Er gebeurt te weinig.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Remzz het volgende:
Waarom laten ze elk uur dezelfde filmpjes zien ?
Om mensen die langs zappen duidelijk te maken waar ze het voor doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:02 schreef Remzz het volgende:
Waarom laten ze elk uur dezelfde filmpjes zien ?
Ik heb m'n ITIL-tentamen ook gedaan, en nog behaald ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:12 schreef Piles het volgende:
Zo, belastingrecht ook weer gedaan. Zat meer bij SR dan bij het tentamen
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Net gedoneerd:
Editors - Weight of the World.
Voeg maar toe aan t lijstje
Jij had liever Jeroen van der Boom gehad?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!
Bij mij nog ff afwachtenquote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb m'n ITIL-tentamen ook gedaan, en nog behaald ook.
Gefeliquote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet echt klimaatneutralquote:Op donderdag 20 december 2007 10:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
terrasverwarming
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
Net gedoneerd:
Editors - Weight of the World.
Voeg maar toe aan t lijstje
Was een of andere prijsvraag waar ie een slogan moest verzinnen. En toen bedacht hij iets simpels met Dire Straits. Weet 'm niet meer preciesquote:Op donderdag 20 december 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
Welke woordgrap is dat?? Kan het me zo niet bedenken...
Nee, ik blijf vandaag in Hilversum. Heb op het Plein verder niets te doen, morgen wel... Geldt je verzoek dan nog?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vraagje (als je dit uberhaupt nog leest), ga je vandaag weer naar het Plein, en zo ja, kan je een paar collectebussen voor me meenemen? Dat zou Rik doen, maar die kreeg ik gisteren ook al niet te pakken dus of dat vandaag wel gaat lukken is nog maar de vraag. Je zou me er iig een groot plezier mee doen
Wat is er moeilijk aan ITIL?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vraag dan even iets van een fatsoenlijke band aan!
Borisz!quote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Glacier die topics hoeven niet zo snel vol
Mogge
't zou in ieder geval geen kwaad kunnen als je er een paar mee neemt denk ikquote:Op donderdag 20 december 2007 10:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik blijf vandaag in Hilversum. Heb op het Plein verder niets te doen, morgen wel... Geldt je verzoek dan nog?
nou, zo hard is het vannacht nou ook niet gegaan zo te zienquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef borisz het volgende:
Glacier die topics hoeven niet zo snel vol
Mogge
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb gisteren ontdekt dat een kerstmuts ook een enorm handige zak is om in te collecteren
Alle 3fm medewerkersquote:Op donderdag 20 december 2007 10:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, zullen we DomienVerschuuren bij het lijstje DJ's-dat-op-fok-post voegen, dan halen we tenminste iets meer op dan die 3 euro...
Dan hebben we binnen 5 minten 300 extra users op fok... en postenquote:
Claudiaquote:Op donderdag 20 december 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owja, die snol heeft er ook nog in gezeten![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |