wo 19 december 16:45u ¤ 102.360,-quote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef liefie_ het volgende:
Hoeveel geld hebben ze al eigenlijk?
Ik probeerde het op te zoeken op hun site maar ik zag door de bomen het bos ff niet
Elke dag wordt het tussen 16.30 en 17.00 bekend gemaakt. Gisteren was het ¤102.360,-quote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef liefie_ het volgende:
Hoeveel geld hebben ze al eigenlijk?
Ik probeerde het op te zoeken op hun site maar ik zag door de bomen het bos ff niet
De Parade in het gezellig Brabantsche land is geen slecht idee denk ik. Grote markt is misschien nog beter, wat meer ruimte en iets centraler t.o.v. de winkels.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...of De Parade in Den Bosch
Zoiets meende ik ook al te zien.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gerard zit op de FP.
Nou, de prins mikt gewoon zijn gekregen mobieltje weg na 1 minuut..quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik vraag me af dat gesprek met de prins hoe gaan ze dat regelen, gerard zegt wel steeds dat er beltegoed is voor maar 1 minuut maar het gaat toch om het beltegoed van de gene die belt(de winnaar).
WA hangt gewoon na één minuut op als 'ie geen zin meer heeft.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik vraag me af dat gesprek met de prins hoe gaan ze dat regelen, gerard zegt wel steeds dat er beltegoed is voor maar 1 minuut maar het gaat toch om het beltegoed van de gene die belt(de winnaar).
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
De Parade in het gezellig Brabantsche land is geen slecht idee denk ik. Grote markt is misschien nog beter, wat meer ruimte en iets centraler t.o.v. de winkels.
Ik kan toch nog even paar uurtje SR meepakken vandaag, vanochtend leuke sponsorloop (KOUD!!) en kerstbrunch gehad met de kinderen. Vanavond kerstviering met ouders erbij en dan lekker vakantie!
Als ze nu besluiten om jaarlijks ergens anders te gaan staan, dan durf ik wel te wedden dat Amsterdam of Rotterdam eerst aan de beurt komt, voordat ze de rest van het lang aan gaan doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.
Ik zou Den bosch echt een super locatie vinden, ook redelijk centraal en een geweldige sfeerquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De Grote markt is ook wat handiger ja, zeker als je op kerstavond eruit moet en dan is het niet handig als je naast de Sint Jan zit. Verder denk ik dat Den Bosch een prima stad is voorzoiets.
geloof het nietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Is er eigenlijk een overzicht van wie wanneer naar Den Haag gaat?
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef Peterchris het volgende:
Wat een kut reclame van die flip flops
Dan heb ik toch liever Fleur met elk uur hetzelfde nieuws dan elk uur dezelfde irritante reclamesquote:Op donderdag 20 december 2007 15:55 schreef Peterchris het volgende:
Wat een kut reclame van die flip flops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |