Goed dat je het zegt, heb ook even op Moke gestemd, maar ik verwacht toch echt Alain Clark.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Zeg het maar mensen, Wie wint volgende week de Popprijs?
Mag duidelijk zijn dat ik op Moke heb gestemd. Overigens hoop ik niet dat Alain Clark na de MegaAward ook nog eens de Popprijs wint...
Zwaar overrated die gast, maar goed dat is echt mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:26 schreef Horloge het volgende:
Goed dat je het zegt, heb ook even op Moke gestemd, maar ik verwacht toch echt Alain Clark.
Blijf toch hopen dat ze winnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tip: Moke staat al in het programma, dus die zullen de prijs niet winnen.
Is dit nou die gozer uit de Jeugd van tegenwoordig of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar overrated die gast, maar goed dat is echt mijn persoonlijke mening.
Gast leest voor uit eigen werk? weird figuur.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef IedeK. het volgende:
Is dit nou die gozer uit de Jeugd van tegenwoordig of niet?![]()
Met al die nieuwe namen wordt het een beetje verwarrend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Borisz plaatje, T.Raumschmiere - Monstertruckdriver![]()
Hoi borisz![]()
[..]
Volgens mij wel !
dat is op de zondagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Treezz het volgende:
zeg, als ik s'avonds de radio aan deed in het jaar 2007, dan hoorde ik een EO programma, waar is dat gebleven ... vroeg het me gewoon af, want daarna kwam zo'n vrouwtje, ook zo'n eo programma ?
dus
Verwarrend inderdaad! Prince heeft daar ook een handje van...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:48 schreef IedeK. het volgende:
Met al die nieuwe namen wordt het een beetje verwarrend.
Le Le en A.K.A The Junkies met Konijntje.
Hoosiers zaten in de singlestrijd toen we met FOK! bij MetMichiel waren. Verloren van Heater volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef -Hans- het volgende:The Hoosiers - Worried About Ray
Plaat nu officieel uitgebracht hier in Nederland? Niet verkeerd want wat een leuk liedje is hetRudy draaide de plaat deze week al een keer tijdens de show van Stenders, maandag of dinsdag dacht ik.
oke, ik dacht , ze zijn toch niet verdwenenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is op de zondagX-noise ofzo met Miranda van Holland
Oja, nu je het zegt dat is waar ook... Redelijke verontwaardiging hier dat Heater toen won..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef Marc63 het volgende:
Hoosiers zaten in de singlestrijd toen we met FOK! bij MetMichiel waren. Verloren van Heater volgens mij.
Absoluut..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Cool_Runner het volgende:
Wat een verbetering nu 3voor12XL weg is zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |