans- het volgende:
Anouk dus de nieuwe Megahit..
Dan zien jullie me volgende week maar weinig denk ik. Wat een trieste zooiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:00 schreef -Hans- het volgende:
Anouk dus de nieuwe Megahit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |