Erg druk ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:55 schreef rubbereend het volgende:
voor het eerst dat ik het huis in Zwitserland zieop die parkeerplaats
Dus dat was jij aan de foon net?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
en wat een keuze van je!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Zhukov het volgende:
Pfoeh jongens, koste me effe moeite om het topic te bereiken!!
Maar alsnog; Joy Division!!![]()
![]()
![]()
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Als de heren een Anthem willen kweken voor 2007 mogen ze The Wombats echt wel iets vaker gaan draaien... dit schiet niet op
een edit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als MYA-Kevin de edit afheeft zal het misschien meer van de grond beginnen te komen...
Doe dan gewoon niet mee... Zwitsersquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ze zullen wel een boete krijgen als ze niet eten. Ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Maurisico het volgende:
jaja.. die Zwitser.. wat zei die nou die Pannekoek? Het zou misplaatst zijn om niet te eten?? Wat een jopie...
Ik vind het niet zo mooi. Maarrrr... okquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een post wijden aanBad
van U2 daarstrax
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |