Klasse!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk was dit een beetje de bedoeling.
De meesten hier maken eerst een nieuw topic aan met juiste TT, maar met geblaat in de berichtveld. Via editten kan je er dan later alsnog de TT in zetten (dan kan de rest alvast doorposten, vandaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk was dit een beetje de bedoeling.
Dacht ik al, maar vermeldde het er toch maar even bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hahaha! Ik heb het gedaan, klaar. En ergens kan ik er om lachen, zeker als jullie dat ook kunnen!
En ik me maar afvragen hoe iedereen altijd zo snel aan die OP komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De meesten hier maken eerst een nieuw topic aan met juiste TT, maar met geblaat in de berichtveld. Via editten kan je er dan later alsnog de TT in zetten (dan kan de rest alvast doorposten, vandaar).
Maargoed, zo kan het natuurlijk ook.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan weer Extrema NYE uitzenden...
Ik denk dat Domien er persoonlijk voor gaat zorgen dat de eindejaarsshow de volgende keer voor Martijn Muijs is.quote:
En twee keer raden wie er dan om 3 uur afbelt voor de 4-6 shift?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat Domien er persoonlijk voor gaat zorgen dat de eindejaarsshow de volgende keer voor Martijn Muijs is.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, nooit meer iets van gehoord zeg maar.
* Sirolf haalt alvast een pallet rookmachines voor rond de ramen van de 3FM-studio eind dit jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En twee keer raden wie er dan om 3 uur afbelt voor de 4-6 shift?
JUIST!
Laten we hem dronken voeren en Muijs bellen dat ie niet hoeft te komen om 4 uur.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat Winfried van z'n eerste echte eigen nacht gaat maken.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:27 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Laten we hem dronken voeren en Muijs bellen dat ie niet hoeft te komen om 4 uur.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:22 schreef Broekie het volgende:
Goedemorgen
* Broekie gaat met Michiel in z'n oren naar z'n werk.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, een haperende harddisk is nooit grappig.
Ze heeft de muts weer afquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, je oude avatar weer terug Cosmick
Goeiemorgen en beste wensen iedereen
Thuisquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, die van Kane is ook knap bagger ja
Roel
quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:35 schreef Deansensitized het volgende:
Chaos
In plaats van Giel hebben we nu het Huis van de Heer, met Michiel Veenstra... wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Gister zaten m'n pa en ik ff TV te kijken, naar het beste van de vrienden van Amstel live...
Gezellig naar The Scene luisteren...staat er een of ander figuur mee te zingen...
M'n vader en ik allebei zo van: Wie is die gozer...
Bleek't de zangeres van K's Choice te zijn
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Gister zaten m'n pa en ik ff TV te kijken, naar het beste van de vrienden van Amstel live...
Gezellig naar The Scene luisteren...staat er een of ander figuur mee te zingen...
M'n vader en ik allebei zo van: Wie is die gozer...
Bleek't de zangeres van K's Choice te zijn
Fuck man. Had het laatst ook met mijn windows-schijf, maar die begaf het niet gelijk. Wat tikjes hier en daar. Was gelukkig nog op tijd de boel te kopieren naar een andere schijf. Thank god! Heb je nog een andere hd of een laptop ofzo? Misschien dat je hiermee nog bij je documenten kunt komen...quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thuis.
Kwam gisteren thuis. PC aangezet, startte Vista niet helemaal soepel op (kwam wel op de desktop, zeg maar). Opnieuw opgestart en toen kon ie ineens winload.exe niet vinden. Nouja, kan gebeuren, dacht ik. Originele Vista-cd erin gepleurd, maar daar kwam ie niet door... XP op andere schijf opgestart, maar die begon te neuzelen met chkdsk.... melding: "file record segment 1978 is unreadable"... laten lopen tot vanmorgen half 8... Toen gaf ie de melding "file record segment 51.000 is unreadable"...
. Heb 'm maar uitgezet. Ben benieuwd of ik nog de kans heb om iets te redden
. Beetje jammer dat m'n iTunes en een zooi documenten daar ook op staat
.
Ik ga vanavond weer proberen... XP start niet door als ik die schijf eraan heb hangen, dus moet es creatief gaan zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fuck man. Had het laatst ook met mijn windows-schijf, maar die begaf het niet gelijk. Wat tikjes hier en daar. Was gelukkig nog op tijd de boel te kopieren naar een andere schijf. Thank god! Heb je nog een andere hd of een laptop ofzo? Misschien dat je hiermee nog bij je documenten kunt komen...
Nou inderdaad, daar had het wel wat van weg jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. M'n moeder vond hem haar een broer van Van de Sar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |