Michiel kan als vast bezoeker van het forum natuurlijk ook niet andersquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:17 schreef Impry het volgende:
Goed bezig, de vrienden van het Fok!-forum worden genoemd!
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Kun jij geen bikini aantrekken, om het gebrek aan de dames te compenseren? Krijg je zeker aandacht
Ik heb er 3 voor 7,50 via Broekie, maar je bent nu te laatquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
5 euro voor zo'n sleutelhanger, minimaal!
Er blijft te weinig ruimte over voor m'n inspiratiequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:12 schreef Impry het volgende:
De afkorting in de TT is trouwens not-done![]()
Nu is de hele structuur eruit
T ging niet om mij, dus de teleurstelling is minder groot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er 3 voor 7,50 via Broekie, maar je bent nu te laatof je moet naar dHaag racen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan kom ik ook maar even buurten
mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jeroen van der Boom.De mislukte Explosief-presentator die toevallig een pauper-hitje heeft gescoord.
Wat geweldig voor jullie!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Wij hebben net gehoord dat mn moeders kanker NIET terug is en dat ze dus minstens 80 gaat wordenipv nog maar 1 jaar te leven heeft.
Wij vragen elk jaar al een liedje aan maar ik zit te denken wat er hier nou bij past..
Ideeen??
Roellllquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Wij hebben net gehoord dat mn moeders kanker NIET terug is en dat ze dus minstens 80 gaat wordenipv nog maar 1 jaar te leven heeft.
Wij vragen elk jaar al een liedje aan maar ik zit te denken wat er hier nou bij past..
Ideeen??
Broekie loopt op het Plein met een collectebus: donatie = eendquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe kun je die dingen van fok eigenlijk kopen? Zat nietop te letten.
Jeff Buckley - Halleluaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat geweldig voor jullie!!!![]()
![]()
![]()
Waar word je vrolijk van??
O ja, alles voor het Goede Doelquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:25 schreef N.icka het volgende:
Niet zo mopperen allemaal
Jeroen vd Boom![]()
Onze badeend-actiequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
Wtf wat was er met FOK?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Michiel, Gerard en Rob zijn er vandaag denk ik welquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:26 schreef Zotheid het volgende:
Wie is er vandaag hoe laat op het plein?
quote:
mot je wel betalen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Kom op, Michiel, draai ook eens Bones van The Killers. Dat was toch je favoriete plaat van 2007?
Das een goeie!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]Feli
Wat dacht je van The Scissor Sisters and Take your Momma out?
The Isley Brothers - Highways Of My Lifequote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Ideeen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |