Erg druk ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
voor het eerst dat ik het huis in Zwitserland zieop die parkeerplaats
Dus dat was jij aan de foon net?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
en wat een keuze van je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Als de heren een Anthem willen kweken voor 2007 mogen ze The Wombats echt wel iets vaker gaan draaien... dit schiet niet op
een edit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...
Doe dan gewoon niet mee... Zwitsersquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ze zullen wel een boete krijgen als ze niet eten. Ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ik vind het niet zo mooi. Maarrrr... okquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een post wijden aanBad
van U2 daarstrax
.
M'n handen begonnen al te trillenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
Pff... kreeg al afkickverschijnselenMaar Fok! is weer up!
Yup, op de TV deed ie het echter wel nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Marc63 het volgende:
Daar viel even alles uit om 15u. Michiel's knopjes deden het niet meer en het beeld viel ook weg.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
De tekening na de waterschade... Hij kan er nog heel goed mee door!
je afbeelding doet het nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kwam die maar. Je snapt niet waar die de looks vandaan haalt met zo'n vader. Haar moeder zal wel een MILF zijn...quote:
Ik dacht dat het de gebruikelijke 4 min. over het hele uur-dip wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:47 schreef Marc63 het volgende:
Daar viel even alles uit om 15u. Michiel's knopjes deden het niet meer en het beeld viel ook weg.
Toch jammer van die 2 strepen, maar blijft een mooie tekening.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik mag niet deeplinken. Geloof ik.
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijk te raden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij welke plaat hoorde die tekening eigenlijk?
dreamin' with a broken heart van john mayer ( schrijf ik dat goed?)quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij welke plaat hoort die tekening eigenlijk?
Dreaming with a broken heart van John Mayer, denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
M'n baas zal FOK! dankbaar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Zow, uurtje wat anders gedaan.. Fok! down.
Met pictionary verloor je altijd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah... dus dat dacht Rob voordat hij met water knoeide.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik baal nu een beetje van het water (C. nog meer..), maar weet dat ik over een maand heel blij naar mn muur ga kijken. Ook toepasselijk bij het thema! Deze tekening SCHREEUWT OM DRINKWATER!!
Klopt! Stiekem erg mooi moment, vannacht om 1.10 uur...quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dreaming with a broken heart van John Mayer, denk ik zo.
Zat jij niet heel de tijd te F5-en dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n baas zal FOK! dankbaar zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Zat jij niet heel de tijd te F5-en dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |