Prima avond/nacht gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
. Nog een gezellig O&N gehad trouwens? Nog bepaalde successen geboekt?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor jou Cos...Maria Mena
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heaven
En jij? Nog vorderingen met M.?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Hahaha. Misschien had je wel de trip van je leven gehad
.
Leuk!quote:Ja, gaat leuk... Laat ik het zo zeggen, we like each other.
jepquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Molluck het volgende:
Ik vond 3voor12radio leuk gisteren, maar dat betekent dus wel dat Dennis Weening geen radio meer gaat maken?
Geweldige bandquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef cosmick het volgende:
Editors hebben een van de leukste plaatjes van 2007 gemaakt!
Heb het ook liever met beeld jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:20 schreef Glacier het volgende:
He, alweer Rihanna met Don't Stop The Music..die hoorde ik een paar uur geleden ook al
quote:
Ohquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
'Leaf' is Fries voor 'Lief'
En die zangeres is ook best lief
Ezelsbruggetje wegens Friese drummer
Volgens mij is de camswitch gewoonweg kaduuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef rubbereend het volgende:is Stenders nu voortaan aan camera's gewend dankzij SR?
Zometeen is het Kane all over the placequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn er ook nog 3FM-spotjes waarinAlain Clark
niet genoemd wordt?
Ja, normaal al erg, maar met dit klote nummer al helemaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zometeen is het Kane all over the place![]()
en da's NOG ERGER
.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zometeen is het Kane all over the place![]()
en da's NOG ERGER
.
quote:
Wat zou 3FM er toch tof uitzien als Paul Rabbering de hele muziekredactie voor zijn rekening zou nemenquote:
Inderdaad. Ik luister maar met een half oor en zonder het fragment van Amy wist ik het antwoord.quote:
Blijft een alleraardigst nummer idd. Crow heeft sowieso wel leuke plaatjes gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Sheryl CrowErg fijne plaat met leuke country-invloeden (leuk steelguitar-tje)
Nu niet meerquote:
Floppy's? Met een externe discdrive? Ik heb in mijn pc's niet eens meer zo'n ding zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds jaaaaren weer een floppy gebruikt.
Als je harddisk fysieke schade heeft kun je 'm daar nog verder mee slopen bij het gebruik van de verkeerde recovery tools... Wat wel en niet goed is weet ik niet exact, maar ik zou even wat research doen als ik jou was. (pleeg een search op t.net en je komt er denk ik wel uit)quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat recoverytooltjes gedownload, dus vanavond aan de slag... Dadelijk meteen maar een nieuwe HD halen...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom je niet een hele zak spekkies in één keer leeg moet eten
Sterkte!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef MutZ het volgende:
Nu weet ik weer waarom je niet een hele zak spekkies in één keer leeg moet eten
M'n pc is vier/vijf jaartjes oud ofzo, maar daar heb ik 'm toen voor de zekerheid nog bij aangeschaftquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Floppy's? Met een externe discdrive? Ik heb in mijn pc's niet eens meer zo'n ding zitten.
Daar had ik idd al gezocht. Aantal tooltjes leveren vaak goede resultaten op, dus die probeer ik vanavondquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je harddisk fysieke schade heeft kun je 'm daar nog verder mee slopen bij het gebruik van de verkeerde recovery tools... Wat wel en niet goed is weet ik niet exact, maar ik zou even wat research doen als ik jou was. (pleeg een search op t.net en je komt er denk ik wel uit)
Gelukkig was het geen grote zak, maar tochquote:
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdropquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen grote zak, maar toch
Dit kwam uit m'n kerstpakket (wat ik eindelijk aan het opruimen was)quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdrop
Krijg je nog pijn bij de ontlasting ook
Zit je dan op het glazuur van de pot te krijten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd lang gehad met krijtjesdrop
Krijg je nog pijn bij de ontlasting ook
Ik denk dat dat te glad is, waardoor het niet hecht...quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit je dan op het glazuur van de pot te krijten?
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Als je denkt dat het niveau niet lager kan, krijg je zo'n medium aan de lijn
.. gevolgd door die trol van Krezipquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Lees die reactie boven je eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Zie bovenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lees die reactie boven je eens
Anders valt het zo op dat het verschil zo groot isquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Het niveau in dit topic past zich wel aan aan het niveau op de radio zeg
Daarom krijt ie extra hardquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te glad is, waardoor het niet hecht...
O, vandaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die kopie van With or Without You weer.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:17 schreef Piles het volgende:
Het niveau in dit topic past zich wel aan aan het niveau op de radio zeg
Ik hoorde pas dat mannen alles visualiseren, dus ik vraag me af wie dat nu allemaal aan het doen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |