Hier komen linkjes voor de diverse media-aandacht.
Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Robert-Jan Glasman (robertjanglasman, producer MoveYourAss)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Martijn Muijs (MartijnMuijs)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Zotheid 21-07, 00:05 Kwam in zijn korte broek 5 euro doneren:
Ik merk nu dat het wat lullig klonk, zo was het niet bedoeld.quote:
Ik heb m even op m'n youtube gegooid.quote:
Dr staat een oliebollentent.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:09 schreef DJKoster het volgende:
zow, tijdens de reclame ff oliebollen gehaald![]()
Goed idee voor volgend jaar, oliebollen verkopen op dat plein
Ik heb 3 sleutelhangers van Broekie gekochtquote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Victoria Koblenko naakt ook goed?
[ afbeelding ]
Om te compenseren voor het gebrek aan bikini's
Ik heb hem er even tussen gezetquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een paar post boven je.![]()
En hier: http://youtube.com/watch?v=EQG8UoiS5HU
Edit: editslet!![]()
Prettig.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, te weinig..quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig schakel ik de recorder niet uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:11 schreef Zotheid het volgende:
09091336!
Goed moment om weer in m'n korte broek over het plein te rennen.
Niet genoeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Roep er even een mod bij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef Impry het volgende:
De afkorting in de TT is trouwens not-done![]()
Nu is de hele structuur eruit
iets harder roepenquote:
hij doet et alweerquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:15 schreef the_disheaver het volgende:
stream 5 is dood?
Hier niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:15 schreef the_disheaver het volgende:
stream 5 is dood?
Kun jij geen bikini aantrekken, om het gebrek aan de dames te compenseren? Krijg je zeker aandachtquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:11 schreef Zotheid het volgende:
09091336!
Goed moment om weer in m'n korte broek over het plein te rennen.
Michiel kan als vast bezoeker van het forum natuurlijk ook niet andersquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Impry het volgende:
Goed bezig, de vrienden van het Fok!-forum worden genoemd!
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Kun jij geen bikini aantrekken, om het gebrek aan de dames te compenseren? Krijg je zeker aandacht
Ik heb er 3 voor 7,50 via Broekie, maar je bent nu te laatquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
5 euro voor zo'n sleutelhanger, minimaal!
Er blijft te weinig ruimte over voor m'n inspiratiequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef Impry het volgende:
De afkorting in de TT is trouwens not-done![]()
Nu is de hele structuur eruit
T ging niet om mij, dus de teleurstelling is minder groot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er 3 voor 7,50 via Broekie, maar je bent nu te laatof je moet naar dHaag racen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan kom ik ook maar even buurten
mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jeroen van der Boom.De mislukte Explosief-presentator die toevallig een pauper-hitje heeft gescoord.
Wat geweldig voor jullie!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Wij hebben net gehoord dat mn moeders kanker NIET terug is en dat ze dus minstens 80 gaat wordenipv nog maar 1 jaar te leven heeft.
Wij vragen elk jaar al een liedje aan maar ik zit te denken wat er hier nou bij past..
Ideeen??
Roellllquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Wij hebben net gehoord dat mn moeders kanker NIET terug is en dat ze dus minstens 80 gaat wordenipv nog maar 1 jaar te leven heeft.
Wij vragen elk jaar al een liedje aan maar ik zit te denken wat er hier nou bij past..
Ideeen??
Broekie loopt op het Plein met een collectebus: donatie = eendquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe kun je die dingen van fok eigenlijk kopen? Zat nietop te letten.
Jeff Buckley - Halleluaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat geweldig voor jullie!!!![]()
![]()
![]()
Waar word je vrolijk van??
O ja, alles voor het Goede Doelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef N.icka het volgende:
Niet zo mopperen allemaal
Jeroen vd Boom![]()
Onze badeend-actiequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
Wtf wat was er met FOK?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Michiel, Gerard en Rob zijn er vandaag denk ik welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Zotheid het volgende:
Wie is er vandaag hoe laat op het plein?
quote:
mot je wel betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom op, Michiel, draai ook eens Bones van The Killers. Dat was toch je favoriete plaat van 2007?
Das een goeie!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]Feli
Wat dacht je van The Scissor Sisters and Take your Momma out?
The Isley Brothers - Highways Of My Lifequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind je het een aantrekkelijke man?.
Maar wel mooiquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Babsie22 het volgende:
Het wordt géén Jeroen van der Boom iig...
Iets in de richting van The Doors of Jimi Hendrix.... maar das niet de meest vrolijke muziek..
Zn favoriete plaat is Justice - D.A.N.C.E.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom op, Michiel, draai ook eens Bones van The Killers. Dat was toch je favoriete plaat van 2007?
Dat is zeker, de rest wisselt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Gitarist het volgende:
Ik begrijp eigenlijk helemaal niks van de programmering die ze nu hanteren... hoe laat zit wie nou?
Ik denk dat ze het het beste zo op zouden kunnen lossen:
06.00 - 10.00 Gerard Ekdom
10.00 - 14.00 Rob Stenders
14.00 - 18.00 Michiel Veenstra
Purple Hazequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Babsie22 het volgende:
Iets in de richting van The Doors of Jimi Hendrix.... maar das niet de meest vrolijke muziek..
Oh ja, Bones stond op 2.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zn favoriete plaat is Justice - D.A.N.C.E.
Dat zijn echte kerst-berichtjes!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Touch me van The Doors misschien? Vind ik altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Babsie22 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Is ook een hele goede plaat ook!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zn favoriete plaat is Justice - D.A.N.C.E.
Ik lag nog half te slapen en toen hoorde ik FOKforumquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Onze badeend-actie
Over 5 minuten terug te luisteren
http://rapidshare.com/fil(...)oemt_fok_badeend.mp3quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik lag nog half te slapen en toen hoorde ik FOKforum
Dit verdient the Wombatsquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Zo nostalgischquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:31 schreef Juweel het volgende:
best leuk dit
flikker op manquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een foute kutplaat is dit ook.
In tegenstelling tot die andere Rabbering-meuk zoals Elstak en Lownoise vind ik dit nog wel te doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt superquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Babsie22 het volgende:
Ik gooi het in de groep hier!! Thanks!!
Arts had speciaal gebeld vanochtend.. zouden pas de 28e de uitslag krijgen.. De kans was 5 % dat het iets anders zou zijn dan weer kanker.. Toch wel ff andere feestdagen nu!!
of beter Verena van Dunequote:
Reden genoeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Michiel, Gerard en Rob zijn er vandaag denk ik wel.
niks fout aanquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Venlo of Eindhoven...who caresquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Dune was goed voor een post of 55?
nu welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen zn microfoon is niet stereo
Ik merkte het ook al. Bij mij staat het geluid nu uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef rubbereend het volgende:
Jeroen zn microfoon is niet stereo
Pils!!quote:
Het was oorspronkelijk voor Marco B bedoeldquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Eén wereld is niet echt een slecht nummer vond ik, tenminste, het refrein klinkt wel goed!
Klopt ja, zo klinkt het ook wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk voor Marco B bedoeld
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt ja, zo klinkt het ook wel jaOok beetje songfestival-trekjes
Inderdaad, en ze moeten die plaat sowieso weer eens gaan draaienquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer komen de Wombats in het Glazen Huis?
Ik zie al een paar dagen een paar wombats rondlopen in het glazen huis...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wanneer komen de Wombats in het Glazen Huis?
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij zingt live net zoals op cd.quote:
met gemakquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:39 schreef borisz het volgende:
zouden we de #400 aan het eind van het jaar nog halen ?
Je kunt er van houden of niet maar zingen kan ie welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij zingt live net zoals op cd.
Kun je ook niet van elke artiest zeggen
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:42 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij stoppen ze die tientjes in de brievenbus zodat je stopt met zingen jeroen!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
We zoeken wel een andere wereld voor Jeroen, er zijn er vast meer.
altijd lachen bij dit soort platenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Dune was goed voor een post of 55?
Dat kan ook wel eens briljant zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:43 schreef TheVulture het volgende:
Gerard Joling mag van mij ook nog wel langskomen
Riders on the Storm lijkt me wel goei voor vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef Babsie22 het volgende:
Zonder fade-out dan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Riders on the Storm lijkt me wel goei voor vandaag
ik wil dat shirt van veenstra!quote:
Eigenlijk is het nog zo'n pubertjequote:
Erg druk ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
voor het eerst dat ik het huis in Zwitserland zieop die parkeerplaats
Dus dat was jij aan de foon net?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
en wat een keuze van je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Als de heren een Anthem willen kweken voor 2007 mogen ze The Wombats echt wel iets vaker gaan draaien... dit schiet niet op
een edit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...
Doe dan gewoon niet mee... Zwitsersquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ze zullen wel een boete krijgen als ze niet eten. Ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ik vind het niet zo mooi. Maarrrr... okquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een post wijden aanBad
van U2 daarstrax
.
M'n handen begonnen al te trillenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
Pff... kreeg al afkickverschijnselenMaar Fok! is weer up!
Yup, op de TV deed ie het echter wel nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Marc63 het volgende:
Daar viel even alles uit om 15u. Michiel's knopjes deden het niet meer en het beeld viel ook weg.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
De tekening na de waterschade... Hij kan er nog heel goed mee door!
je afbeelding doet het nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kwam die maar. Je snapt niet waar die de looks vandaan haalt met zo'n vader. Haar moeder zal wel een MILF zijn...quote:
Ik dacht dat het de gebruikelijke 4 min. over het hele uur-dip wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Marc63 het volgende:
Daar viel even alles uit om 15u. Michiel's knopjes deden het niet meer en het beeld viel ook weg.
Toch jammer van die 2 strepen, maar blijft een mooie tekening.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik mag niet deeplinken. Geloof ik.
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijk te raden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij welke plaat hoorde die tekening eigenlijk?
dreamin' with a broken heart van john mayer ( schrijf ik dat goed?)quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij welke plaat hoort die tekening eigenlijk?
Dreaming with a broken heart van John Mayer, denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
M'n baas zal FOK! dankbaar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Zow, uurtje wat anders gedaan.. Fok! down.
Met pictionary verloor je altijd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah... dus dat dacht Rob voordat hij met water knoeide.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik baal nu een beetje van het water (C. nog meer..), maar weet dat ik over een maand heel blij naar mn muur ga kijken. Ook toepasselijk bij het thema! Deze tekening SCHREEUWT OM DRINKWATER!!
Klopt! Stiekem erg mooi moment, vannacht om 1.10 uur...quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dreaming with a broken heart van John Mayer, denk ik zo.
Zat jij niet heel de tijd te F5-en dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n baas zal FOK! dankbaar zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Zat jij niet heel de tijd te F5-en dan?
Is dat die lange die wel eens binnenloopt? Zo ja, wat is zijn functie precies?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Marc63 het volgende:
Die Maikel Steur heeft ook wel een gave baan hoor. Je moet er wel een enorme regelneef voor zijn. Ik denk ook dat hij wel een grotere inspanning levert dan de dj's. Chapeau Chapeau dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |