ik niet. veel aan gemist?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Wie heeft dronken Willemijn uit Laren nog gehoord vannacht?
das fleur heul niet dat is sophie verhoevenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra die brakke ftp client is zijn dat 2 shots vanFleur
Ja ikke!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Die leidt de aandacht ff af als het Rob allemaal ff teveel wordt met al die camera's en mensen om hem heen.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Againzender het volgende:
Vage gast die sapman
Fuk de wut?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
das fleur heul niet dat is sophie verhoeven
"Stand up, get up, stand op for your right....."quote:Op donderdag 20 december 2007 13:13 schreef Againzender het volgende:
Vage gast die sapman
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelatenquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelaten
even geen koffie, stuiter al wegquote:Op donderdag 20 december 2007 13:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Stand up, get up, stand op for your right....."![]()
Koffie?
Ik was wat slaperig aan de telefoon, maar volgens mij klonk ik lang niet zo vaag als zij. Dat stelt me dan weer gerustquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ook helaas, wat een vaag mens. volgens mij had ze niet alleen aan de wijn gezeten maar ook aan de speed...ze hield maar niet op! gerard flipte helemaal en heeft het laatste kwartier maar aan rob over gelaten
haha ja priceless man. Gerard drukte per ongeluk het hele computersysteem uitquote:Op donderdag 20 december 2007 13:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dit is fleurquote:Op donderdag 20 december 2007 13:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Dat is wel Fleur.
IK! die was erg! en zeer vermakelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 13:07 schreef MrJones het volgende:
Hij had beter kunnen zeggen dat ie een tunnel in reed. Of wist ie niet welke plaat hij moest draaien?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef MrJones het volgende:
Hehe, ze was echt de weg kwijt. Zo'n typisch gescheiden Gooisch Vrouwtje dat (veel) teveel aan de witte wijn had gezeten. Het ging werkelijk nergens heen, zeer genant, tot grote wanhoop van Gerard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |