quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Peter de ranzige dichter heb ik nu ook wel gehoord

.

Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:43 schreef broer het volgende:
Godallemachtig. Amper drie kwartier Giel en ik heb er alweer genoeg van.
'Dramaandag', 'SM*whip*S', dat deuntje als het woord Frankrijk valt - verzin toch eens wat nieuws...

Ik had ook niet het idee dat ik iets nieuwswaardigs postte. Ik wilde het gewoon even kwijt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.

)
 )

Ah had ik toch goed geluisterd. Wel aardig bandje eigenlijk. Jonge gassies.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef jmac het volgende:
Van wat ik van Giel tijdje geleden had vernomen komt iig Absent Minded bij nachtegiel langs. Weet alleen niet of dat vanavond is. Of weet iemand anders welke bandjes vanavond op de planning staan?
Beetje jammer ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, het is al tijden bekend dat Giel al jaren in hetzelfde gedrag is blijven hangen. Ook zijn ochtendshow is al jááááááren hetzelfde qua items e.d.

die zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:09 schreef Siegfried het volgende:
Middelste schatjes zijn van Sieg ^^

Nee joh, die witte konijntjes zijn van mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef jmac het volgende:
Sieg: je bent toch niet die gast met die witte bloes en sigaret?

Veel plezierquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:42 schreef Glacier het volgende:
Hoi Hawk, Broekie, MarijeH en Impry
* Glacier is vrolijk pc's aan het reinstallen

Je moet met elke mogelijkheid rekening houden hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:45 schreef Broekie het volgende:
Ik ga straks maar eens naar de kapper, is wel weer nodig. En stel nou dat ik woensdag naar de Nieuwjaarsreceptie mag dan is het wel zo leuk als m'n haar een beetje redelijk zit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |