55 dus!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Monique Sluyter (Sneek, 27 juli 1967) is een Nederlands model en televisiepresentatrice.
Is er volgens mij nooit bij invallers.quote:
Volgens mij zit hij daar idd wel goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Paul zal daar nog wel even mee willen wachten.
Jammer want het lijkt mij wel lachen als Paul achter de knoppen zit. Vooral als hij dan happy hardcore gaat draaien.quote:
Dat was te verwachten. Deed hij laatst ook al.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Martijn Muijs vervangt voorlopig Barbara Karel.....
Offtopic; Jaah, ze heeft een kindje hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Martijn Muijs vervangt voorlopig Barbara Karel.....
Heb dat topic met die kipfilet en de elastiekjes ook mee gekregenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kutip, het meest veelzijdige stukje vlees...
Geen idee eigenlijk wie de vader is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:55 schreef Treezz het volgende:
Offtopic; Jaah, ze heeft een kindje he... wie is vader eigenlijk ??, ik dacht altijd die kerel van Relax
Zeker. Het klinkt meteen bekend.quote:
Nou, laat de "quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef Treezz het volgende:
Wie is Timur .. timor , in die richting, die was op de radio vanmorgen.....
Een heel saaie dj, die zichzelf errug grappig vindt, maar alleen maar zware irritatie oproept.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:00 schreef Treezz het volgende:
Wie is Timur .. timor , in die richting, die was op de radio vanmorgen.....
Van mij mag jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil graag het volgende topic openen
quote:Ze heeft een relatie met Amir Charles, een Haarlemse DJ.
hij had een man van de politie aan de lijn, over die ford ka's ., dusquote:
Is ie nieuw , ik kan 'm niet vinden op de 3fm-website... ,quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een heel saaie dj, die zichzelf errug grappig vindt, maar alleen maar zware irritatie oproept.
laat de vrouw van gerard dat maar niet zienquote:
Nadat Caz op de schop ging, heeft BNN em aangenomen als producer voor de C&S-show. Daarnaast doet ie invalwerk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:04 schreef Treezz het volgende:
[..]
Is ie nieuw , ik kan 'm niet vinden op de 3fm-website... ,
mjaa, aparte humor heeft ie
lolquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
laat de vrouw van gerard dat maar niet zien
Als ze zich hier al druk om maakt, dan hoop ik dat ze nooit de Freaknacht heeft gezien wanneer Ancilla er is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef Treezz het volgende:
[..]
laat de vrouw van gerard dat maar niet zien
laat 'm maar producer blijvenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nadat Caz op de schop ging, heeft BNN em aangenomen als producer voor de C&S-show. Daarnaast doet ie invalwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |