Er worden dagelijks een paar pallets youtube filmpjes gemaakt door 3FM zelf. Lijkt me sterk dat ze deze niet bewaren.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:32 schreef Feivel1 het volgende:
Sorrrrrrrrrrrrrry! Ik heb helaas niet hun miniconcertje, wel wat er achteraan kwam.
ik ben nog aan het peinzenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef liefie_ het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van dat 3fm gebeuren!
zijn hier al leuke actie dingen bedacht?
alles voor de centenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:34 schreef cosmick het volgende:
Opzich is 3 x "2,000 miles" per jaar wel weer genoeg.
Ik woon in het zuidenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ben nog aan het peinzen
maar als je in de buurt woont kan je je bij broekie opgeven om te collecteren deze week
quote:
Zie OP: een 3fm medewerker.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er nog een actietje waarbij aantal users 1 euro per topic waar gerard, michiel en rob in gepost hebben. ofzo, hoop dat ik het goed uitleg
Ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er nog een actietje waarbij aantal users 1 euro per topic waar gerard, michiel en rob in gepost hebben. ofzo, hoop dat ik het goed uitleg
Idd, per dj per topic.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PRquote:
zie de OPquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PR
Zondag ben ik weer ergens anders in het landquote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zondag mee collecteren op het plein, samen met PR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |