Ik zie 't zelf levendig voor me.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde pas dat mannen alles visualiseren, dus ik vraag me af wie dat nu allemaal aan het doen zijn
Ahha.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is die kopie van With or Without You weer.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie 't zelf levendig voor me..
Tot morgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga pissen en naar huis! Tot morgen![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd dus om eten te kokenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:12 schreef Piles het volgende:
Als je denkt dat het niveau niet lager kan, krijg je zo'n medium Wakker Dier aan de lijn
Inderdaad!quote:
Morgen zit het Blije Ei er weer hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Vorig jaar nam Michiel het 1 of 2 weken lang over van Giel. Dan was het elke ochtend eerste ff naar de reality-check luisteren voordat ik aan het werk gingquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
's ochtends trouwens wakker geworden met Veenstra Veenstra op de radio. Schijnbaar doet Sander de Heer deze week de ochtendshow, behalve vandaag? Moet zeggen dat ik het wel prettig vond om eens niet wakker te worden met de vaste items van Giel Beelen.
Ik lag toen nog lekker te slapenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Ik snap ineens dat ie opnieuw ziek geworden isquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sander was toch maandag ziek? Gisteren nam ie de Coen en Sander Show over met Timur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |