ik heb geen zin om ganstah mode aan te zettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik vind het aantal sms'jes nog een beetje tegenvallen eigenlijk. zouden er op dinsdag meer mensen aan het werk zijn ofzo? nouja, de tijd zal het leren. in ieder geval nog geen hatemail omdat 3v12 xl niet meer te horen is
Mja, mensen moeten natuurlijk nog wennen aan het nieuwe tijdstip. De luisteraars van 3VOOR12 luisteren niet meer, en de luisteraars van de Freaknacht luisteren nog niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik vind het aantal sms'jes nog een beetje tegenvallen eigenlijk. zouden er op dinsdag meer mensen aan het werk zijn ofzo? nouja, de tijd zal het leren. in ieder geval nog geen hatemail omdat 3v12 xl niet meer te horen is
Kan me dat laatste ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef Sersjee het volgende:
Return to sender niet mee kunnen zingen... Pffff...
Nee, die komen in groepen langs ipv dat ze mailenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan me dat laatste ook niet voorstellen [afbeelding] [afbeelding].
Zoiets al Sawdust? Graagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors hebben zo een goeie b-kantjes, die moeten ze echt een keer op een verzamelaar zetten!
Ze steken elkaar ook met liefde aan met hetzelfde griepvirus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach er is zoveel liefde bij 3FM
Erg fijn, inderdaad. Ik hoop dat ze veel van Friska Viljor gaan uitzenden. Die zijn goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
Volgende week dus geen reguliere MYA uitzending? Maar Eurosonic/Noorderslag is natuurlijk ook niet verkeerd.
Gold heet die single toch? Corton draait die gasten nu al een paar dagen en die zijn inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
Erg fijn, inderdaad. Ik hoop dat ze veel van Friska Viljor gaan uitzenden. Die zijn goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |