Wat zou 3FM er toch tof uitzien als Paul Rabbering de hele muziekredactie voor zijn rekening zou nemenquote:
Inderdaad. Ik luister maar met een half oor en zonder het fragment van Amy wist ik het antwoord.quote:
Blijft een alleraardigst nummer idd. Crow heeft sowieso wel leuke plaatjes gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Sheryl CrowErg fijne plaat met leuke country-invloeden (leuk steelguitar-tje)
Nu niet meerquote:
Floppy's? Met een externe discdrive? Ik heb in mijn pc's niet eens meer zo'n ding zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst sinds jaaaaren weer een floppy gebruikt.
Als je harddisk fysieke schade heeft kun je 'm daar nog verder mee slopen bij het gebruik van de verkeerde recovery tools... Wat wel en niet goed is weet ik niet exact, maar ik zou even wat research doen als ik jou was. (pleeg een search op t.net en je komt er denk ik wel uit)quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat recoverytooltjes gedownload, dus vanavond aan de slag... Dadelijk meteen maar een nieuwe HD halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |