Heb ik nog wel een genomineerdequote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
DIe kloon van Albert kan de prullenbak in.
Maar Muijs is een arrogante klootzak en Verschuuren is een ok gast, dat is toch wel een verschil vind ikquote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Muijs en Verschuuren lijken toch best op elkaar, qua stem (imo)
Ik hoor wel duidelijke verschillen hoor. Ik vind Domien bij vlagen op Gerard lijken. Des te opvallender dat Gerard op Domien's leeftijd net zoals Domien nu klonk.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Muijs en Verschuuren lijken toch best op elkaar, qua stem (imo)
Hou je die stats ook ergens bij?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:40 schreef Piles het volgende:
Deel 355 ging met 1.67 posts per minuut, het wordt al iets minder
Daarom heb ik het over de stem, ik ken ze niet persoonlijk....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maar Muijs is een arrogante klootzak en Verschuuren is een ok gast, dat is toch wel een verschil vind ik [afbeelding]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
jeetje, zit je ff aan de foon met je ma over me kat die wat mank loopt mis ik gewoon 2 pagina's
Zo knap van vrouwenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
jeetje, zit je ff aan de foon met je ma over me kat die wat mank loopt mis ik gewoon 2 pagina's
volgens mij zat ie in een reclame?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat instrumentale middenstuk is prachtig inderdaad. Mr Blue Sky, ik ontdekte dat nummer pas met Eternal Sunshine of the Spotles Mind, het is schandalig inderdaad.
Daar zit ook wat in....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoor wel duidelijke verschillen hoor. Ik vind Domien bij vlagen op Gerard lijken. Des te opvallender dat Gerard op Domien's leeftijd net zoals Domien nu klonk.
Haha, idd. Even wat mailtjes tikken en hoppaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol...
Ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 22:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch wel op gaan letten dat ik er een beetje op tijd in lig vandaag, heb morgenochtend vroeg een belangrijk tentamen...
Had de nooddienst van de zaak die afging. Ook 3 pagina`squote:Op woensdag 19 december 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was net even douchen, meteen 3 pagina's vol... [afbeelding]
Op de digitale nummer 11quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Ori het volgende:
Waar zit de liveregistratie hiervan dan bij @Home?
Op dat analoge Preview TV kanaal of welk nummer is het op het digitale pakket?
Ja analoog preview kanaal en digitaal kanaal 11.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Ori het volgende:
Waar zit de liveregistratie hiervan dan bij @Home?
Op dat analoge Preview TV kanaal of welk nummer is het op het digitale pakket?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat instrumentale middenstuk is prachtig inderdaad. Mr Blue Sky, ik ontdekte dat nummer pas met Eternal Sunshine of the Spotles Mind, het is schandalig inderdaad. [afbeelding]
?!?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:45 schreef seriousrequeststar het volgende:
oliebollen kraam?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Op het Neude jaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:45 schreef seriousrequeststar het volgende:
oliebollen kraam?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe dat over een dag of 3 is!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Rob het trouwens boven verwachting goed doen. Hij lijkt wel te genieten.
Je moet ook wel van steen zijn denk ik om niet van zo'n actie te kunnen genieten... of Sander Lantinga hetenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Rob het trouwens boven verwachting goed doen. Hij lijkt wel te genieten.
Zelfs mét camera's.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
quote:
Oke thanksquote:Op woensdag 19 december 2007 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ja analoog preview kanaal en digitaal kanaal 11.
rob leeft echt opquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Idd, hij lijkt er helemaal zin in te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik moet mijn mening een beetje bijdraaien, inderdaad...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
nog steeds staat de cam naar de gang altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bij Yorin FM had Rob altijd cameravrees ja
Was een subtiel bedoelde vraag naar je voornaam, ik ken een DJ die Frank Koster heetquote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Eh? Nee?
DJ'spostenopFokactie bedoelde ik
3FM nog steedsquote:Op woensdag 19 december 2007 22:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bij Yorin FM had Rob altijd cameravrees ja
quote:
Maar dát is een goed idee... het is wel iets wat bij de BBC past ja!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Wanneer gaat BBC radio1 eigenlijk meedoen?!?
Zal wel na P&W zijn ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
I know, kijk van de week wel even bij mijn broer. Hier geen digi-tv, maar zometeen weer op 'normale' teevee te bewonderen, toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:46 schreef Marc63 het volgende:
00.40 Serious Request Updatequote:Op woensdag 19 december 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
I know, kijk van de week wel even bij mijn broer. Hier geen digi-tv, maar zometeen weer op 'normale' teevee te bewonderen, toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
00.40 Serious Request Update
01.10 Serious Request LIVE
Beiden op NED3.
Hij barstte in huilen uit?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef MadSteven het volgende:
Rob had ook bij de pilot van Leedvermaak cameravrees. Ik was erbij.
dat heeft iedereen die voor het eerst voor de camera staatquote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef MadSteven het volgende:
Rob had ook bij de pilot van Leedvermaak cameravrees. Ik was erbij.
Nee?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n linkje gezien trouwens (van de stats)?
ik geloof dat beelen geen coca cola drinktquote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef MadSteven het volgende:
Overigens gesponsord door Coca-Cola. Ongetwijfeld direct of indirect dankzij Giel Beelen
Giel Beelen is de grootste sponsor van Coca-Cola.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef MadSteven het volgende:
Overigens gesponsord door Coca-Cola. Ongetwijfeld direct of indirect dankzij Giel Beelen
Voor dit bericht nog niet nee, maar net even teruggelezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n linkje gezien trouwens (van de stats)?
Doe dan je huiswerk maar eens opnieuw...quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik geloof dat beelen geen coca cola drinkt
Die man leeft op colaquote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik geloof dat beelen geen coca cola drinkt
die drinkt toch h2 nog iets van de lidl of aldi???quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe dan je huiswerk maar eens opnieuw...
dan ken je Giel dus nietquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die drinkt toch h2 nog iets van de lidl of aldi???
Die ligt allang in bed joh, dit is een herhaling van eerder vanavond.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef seriousrequeststar het volgende:
hou me tegen anders stap ik nu in de auto naar den haag om daar eentje te wurgen
ik zie inderdaad dat giel vroeger dat spul van de lidl dronk en dat hij reuze blij was toen hij dj werd en coca cola kon kopenquote:
Och, je moet maar zo denken, je ziet iedere keer weer nieuwe dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Ik kan die Headlines al bijna woord voor woord meepraten, da's geen goed teken...
van vanochtendquote:Op woensdag 19 december 2007 22:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die ligt allang in bed joh, dit is een herhaling van eerder vanavond.
Toch krijg ik nu allerlei visualisaties van babydolls enzoquote:
Ik 2 ineens....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een genomineerde [afbeelding]
TFW?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Peterchris het volgende:
- er verkeerd
+ sigaretten (merk bij mij onbekend).quote:
heul nietquote:Op woensdag 19 december 2007 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tot 18 uur zijn er nieuwe blokken gemaakt. Sinds 19 uur is het dus herhaling.
Ja... en di-rect lieten ze ook al vanochtend elk uur zien zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
heul niet
der is niks nieuw, nog steeds balkie en direct en dat was er vanmiddag ook al![]()
Wat is jouw IQ? Elke post bevat belachelijke fouten en JP is niet in beeld geweest vandaag hoor. Wimlex en Rutte haal je door de war met JPquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
heul niet
der is niks nieuw, nog steeds balkie en direct en dat was er vanmiddag ook al![]()
Die headlines? Ik denk 't wel...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Word het nou ook de hele nacht nog herhaald?
Mag die ook even slapen?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef purplerose het volgende:
waar is die sapjesdude eigenlijk gebleven, staat die niet ook heel de nacht sapjes te maken
het merk sponsort een f1 merkquote:Op woensdag 19 december 2007 23:02 schreef MadSteven het volgende:
[..]
+ sigaretten (merk bij mij onbekend).
Nee natuurlijk nietquote:
vanaf 3uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja... en di-rect lieten ze ook al vanochtend elk uur zien zeker?
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef VoreG het volgende:
Dat Plein is gewoon leeg.
Ook wel logisch, want hetgeen waar je 's nachts op moet draaien zijn studenten en die zijn er niet in overvloed in Den Haag, blijf het een domme keuze vinden..
Malbagger?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het merk sponsort een f1 merk![]()
![]()
![]()
En dat is al teveelquote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef DJKoster het volgende:
Tot zover zie ik die headlines alleen maar tijdens de reclameblokken en het journaal (met uitzondering van 6 uur)
een pot nat die criminelen van den haag en het is trouwens al laatquote:Op woensdag 19 december 2007 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is jouw IQ? Elke post bevat belachelijke fouten en JP is niet in beeld geweest vandaag hoor. Wimlex en Rutte haal je door de war met JP?
Maar er zijn dus wél nieuwe blokken gemaakt!quote:
En vanuit Rotterdam ben je er ook zoquote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.
Ga naar je bed dan.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
een pot nat die criminelen van den haag en het is trouwens al laat
Valt natuurlijk in het niets met wat er in studentensteden staat (helemaal in vergelijking met Utrecht), ik denk dat zelfs Tilburg een betere keuze was geweest dan Den Haag.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat een GI-GAN-TI-SCHE hogeschool in Den Haag hoor, daar zullen heus wel wat mensen van richting dat huis komen denk ik zo.
Studenten of niet. Goede keuze of niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
2uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoelaat begint de 'nachtprgrammering' op 3fm?
Ik denk dat ik me tot die tijd even afzonder en in een dvd van Twinpeaks klim
"3FM Serious Request, live vanaf Schiermonnikoog!"quote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt natuurlijk in het niets met wat er in studentensteden staat (helemaal in vergelijking met Utrecht), ik denk dat zelfs Tilburg een betere keuze was geweest dan Den Haag.
Al wordt de afstand met Stubru voor ludieke acties dan niet emer zo groot. Volgend jaar gewoon in Hoorn.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:07 schreef Marc63 het volgende:
Gerard was ook ff afgeleid...
[afbeelding]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:06 schreef VoreG het volgende:
Dat Plein is gewoon leeg.
Ook wel logisch, want hetgeen waar je 's nachts op moet draaien zijn studenten en die zijn er niet in overvloed in Den Haag, blijf het een domme keuze vinden..
140 jarig bestaan het Rode Kruis oid tochquote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Studenten of niet. Goede keuze of niet...
Ik weet eigenlijk niet waarom er voor een andere locatie is gekozen....
Ik hoop toch echt dat we deze week nog sneeuw krijgen... (al zal dat wel weer niet...).quote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?
Goose? Nooit meer wat van gehoord!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Daar is het anthem !Wombats
![]()
maaruh, waar blijft Goosh?
Het is inderdaad wel verrekte koud. Ik zou de temperatuur van vorig jaar niet wetenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de temperatuur (vriest alweer) ook wel mee, waarom zou je in de kou gaan staan kijken als je warm voor de tv kunt kijken?
Meer dan 102.000.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
kan er iemand een voorzichtige schatting maken van het opgehaalde geld?
Dat is op de eerste dag echt nog onmogelijk om te gaan schatten. Je hoort het morgen wel iets voor 17 uur!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
kan er iemand een voorzichtige schatting maken van het opgehaalde geld?
Tis -7 idd, dus best frisjesquote:Op woensdag 19 december 2007 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel verrekte koud. Ik zou de temperatuur van vorig jaar niet weten.
Handig hè, gratis redactieleden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Lieve Fok!kers (en dan vooral de nachtbrakers),
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over onze Serious Request actie van 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om midderncht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er iets in/rond Het Huis gebeuren dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Nu al ontzettend bedankt!
Stay tuned!!
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uurquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is op de eerste dag echt nog onmogelijk om te gaan schatten. Je hoort het morgen wel iets voor 17 uur!
Waarom die urenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uur
Ook daarover valt weinig te zeggen. Er wordt 1 tussenstand per dag bekend gemaakt en daar zal je het mee moeten doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
het gaat er tuurlijk om wat er is opgehaald tussen 9:00 en 0:00 uur
Ah, ben ik toch niet de enige Zeeuwquote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef MadSteven het volgende:
Nee, het is Goes.
Blub, ik ben een Zeeuw
Slim idee! Vannacht ikke niet, maar morgennacht ga ik ook weer nachtbraken waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over onze Serious Request actie van 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om midderncht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er iets in/rond Het Huis gebeuren dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Stay tuned!!
mischien omdat dat uren van woensdag zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom die uren? Echt, ga slapen, lang.
Kijk eens op de klok, het is nog steeds woensdag.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
mischien omdat de uren van woensdag zijn![]()
daarom zeg ik ook tot 0:00quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk eens op de klok, het is nog steeds woensdag.
uiteraardquote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef MadSteven het volgende:
Hee, ik lees dat we Domien kunnen helpen (slim, hoor)... Help je ook effe mee opletten vannacht?
* Sirolf voelt een zwevend reclameblok aankomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
over de 100.000 zitten nu we al.
gezellig zo tegen de gleuf praten daar
Zoals ik al eerder zei: meer dan 102.000.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook tot 0:00
De geldtellers maken heus geen dagen van 24 uur.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:16 schreef purplerose het volgende:
over de 100.000 zitten nu we al.
gezellig zo tegen de gleuf praten daar
wij helpen domien altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
uiteraardook ongevraagd had domien vast wel iets in zn mailbox gehad ons kennende
We kunnen natuurlijk ook bellenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
Allereerst dank voor al jullie positieve reacties en vele topics over Serious Request 2007!
Iedere ochtend lees ik om 9.30 uur op 3FM de eerste Serious Request Update van de dag. Hierin wil ik vanaf morgen een leuke samenvatting van de nacht geven. Puntje is alleen... ik slaap 's nachts! Om middernacht gaan de lichten in mijn kamer uit en probeer ik nog wat slaap te pakken voordat mijn wekker morgen om zes uur weer gaat. Daarom deze oproep!
Mocht je 's nachts wakker zijn en er gebeurt iets in/rond Het Huis dat morgenochtend absoluut herhaald moet worden, laat me dat dan weten! Mail de gebeurtenis en het tijdstip naar domien[at]3fm.nl! Kleine moeite (toch?) en je zou mij er ontzettend mee helpen morgenochtend een leuke update neer te zetten.
Stay tuned!!
-7, maar hier hangt een beetje mist. Dus echt krabben op de ruiten van de auto hoeft morgen misschien niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis -7 idd, dus best frisjes [afbeelding]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*** OPROEP ***
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf voelt een zwevend reclameblok aankomen.
"De gleuf! Nu in een deur bij jou in de buurt!"
Sorry schrap mij maar van je lijstje ik ga pittenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Jullie zijn helden. Allemaal, nu al!
Wij zijn helden?? Hoeveel moeite denk je dat dit ons kost?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik kom me knuffel vrijdagnacht ofzo wel in ontvangst nemenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
En jij alvast een goede nachtrustquote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij is zojuist besloten dat de Wombats "de" tune wordt, of heb ik het verkeerd begrepen?
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij is zojuist besloten dat de Wombats "de" tune wordt, of heb ik het verkeerd begrepen?
Linda heeft meer geldquote:Op woensdag 19 december 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Lieke van Lexmond inruilen voor Linda de Mol... daar snap ik zelfs als homo geen hol van
Zou dat een stempel van Kevin zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Jaaaaa, directe requests! Grooooote verbetering t.o.v. vorig jaar!
Dat is in de buurtquote:Op woensdag 19 december 2007 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Het Glazen Huis mag volgend jaar ook wel naar Den Bosch komen trouwens [afbeelding]
Wélk publiek?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.
Het roepen 'je bent een held' is niet typisch Brabants hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef MadSteven het volgende:
Als ik even verder nadenk, toont Domien wellicht zijn Brabantse roots, want een vriendin van me uit Eindhoven (daarover gesproken, wie vroegen vraag het aan aan?) zegt ook wel eens tegen me dat ik een held ben. Weet ook nooit wat ik daarmee moet
Mij hebben ze al....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leek er wel op. Maar ik denk dat het pas definitief is als ze de komende dagen het publiek met het Wombat-virus weten aan te steken.
Mail ze!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending vorige week speelde All Missing Pieces nog een leuke cover van 'Let's Dance To Joy Division'. Kunnen ze daar in het huis ook wel even komen doen, ze komen ten slotte ook uit Den Haag!
Akkerdjiieeeeeerrrr met Pollekequote:Op woensdag 19 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
Merlina met de parafix
wat een serie was da ze
Mij hadden ze alquote:
Ja, maar ze moeten hun huiswerk natuurlijk wel netjes afhebben morgen op school.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Tijdens de "Song van het jaar" uitzending vorige week speelde All Missing Pieces nog een leuke cover van 'Let's Dance To Joy Division'. Kunnen ze daar in het huis ook wel even komen doen, ze komen ten slotte ook uit Den Haag!
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Akkerdjiieeeeeerrrr met Polleke
Als het Wombats-virus dodelijk was geweest, dan was dit topic compleet uitgestorven. Maar nou die Hagenezen nog. Anders vrees ik dat we morgen ff een grote delegatie van FOK! moeten sturen om daar te gaan staan springen.quote:
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het Wombats-virus dodelijk was geweest, dan was dit topic compleet uitgestorven. Maar nou die Hagenezen nog. Anders vrees ik dat we morgen ff een grote delegatie van FOK! moeten sturen om daar te gaan staan springen.
Moeten we eigenlijk nog een klein dansje op de wombats instuderenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....
Rob past woordgraptechnischerwijs juist prima bij Ekdom en Veenstraquote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
Heb het op me tv gevonden
Vind Rob eigenlijk niet echt bij Michiel en Gerard passen
Had dan Sander of Koen erbij gedaan
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
Heb het op me tv gevonden [afbeelding]
Vind Rob eigenlijk niet echt bij Michiel en Gerard passen [afbeelding]
Had dan Sander of Koen erbij gedaan [afbeelding]
Albert is gewoon uberquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ook wel hulde voor Albert
Hij had ook de bekende Nederlander uit kunnen hangen dat er in gaat om aandacht te trekken, maar hij is druk aan het werk.
Vindt Albert het echt heel leuk doenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:31 schreef Marc63 het volgende:
Ook wel hulde voor Albert
Hij had ook de bekende Nederlander uit kunnen hangen dat er in gaat om aandacht te trekken, maar hij is druk aan het werk.
Ik ben van plan om zaterdag pas te gaan, maar tegen die tijd hoop ik dat het virus al meer slachtoffers heeft gemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan geregeld worden als ik niet moet werken. Nu willen ze mijn vrije zaterdag ook afpakken.....
Die smilie past overal bijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de jingle kent, dan past die smiley daar niet helemaal bij
Zijn (directe) opmerkingen die hij altijd maakt. (Zeker toen hij regelmatig op de radio was...)quote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Albert is gewoon uber [afbeelding]
vraagje, ben jij een user die is aangemaakt vanuit het Glazen Huis?quote:
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven isquote:
ik ben wel aangemaakt op het terreinquote:Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vraagje, ben jij een user die is aangemaakt vanuit het Glazen Huis?
Ja helaas welquote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven is
Het is hier op het forum drukker dan daar op het plein...quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een probleem worden voor de sfeer...jammer dat het zo uitgestorven is
Ben jij betrokken bij de productie?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben wel aangemaakt op het terrein
dan zou jij eerder moeten weten op hoeveel te teller staan dan wijquote:Op woensdag 19 december 2007 23:36 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben wel aangemaakt op het terrein
in utrecht had het nu vol gestaan min 7 of geen min 7quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
hoewel begrijpelijk met -7 maar toch
-7 zal niet. Het is in het midden en het oosten van het land max. -3 en aan de kust is altijd warmer.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
hoewel begrijpelijk met -7 maar toch
Hij weet niks en stelt alleen maar domme vragen die iedereen al weet die SR eerder heeft gezien, lijkt me niet dus.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij betrokken bij de productie?
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:38 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
in utrecht had het nu vol gestaan min 7 of geen min 7
-7quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja helaas wel [afbeelding]
hoewel begrijpelijk met -7 maar toch [afbeelding]
Volgens http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur&s=1 is het er op dit moment -3.5 graden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
-7 zal niet. Het is in het midden en het oosten van het land max. -3 en aan de kust is altijd warmer.
ik ben maar van de techniek en vanochtend was mijn laatste werkdag dit jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan zou jij eerder moeten weten op hoeveel te teller staan dan wij
alles is relatiefquote:Op woensdag 19 december 2007 23:38 schreef MadSteven het volgende:
Oef. -7, da's warm op de noordpool.
Ik had inderdaad de temp. van een uur geleden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur&s=1 is het er op dit moment -3.5 graden.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Slade![]()
It's CHRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTMASSSSSSSSSSSSSS
Techniek.... dan had je die echo eruit kunnen halenquote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben maar van de techniek en vanochtend was mijn laatste werkdag dit jaar.
vakantie![]()
O, je gaat voor de hele band nu?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
ik ga huisfotograaf van pearl jam worden
ik was vannochtend betrokken bij de productie ja maar tijdens werk is er geen tijd voor sr en die domme vragen is om jullie een beetje te klieren en wakker te houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij weet niks en stelt alleen maar domme vragen die iedereen al weet die SR eerder heeft gezien, lijkt me niet dus.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik ben maar van de techniek en vanochtend was mijn laatste werkdag dit jaar.
vakantie [afbeelding] [afbeelding]
Gespecialiseerd in slaapkamerfotografie?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
ik ga huisfotograaf van pearl jam worden
fucking working my way up hequote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je gaat voor de hele band nu?.
Wakker waren we wel, wat je doet is alleen maar annoyingquote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik was vannochtend betrokken bij de productie ja maar tijdens werk is er geen tijd voor sr en die domme vragen is om jullie een beetje te klieren en wakker te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |