Is giel er niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef T3hTommay het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie er van 01:00 tot 04:00 gaat zitten?
Is al gevraagd of men het wil veranderen, maar er is kennelijk nog geen FTR modje langs gekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef jmac het volgende:
He zijn jullie van [3FM #424] Preparing for Freaknacht... naar 325 gegaan
Géén idee! Ik denk dat Giel er wel gewoon is, aangezien hij niet op vakantie is (hij zat donderdag gewoon in DWDD).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef T3hTommay het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie er van 01:00 tot 04:00 gaat zitten?
Geeft niet, live is altijd anders. De beleving daar draait het dan om.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Horloge het volgende:
[..]
Niet om iemands voorpret te vergallen, maar Editors live is niet zo heel boeiend eigenlijk.
Je gebrukt toch wel tussenpozen hè? Anders wordt het zo'n idioot groot bestand.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Ik zal de recorder nu maar 3 uur door laten lopen
Elk uur, tijdens het nieuwsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je gebrukt toch wel tussenpozen hè? Anders wordt het zo'n idioot groot bestand.
Klopt ook wel, erbij zijn is sowieso al kicken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niet, live is altijd anders. De beleving daar draait het dan om.
30STM vond ik live ook niet echt super. Maar ben wel blij dat ik ze gezien heb.
Bloc Party @Vredenburg!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors 3x live gezien vorig jaar, maar 'k vond de 2 bloc party concerten die ik ook in 2007 zag qua sfeer wel beter
Ik hoorde dat de sfeer bij Kaiser Chiefs in de HMH ook niet top was, maar waar ik stond was het een groot feest. Verslaggever zal wel achterin de zaal gezeten hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
editors 3x live gezien vorig jaar, maar 'k vond de 2 bloc party concerten die ik ook in 2007 zag qua sfeer wel beter
Bij HMH hangt het inderdaad heel erg af van waar je staat. als je ook maar een beetje naar achteren staat, kan het helemaal rustig zijn terwijl vooraan iedereen uit zijn plaat gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de sfeer bij Kaiser Chiefs in de HMH ook niet top was, maar waar ik stond was het een groot feest. Verslaggever zal wel achterin de zaal gezeten hebben.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het sneeuwt!
aha een bloc party kennerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Horloge het volgende:
Tof dat het intro van Hunting For Witches telkens als achtergrond gebruikt wordt (ja da's niet van vandaag maar ik moest het even zeggen).
Vind je? Van mij mag ie nog wel blijven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Die 'Wat een track!' wordt nu toch wel irritant hoor.
Het lijkt Michiels koekoek wel.
Hij is wel leuk, maar 7 keer in een minuut is toch wat overdreven...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind je? Van mij mag ie nog wel blijven.
Ik heb al hun LP's zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
aha een bloc party kenner
Heeft vast zitten blowen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef Horloge het volgende:
Hij zingt het he-le-maal verkeerd, haalt verschillende coupletten door elkaar en begint telkens te vroeg.
Of Song Two, of United States of Whatever...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja we hadden nog 2 minuten over, dus dan is I Found Out altijd een oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |