Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
is dit al gemaild naar Domien voor zijn updates dinges die die gaat maken?
en goeiemorgen
waarom is dat geen updat materiaalquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.
Hij wilde toch alle leuke, grappige, gekke dingen die zijn gebeurd? Dat dusquote:Op donderdag 20 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind het niet echt update materiaal. Zou wel leuk zijn voor een terugblik.
Ja dat gevoel heb ik dus ookquote:Op donderdag 20 december 2007 13:37 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog hongerb hebt inderdaad. Beetje nep eigenlijk.
Dat heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelaten
Je kunt er vrij weinig over zeggen. En ik dacht dat Domien meer doelde op bijzondere gasten en giften. En ik neem aan dat Domien vanochtend wel ff snel op FOK! heeft gekeken. En zoveel is er vannacht ook weer niet gepost, dus dat van die vage dames had ik hier ook op kunnen pikken.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij wilde toch alle leuke, grappige, gekke dingen die zijn gebeurd? Dat dus
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die was inderdaad van EnGCatjuh, ik herkende z'n naam.
Tot straks. Kunnen we trouwens ook hier verzoekjes plaatsen voor het moment waarop onze requests gedraaid worden?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zak zo af naar de haag en zal me dan hier wel weer melden. tot straks!
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
even geen koffie, stuiter al weg
Prima!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tot straks Kevin!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Tja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik volg het tot nu toe ook veel minder dan de vorige jaren. Misschien dat het concept na een aantal jaren toch echt begint te slijten. Maar wie weet, het is net begonnen, dus ik kan er nog inkomenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:36 schreef N.icka het volgende:
Ik krijg de sfeer dit jaar niet te pakken , vond het de afgelopen jaren echt hartstikke leuk om te volgen maar di jaar lukt het me niet .ik vind het saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |