Zie hierboven.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ze heeft maar één boezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jaha, lekker hoorquote:
ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?
?quote:
boezem is meervoudquote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
?
Laat mijn anatomie kennis me nu in de steek of is het een meervoud?
Eén boezem bestaat uit twee borsten.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
?
Laat mijn anatomie kennis me nu in de steek of is het een meervoud?
quote:Boezem kan betekenen:
de borst van een mens, met name de borsten van een vrouw.
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:34 schreef Broekie het volgende:
Heb ik vanmorgen een linkje naar dat Cascada nummer gestuurd naar 3FM, krijg ik een mailtje terug dat als ik wil dat mijn demo gedraait wordt ik moet bieden op de veiling.
Het is geen demo beste SR medewerker
Fleur Ballenburgquote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het gaat over de borsten van Fleur Wallenburg, an sich geen verkeerd onderwerp imho
als je die stem hoort verwacht je een lekker wijf maar dan bekijk je haar foto`squote:
Hehehe inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2007 11:40 schreef DJKoster het volgende:
Whehehe, en gewoon laten staan he, die pinguin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |