Teken dat de mensen nog lang niet op jullie concept zijn uitgekeken. vooral mee door blijven gaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
balen! Sorry....maar er kwam ook een bak smsjes binnen! We schrokken er van
Pallet, Maricha, palletquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
balen! Sorry....maar er kwam ook een bak smsjes binnen! We schrokken er van
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVONDNet terug van de tennisbaan...eerste overwinning van het jaar is een feit
Goede godenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ze zag er een beetje uit zoals die vriendin van Jan Smit, maar dan knapper en slanker.
Maarrrr...M
![]()
.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:22 schreef cosmick het volgende:
Maar je begrijpt, ik ben geswitcht van Essent naar Nuon.
zeker niet! Ik ga de stopwoordjes van Gerard niet overnemenquote:
Ze is zooo leuk! Tijd geleden gezien in de Oosterpoort en ze is vreselijk lekker! Damn, ze was helemaal in het leer gekleed met een super geil hoedje op, damn! Ze zong ook nog eens de sterren van/uit de hemel. Was wel tof van ze speelden eerst allemaal Queen liedjes en daarna trad Ellen op zong ze van die Duitsche liedjes. Erg grappig.quote:
Da's te prijzen, lekker je eigen stijl houdenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Ik ga de stopwoordjes van Gerard niet overnemen
Ja het mag dan wel niet mijn doelgroep zijn maar het is een ongelofelijk lekker wijf om maar even ordinair te zeggenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze is zooo leuk! Tijd geleden gezien in de Oosterpoort en ze is vreselijk lekker! Damn, ze was helemaal in het leer gekleed met een super geil hoedje op, damn! Ze zong ook nog eens de sterren van/uit de hemel. Was wel tof van ze speelden eerst allemaal Queen liedjes en daarna trad Ellen op zong ze van die Duitsche liedjes. Erg grappig.
Kortom: mooie dame met een fijne stem!
kapotquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Hee, waar is de megafoon eigenlijk gebleven?
precies!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's te prijzen, lekker je eigen stijl houden
Heeft ie het dan uiteindelijk toch maar helemaal begeven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |