quote:Top 10 Posters
D.Rose - 9590
-Hans- - 8895
Sirolf - 8224
Roel_Jewel - 7515
cosmick - 5286
purplerose - 5051
borisz - 4601
Marc63 - 4415
Toad - 3997
MutZ - 3631
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
Gold heet die single toch? Corton draait die gasten nu al een paar dagen en die zijn inderdaad erg goed.
Hoiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny luisterd weer na lange tijd eens
Topspammersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
Ik moet nu echt weg, morgen weer vroeg op
Heb morgen nog wel een verrassing, alvast een voorproefje:
[..]
leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny luisterd weer na lange tijd eens
Dik 15 jaar jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.
Ondertussen: Alive! Dát is lang geleden!![]()
Wie weet komt het er nog een keer van! Hoop toch dat ik via via aan kaarten kan komen voor Noorderslag/Eurosonic want dat is voor mij bijna om de hoek...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef broer het volgende:
Yep. Hij had ze in Club 3VOOR12 een tijdje terug en dat was al goed, maar twee dagen later zag ik ze zelf hier in de stad en ik was meteen helemaal om. Als je de kans krijgt, ga ze zien.
Ondertussen: Alive! Dát is lang geleden!![]()
Wat een servicequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
leuk!
we hebben trouwens nog 2 minuutjes over, dus gaan we afsluiten met friska viljor!
Wow... Top10. En niet eens sinds het bestaan van het topicquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
Ik moet nu echt weg, morgen weer vroeg op
Heb morgen nog wel een verrassing, alvast een voorproefje:
[..]
Klinkt vrij Zweedsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
leuk!
we hebben trouwens nog 2 minuutjes over, dus gaan we afsluiten met friska viljor!
Je bent een held!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eurosonic/Noorderslag stond toch ook in het teken van Skandinavië?
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Dit is ook wel een TOPPLAAT hoor! Geloof dat de vrijdagavond nog nooit zo snel voorbij is gegaan... Erg leuk zoals het nu is.
Friska Viljor - Gold
Tot over 2 week MYA mensen
Thnx! Tot laterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
't zit er voor ons al weer op! veel plezier met de freaknacht! volgende week geen MYA want eurosonic, dus tot over 2 weken!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.
Iddquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo raar dat je nu niet 3 uur de radio uit hoeft te zetten totdat de Freaknacht begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |