Claudiaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die snol heeft er ook nog in gezeten![]()
![]()
.
Ze zit 'half' op een tafel...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ze zit er een beetje in elkaar gezakt bij
Ja, niet de beste pose in elk gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ze zit 'half' op een tafel...
Oopsquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Glacier die topics hoeven niet zo snel vol
Mogge
Mwaoch... Als ik mocht kiezen zag ik d'r inderdaad liever in andere poses, maar dit is redelijk netjes voor op TV...quote:Op donderdag 20 december 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, niet de beste pose in elk geval
ITIL is inderdaad weinig boeiend.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is er moeilijk aan ITIL?
Dat tentamen heb ik zonder te leren gedaan een half jaar nadat ik de lessen had, en dus ook gehaald...
het is mistig hierquote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel zon.
Het zit nog potdicht hier.
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doetquote:Op donderdag 20 december 2007 11:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Daarnaast is er altijd nog de 'domienhouding' (in kleermakerszit op een tafel), en dat ziet er helemaal ongeintresseerd uit. (op tv dan)
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Serieus, wat is er mis met hoe zij zit? Ik vind 't wel wat hebben?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de domienhouding vind ik beter dan wat zij doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |