Goeeeeeeedemorgenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiemorgen allen! (nu nog vanuit utrecht, straks weer naar den haag...) Zie ik nu een platenmarktje op het plein of beeld ik me dat in? (zou leuk zijn, ik hou van platenbeurzen)
Ha die Kevin! heb de cam niet aan dus heb het helaas gemist..quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeiemorgen allen! (nu nog vanuit utrecht, straks weer naar den haag...) Zie ik nu een platenmarktje op het plein of beeld ik me dat in? (zou leuk zijn, ik hou van platenbeurzen)
Met die post heb je in ieder geval 1 euro opgehaald, want ik doe voor alle 3 FM medewerkers die posten per persoon per topic 1 euro in het potjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
men moet nog wennen in den haag. Utrecht was het denk ik direct vol geweest.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef JackHerrer het volgende:
Ligt het aan mij, of is het op StuBru over het algemeen een stuk drukker bij het huis?
Vannacht stonden er nog allemaal belgen in hun onderbroek de polonaise te doen, terwijl het in Den Haag al lang uitgestrorven was, en alleen de security tegen een hek aan stond te slapen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef WebHawkjuh het volgende:@ SMS op tv:
"Mijn broertje heeft een waterhoofd, kan ik hem doneren?"
Wat heb je gezien?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef DJKoster het volgende:
*tv uitzet*
*netvlies spoelt met zoutzuur*
Kun jij eigenlijk geen tipjes van sluiers oplichten wat betreft of en wanneer verzoekjes langskomen.. mocht je er enkele van ons lijstje hebben ingeroosterd...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Had je nog netvlies over dan, of heb je nooit naar pinkpop / alle andere dingen waar giel ooit mee op tv is geweest gekeken?quote:
donequote:Op donderdag 20 december 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Borisz, zet mij ook effe in het lijstje.
Editors - Weight of the world.
En inderdaad weer een euro erbij
was aardig druk vannacht, maar inderdaad volgend jaar weer de neude!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:48 schreef JackHerrer het volgende:
Ligt het aan mij, of is het op StuBru over het algemeen een stuk drukker bij het huis?
Vannacht stonden er nog allemaal belgen in hun onderbroek de polonaise te doen, terwijl het in Den Haag al lang uitgestrorven was, en alleen de security tegen een hek aan stond te slapen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was aardig druk vannacht, maar inderdaad volgend jaar weer de neude!!!!!!! eens ergens anders in het land
is ook logisch, Neude ligt midden in Utrecht waar ook alle kroegen zitten enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was aardig druk vannacht, maar inderdaad volgend jaar weer de neude!!!!!!!
Nijmegen de Markt of De Parade in Den Boschquote:
O, das Barbara dusquote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Barbara: "Maar ik hoor helemaal geen uitzending, ik hoor alleen jou...", dwars door crystal ball heen...
Ik ken platen die 25 minuten duren..maar een uur?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik wil eik een nummertje aanvragen van Goldie, maar ik gok zomaar dat ze hem niet gaan draaien.
Het nummer wat ik in gedachten had duurt namelijk ongeveer een uur![]()
als je maar genoeg betaaldquote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik wil eik een nummertje aanvragen van Goldie, maar ik gok zomaar dat ze hem niet gaan draaien.
Het nummer wat ik in gedachten had duurt namelijk ongeveer een uur![]()
nee joh, is de donald duckquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
![]()
![]()
die irakees maakt me bang.
edit heeft michiel nu de playboy in zijn handen?
Ga je nu in elk topic posten?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee joh, is de donald duck
Wat is rob soms ook een (schuif)druifquote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was niet helemaal goed geschoven nee.
Ben Liebrand heeft ook ooit een plaat gemaakt die een uur duurtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ken platen die 25 minuten duren..maar een uur?
Annelies van Krezipquote:
Chat? Die sms balk bedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:41 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat een gestoorde liefdes berichten allemaal op de chat.
Jacquelinequote:Op donderdag 20 december 2007 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Annelies van Krezip [afbeelding]
maar ik zie alleen maar jacqueline [afbeelding]
oh sorry nog daarvoor, ik had die ergens bij michiel ingepland tss 02-05u uurquote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef Marc63 het volgende:Crowded House
Vannacht werd ik er nog voor wakker gebeld
Gaat het weer over radioforum of is er écht een forum over ratten?quote:
Hehe, geen probleem. Ik had een vermoeden dat ie een keer bij Michiel langs zou komen, hoopte alleen niet 's nachts. Maar had er dus wel enigszins rekening mee gehouden. Ik heb het net teruggeluisterd en ik kom maar een klein beetje slaperig over. In ieder geval minder vaag dan sommige andere bellers.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh sorry nog daarvoor, ik had die ergens bij michiel ingepland tss 02-05u uur
wel sportief dat je opgenomen hebt
ik niet. veel aan gemist?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Wie heeft dronken Willemijn uit Laren nog gehoord vannacht?
das fleur heul niet dat is sophie verhoevenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra die brakke ftp client is zijn dat 2 shots vanFleur
Ja ikke!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Die leidt de aandacht ff af als het Rob allemaal ff teveel wordt met al die camera's en mensen om hem heen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Againzender het volgende:
Vage gast die sapman
Fuk de wut?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
das fleur heul niet dat is sophie verhoeven
"Stand up, get up, stand op for your right....."quote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Againzender het volgende:
Vage gast die sapman
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelatenquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelaten
even geen koffie, stuiter al wegquote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Stand up, get up, stand op for your right....."![]()
Koffie?
Ik was wat slaperig aan de telefoon, maar volgens mij klonk ik lang niet zo vaag als zij. Dat stelt me dan weer gerustquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelaten
haha ja priceless man. Gerard drukte per ongeluk het hele computersysteem uitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dit is fleurquote:Op donderdag 20 december 2007 13:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat is wel Fleur.
IK! die was erg! en zeer vermakelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Hij had beter kunnen zeggen dat ie een tunnel in reed. Of wist ie niet welke plaat hij moest draaien?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MrJones het volgende:
Hehe, ze was echt de weg kwijt. Zo'n typisch gescheiden Gooisch Vrouwtje dat (veel) teveel aan de witte wijn had gezeten. Het ging werkelijk nergens heen, zeer genant, tot grote wanhoop van Gerard.
Het is fleu-heeeeur!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dit is fleur [ afbeelding ]
en zie hier onze sophie verhoeven nos nieuwslezers annex sr headlines geval:
[ afbeelding ]
een paar topics geleden zijn we daar achter gekomen
we hebben de sr al dezelfde vrouwquote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is fleu-heeeeur!
Ze draagt de zelfde bril als op die andere foto, en ze heeft dezelfde haarkleur en gezichtsbouw.
Sophie was er gisteren misschien...
Gisteren zat sophie er en vandaag fleur.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
we hebben de sr al dezelfde vrouw
Zou wel eens een Eddy Zoey bewerking kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is dit trouwens voor uber zwaar heersende gitaarversie?
de Eddy Zoey versie?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
gitaarmuziek van Eddy Z ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar vinden we daar een MP3 van?quote:
Volgens mij staan die altijd op zijn site. Zoek eens op Rubriek met Gitaarmuziek.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar vinden we daar een MP3 van?
we zien toch zeker allebei dat zowel vandaag als gisteren dezelfde vrouw er zitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gisteren zat sophie er en vandaag fleur.
Moveyourass-kevin, kun jij het hem misschien duidelijk maken? hahaha
He, shit, dat heb ik dus gemist :pquote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MrJones het volgende:
Hehe, ze was echt de weg kwijt. Zo'n typisch gescheiden Gooisch Vrouwtje dat (veel) teveel aan de witte wijn had gezeten. Het ging werkelijk nergens heen, zeer genant, tot grote wanhoop van Gerard.
Inderdaad. ALlebei dezelfde vrouwenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
we zien toch zeker allebei dat zowel vandaag als gisteren dezelfde vrouw er zit
Dan had ze gisteren andere kleren aan, my bad, maar het is wel fleur!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. ALlebei dezelfde vrouwen
Ik vond 'm best lekker anders...quote:
rond kwart voor 2 vannachtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoelaat was dat?
nog steeds dezelfde roze jasje met groene thsirtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan had ze gisteren andere kleren aan, my bad, maar het is wel fleur!
dat was best wel grappigquote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
rond kwart voor 2 vannacht
Jep het was lachen he afgelopen nachtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had een paar vage dames in de uitzending, maar die Willemijn was het toppunt.
Er was nog iemand die de brievenbus ging likken en de buurvrouw ging de moonwalk met haar vingers doen...
Denk niet dat je nog hongerb hebt inderdaad. Beetje nep eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef Peterchris het volgende:
Tja, het is gewoon eten in drinkvorm. Ik vraag me dus ook af of je wel echt honger kan krijgen (of lijden).
is dit al gemaild naar Domien voor zijn updates dinges die die gaat maken?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had een paar vage dames in de uitzending, maar die Willemijn was het toppunt.
Er was nog iemand die de brievenbus ging likken en de buurvrouw ging de moonwalk met haar vingers doen...
Selderij, olijfolie en zout?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vond 'm best lekker anders...
Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dit al gemaild naar Domien voor zijn updates dinges die die gaat maken?
en goeiemorgen
waarom is dat geen updat materiaalquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.
Hij wilde toch alle leuke, grappige, gekke dingen die zijn gebeurd? Dat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.
Ja dat gevoel heb ik dus ookquote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog hongerb hebt inderdaad. Beetje nep eigenlijk.
Dat heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Je kunt er vrij weinig over zeggen. En ik dacht dat Domien meer doelde op bijzondere gasten en giften. En ik neem aan dat Domien vanochtend wel ff snel op FOK! heeft gekeken. En zoveel is er vannacht ook weer niet gepost, dus dat van die vage dames had ik hier ook op kunnen pikken.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij wilde toch alle leuke, grappige, gekke dingen die zijn gebeurd? Dat dus
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die was inderdaad van EnGCatjuh, ik herkende z'n naam.
Tot straks. Kunnen we trouwens ook hier verzoekjes plaatsen voor het moment waarop onze requests gedraaid worden?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zak zo af naar de haag en zal me dan hier wel weer melden. tot straks!
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
even geen koffie, stuiter al weg
Prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tot straks Kevin!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef N.icka het volgende:
Ik krijg de sfeer dit jaar niet te pakken , vond het de afgelopen jaren echt hartstikke leuk om te volgen maar di jaar lukt het me niet .ik vind het saai
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima!![]()
Kun je ondertussen mooi ff m'n request inplannen(Kate Bush - Cloudbusting
).
vanavond begint het stappen weer he dus als het goed is zouden er meer pipo's op de been moeten zijn de komende dagen in de nachtquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenEr gebeurt ook een beetje weinig ('s nachts) in Den Haag, het is niet zo boeiend allemaal.
in het begin hoor je het begin van een pearl jam nrquote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Vette plaat van Snow Patrol (Open Your Eyes) in dat filmpje van Eric
Nog meer mongolen met clownspruikenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
vanavond begint het stappen weer he dus als het goed is zouden er meer pipo's op de been moeten zijn de komende dagen in de nacht
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Marc63 het volgende:
Vette plaat van Snow Patrol (Open Your Eyes) in dat filmpje van Eric
Hey, ik ook. Serious Request maakt het ziekzijn wel wat draaglijkerquote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is trouwens nog steeds herstellende van een felle griep.
we hebben net een dag achter de rug, dus dat kan nog veranderenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:04 schreef MrJones het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenEr gebeurt ook een beetje weinig ('s nachts) in Den Haag, het is niet zo boeiend allemaal.
Dus dat was Pearl Jam en Eric Corton in 1 filmpje? Je stoel is nu kletsnat zeker?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
in het begin hoor je het begin van een pearl jam nr
psiesquote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef MrJones het volgende:
[..]
Nog meer mongolen met clownspruiken
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus dat was Pearl Jam en Eric Corton in 1 filmpje? Je stoel is nu kletsnat zeker?
Klopt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hey, ik ook. Serious Request maakt het ziekzijn wel wat draaglijker
Dat zou wel erg tof zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
Fiction Plane staat toch in Paradiso vanavond? Zou mij niets verbazen als die langskomen....
Zanger had destijds min of meer tegen Gerard gezegd wel langs te komen als ze in de buurt waren, dus....quote:
Dat moet haast wel... De heren zijn iig enthousiast over hen dus dat moet wel goedkomenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
Fiction Plane staat toch in Paradiso vanavond? Zou mij niets verbazen als die langskomen....
Chapeau! Chapeau!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
neequote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
erg leuk iddquote:Op donderdag 20 december 2007 14:22 schreef purplerose het volgende:FP FP in the house!
Wat tof van ze!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan iemand ter plaatse ekdom even wijzen op zijn cowbell?
ligt aan jouquote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
ligt het aan mij of is dit echt slecht?
technisch gezien mankeerde er niet veel aan!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
Ik dacht eerst dat het Jelmer was ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 14:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
Jelmer zie je niet binnenkomen. Die komt denk ik net boven het dj-meubel uit.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Jelmer was ofzo.
Ah, Ghosts.
oe! pics!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:29 schreef N.icka het volgende:
Ik ga snel naar T plein , 1000 euro voor een tongzoen met de drummer bieden
quote:
Jelmer is een internationale ster?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Jelmer was ofzo.
Ah, Ghosts.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:29 schreef N.icka het volgende:
Ik ga snel naar T plein , 1000 euro voor een tongzoen met de drummer bieden
he, die is cool, vetquote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Marc63 het volgende:
Dat was vet vannacht! Michiel draaide ff de 9-minuten versie van de TWD-remix van Mr. Brightside
Er worden dagelijks een paar pallets youtube filmpjes gemaakt door 3FM zelf. Lijkt me sterk dat ze deze niet bewaren.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Feivel1 het volgende:
Sorrrrrrrrrrrrrry! Ik heb helaas niet hun miniconcertje, wel wat er achteraan kwam.
ik ben nog aan het peinzenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef liefie_ het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van dat 3fm gebeuren!
zijn hier al leuke actie dingen bedacht?
alles voor de centenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef cosmick het volgende:
Opzich is 3 x "2,000 miles" per jaar wel weer genoeg.
Ik woon in het zuidenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ben nog aan het peinzen
maar als je in de buurt woont kan je je bij broekie opgeven om te collecteren deze week
quote:
Zie OP: een 3fm medewerker.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er nog een actietje waarbij aantal users 1 euro per topic waar gerard, michiel en rob in gepost hebben. ofzo, hoop dat ik het goed uitleg
Ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er nog een actietje waarbij aantal users 1 euro per topic waar gerard, michiel en rob in gepost hebben. ofzo, hoop dat ik het goed uitleg
Idd, per dj per topic.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PRquote:
zie de OPquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PR
Zondag ben ik weer ergens anders in het landquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PR
Tof!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga nog maar eens 10 euro doneren om Jamie T - Sheila aan te vragen.
wo 19 december 16:45u ¤ 102.360,-quote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef liefie_ het volgende:
Hoeveel geld hebben ze al eigenlijk?
Ik probeerde het op te zoeken op hun site maar ik zag door de bomen het bos ff niet
Elke dag wordt het tussen 16.30 en 17.00 bekend gemaakt. Gisteren was het ¤102.360,-quote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef liefie_ het volgende:
Hoeveel geld hebben ze al eigenlijk?
Ik probeerde het op te zoeken op hun site maar ik zag door de bomen het bos ff niet
De Parade in het gezellig Brabantsche land is geen slecht idee denk ik. Grote markt is misschien nog beter, wat meer ruimte en iets centraler t.o.v. de winkels.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...of De Parade in Den Bosch
Zoiets meende ik ook al te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gerard zit op de FP.
Nou, de prins mikt gewoon zijn gekregen mobieltje weg na 1 minuut..quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik vraag me af dat gesprek met de prins hoe gaan ze dat regelen, gerard zegt wel steeds dat er beltegoed is voor maar 1 minuut maar het gaat toch om het beltegoed van de gene die belt(de winnaar).
WA hangt gewoon na één minuut op als 'ie geen zin meer heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik vraag me af dat gesprek met de prins hoe gaan ze dat regelen, gerard zegt wel steeds dat er beltegoed is voor maar 1 minuut maar het gaat toch om het beltegoed van de gene die belt(de winnaar).
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
De Parade in het gezellig Brabantsche land is geen slecht idee denk ik. Grote markt is misschien nog beter, wat meer ruimte en iets centraler t.o.v. de winkels.
Ik kan toch nog even paar uurtje SR meepakken vandaag, vanochtend leuke sponsorloop (KOUD!!) en kerstbrunch gehad met de kinderen. Vanavond kerstviering met ouders erbij en dan lekker vakantie!
Als ze nu besluiten om jaarlijks ergens anders te gaan staan, dan durf ik wel te wedden dat Amsterdam of Rotterdam eerst aan de beurt komt, voordat ze de rest van het lang aan gaan doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.
Ik zou Den bosch echt een super locatie vinden, ook redelijk centraal en een geweldige sfeerquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.
geloof het nietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van wie wanneer naar Den Haag gaat?
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef Peterchris het volgende:
Wat een kut reclame van die flip flops
Dan heb ik toch liever Fleur met elk uur hetzelfde nieuws dan elk uur dezelfde irritante reclamesquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef Peterchris het volgende:
Wat een kut reclame van die flip flops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |