ik stap op de fietsquote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij doet het voorstel
Ik maak vast wat ijsklontjes ter verkoeling, zie je zo hier
Mja vond het vooral in het begin erg storend ja. Ook op een gegeven moment zijn opmerking over de enveloppe van Wim-Lex.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat van die lage boden heeft ie na een uur volgens mij niet meer gedaan. Meende dat Gerard er iets over zei, maar kan natuurlijk ook wat van de regie ingefluisterd hebben gekregen.
Ja en aan de andere kant de demo.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
OMG feest van sinterklaasleuke tent.
Nee woon op de Lutherse Burgwal, in buurt van Apple Store
Maar goed ga nu echt echt slapen.
Ach ieder z'n smaak he. Of het nou Andre Hazes is of Jumpstyle, Whatever rocks your boat.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.
Wat een onzin. Het idee is juist dat je nu (voor geld) dat plaatje kunt aanvragen dat JIJ graag wilt horen, wat je wellicht normaal gesproken zelden of nooit op de radio hoort. Ze betalen er toch voor?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.
Goed nummer om toch maar de tv uit te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:59 schreef purplerose het volgende:
jeroen van de boom voor 200 euro
Die was dinsdag ff op en neer van Amsterdam naar Doetinchem gereden om ff wat van de publiciteit rondom de karaoke-actie van Jelmer Gussinklo op te eisen.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:01 schreef tong80 het volgende:
'Ja hallo met Dries Roelvink''
'800 euro als mijn plaat een keer wordt gedraaid'
Hij zit in Antwerpen en heeft slechts een paar druppels water verloren.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:05 schreef Peterchris het volgende:
Hoe is het trouwens met Coen Swijnenberg, is hij al aardig op weg?
Is nu in Antwerpen geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2007 02:05 schreef Peterchris het volgende:
Hoe is het trouwens met Coen Swijnenberg, is hij al aardig op weg?
quote:
Dat zal nog wel ff duren met deze kouquote:Op donderdag 20 december 2007 02:11 schreef Siegfried het volgende:
Jongens, hier is het tempo er ook behoorlijk uit. Ik duik er eens in denk ik.
Bedje vast opwarmen voor als Purple aankomt op haar fietsje![]()
Ik zit nu in de bus met m'n pda en mp3-speler/fm-radio. Nu maar hopen dat ik genoeg baterijen bij me heb...quote:Op donderdag 20 december 2007 06:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Morguh Domien en de rest van het forum!
IK ga op mijn mobiel maar weer even 3FM opzoeken
En yootzin is weer in de race, staat nu bovenaan met een bod van ¤127,50.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nope, er zijn er een paar tegen elkaar op aan het bieden
Ene gerda2501gerda staat tot nu toe elke keer boven aan, de anderen heten wolting78, sup3rdad en yootzin (hoewel die laatste al afgehaakt lijkt te zijn).
't zit nu inmiddels op de ¤117,50
Hear hear.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef -chefke- het volgende:
goedemorgen lekker rustig begin van de dag met gerard.
Dat was (gelukkig) alleen iemand hier op het forum zonder gevoelens voor badeenden...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:10 schreef Broekie het volgende:
Wat is er nou trouwens vannacht gebeurd met de MetMichiel Badeend? Ik las iets over badeend slopen?
Heiligheidsschennis, dat is het!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was (gelukkig) alleen iemand hier op het forum zonder gevoelens voor badeenden...
Op het station was het ook best koud...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, compleet verkleumd op kantoor aangekomen.
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het station was het ook best koud...
hier ook, ging net al bijna onderuit op de vlonder bij mn stagequote:Op donderdag 20 december 2007 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier heeft 't op sommige plaatsen zelfs gesneeuwd.
Yellow Pearlquote:Op donderdag 20 december 2007 09:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
hier ook, ging net al bijna onderuit op de vlonder bij mn stage
Wat was gisteravond dat bandje wat (live?) speelde rond 22.45?
Ok, thanks. Kon het niet thuisbrengen.quote:
Pssstttt Ekdom is een heldquote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vannacht een zitten luisteren en ben tot de conclusie gekomen dat die Egdom zó irritant is![]()
Veel naar Arrow overgeschakeld.
Dat nummer is anders best goed hoor. Beter dan het origineel als je het aan mij vraagtquote:Op donderdag 20 december 2007 09:19 schreef Remzz het volgende:
Last Chrismas van Cascada dat wil ik niet horen
* Glacier vindt Ekdom de beste DJ van Nederland...quote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vannacht een zitten luisteren en ben tot de conclusie gekomen dat die Egdom zó irritant is![]()
Veel naar Arrow overgeschakeld.
Nee, nergensquote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Staat er op de SR site wat er draait? Ik kan het niet vinden
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 20 december 2007 09:25 schreef Glacier het volgende:
* Glacier vindt Ekdom de beste DJ van Nederland...
Zo heel moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 20 december 2007 09:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Beter dan het origineel als je het aan mij vraagt.
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:28 schreef Broekie het volgende:
Welke Domien? Verschuuren Verschuuren
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zag net DE Coca Cola 3FM truck in Zwolle!
Vraagje (als je dit uberhaupt nog leest), ga je vandaag weer naar het Plein, en zo ja, kan je een paar collectebussen voor me meenemen? Dat zou Rik doen, maar die kreeg ik gisteren ook al niet te pakken dus of dat vandaag wel gaat lukken is nog maar de vraag. Je zou me er iig een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hij ging heel lekker! Durfde nu ook gewoon m'n tijd te nemen
Ik heb je net gemistquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klonk prima iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Over een uurtje kan je Domien zo veel beluisteren als je wilt, via de terugluisterstream.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
Nope, half twaalf weer een update, maar dan met een ander [even naam vergetenquote:Op donderdag 20 december 2007 09:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mogge!![]()
[..]
Ik heb je net gemist![]()
Wordt je nog herhaald / ben je vaker te horen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |