Ik vrees dat wij het echt nérgens over eens zullen worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:46 schreef DaMook het volgende:
Neeeee, geen stenders. Michiel en Gerard rulen
.

Idd, Stenders vind het alleen maar prachtig iigquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
@gerard http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1197977926
en wie staat er nu te jocken juist stenders!!!!

Born Sippy
 Born Sippy

kan je met lauzie afspreken die woont ook in de buurtquote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef Zotheid het volgende:
Tandjes poetsen.
BORN SLIPPY!!!
Heb eigenlijk zin om nu naar het plein te lopen!

quote:Op donderdag 20 december 2007 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij het echt nérgens over eens zullen worden. [afbeelding]
 .
 . .
 . , al bijna 3 uur en overmorgen ook en de dag daarna ook
 , al bijna 3 uur en overmorgen ook en de dag daarna ook  .
 .  .
 .

Hehe, inderdaad.quote:

Ja, en wie is er al bijna 24u op? Juist ja. Ekdomquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
@gerard http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1197977926
en wie staat er nu te jocken juist stenders!!!!

Loop je mee Lau?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
kan je met lauzie afspreken die woont ook in de buurt

.
 .

Haha nee kan echt niet, ben ziek en moet echt gaan slapen nu. Ik woon trouwens bij de Grote Markt. Herenstraat is ook niet verkeerd wonen hequote:

samen in bed?quote:

Zeg dat.. Ik stuiter alweer als een malle.. Terwijl ik moet gaan slapen verdomme.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:50 schreef Lauzie het volgende:
Niet echt een slaapliedje nee..

Vraag dan meteen ff Wombats aan. Zolang Stenders daar nog staat, heb je grote kans dat ie langs komtquote:

Dat vind ik ook altijd zo mooi om te zien. Ook Ekdom die álle platen kan meezingen van begin tot eind. We hebben nu ook 3 dj's die ook echt van muziek houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie Stenders mee shudden met zijn hoofd

Morgen?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Haha nee kan echt niet, ben ziek en moet echt gaan slapen nu. Ik woon trouwens bij de Grote Markt. Herenstraat is ook niet verkeerd wonen he

Underworldquote:Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg dat.. Ik stuiter alweer als een malle.. Terwijl ik moet gaan slapen verdomme. [afbeelding]

Ik moet naar bed....
 Ik moet naar bed....   

Jeuj!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vraag dan meteen ff Wombats aan. Zolang Stenders daar nog staat, heb je grote kans dat ie langs komt

Mja, slechte DJquote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef broer het volgende:
Hij drukt er gewoon The Wombats door!

jij mij toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 01:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer een stuk aantrekkelijker. Je komt me instoppen?

.
 .

Idem...quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef purplerose het volgende:
toch nog maar ff nie naar bed [afbeelding]

Ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Underworld
The Wombats
Ik moet naar bed....

Ja ik ook verdomme.. 2 sollicitaties morgenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Underworld
The Wombats
Ik moet naar bed....

OMG feest van sinterklaasquote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Morgen?
Waarzo? Boven de zwarte ruiter ofzo?
En niet verkeerd wonen.. Ik woon naast het feest van sinterklaas.
De wombats!!!
 leuke tent.
 leuke tent. 

Dat van die lage boden heeft ie na een uur volgens mij niet meer gedaan. Meende dat Gerard er iets over zei, maar kan natuurlijk ook wat van de regie ingefluisterd hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mja, slechte DJ
Vind em heel de tijd al erg sturend, of nogal nonchalant doen over 'lagere' boden. Erg vervelend.

Al vanaf een uurtje of twaalf roepen een stuk of drie/ vier mensen dat ze naar bed moeten.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:55 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik ook verdomme.. 2 sollicitaties morgen [afbeelding]

Helemaal niet. Laat de dj de paupers maar een beetje muziekkennis bijbrengen. Daar ontbreekt het nogal aan bij de gemiddelde luisteraar.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:54 schreef Siegfried het volgende:
Mja, slechte DJ
Vind em heel de tijd al erg sturend, of nogal nonchalant doen over 'lagere' boden. Erg vervelend.

ik stap op de fietsquote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij doet het voorstel
Ik maak vast wat ijsklontjes ter verkoeling, zie je zo hier

Mja vond het vooral in het begin erg storend ja. Ook op een gegeven moment zijn opmerking over de enveloppe van Wim-Lex.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat van die lage boden heeft ie na een uur volgens mij niet meer gedaan. Meende dat Gerard er iets over zei, maar kan natuurlijk ook wat van de regie ingefluisterd hebben gekregen.

Ja en aan de andere kant de demo.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:56 schreef Lauzie het volgende:
[..]
OMG feest van sinterklaasleuke tent.
Nee woon op de Lutherse Burgwal, in buurt van Apple Store
Maar goed ga nu echt echt slapen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |