Het is fleu-heeeeur!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dit is fleur [ afbeelding ]
en zie hier onze sophie verhoeven nos nieuwslezers annex sr headlines geval:
[ afbeelding ]
een paar topics geleden zijn we daar achter gekomen
we hebben de sr al dezelfde vrouwquote:Op donderdag 20 december 2007 13:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is fleu-heeeeur!
Ze draagt de zelfde bril als op die andere foto, en ze heeft dezelfde haarkleur en gezichtsbouw.
Sophie was er gisteren misschien...
Gisteren zat sophie er en vandaag fleur.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
we hebben de sr al dezelfde vrouw
Zou wel eens een Eddy Zoey bewerking kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is dit trouwens voor uber zwaar heersende gitaarversie?
de Eddy Zoey versie?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
gitaarmuziek van Eddy Z ?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar vinden we daar een MP3 van?quote:
Volgens mij staan die altijd op zijn site. Zoek eens op Rubriek met Gitaarmuziek.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar vinden we daar een MP3 van?
we zien toch zeker allebei dat zowel vandaag als gisteren dezelfde vrouw er zitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gisteren zat sophie er en vandaag fleur.
Moveyourass-kevin, kun jij het hem misschien duidelijk maken? hahaha
He, shit, dat heb ik dus gemist :pquote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MrJones het volgende:
Hehe, ze was echt de weg kwijt. Zo'n typisch gescheiden Gooisch Vrouwtje dat (veel) teveel aan de witte wijn had gezeten. Het ging werkelijk nergens heen, zeer genant, tot grote wanhoop van Gerard.
Inderdaad. ALlebei dezelfde vrouwenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:29 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
we zien toch zeker allebei dat zowel vandaag als gisteren dezelfde vrouw er zit
Dan had ze gisteren andere kleren aan, my bad, maar het is wel fleur!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. ALlebei dezelfde vrouwen
Ik vond 'm best lekker anders...quote:
rond kwart voor 2 vannachtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoelaat was dat?
nog steeds dezelfde roze jasje met groene thsirtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan had ze gisteren andere kleren aan, my bad, maar het is wel fleur!
dat was best wel grappigquote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
rond kwart voor 2 vannacht
Jep het was lachen he afgelopen nachtquote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had een paar vage dames in de uitzending, maar die Willemijn was het toppunt.
Er was nog iemand die de brievenbus ging likken en de buurvrouw ging de moonwalk met haar vingers doen...
Denk niet dat je nog hongerb hebt inderdaad. Beetje nep eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef Peterchris het volgende:
Tja, het is gewoon eten in drinkvorm. Ik vraag me dus ook af of je wel echt honger kan krijgen (of lijden).
is dit al gemaild naar Domien voor zijn updates dinges die die gaat maken?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:32 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had een paar vage dames in de uitzending, maar die Willemijn was het toppunt.
Er was nog iemand die de brievenbus ging likken en de buurvrouw ging de moonwalk met haar vingers doen...
Selderij, olijfolie en zout?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vond 'm best lekker anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |