Klasse!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk was dit een beetje de bedoeling.
De meesten hier maken eerst een nieuw topic aan met juiste TT, maar met geblaat in de berichtveld. Via editten kan je er dan later alsnog de TT in zetten (dan kan de rest alvast doorposten, vandaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk was dit een beetje de bedoeling.
Dacht ik al, maar vermeldde het er toch maar even bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hahaha! Ik heb het gedaan, klaar. En ergens kan ik er om lachen, zeker als jullie dat ook kunnen!
En ik me maar afvragen hoe iedereen altijd zo snel aan die OP komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De meesten hier maken eerst een nieuw topic aan met juiste TT, maar met geblaat in de berichtveld. Via editten kan je er dan later alsnog de TT in zetten (dan kan de rest alvast doorposten, vandaar).
Maargoed, zo kan het natuurlijk ook.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan weer Extrema NYE uitzenden...
Ik denk dat Domien er persoonlijk voor gaat zorgen dat de eindejaarsshow de volgende keer voor Martijn Muijs is.quote:
En twee keer raden wie er dan om 3 uur afbelt voor de 4-6 shift?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Domien er persoonlijk voor gaat zorgen dat de eindejaarsshow de volgende keer voor Martijn Muijs is.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, nooit meer iets van gehoord zeg maar.
* Sirolf haalt alvast een pallet rookmachines voor rond de ramen van de 3FM-studio eind dit jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En twee keer raden wie er dan om 3 uur afbelt voor de 4-6 shift?
JUIST!
Laten we hem dronken voeren en Muijs bellen dat ie niet hoeft te komen om 4 uur.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat Winfried van z'n eerste echte eigen nacht gaat maken.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Laten we hem dronken voeren en Muijs bellen dat ie niet hoeft te komen om 4 uur.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:22 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen
* Broekie gaat met Michiel in z'n oren naar z'n werk.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, een haperende harddisk is nooit grappig.
Ze heeft de muts weer afquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, je oude avatar weer terug Cosmick
Goeiemorgen en beste wensen iedereen
Thuisquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die van Kane is ook knap bagger ja
Roel
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:35 schreef Deansensitized het volgende:
Chaos
In plaats van Giel hebben we nu het Huis van de Heer, met Michiel Veenstra... wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Gister zaten m'n pa en ik ff TV te kijken, naar het beste van de vrienden van Amstel live...
Gezellig naar The Scene luisteren...staat er een of ander figuur mee te zingen...
M'n vader en ik allebei zo van: Wie is die gozer...
Bleek't de zangeres van K's Choice te zijn
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Gister zaten m'n pa en ik ff TV te kijken, naar het beste van de vrienden van Amstel live...
Gezellig naar The Scene luisteren...staat er een of ander figuur mee te zingen...
M'n vader en ik allebei zo van: Wie is die gozer...
Bleek't de zangeres van K's Choice te zijn
Fuck man. Had het laatst ook met mijn windows-schijf, maar die begaf het niet gelijk. Wat tikjes hier en daar. Was gelukkig nog op tijd de boel te kopieren naar een andere schijf. Thank god! Heb je nog een andere hd of een laptop ofzo? Misschien dat je hiermee nog bij je documenten kunt komen...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thuis.
Kwam gisteren thuis. PC aangezet, startte Vista niet helemaal soepel op (kwam wel op de desktop, zeg maar). Opnieuw opgestart en toen kon ie ineens winload.exe niet vinden. Nouja, kan gebeuren, dacht ik. Originele Vista-cd erin gepleurd, maar daar kwam ie niet door... XP op andere schijf opgestart, maar die begon te neuzelen met chkdsk.... melding: "file record segment 1978 is unreadable"... laten lopen tot vanmorgen half 8... Toen gaf ie de melding "file record segment 51.000 is unreadable"...
. Heb 'm maar uitgezet. Ben benieuwd of ik nog de kans heb om iets te redden
. Beetje jammer dat m'n iTunes en een zooi documenten daar ook op staat
.
Ik ga vanavond weer proberen... XP start niet door als ik die schijf eraan heb hangen, dus moet es creatief gaan zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fuck man. Had het laatst ook met mijn windows-schijf, maar die begaf het niet gelijk. Wat tikjes hier en daar. Was gelukkig nog op tijd de boel te kopieren naar een andere schijf. Thank god! Heb je nog een andere hd of een laptop ofzo? Misschien dat je hiermee nog bij je documenten kunt komen...
Nou inderdaad, daar had het wel wat van weg jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. M'n moeder vond hem haar een broer van Van de Sar
.
Terwijl ze vroeger toch nog wel iets vrouwelijks had..quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar had het wel wat van weg ja
Toen was ze nog met een man samenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Terwijl ze vroeger toch nog wel iets vrouwelijks had..
Je moet het maar net treffen, de ene schijf houdt het zoveel langer vol dan de ander. Heb hier thuis 1,46TB aan schijven liggen (veel videobewerking) en eentje ervan loopt al zo'n 6 á 7 jaar en pas eentje die na net een jaar al fouten ging geven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beetje jammer voor een schijf van 4 jaar oud.
Hmja, dat blijkt iddquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Je moet het maar net treffen, de ene schijf houdt het zoveel langer vol dan de ander. Heb hier thuis 1,46TB aan schijven liggen (veel videobewerking) en eentje ervan loopt al zo'n 6 á 7 jaar en pas eentje die na net een jaar al fouten ging geven.
Is dus beetje geluk hebben ook soms wat voor schijf je binnenkrijgt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:23 schreef Broekie het volgende:
Oud & Nieuw op 3FM
Heb je de Oud & Nieuw uitzendingen op 3FM gemist? Wees niet getreurd, hier kan je ze bijna volledig downloaden (we missen 01:00 tot 02:05).
Inclusief de Domien Gooit Het Er Uit compilatie.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:23 schreef Broekie het volgende:
Oud & Nieuw op 3FM
Heb je de Oud & Nieuw uitzendingen op 3FM gemist? Wees niet getreurd, hier kan je ze bijna volledig downloaden (we missen 01:00 tot 02:05).
Inclusief de Domien Gooit Het Er Uit compilatie.
Prima avond/nacht gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
. Nog een gezellig O&N gehad trouwens? Nog bepaalde successen geboekt?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor jou Cos...Maria Mena
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heaven
En jij? Nog vorderingen met M.?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Hahaha. Misschien had je wel de trip van je leven gehad
.
Leuk!quote:Ja, gaat leuk... Laat ik het zo zeggen, we like each other.
jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Molluck het volgende:
Ik vond 3voor12radio leuk gisteren, maar dat betekent dus wel dat Dennis Weening geen radio meer gaat maken?
Geweldige bandquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef cosmick het volgende:
Editors hebben een van de leukste plaatjes van 2007 gemaakt!
Heb het ook liever met beeld jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef Glacier het volgende:
He, alweer Rihanna met Don't Stop The Music..die hoorde ik een paar uur geleden ook al
quote:
Ohquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
'Leaf' is Fries voor 'Lief'
En die zangeres is ook best lief
Ezelsbruggetje wegens Friese drummer
Volgens mij is de camswitch gewoonweg kaduuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef rubbereend het volgende:is Stenders nu voortaan aan camera's gewend dankzij SR?
Zometeen is het Kane all over the placequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn er ook nog 3FM-spotjes waarinAlain Clark
niet genoemd wordt?
Ja, normaal al erg, maar met dit klote nummer al helemaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zometeen is het Kane all over the place![]()
en da's NOG ERGER
.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zometeen is het Kane all over the place![]()
en da's NOG ERGER
.
quote:
Wat zou 3FM er toch tof uitzien als Paul Rabbering de hele muziekredactie voor zijn rekening zou nemenquote:
Inderdaad. Ik luister maar met een half oor en zonder het fragment van Amy wist ik het antwoord.quote:
Blijft een alleraardigst nummer idd. Crow heeft sowieso wel leuke plaatjes gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Sheryl CrowErg fijne plaat met leuke country-invloeden (leuk steelguitar-tje)
Nu niet meerquote:
Floppy's? Met een externe discdrive? Ik heb in mijn pc's niet eens meer zo'n ding zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds jaaaaren weer een floppy gebruikt.
Als je harddisk fysieke schade heeft kun je 'm daar nog verder mee slopen bij het gebruik van de verkeerde recovery tools... Wat wel en niet goed is weet ik niet exact, maar ik zou even wat research doen als ik jou was. (pleeg een search op t.net en je komt er denk ik wel uit)quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat recoverytooltjes gedownload, dus vanavond aan de slag... Dadelijk meteen maar een nieuwe HD halen...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom je niet een hele zak spekkies in één keer leeg moet eten
Sterkte!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom je niet een hele zak spekkies in één keer leeg moet eten
M'n pc is vier/vijf jaartjes oud ofzo, maar daar heb ik 'm toen voor de zekerheid nog bij aangeschaftquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Floppy's? Met een externe discdrive? Ik heb in mijn pc's niet eens meer zo'n ding zitten.
Daar had ik idd al gezocht. Aantal tooltjes leveren vaak goede resultaten op, dus die probeer ik vanavondquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je harddisk fysieke schade heeft kun je 'm daar nog verder mee slopen bij het gebruik van de verkeerde recovery tools... Wat wel en niet goed is weet ik niet exact, maar ik zou even wat research doen als ik jou was. (pleeg een search op t.net en je komt er denk ik wel uit)
Gelukkig was het geen grote zak, maar tochquote:
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdropquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen grote zak, maar toch
Dit kwam uit m'n kerstpakket (wat ik eindelijk aan het opruimen was)quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdrop
Krijg je nog pijn bij de ontlasting ook
Zit je dan op het glazuur van de pot te krijten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdrop
Krijg je nog pijn bij de ontlasting ook
Ik denk dat dat te glad is, waardoor het niet hecht...quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit je dan op het glazuur van de pot te krijten?
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Als je denkt dat het niveau niet lager kan, krijg je zo'n medium aan de lijn
.. gevolgd door die trol van Krezipquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Lees die reactie boven je eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Zie bovenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lees die reactie boven je eens
Anders valt het zo op dat het verschil zo groot isquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Het niveau in dit topic past zich wel aan aan het niveau op de radio zeg
Daarom krijt ie extra hardquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te glad is, waardoor het niet hecht...
O, vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die kopie van With or Without You weer.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Het niveau in dit topic past zich wel aan aan het niveau op de radio zeg
Ik hoorde pas dat mannen alles visualiseren, dus ik vraag me af wie dat nu allemaal aan het doen zijnquote:
quote:
Ik zie 't zelf levendig voor me.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde pas dat mannen alles visualiseren, dus ik vraag me af wie dat nu allemaal aan het doen zijn
Ahha.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die kopie van With or Without You weer.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie 't zelf levendig voor me..
Tot morgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga pissen en naar huis! Tot morgen![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd dus om eten te kokenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Als je denkt dat het niveau niet lager kan, krijg je zo'n medium Wakker Dier aan de lijn
Inderdaad!quote:
Morgen zit het Blije Ei er weer hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Vorig jaar nam Michiel het 1 of 2 weken lang over van Giel. Dan was het elke ochtend eerste ff naar de reality-check luisteren voordat ik aan het werk gingquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Ik lag toen nog lekker te slapenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ik snap ineens dat ie opnieuw ziek geworden isquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sander was toch maandag ziek? Gisteren nam ie de Coen en Sander Show over met Timur.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik kreeg zelfs het idee dat ie sjans had
Prima! wekker gaat morgen rond 05:45 en dan kan ik morgen dus toch nog een klein stukkie van Veenstra Veenstra meepikken (vertrek rond 07:00 richting werk).quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Morgen zit het Blije Ei er weer hoor.
Vrijdag zit er wel weer iemand anders, Veenstra zit er alleen vandaag en morgen.
Ik hoor 'm al !quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen Wombats?
Ieder krijgt wat die toekomtquote:
Mn broertje heeft Vista. Ik krijg het idee dat het programma nog lang niet af is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die Vistra gebruiken? Op het werk even met een Vista pc lopen stoeien maar mijn eerste indruk is niet heel positief. Ik haat toeters en bellen en Vistra zit vol met toeters en bellen, aaaaaaaah!
Ook het irritante vragen of ik zeker weet of ik een programma wil starten is zeer suf. Rechtermuisknop deze computer => Beheren => Weet u zeker dat u dit programma/toepassing wilt starten? NEE DOM DING, ik doe deze handeling voor de lol !!!![]()
Zo, dat is eruit.![]()
Gaat zeker rond, Michiel ! Vorige week had ik de griep en heb nog steeds vrij veel last van hoesten. Er zijn bij mij op het werk ook veel mensen die ziek thuis zitten... Gaat dus weer rond.
Ik gebruik geen vista en was van plan om dat voorlopig zo te houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die Vistra gebruiken? Op het werk even met een Vista pc lopen stoeien maar mijn eerste indruk is niet heel positief. Ik haat toeters en bellen en Vistra zit vol met toeters en bellen, aaaaaaaah!
Ook het irritante vragen of ik zeker weet of ik een programma wil starten is zeer suf. Rechtermuisknop deze computer => Beheren => Weet u zeker dat u dit programma/toepassing wilt starten? NEE DOM DING, ik doe deze handeling voor de lol !!!![]()
Zo, dat is eruit.![]()
Gaat zeker rond, Michiel ! Vorige week had ik de griep en heb nog steeds vrij veel last van hoesten. Er zijn bij mij op het werk ook veel mensen die ziek thuis zitten... Gaat dus weer rond.
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin inquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vista en was van plan om dat voorlopig zo te houden
En het gaat idd rond, ik hoest me te pletter, kan geen 5 minuten zonder zakdoeken en heb door die verkoudheid inmiddels ook een dubbele oorontsteking
Hee, leuk, kwam die weer eens voorbij? Had een muts van Nuon aan de deur. Wel een mooie trouwens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, ik ook
[..]
Slut - It was easier !!!!!!! FIJNE PLAAT en een tijd niet gehoord.
Pix?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hee, leuk, kwam die weer eens voorbij? Had een muts van Nuon aan de deur. Wel een mooie trouwens.
Ik hoor het al, volgend jaar stoppen we jou in het glazen huis... Maar ik weet niet van wie ik het gekregen heb, of m'n collega's of m'n zusje... En met de volgende ronde wil ik graag nog ff wachten, want ik heb geen zin in een verergering van m'n oorontsteking (aan 1 kant begint die net minder te worden)quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin in
Ik ben mn hoestbuien net weer een beetje kwijt... Nouja... bijna kwijt... Ook nog van de SR weekquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin in
Ik krijg er ook last van constipatie van...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft dat Country deuntje als mp3??
En volgens mij is Veenstra! Veenstra! ook niet echt te spreken over de nieuwe Kane...
Ik vind 'm wel meevallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft dat Country deuntje als mp3??
En volgens mij is Veenstra! Veenstra! ook niet echt te spreken over de nieuwe Kane...
Op tv ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
Zo ene Michiel Veenstra (bij NL3 -->nieuwslicht)
Ahaa , bedankt voor de tipquote:
http://www.myspace.com/akathejunkiesquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:35 schreef DJKoster het volgende:
Kom op Konijntje, kom maar huppelewiebel [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Michiel heeft badeendjes-rage ontketend
Ben ik nu een voorloper dat ik er al 2 heb?
Ik heb er ook 2, en een sleutelhanger (+ de rest van m'n collectie badeendjes)quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
Michiel heeft badeendjes-rage ontketend
Ben ik nu een voorloper dat ik er al 2 heb?
probeer straks mee te doen aan de popquizquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil ook een badeend
Maar ik heb geen bad
en mij niet gebeldquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:55 schreef Sirolf het volgende:
*poing* bezig!
*poing* uitgebeld!
* Sirolf is nog steeds op zoek naar een 'schone' versie van de *poing* mail!, als 'nieuwe mail'-geluidje.
balen! Sorry....maar er kwam ook een bak smsjes binnen! We schrokken er vanquote:
Een pallet SMSjes bedoel je?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
balen! Sorry....maar er kwam ook een bak smsjes binnen! We schrokken er van
Een bak is niet zoveel. Weet je wat veel is? Vraag maar aan Gerardquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/chantalavronl/quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Waar de neuk heeft die Michiel het over met z'n Chantal?
Ik luister nooit naar reclame.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/chantalavronl/
Jup, Slut - It was easier stond op de playlist! echte eendagsvlieg natuurlijk, maar oh oh wel meer dan alleen een fijn liedje!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef cosmick het volgende:
Hee, leuk, kwam die weer eens voorbij? Had een muts van Nuon aan de deur. Wel een mooie trouwens.
Teken dat de mensen nog lang niet op jullie concept zijn uitgekeken. vooral mee door blijven gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Pallet, Maricha, palletquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVONDNet terug van de tennisbaan...eerste overwinning van het jaar is een feit
Goede godenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ze zag er een beetje uit zoals die vriendin van Jan Smit, maar dan knapper en slanker.
Maarrrr...M
![]()
.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:22 schreef cosmick het volgende:
Maar je begrijpt, ik ben geswitcht van Essent naar Nuon.
zeker niet! Ik ga de stopwoordjes van Gerard niet overnemenquote:
Ze is zooo leuk! Tijd geleden gezien in de Oosterpoort en ze is vreselijk lekker! Damn, ze was helemaal in het leer gekleed met een super geil hoedje op, damn! Ze zong ook nog eens de sterren van/uit de hemel. Was wel tof van ze speelden eerst allemaal Queen liedjes en daarna trad Ellen op zong ze van die Duitsche liedjes. Erg grappig.quote:
Da's te prijzen, lekker je eigen stijl houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Ik ga de stopwoordjes van Gerard niet overnemen
Ja het mag dan wel niet mijn doelgroep zijn maar het is een ongelofelijk lekker wijf om maar even ordinair te zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is zooo leuk! Tijd geleden gezien in de Oosterpoort en ze is vreselijk lekker! Damn, ze was helemaal in het leer gekleed met een super geil hoedje op, damn! Ze zong ook nog eens de sterren van/uit de hemel. Was wel tof van ze speelden eerst allemaal Queen liedjes en daarna trad Ellen op zong ze van die Duitsche liedjes. Erg grappig.
Kortom: mooie dame met een fijne stem!
kapotquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, waar is de megafoon eigenlijk gebleven?
precies!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's te prijzen, lekker je eigen stijl houden
Heeft ie het dan uiteindelijk toch maar helemaal begeven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |