http://rapidshare.com/fil(...)oemt_fok_badeend.mp3quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik lag nog half te slapen en toen hoorde ik FOKforum
Dit verdient the Wombatsquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:24 schreef Babsie22 het volgende:
Wij hebben net gehoord dat mn moeders kanker NIET terug is en dat ze dus minstens 80 gaat wordenipv nog maar 1 jaar te leven heeft.
Wij vragen elk jaar al een liedje aan maar ik zit te denken wat er hier nou bij past..
Ideeen??
Zo nostalgischquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:31 schreef Juweel het volgende:
best leuk dit
flikker op manquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een foute kutplaat is dit ook.
In tegenstelling tot die andere Rabbering-meuk zoals Elstak en Lownoise vind ik dit nog wel te doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt superquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef Babsie22 het volgende:
Ik gooi het in de groep hier!! Thanks!!
Arts had speciaal gebeld vanochtend.. zouden pas de 28e de uitslag krijgen.. De kans was 5 % dat het iets anders zou zijn dan weer kanker.. Toch wel ff andere feestdagen nu!!
of beter Verena van Dunequote:
Reden genoeg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Michiel, Gerard en Rob zijn er vandaag denk ik wel.
niks fout aanquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |