Tot morgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga pissen en naar huis! Tot morgen![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd dus om eten te kokenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Als je denkt dat het niveau niet lager kan, krijg je zo'n medium Wakker Dier aan de lijn
Inderdaad!quote:
Morgen zit het Blije Ei er weer hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Vorig jaar nam Michiel het 1 of 2 weken lang over van Giel. Dan was het elke ochtend eerste ff naar de reality-check luisteren voordat ik aan het werk gingquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Ik lag toen nog lekker te slapenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ik snap ineens dat ie opnieuw ziek geworden isquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sander was toch maandag ziek? Gisteren nam ie de Coen en Sander Show over met Timur.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik kreeg zelfs het idee dat ie sjans had
Prima! wekker gaat morgen rond 05:45 en dan kan ik morgen dus toch nog een klein stukkie van Veenstra Veenstra meepikken (vertrek rond 07:00 richting werk).quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Morgen zit het Blije Ei er weer hoor.
Vrijdag zit er wel weer iemand anders, Veenstra zit er alleen vandaag en morgen.
Ik hoor 'm al !quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen Wombats?
Ieder krijgt wat die toekomtquote:
Mn broertje heeft Vista. Ik krijg het idee dat het programma nog lang niet af is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die Vistra gebruiken? Op het werk even met een Vista pc lopen stoeien maar mijn eerste indruk is niet heel positief. Ik haat toeters en bellen en Vistra zit vol met toeters en bellen, aaaaaaaah!
Ook het irritante vragen of ik zeker weet of ik een programma wil starten is zeer suf. Rechtermuisknop deze computer => Beheren => Weet u zeker dat u dit programma/toepassing wilt starten? NEE DOM DING, ik doe deze handeling voor de lol !!!![]()
Zo, dat is eruit.![]()
Gaat zeker rond, Michiel ! Vorige week had ik de griep en heb nog steeds vrij veel last van hoesten. Er zijn bij mij op het werk ook veel mensen die ziek thuis zitten... Gaat dus weer rond.
Ik gebruik geen vista en was van plan om dat voorlopig zo te houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier trouwens ook mensen die Vistra gebruiken? Op het werk even met een Vista pc lopen stoeien maar mijn eerste indruk is niet heel positief. Ik haat toeters en bellen en Vistra zit vol met toeters en bellen, aaaaaaaah!
Ook het irritante vragen of ik zeker weet of ik een programma wil starten is zeer suf. Rechtermuisknop deze computer => Beheren => Weet u zeker dat u dit programma/toepassing wilt starten? NEE DOM DING, ik doe deze handeling voor de lol !!!![]()
Zo, dat is eruit.![]()
Gaat zeker rond, Michiel ! Vorige week had ik de griep en heb nog steeds vrij veel last van hoesten. Er zijn bij mij op het werk ook veel mensen die ziek thuis zitten... Gaat dus weer rond.
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin inquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik gebruik geen vista en was van plan om dat voorlopig zo te houden
En het gaat idd rond, ik hoest me te pletter, kan geen 5 minuten zonder zakdoeken en heb door die verkoudheid inmiddels ook een dubbele oorontsteking
Hee, leuk, kwam die weer eens voorbij? Had een muts van Nuon aan de deur. Wel een mooie trouwens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, ik ook
[..]
Slut - It was easier !!!!!!! FIJNE PLAAT en een tijd niet gehoord.
Pix?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hee, leuk, kwam die weer eens voorbij? Had een muts van Nuon aan de deur. Wel een mooie trouwens.
Ik hoor het al, volgend jaar stoppen we jou in het glazen huis... Maar ik weet niet van wie ik het gekregen heb, of m'n collega's of m'n zusje... En met de volgende ronde wil ik graag nog ff wachten, want ik heb geen zin in een verergering van m'n oorontsteking (aan 1 kant begint die net minder te worden)quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin in
Ik ben mn hoestbuien net weer een beetje kwijt... Nouja... bijna kwijt... Ook nog van de SR weekquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik had het tijdens SR en nog steeds aan het hoesten (ok, ik blijf ook roken, niet verstandig) maar een aantal collega's hier is al aan een nieuwe ronde verkoudheid begonnen.... Daar heb ik dus echt geen zin in
Ik krijg er ook last van constipatie van...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft dat Country deuntje als mp3??
En volgens mij is Veenstra! Veenstra! ook niet echt te spreken over de nieuwe Kane...
Ik vind 'm wel meevallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft dat Country deuntje als mp3??
En volgens mij is Veenstra! Veenstra! ook niet echt te spreken over de nieuwe Kane...
Op tv ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
Zo ene Michiel Veenstra (bij NL3 -->nieuwslicht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |