Nee, nergensquote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Staat er op de SR site wat er draait? Ik kan het niet vinden
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:25 schreef Glacier het volgende:
* Glacier vindt Ekdom de beste DJ van Nederland...
Zo heel moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 20 december 2007 09:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Beter dan het origineel als je het aan mij vraagt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef Broekie het volgende:
Welke Domien? Verschuuren Verschuuren
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag net DE Coca Cola 3FM truck in Zwolle!
Vraagje (als je dit uberhaupt nog leest), ga je vandaag weer naar het Plein, en zo ja, kan je een paar collectebussen voor me meenemen? Dat zou Rik doen, maar die kreeg ik gisteren ook al niet te pakken dus of dat vandaag wel gaat lukken is nog maar de vraag. Je zou me er iig een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hij ging heel lekker! Durfde nu ook gewoon m'n tijd te nemen
Ik heb je net gemistquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klonk prima iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Over een uurtje kan je Domien zo veel beluisteren als je wilt, via de terugluisterstream.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
Nope, half twaalf weer een update, maar dan met een ander [even naam vergetenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |