quote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was aardig druk vannacht, maar inderdaad volgend jaar weer de neude!!!!!!! eens ergens anders in het land
is ook logisch, Neude ligt midden in Utrecht waar ook alle kroegen zitten enzoquote:Op donderdag 20 december 2007 11:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
was aardig druk vannacht, maar inderdaad volgend jaar weer de neude!!!!!!!
Nijmegen de Markt of De Parade in Den Boschquote:
O, das Barbara dusquote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Barbara: "Maar ik hoor helemaal geen uitzending, ik hoor alleen jou...", dwars door crystal ball heen...
Ik ken platen die 25 minuten duren..maar een uur?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik wil eik een nummertje aanvragen van Goldie, maar ik gok zomaar dat ze hem niet gaan draaien.
Het nummer wat ik in gedachten had duurt namelijk ongeveer een uur![]()
als je maar genoeg betaaldquote:Op donderdag 20 december 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik wil eik een nummertje aanvragen van Goldie, maar ik gok zomaar dat ze hem niet gaan draaien.
Het nummer wat ik in gedachten had duurt namelijk ongeveer een uur![]()
nee joh, is de donald duckquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
![]()
![]()
die irakees maakt me bang.
edit heeft michiel nu de playboy in zijn handen?
Ga je nu in elk topic posten?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee joh, is de donald duck
Wat is rob soms ook een (schuif)druifquote:Op donderdag 20 december 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was niet helemaal goed geschoven nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |