Ja, dat meisje bedoel ik, inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:32 schreef DaMook het volgende:
Nee, wel een meisje
. http://nl.youtube.com/watch?v=dV8IE_vtTq8
Dat is echt zo'n skyradio nummer.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat meisje bedoel ik, inderdaad.
Die is tofquote:Op donderdag 20 december 2007 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat meisje bedoel ik, inderdaad. [afbeelding]
Die is tofquote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n skyradio nummer. [afbeelding]
Nee in dat andere topicquote:Op donderdag 20 december 2007 01:40 schreef seriousrequeststar het volgende:
hier verder
Echt he.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Lauzie het volgende:
oh mijn god domme doos!! haha
Zoiets. Zwaar dronken volgens mij....quote:Op donderdag 20 december 2007 01:42 schreef Lauzie het volgende:
oh mijn god domme doos!! haha
Nietes. Dat is gewoon een TOF nummerquote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Nietes. Dat is gewoon een Mariah Carey-kloon.
Die vrouw is vermoeiend.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef VoreG het volgende:
Ben ik vermoeiend?
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:45 schreef broer het volgende:
Ja! Nog een kwartiertje Stenders.
Dit begint een beetje een heilloze discussie te worden, vind je ook niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
Nietes. Dat is gewoon een TOF nummer.
Idd, geen noodquote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Rob komt nog uit de tijd dat dat met LP's gingdus kan een computerloos tijdje wel ondervangen, heel routineus met dat cdtje aankomen
Ga nou slapen!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef Siegfried het volgende:
Goed.. En ik ben er nog steeds. Nog 4u slaap
Ik vrees dat wij het echt nérgens over eens zullen worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef DaMook het volgende:
Neeeee, geen stenders. Michiel en Gerard rulen
.
Idd, Stenders vind het alleen maar prachtig iigquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
@gerard http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1197977926
en wie staat er nu te jocken juist stenders!!!!
kan je met lauzie afspreken die woont ook in de buurtquote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef Zotheid het volgende:
Tandjes poetsen.
BORN SLIPPY!!!![]()
Heb eigenlijk zin om nu naar het plein te lopen!
quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij het echt nérgens over eens zullen worden. [afbeelding]
Hehe, inderdaad.quote:
Ja, en wie is er al bijna 24u op? Juist ja. Ekdomquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
@gerard http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1197977926
en wie staat er nu te jocken juist stenders!!!!
Loop je mee Lau?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
kan je met lauzie afspreken die woont ook in de buurt
Haha nee kan echt niet, ben ziek en moet echt gaan slapen nu. Ik woon trouwens bij de Grote Markt. Herenstraat is ook niet verkeerd wonen hequote:
samen in bed?quote:
Zeg dat.. Ik stuiter alweer als een malle.. Terwijl ik moet gaan slapen verdomme.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:50 schreef Lauzie het volgende:
Niet echt een slaapliedje nee..
Vraag dan meteen ff Wombats aan. Zolang Stenders daar nog staat, heb je grote kans dat ie langs komtquote:
Dat vind ik ook altijd zo mooi om te zien. Ook Ekdom die álle platen kan meezingen van begin tot eind. We hebben nu ook 3 dj's die ook echt van muziek houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie Stenders mee shudden met zijn hoofd
Morgen?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha nee kan echt niet, ben ziek en moet echt gaan slapen nu. Ik woon trouwens bij de Grote Markt. Herenstraat is ook niet verkeerd wonen he
Underworldquote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg dat.. Ik stuiter alweer als een malle.. Terwijl ik moet gaan slapen verdomme. [afbeelding]
Jeuj!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vraag dan meteen ff Wombats aan. Zolang Stenders daar nog staat, heb je grote kans dat ie langs komt
Mja, slechte DJquote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef broer het volgende:
Hij drukt er gewoon The Wombats door!
jij mij toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer een stuk aantrekkelijker. Je komt me instoppen?
Idem...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef purplerose het volgende:
toch nog maar ff nie naar bed [afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Underworld
The Wombats
Ik moet naar bed....
Ja ik ook verdomme.. 2 sollicitaties morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Underworld
The Wombats
Ik moet naar bed....
OMG feest van sinterklaasquote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen?
Waarzo? Boven de zwarte ruiter ofzo?
En niet verkeerd wonen.. Ik woon naast het feest van sinterklaas.
De wombats!!!
Dat van die lage boden heeft ie na een uur volgens mij niet meer gedaan. Meende dat Gerard er iets over zei, maar kan natuurlijk ook wat van de regie ingefluisterd hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mja, slechte DJ![]()
Vind em heel de tijd al erg sturend, of nogal nonchalant doen over 'lagere' boden. Erg vervelend.
Al vanaf een uurtje of twaalf roepen een stuk of drie/ vier mensen dat ze naar bed moeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik ook verdomme.. 2 sollicitaties morgen [afbeelding]
Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Siegfried het volgende:
Mja, slechte DJ![]()
Vind em heel de tijd al erg sturend, of nogal nonchalant doen over 'lagere' boden. Erg vervelend.
ik stap op de fietsquote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij doet het voorstel
Ik maak vast wat ijsklontjes ter verkoeling, zie je zo hier
Mja vond het vooral in het begin erg storend ja. Ook op een gegeven moment zijn opmerking over de enveloppe van Wim-Lex.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat van die lage boden heeft ie na een uur volgens mij niet meer gedaan. Meende dat Gerard er iets over zei, maar kan natuurlijk ook wat van de regie ingefluisterd hebben gekregen.
Ja en aan de andere kant de demo.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
OMG feest van sinterklaasleuke tent.
Nee woon op de Lutherse Burgwal, in buurt van Apple Store
Maar goed ga nu echt echt slapen.
Ach ieder z'n smaak he. Of het nou Andre Hazes is of Jumpstyle, Whatever rocks your boat.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.
Wat een onzin. Het idee is juist dat je nu (voor geld) dat plaatje kunt aanvragen dat JIJ graag wilt horen, wat je wellicht normaal gesproken zelden of nooit op de radio hoort. Ze betalen er toch voor?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.
Goed nummer om toch maar de tv uit te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:59 schreef purplerose het volgende:
jeroen van de boom voor 200 euro
Die was dinsdag ff op en neer van Amsterdam naar Doetinchem gereden om ff wat van de publiciteit rondom de karaoke-actie van Jelmer Gussinklo op te eisen.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:01 schreef tong80 het volgende:
'Ja hallo met Dries Roelvink''
'800 euro als mijn plaat een keer wordt gedraaid'
Hij zit in Antwerpen en heeft slechts een paar druppels water verloren.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:05 schreef Peterchris het volgende:
Hoe is het trouwens met Coen Swijnenberg, is hij al aardig op weg?
Is nu in Antwerpen geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2007 02:05 schreef Peterchris het volgende:
Hoe is het trouwens met Coen Swijnenberg, is hij al aardig op weg?
quote:
Dat zal nog wel ff duren met deze kouquote:Op donderdag 20 december 2007 02:11 schreef Siegfried het volgende:
Jongens, hier is het tempo er ook behoorlijk uit. Ik duik er eens in denk ik.
Bedje vast opwarmen voor als Purple aankomt op haar fietsje![]()
Ik zit nu in de bus met m'n pda en mp3-speler/fm-radio. Nu maar hopen dat ik genoeg baterijen bij me heb...quote:Op donderdag 20 december 2007 06:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh Domien en de rest van het forum!
IK ga op mijn mobiel maar weer even 3FM opzoeken
En yootzin is weer in de race, staat nu bovenaan met een bod van ¤127,50.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nope, er zijn er een paar tegen elkaar op aan het bieden
Ene gerda2501gerda staat tot nu toe elke keer boven aan, de anderen heten wolting78, sup3rdad en yootzin (hoewel die laatste al afgehaakt lijkt te zijn).
't zit nu inmiddels op de ¤117,50
Hear hear.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef -chefke- het volgende:
goedemorgen lekker rustig begin van de dag met gerard.
Dat was (gelukkig) alleen iemand hier op het forum zonder gevoelens voor badeenden...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:10 schreef Broekie het volgende:
Wat is er nou trouwens vannacht gebeurd met de MetMichiel Badeend? Ik las iets over badeend slopen?
Heiligheidsschennis, dat is het!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was (gelukkig) alleen iemand hier op het forum zonder gevoelens voor badeenden...
Op het station was het ook best koud...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, compleet verkleumd op kantoor aangekomen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het station was het ook best koud...
hier ook, ging net al bijna onderuit op de vlonder bij mn stagequote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier heeft 't op sommige plaatsen zelfs gesneeuwd.
Yellow Pearlquote:Op donderdag 20 december 2007 09:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
hier ook, ging net al bijna onderuit op de vlonder bij mn stage
Wat was gisteravond dat bandje wat (live?) speelde rond 22.45?
Ok, thanks. Kon het niet thuisbrengen.quote:
Pssstttt Ekdom is een heldquote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vannacht een zitten luisteren en ben tot de conclusie gekomen dat die Egdom zó irritant is![]()
Veel naar Arrow overgeschakeld.
Dat nummer is anders best goed hoor. Beter dan het origineel als je het aan mij vraagtquote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Last Chrismas van Cascada dat wil ik niet horen
* Glacier vindt Ekdom de beste DJ van Nederland...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vannacht een zitten luisteren en ben tot de conclusie gekomen dat die Egdom zó irritant is![]()
Veel naar Arrow overgeschakeld.
Nee, nergensquote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Staat er op de SR site wat er draait? Ik kan het niet vinden
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:25 schreef Glacier het volgende:
* Glacier vindt Ekdom de beste DJ van Nederland...
Zo heel moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 20 december 2007 09:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Beter dan het origineel als je het aan mij vraagt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef Broekie het volgende:
Welke Domien? Verschuuren Verschuuren
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag net DE Coca Cola 3FM truck in Zwolle!
Vraagje (als je dit uberhaupt nog leest), ga je vandaag weer naar het Plein, en zo ja, kan je een paar collectebussen voor me meenemen? Dat zou Rik doen, maar die kreeg ik gisteren ook al niet te pakken dus of dat vandaag wel gaat lukken is nog maar de vraag. Je zou me er iig een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hij ging heel lekker! Durfde nu ook gewoon m'n tijd te nemen
Ik heb je net gemistquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klonk prima iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Over een uurtje kan je Domien zo veel beluisteren als je wilt, via de terugluisterstream.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
Nope, half twaalf weer een update, maar dan met een ander [even naam vergetenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
Edwin Diergaarde! Diergaarde!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nope, half twaalf weer een update, maar dan met een ander [even naam vergeten]
Een paar uur terug al...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
is annemieke al geweest?
Er gebeurt te weinig.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Remzz het volgende:
Waarom laten ze elk uur dezelfde filmpjes zien ?
Om mensen die langs zappen duidelijk te maken waar ze het voor doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Remzz het volgende:
Waarom laten ze elk uur dezelfde filmpjes zien ?
Ik heb m'n ITIL-tentamen ook gedaan, en nog behaald ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Piles het volgende:
Zo, belastingrecht ook weer gedaan. Zat meer bij SR dan bij het tentamen
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Net gedoneerd:
Editors - Weight of the World.
Voeg maar toe aan t lijstje
Jij had liever Jeroen van der Boom gehad?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!
Bij mij nog ff afwachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n ITIL-tentamen ook gedaan, en nog behaald ook.
Gefeliquote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet echt klimaatneutralquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
terrasverwarming
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Net gedoneerd:
Editors - Weight of the World.
Voeg maar toe aan t lijstje
Was een of andere prijsvraag waar ie een slogan moest verzinnen. En toen bedacht hij iets simpels met Dire Straits. Weet 'm niet meer preciesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
Welke woordgrap is dat?? Kan het me zo niet bedenken...
Nee, ik blijf vandaag in Hilversum. Heb op het Plein verder niets te doen, morgen wel... Geldt je verzoek dan nog?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraagje (als je dit uberhaupt nog leest), ga je vandaag weer naar het Plein, en zo ja, kan je een paar collectebussen voor me meenemen? Dat zou Rik doen, maar die kreeg ik gisteren ook al niet te pakken dus of dat vandaag wel gaat lukken is nog maar de vraag. Je zou me er iig een groot plezier mee doen
Wat is er moeilijk aan ITIL?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!
Borisz!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Glacier die topics hoeven niet zo snel vol
Mogge
't zou in ieder geval geen kwaad kunnen als je er een paar mee neemt denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik blijf vandaag in Hilversum. Heb op het Plein verder niets te doen, morgen wel... Geldt je verzoek dan nog?
nou, zo hard is het vannacht nou ook niet gegaan zo te zienquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Mogge
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb gisteren ontdekt dat een kerstmuts ook een enorm handige zak is om in te collecteren
Alle 3fm medewerkersquote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, zullen we DomienVerschuuren bij het lijstje DJ's-dat-op-fok-post voegen, dan halen we tenminste iets meer op dan die 3 euro...
Dan hebben we binnen 5 minten 300 extra users op fok... en postenquote:
Claudiaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die snol heeft er ook nog in gezeten![]()
![]()
.
Ze zit 'half' op een tafel...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ze zit er een beetje in elkaar gezakt bij
Ja, niet de beste pose in elk gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ze zit 'half' op een tafel...
Oopsquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Mogge
Mwaoch... Als ik mocht kiezen zag ik d'r inderdaad liever in andere poses, maar dit is redelijk netjes voor op TV...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, niet de beste pose in elk geval
ITIL is inderdaad weinig boeiend.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is er moeilijk aan ITIL?
Dat tentamen heb ik zonder te leren gedaan een half jaar nadat ik de lessen had, en dus ook gehaald...
het is mistig hierquote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel zon.
Het zit nog potdicht hier.
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doetquote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Daarnaast is er altijd nog de 'domienhouding' (in kleermakerszit op een tafel), en dat ziet er helemaal ongeintresseerd uit. (op tv dan)
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doet
Zie hierboven.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ze heeft maar één boezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jaha, lekker hoorquote:
ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?
?quote:
boezem is meervoudquote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
?
Laat mijn anatomie kennis me nu in de steek of is het een meervoud?
Eén boezem bestaat uit twee borsten.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
?
Laat mijn anatomie kennis me nu in de steek of is het een meervoud?
quote:Boezem kan betekenen:
de borst van een mens, met name de borsten van een vrouw.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef Broekie het volgende:
Heb ik vanmorgen een linkje naar dat Cascada nummer gestuurd naar 3FM, krijg ik een mailtje terug dat als ik wil dat mijn demo gedraait wordt ik moet bieden op de veiling.
Het is geen demo beste SR medewerker
Fleur Ballenburgquote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het gaat over de borsten van Fleur Wallenburg, an sich geen verkeerd onderwerp imho
als je die stem hoort verwacht je een lekker wijf maar dan bekijk je haar foto`squote:
Hehehe inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 11:40 schreef DJKoster het volgende:
Whehehe, en gewoon laten staan he, die pinguin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |